Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Karoq
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Karoq
    • 1
    • 2
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 93
    • 94
    • 31 / 94
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    1868
    27028
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johnsr last edited by

      Καλημέρα παιδιά, κι εγώ νέος στο φόρουμ...το ψήνω κι εγώ για το Karoq 1.5 tsi ambition και θέλω να βάλω κάποια εξτραδάκια αλλά δεν θέλω να ξεπεράσω τα 17000 ευρώ προ φόρων για να γλιτώσω την αλλαγή της φορολογικής κλίμακας. Τι επιλογές έχω? Έχει μήπως κάποιος τη λίστα με το κόστος του προαιρετικού εξοπλισμού?

      Δεν έχεις πολλές επιλογές, δυστυχώς.

      ΛΤΠΦ: 16.490
      Μεταλλικό χρώμα: 350 ευρώ

      Οπότε, σου μένουν 160 ευρώ χοντρικά που δεν βάζεις κάτι ουσίας (π.χ. κλιματισμός 550 ευρώ, αισθητήρες παρκαρίσματος 800 ευρώ, ζάντες 500 ευρώ+ κ.λπ. όλα κοστίζουν πάνω απ' αυτό το όριο).

      Σημειώνω ότι το μόνο χρώμα που δεν έχει κόστος είναι ένα μπλε (το έχουν συζητήσει στο παρόν thread, δες προηγούμενα posts). Αν επιλέξεις αυτό το μπλε, έχεις περίπου 500 ευρώ για extras, αλλά και πάλι λίγα πράγματα δεν θα σε οδηγήσουν σε υπέρβαση του ορίου των 17.000 ευρώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        opcast last edited by

        https://ibb.co/ceW1fx

        Εξοπλισμος εξτρα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          axel12p last edited by

          Youtube Video

          Καλά τα πήγε στο τεστ, αλλά μου κάνει εντύπωση το ότι ανοίγουν όλοι οι αερόσακοι (ειδικά οι κουρτίνες στην πλευρά του συνοδηγού), ασχέτως από ποια πλευρά γίνεται το χτύπημα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Και πολύ καλά κάνουν γιατί κατά την επαναφορά (νόμος της αδράνειας) θα χτυπήσουν τα κεφάλια των επιβατών στο πλαί και από την απέναντι πλευρά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              panormus772 last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
              Και πολύ καλά κάνουν γιατί κατά την επαναφορά (νόμος της αδράνειας) θα χτυπήσουν τα κεφάλια των επιβατών στο πλαί και από την απέναντι πλευρά.

              +1

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                axel12p last edited by

                Και μόνο στην Skoda το σκέφτηκαν αυτό;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  spi_duster last edited by

                  Ο χρήστης panormus772 έγραψε:

                  Και πολύ καλά κάνουν γιατί κατά την επαναφορά (νόμος της αδράνειας) θα χτυπήσουν τα κεφάλια των επιβατών στο πλαί και από την απέναντι πλευρά.

                  +1

                  +1

                  ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    autobianchi last edited by

                    Ο χρήστης axel12p έγραψε:
                    Και μόνο στην Skoda το σκέφτηκαν αυτό;

                    Όχι βέβαια, αν δεις τα σχετικά βίντεο της Euroncap, σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα, μετά από σφοδρή μετωπική ανοίγουν όλοι οι αερόσακοι. Ο απλός λόγος είναι ότι αφού πια το αυτοκίνητο είναι ανεξέλεγκτο, είναι πολύ πιθανό να ακολουθήσει νέα σύγκρουση με άλλο όχημα από οποιαδήποτε πλευρά ή ανατροπή κλπ, οπότε οι επιβάτες χρειάζονται τη μέγιστη δυνατή προστασία.
                    Στο YouTube και σε βίντεο του είδους 'how not to drive your car' αντιλαμβάνεται κανείς πόσο απρόβλεπτα μπορεί να εξελιχθεί μια σύγκρουση. (Εκτός φυσικά του πόσο απρόβλεπτα μπορεί να ξεκινήσει μια σύγκρουση και πόση σημασία έχει να έχουμε την προσοχή μας τεταμένη για τα λάθη των αλλων.)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • I
                      infidel last edited by

                      Επίσης οι αερόσακοι κουρτίνας προστατεύουν και από τα σπασμένα γυαλιά. Σε μια μετωπική σύγκρουση δεν είναι απίθανο να σπάσουν και τα πίσω παράθυρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        colonel3201 last edited by

                        Ο χρήστης iceman7 έγραψε:

                        Είμαι λάτρης του group vag και μάλλον από τους ελάχιστους που υπάρχουν. Υπερ-ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο που οδηγώ κάθε μέρα και θα ήθελα το επόμενο αμάξι να είναι του ίδιου ομίλου, αλλά απ'ότι φαίνεται θα πάω προς nissan. Αντικειμενικά σε αυτή την τιμή το qashqai προσφέρει περισσότερα. Κρίμα..

                        Edit. Το παρόν φόρουμ δεν θα φιλοξενήσει πλέον την συνέχεια των προσωπικών σας διαφορών και οποιοδήποτε σχετικό σχόλιο θα αφαιρείται. mod

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spi_duster last edited by

                          Φίλε colonel3201 το φόρουμ αυτό είναι πολύ φιλόξενο. Ο καθένας μπορεί πάντα εντός αξιοπρεπών ορίων να γράφει για πολλά θέματα που αφορούν το αυτοκίνητο. Με όλο το θάρρος να σου πω καλώς μας ήρθες έστω και αν αυτό έγινε μετά από έναν όπως αντιλαμβάνομαι ίσως βίαιο τρόπο εξόδου από το φόρουμ του αγαπημένου σου αυτοκινητου. Προσωπικά αναμένω με πολύ ενδιαφέρον τις απόψεις σου για το συγγενές με το δικό μου και πολυσυζητημένο qq. Δες το σαν ευκαιρία να διαφωτίσεις πολλά σημεία και όχι ως μέσο αντιπαράθεσης με οποιονδήποτε. Φιλικά πάντα.

                          ΥΓ. Συγνώμη για το

                          ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vagkirk last edited by

                            Άλλο ένα ωραίο review από τον συμπαθέστατο αυτόν κύριο.
                            Youtube Video

                            Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              klaus last edited by

                              Παιδιά ποια είναι η άποψή σας για τον μικρό κινητήρα 1.0 tsi που φοράει το Karoq? Θα το κουνάει αξιοπρεπώς το αμάξι? Για νορμαλ χρήση μιας τετραμελούς οικογένειας τον θεωρείτε επαρκή? Π.χ ένα ταξίδι 200 χλμ με 4 ενήλικες και αποσκευές θα το πάει ή θα αγκομαχάει?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                greemlin last edited by

                                Αν κρίνω απο το ATECA που νομιζω φοραει τον ίδιο μια χαρα θα είσαι, ειναι (το SEAT) και πιο μεγάλο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  spyrosk last edited by

                                  Το ατεκα όμως νομίζω είναι λίγο πιο ελαφρυ

                                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    axel12p last edited by

                                    Ο χρήστης autobianchi έγραψε:

                                    Και μόνο στην Skoda το σκέφτηκαν αυτό;

                                    Όχι βέβαια, αν δεις τα σχετικά βίντεο της Euroncap, σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα, μετά από σφοδρή μετωπική ανοίγουν όλοι οι αερόσακοι.

                                    Δεν γνωρίζω ποια βίντεο της Euroncap έχεις δει, αλλά στα περισσότερα δεν ανοίγουν οι αερόσακοι από την πλευρά του συνοδηγού, όταν το χτύπημα είναι από την πλευρά του οδηγού.

                                    Youtube Video

                                    Youtube Video

                                    Youtube Video

                                    Το σύστημα αυτό το εφαρμόζει η VAG και μάλιστα όχι σε όλα της τα μοντέλα

                                    Youtube Video

                                    Στα T-Roc και Arteon πάντως, ανοίγει όλους τους αερόσακους, όπως και στο Karoq δηλαδή.

                                    Παρόλα αυτά δεν πιστεύω ότι το Volvo XC60 είναι λιγότερο ασφαλές, ή ότι δεν σκέφτηκαν όλες αυτές τις παραμέτρους στην Volvo.

                                    ΥΓ. Με μια γρήγορη ματιά, είδα ότι ούτε BMW και Mercedes ενεργοποιούν τον πλευρικό αερόσακου (κουρτίνα) του συνοδηγού.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      greemlin last edited by

                                      Σωστος ο SpyrosK στα 80 kg η διαφορά.... αν κανει ολη η οικογενεια διαιτα φτανουμε στα ιδια... 😉

                                      Βαρος:
                                      Ateca από 1260kg
                                      Karoq από 1340kg

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        gratipa last edited by

                                        Εγω προσωπικά, τον φοβάμαι τον 1.0 ΜΟΝΟ στην περίπτωση που το αμάξι είναι φορτωμένο με 4 άτομα και είναι και σε λειτουργία ο κλιματισμός (καλοκαιρινοί μήνες).
                                        Έκανα πολλά test drive στον συγκεκριμένο κινητήρα (στο ateca,στο arona και στο t-roc) και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με τις επιδόσεις του.
                                        ΌΜΩΣ, ενιωσα μικρή διαφορά ανάμεσα στο αρόνα και στο ατέκα (το ateca λίγο πιο βαρύ), οπότε ίσως υπάρχει διαφορά και στο karoq (λίγο πιο βαρύ από το ateca).
                                        Τελικά επέλεξα 1.6 diesel και μέχρι στιγμής είμαι απόλυτα ικανοποιημένος (ίδια ιπποδύναμη με τον 1.0 βενζίνης)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          autobianchi last edited by

                                          Ο χρήστης greemlin έγραψε:
                                          Σωστος ο SpyrosK στα 80 kg η διαφορά.... αν κανει ολη η οικογενεια διαιτα φτανουμε στα ιδια... 😉

                                          Βαρος:
                                          Ateca από 1260kg
                                          Karoq από 1340kg

                                          Το βάρος του Ateca ξεκινά από τα 1280 kg (με τον οδηγό) σύμφωνα με τα στοιχεία της SEAT, οπότε η διαφορά με το Karoq είναι 60 Κg.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            nikapin last edited by

                                            Ο χρήστης gratipa έγραψε:
                                            Εγω προσωπικά, τον φοβάμαι τον 1.0 ΜΟΝΟ στην περίπτωση που το αμάξι είναι φορτωμένο με 4 άτομα και είναι και σε λειτουργία ο κλιματισμός (καλοκαιρινοί μήνες).
                                            Έκανα πολλά test drive στον συγκεκριμένο κινητήρα (στο ateca,στο arona και στο t-roc) και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με τις επιδόσεις του.
                                            ΌΜΩΣ, ενιωσα μικρή διαφορά ανάμεσα στο αρόνα και στο ατέκα (το ateca λίγο πιο βαρύ), οπότε ίσως υπάρχει διαφορά και στο karoq (λίγο πιο βαρύ από το ateca).
                                            Τελικά επέλεξα 1.6 diesel και μέχρι στιγμής είμαι απόλυτα ικανοποιημένος (ίδια ιπποδύναμη με τον 1.0 βενζίνης)

                                            Με γειες! Πως και εμεινες αλοβητος από τον φόβο του diesel?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 31 / 94
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr