Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κινητήρες Audi και κατανάλωση λαδιού.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κινητήρες Audi και κατανάλωση λαδιού.
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    37
    3847
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      accentwizard last edited by

      Μπορει να ειναι διχρονος....
      Τι αλλο θα ακουσουμε

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • W
        w202-amg last edited by

        Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

        Δηλαδή δεν είναι πρόβλημα ή βλάβη αν καίει λάδια;
        Μήπως τα αμάξια που ΔΕΝ καίνε λάδι είναι τα προβληματικά;

        Όχι δεν είναι απαραίτητα.
        Εφόσον ο κατασκευαστής το θεωρεί φυσιολογικό (άσχετα για ποιους λόγους το κάνει), εάν δεν έχει βλάβη ο κινητήρας δεν είναι πρόβλημα.

        Εάν καίει λάδια μέσα στα όρια που ορίζει ο κατασκευαστής και πας στο συνεργείο, θα σου πουν ότι είναι φυσιολογικό και δεν θα κάνουν κάτι.

        Οταν καιει λαδια ειτε υπαρχει προβλημα ή καποια ιδιαιτεροτητα οπως στα FSI .Το αρνητικο ειναι οτι τα λαδια του αυτοκινητου οταν καιγονται αφηνουν σκληρα καταλοιπα.Τα λαδια των διχρονων δεν αφηνουν σκληρα καταλοιπα για αυτο και λαδι απο αυτοκινητο δν το βαζουμε στα διχρονα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          I rest my case....

          ΥΓ: Έχω αλλάξει 7 αυτοκίνητα (και άλλα 5 στην οικογένεια), ΟΛΑ έκαιγαν λάδι και ΚΑΝΕΝΑ δεν είχε το παραμικρό μηχανικό πρόβλημα. Μιλάω για φυσιολογική κατανάλωση, όχι για φριτέζα (στα 7-10.000χλμ περί το 1 λίτρο).

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • W
            w202-amg last edited by

            Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
            I rest my case....

            ΥΓ: Έχω αλλάξει 7 αυτοκίνητα (και άλλα 5 στην οικογένεια), ΟΛΑ έκαιγαν λάδι και ΚΑΝΕΝΑ δεν είχε το παραμικρό μηχανικό πρόβλημα. Μιλάω για φυσιολογική κατανάλωση, όχι για φριτέζα (στα 7-10.000χλμ περί το 1 λίτρο).

            Αυτό που λες είναι φυσιολογικο.Αλλα 1 λιτρο στα 1000 χιλιόμετρα είναι παραλογο.Η μερσεντές δικαιολογει καταναλωση 1λιτρο-1000 χιλιόμετρα αν για 1000 χιλιόμετρα οδηγείται σε πολύ ψηλες στροφες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              the_ace last edited by

              Αν εξαιρέσουμε τους wankel/rotaries (που το κάνουν βάσει της αρχής λειτουργίας τους) όλοι οι παλινδρομικοί κινητήρες καίνε λάδι γιατί ας πούμε, είναι πρακτικά αδύνατο τα piston rings να στεγανοποιήσουν 100% τους θαλάμους. Ως εκ τούτου, όλοι οι κατασκευαστές δικαιολογούν μια μικρή κατανάλωση λαδιού, συνήθως της τάξης των 500-1000ml ανά κάποιες χιλιάδες χλμ, από 5Κ εώς 10Κ. Αυτή είναι φυσιολογική λειτουργία και αναμενόμενη κατανάλωση λαδιού. Κάποιοι κατασκευαστές το αναφέρουν, κάποιοι το 'κρύβουν' εντέχνως μέσα στην γενική περιγραφή της λειτουργίας και των διαστημάτων service.

              Προφανώς αν φτάσουμε στο σημείο να πρέπει να συμπληρώνουμε κανά λίτρο κάθε 1000-or-so χλμ, τότε κάτι συμβαίνει και χρήζει ελέγχου και έρευνας....

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • fanis75
                fanis75 moderator last edited by

                Ο χρήστης the_ace έγραψε:
                Προφανώς αν φτάσουμε στο σημείο να πρέπει να συμπληρώνουμε κανά λίτρο κάθε 1000-or-so χλμ, τότε κάτι συμβαίνει και χρήζει ελέγχου και έρευνας....

                Αυτό προσπαθώ να πω Αντώνη, ότι αρκετοί κινητήρες χωρίς να έχουν πρόβλημα λειτουργίας, κατασκευαστικά καίνε λάδι και μάλιστα αρκετό. Μπορεί να έχουν κατασκευαστικό πρόβλημα, αλλά όχι λειτουργικό:
                Δυστυχώς έχω χάσει όλα μου το αρχείο με τα TSB & TIS της BMW, που εξηγούσε σε ένα 3σέλιδο για ποιο λόγο οι κινητήρες της μπορεί να καίνε τόσο πολύ λάδι (μέχρι και για 1 λίτρο / 1.000χλμ μίλαγε για τα //Μ μοτέρ).

                https://www.consumerreports.org/cro/mag ... /index.htm

                What carmakers are doing about excessive oil consumption

                *Shelly Shugars, a training director from Tivoli, N.Y., bought a new 2012 Subaru Impreza Sport hatchback and had her first oil change done on schedule when it hit its first 3,000 miles. But since that oil change, she says she has been adding a quart of oil every 800 to 1,000 miles. Shugars says her Subaru dealer told her that her car’s oil consumption is normal, although the automaker offered her $500 for her trouble. Rebuilding the engine to fix the problem would cost far more. *
                Subaru’s director of corporate commu-­nications, Michael McHale, said in an e-mailed statement, “The rate of consumption can be affected by such factors as transmission type, driving style, terrain, and temperature.” *
                *
                For consumers who complain about excessive oil consumption, Subaru has authorized its dealers to perform oil-­consumption tests to determine whether the vehicle is performing outside of manufacturer specifications. Subaru began modifying its engines on certain models starting in 2010 but took until 2014 to modify others.

                *Meanwhile, a settlement to a class-action lawsuit against Audi would extend the power­train warranty on its 2009 to 2011 model-year CAEB 2.0-liter turbo engines to eight years or 80,000 miles. Audi declined to comment on the litigation or oil-­consumption problems in general. Our data shows that newer Audi 2.0-liter turbos and V6 engines are also burning oil. *

                *In a recent technical service bulletin, Audi recommended that “the customer always have a spare quart of engine oil in case the engine oil needs topping off while on the road.” *

                BMW outlines such consumption as part of its manufacturer specifications. You can even purchase a traveling case for oil, to affix in the car’s trunk.
                “Oil consumption is normal on all engines,” BMW spokesman Hector Arellano-Belloc said in an e-mailed statement. “BMW vehicles have long intervals between oil changes (10,000 miles). BMW engines (excluding the BMW M) may consume up to one quart of engine oil per 750 miles under certain driving conditions.” He added that BMW’s M performance models may consume even more oil than that.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • J
                  japanese1 last edited by

                  αν γράψετε στο google 'tfsi oil consumption'
                  γίνεται ένας μικρός χαμός.Έχουν θέμα και με τις βαλβίδες εισαγωγής, που πιάνουν μάκα.

                  Μείνε μακριά.Το λάδι πηγαίνει πυροβόλο.
                  Οι tdi από την άλλη είναι σε καλύτερη μοίρα.Βρες κάτι εκεί.

                  https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • T
                    the_ace last edited by

                    Για το θέμα της 'λογικής κατανάλωσης λαδιού' το συζητήσαμε, ο κάθε κατασκευαστής δίνει μια ποσότητα-ανά-κάποια-χλμ που θεωρείται λογική και αναμενόμενη. Αν το ξεπεράσεις, τότε το τσεκάρεις, αν δεν το γνωρίζεις και λες 'μα καίει λάδια ?', τότε απλά δεν ξέρεις τι αγόρασες.

                    Carbon deposits είναι εγγενές πρόβλημα όλων των κινητήρων άμεσου ψεκασμού, δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των TFSI/TSI/FSI κλπ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ilias-a last edited by

                      Ο χρήστης the_ace έγραψε:

                      Carbon deposits είναι εγγενές πρόβλημα όλων των κινητήρων άμεσου ψεκασμού, δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των TFSI/TSI/FSI κλπ...

                      Οι κινητηρες της ρενο (τουλαχιστον οι φορεμενοι στα νισσαν) εχουν διπλα μπεκ ανα κυλινδρο, ενα στον χωρο καυσεως και ενα στην πολλαπλη εισαγωγης ακριβως για να ξεπλενουν τη μακα που αφηνουν οι αναθυμιασεις του λαδιου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        famas last edited by

                        Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                        Carbon deposits είναι εγγενές πρόβλημα όλων των κινητήρων άμεσου ψεκασμού, δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των TFSI/TSI/FSI κλπ...

                        Οι κινητηρες της ρενο (τουλαχιστον οι φορεμενοι στα νισσαν) εχουν διπλα μπεκ ανα κυλινδρο, ενα στον χωρο καυσεως και ενα στην πολλαπλη εισαγωγης ακριβως για να ξεπλενουν τη μακα που αφηνουν οι αναθυμιασεις του λαδιου.

                        Και για την Toyota έχουμε ακούσει έτσι, oπως επίσης οψίμως και για τους καινούριους της VW, αυτό όμως από την πλευρά του δεν οδηγεί σε αύξηση κατανάλωσης;

                        https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          super-t last edited by

                          Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                          Carbon deposits είναι εγγενές πρόβλημα όλων των κινητήρων άμεσου ψεκασμού, δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των TFSI/TSI/FSI κλπ...

                          Οι κινητηρες της ρενο (τουλαχιστον οι φορεμενοι στα νισσαν) εχουν διπλα μπεκ ανα κυλινδρο, ενα στον χωρο καυσεως και ενα στην πολλαπλη εισαγωγης ακριβως για να ξεπλενουν τη μακα που αφηνουν οι αναθυμιασεις του λαδιου.

                          Κανένα link; π.χ. ο 1,6 που έχει η Nissan έχει;

                          Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                          Carbon deposits είναι εγγενές πρόβλημα όλων των κινητήρων άμεσου ψεκασμού, δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των TFSI/TSI/FSI κλπ...

                          Οι κινητηρες της ρενο (τουλαχιστον οι φορεμενοι στα νισσαν) εχουν διπλα μπεκ ανα κυλινδρο, ενα στον χωρο καυσεως και ενα στην πολλαπλη εισαγωγης ακριβως για να ξεπλενουν τη μακα που αφηνουν οι αναθυμιασεις του λαδιου.

                          Και για την Toyota έχουμε ακούσει έτσι, oπως επίσης οψίμως και για τους καινούριους της VW, αυτό όμως από την πλευρά του δεν οδηγεί σε αύξηση κατανάλωσης;

                          Γιατί να αυξήσει την κατανάλωση; Προφανώς είναι ανάλογα ρυθμισμένο.


                          Θα ήθελα και κανένα link που να λένε ξεκάθαρα οι εταιρίες ότι το κάνουν για τις επικαθίσεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            famas last edited by

                            Αυξάνει την κατανάλωση, ρωτάω εγώ, γιατί ο σκοπός του μπεκ που ψεκάζει δεν είναι για να κινηθεί το αυτοκίνητο, αλλά για να διώξει την κατακαθιση. Άρα, μέρος του καυσίμου, προφανώς μικρό, πηγαίνει αλλού...

                            Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              super-t last edited by

                              Μόνο που δεν είναι ο σκοπός του μπεκ να καθαρίσει τις βαλβίδες, ή τουλάχιστον δεν λένε αυτό οι εταιρίες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                famas last edited by

                                Όχι, κι εγώ νομίζω ότι δεν το κάνουν αποκλειστικά και μόνο για τις επικαθίσεις, πχ.
                                https://blog.caranddriver.com/explained ... injection/

                                Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  agnwstosx last edited by

                                  Ο χρήστης cson έγραψε:

                                  Καλησπέρα στην παρέα. Ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου Audi a5 2.0 tfsi. Με σταμάτησε το γεγονός ότι έμαθα πως οι συγκεκριμένοι κινητήρες έχουν θέμα με μεγάλη κατανάλωση λαδιού. Όχι όλοι φυσικά, όμως αν σου τύχει..? Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω εάν γνωρίζετε ποιοι κινητήρες έχουν αυτό το θέμα και αν έχει σταματήσει μετά από κάποια χρονολογία. Ευχαριστώ.

                                  Βρες το μεταχειρισμένο που θες και στον έλεγχο λυστε κάνενα κολάρο του ιντερκουλερ να δείτε αν ειναι μέσα στο λάδι.
                                  Αμα κάνετε ενα σοβαρό έλεγχο θα καταλάβετε αν καίει λάδι το μοτέρ.
                                  Έχουν την φήμη της φριτεζας τα audi αλλά δεν καίνε όλα λάδια.
                                  Όλοι οι κατασκευαστές,και οι ιάπωνες, αναγραγραφουν οτι δικαιολογούν μέχρι και 1 λίτρο ανα 1000-1500 χλμ για να καλύπτουν πιθανές αστοχίες και μεγάλες ανοχές...με τη μονη διάφορα οτι οι γερμανοί τηρούν σε μεγαλο ποσοστό αυτό που αναγράφουν !

                                  corolla 2005 1.6 βενζινη, αλλαγη λαδια 5-30 φιλτρο ανα 15.000 χλμ, τα περισσοτερα χλμ με 5η και 120-130 χλμ στις 3800-4000 στροφες και δεν προσθεσα λαδι ποτε , εδω και 358 χιλιαδες χιλιομετρα. ( αριθμος πλαισιου αρχιζει απο J...)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cson last edited by

                                    Ο χρήστης agnwstosx έγραψε:

                                    Καλησπέρα στην παρέα. Ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου Audi a5 2.0 tfsi. Με σταμάτησε το γεγονός ότι έμαθα πως οι συγκεκριμένοι κινητήρες έχουν θέμα με μεγάλη κατανάλωση λαδιού. Όχι όλοι φυσικά, όμως αν σου τύχει..? Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω εάν γνωρίζετε ποιοι κινητήρες έχουν αυτό το θέμα και αν έχει σταματήσει μετά από κάποια χρονολογία. Ευχαριστώ.

                                    Βρες το μεταχειρισμένο που θες και στον έλεγχο λυστε κάνενα κολάρο του ιντερκουλερ να δείτε αν ειναι μέσα στο λάδι.
                                    Αμα κάνετε ενα σοβαρό έλεγχο θα καταλάβετε αν καίει λάδι το μοτέρ.
                                    Έχουν την φήμη της φριτεζας τα audi αλλά δεν καίνε όλα λάδια.
                                    Όλοι οι κατασκευαστές,και οι ιάπωνες, αναγραγραφουν οτι δικαιολογούν μέχρι και 1 λίτρο ανα 1000-1500 χλμ για να καλύπτουν πιθανές αστοχίες και μεγάλες ανοχές...με τη μονη διάφορα οτι οι γερμανοί τηρούν σε μεγαλο ποσοστό αυτό που αναγράφουν !

                                    corolla 2005 1.6 βενζινη, αλλαγη λαδια 5-30 φιλτρο ανα 15.000 χλμ, τα περισσοτερα χλμ με 5η και 120-130 χλμ στις 3800-4000 στροφες και δεν προσθεσα λαδι ποτε , εδω και 358 χιλιαδες χιλιομετρα. ( αριθμος πλαισιου αρχιζει απο J...)

                                    Ηταν ο κανόνας αυτός...αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις με γνήσια ιαπωνικά μοντέλα που καίνε λάδι. Επίσης το οτι έκανες τα χλμ σε ανοικτό δρόμο (ας είναι πολλά) είναι το μέγιστο θετικό στοιχειο της υποθεσης. Λιγότερες κρύες εκκινήσεις, γενικά λιγότερη φθορά απο ενα όχημα Αθήνας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ilias-a last edited by

                                      Ολο το καυσιμο στο θαλαμο καυσεως παει.
                                      nissan juke ψαξτε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        agnwstosx last edited by

                                        Ο χρήστης cson έγραψε:

                                        Καλησπέρα στην παρέα. Ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου Audi a5 2.0 tfsi. Με σταμάτησε το γεγονός ότι έμαθα πως οι συγκεκριμένοι κινητήρες έχουν θέμα με μεγάλη κατανάλωση λαδιού. Όχι όλοι φυσικά, όμως αν σου τύχει..? Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω εάν γνωρίζετε ποιοι κινητήρες έχουν αυτό το θέμα και αν έχει σταματήσει μετά από κάποια χρονολογία. Ευχαριστώ.

                                        Βρες το μεταχειρισμένο που θες και στον έλεγχο λυστε κάνενα κολάρο του ιντερκουλερ να δείτε αν ειναι μέσα στο λάδι.
                                        Αμα κάνετε ενα σοβαρό έλεγχο θα καταλάβετε αν καίει λάδι το μοτέρ.
                                        Έχουν την φήμη της φριτεζας τα audi αλλά δεν καίνε όλα λάδια.
                                        Όλοι οι κατασκευαστές,και οι ιάπωνες, αναγραγραφουν οτι δικαιολογούν μέχρι και 1 λίτρο ανα 1000-1500 χλμ για να καλύπτουν πιθανές αστοχίες και μεγάλες ανοχές...με τη μονη διάφορα οτι οι γερμανοί τηρούν σε μεγαλο ποσοστό αυτό που αναγράφουν !

                                        corolla 2005 1.6 βενζινη, αλλαγη λαδια 5-30 φιλτρο ανα 15.000 χλμ, τα περισσοτερα χλμ με 5η και 120-130 χλμ στις 3800-4000 στροφες και δεν προσθεσα λαδι ποτε , εδω και 358 χιλιαδες χιλιομετρα. ( αριθμος πλαισιου αρχιζει απο J...)

                                        Ηταν ο κανόνας αυτός...αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις με γνήσια ιαπωνικά μοντέλα που καίνε λάδι. Επίσης το οτι έκανες τα χλμ σε ανοικτό δρόμο (ας είναι πολλά) είναι το μέγιστο θετικό στοιχειο της υποθεσης. Λιγότερες κρύες εκκινήσεις, γενικά λιγότερη φθορά απο ενα όχημα Αθήνας.

                                        συμφωνω κι εγω μαζι σου. εξαλλου τοσα χρονια απεφευγα κι αποφευγω να το ζορισω οταν ειναι ακομη κρυο. η τακτικη αυτη με ανταμειψε πιστευω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 2 / 2
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr