-
Καλησπερα
Εκλεισα και εγω το business magnetic grey diesel auto.
Ενας κυκλος ωραιος κλεινει(bmw116d) ενας νεος ανοιγει.
Το bmw τα εκανε ολα στην κυριολεξια και εαν ηταν πιο ανετο πισω δεν υπηρχε περιπτωση να το αλλαξω
Ενα παραδειγμαΓια να δουμε τι θα εχει να δωσει και το kuga
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
το 116 ηταν εταιρικο ή δικο σου? το πουλησες? ωραιο χρωμα...
-
Εταιρικο τυπικα,ουσιαστικα ειμαι ο ιδιοκτητης της εταιριας.
Το χρωμα του οντως πολυ καλοSent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλοτάξιδο να είναι Μήτσο!
Ακριβώς το ίδιο και εγώ...έδωσα την 116i (βενζίνη) και πήρα το Kuga Business σε βενζίνη. Μόνο που εγώ πήγα από αυτόματο σε χειροκίνητο (δυστυχώς) ενώ εσύ το ανάποδο!
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Εγώ καταλαβαίνω πως με το acc ορίζεις μια ταχύτητα και απόσταση και αυτό μέσω κάποιου radar αυξομειώνει την ταχύτητα ανάλογα με το μπροστινό όχημα και αν αλλάξεις λωρίδα τότε επιταχύνει στην προκαθορισμένη ταχύτητα.Σωστά;
ΧΡΉΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΌΜΕΝΟΥ ΣΥΣΤΉΜΑΤΟΣ ΕΛΈΓΧΟΥ ΤΑΧΎΤΗΤΑΣ ΤΑΞΙΔΙΟΎ
Το σύστημα προσαρμόζει την ταχύτητα του οχήματός σας ώστε να διατηρεί την καθορισμένη απόσταση ανάμεσα στο όχημά σας και το προπορευόμενο όχημα στην ίδια λωρίδα. Μπορείτε να επιλέξετε τέσσερις ρυθμίσεις απόστασης.
Το σύστημα χρησιμοποιεί έναν αισθητήρα ραντάρ ο οποίος εκπέμπει μια ραδιοδέσμη ακριβώς μπροστά από το όχημά σας.
....
Το σύστημα μπορεί να επιβραδύνει ελαφρώς για λίγο το όχημά σας όταν ανάψετε τα φλας στην πλευρά του οδηγού, ενώ ακολουθείτε κάποιο προπορευόμενο όχημα, για παράδειγμα, για να προσπεράσετε.
....
Το όχημά σας διατηρεί μια σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα έως ότου:
-Το όχημα που κινείται μπροστά σας επιταχύνει σε ταχύτητα μεγαλύτερη από τη ρυθμισμένη.
-Το όχημα που κινείται μπροστά σας βγει από τη λωρίδα σας.
-Η ταχύτητα του οχήματος μειωθεί κάτω από 20 km/h.
-Ρυθμίσετε μια νέα απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. -
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Η VW, όπως και όλοι οι Γερμανοί, είναι της λογικής της 'αργής εξέλιξης' και του συντηρητικού σχεδιασμού. Γι'αυτό άλλωστε και όλα τα μοντέλα τους μοιάζουν μεταξύ τους. Και προφανώς υπάρχει στέρεη λογική πίσω από αυτό, γιατί οι μόνιμοι πελάτες τους, που πιθανότατα αλλάζουν το προηγούμενο μοντέλο με το επόμενο, δεν θέλουν δραματικές αλλαγές, θέλουν ησυχία, τάξη και ασφάλεια, θέλουν να νιώσουν οικεία με το που θα μπουν στο καινούριο όχημα.Απολύτως κατανοητό και σεβαστό, αλλά μην γυρνάνε και μου λένε εμένα για ωραίο εσωτερικό, και εξέλιξη και εμπνευσμένη σχεδίαση, αφού αυτά τα δύο είναι διαμετρικά αντίθετα
Όσο για την οθόνη, sorry αλλά αυτή τη σχεδίαση την είχα πρωτοδεί στα γνωστά κινέζικα WinCE/Android multimedia πριν από 15 χρόνια...
Για την VW συμφωνώ. Από τα λίγα που παρακολουθώ στον χώρο του αυτοκινήτου και μπορεί και να κάνω λάθος: Η Ford (to Γερμανικό της ας πούμε σκέλος), έχει κάνει μεγάλες αλλαγές με το Fiesta και Focus. H Opel με το Astra και το Corsa, Η Mercedes με τις C,D,E,S και η BMW με τις 3άρες, 5άρες και 7άρες ενώ έβαλε στο παιχνίδι με επιτυχία την 2άρα και την 4άρα. Χώρια που ξεκίνησε με τις Χ3 και Χ5 και συνέχισε με την σειρά 1 και την Χ1. Δεν φοβήθηκαν να παρουσιάσουν εντελώς νέα μοντέλα.
Όπως και η Seat με τα Ibiza και τα Leon. Το Golf είναι πράγματι ότι ποιο συντηρητικό υπάρχει στην ευρωπαική αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά αφού πουλάει....
Τα όσα γράφω, το κάνω με την επιφύλαξη ότι δεν παρακολουθώ στενά τον χώρο του αυτοκινήτου, αλλά από τις ουσιώδες εξωτερικές αλλαγές (και εσωτερικές σε κάποια από αυτά) που παρατηρώ στα προαναφερθέντα μοντέλα. -
Γειά σας φίλοι συνιδιοκτήτες ford kuga, έχω στην κατοχή μου το st line 1500 βενζίνης εδώ και 9 μήνες, εδώ και μερικές μέρες ακούω περίεργους τριγμούς στην καμπίνα του αυτοκινήτου (τρίζουν τα σκληρά πλαστικά) υπάρχει κανείς να αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα? ειδικά όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο κατά την εκκίνηση?
-
Μην μας λες τέτοια και εσύ τώρα και περιμένουμε το αμάξι από μέρα σε μέρα
-
Εμένα μετά από 12 μήνες (σήμερα τους έκλεισε) και 13.500 δεν κάνει κιχ. Ένας τριγμός που άκουγα κάποια στιγμή, τελικά ανακάλυψα ότι ήταν τα γυαλιά μέσα στην θήκη στην οροφή και τα τοποθετώ με καλύτερο τρόπο.
-
Τα κάνεις τα χιλιομετρακια σού Φάνη....όχι πάρα πολλά...αλλά αρκετά.
-
Ο χρήστης negro 1980 έγραψε:
Τα κάνεις τα χιλιομετρακια σού Φάνη....όχι πάρα πολλά...αλλά αρκετά.Κάτι κάνω....!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Καλοτάξιδο να είναι Μήτσο!Ακριβώς το ίδιο και εγώ...έδωσα την 116i (βενζίνη) και πήρα το Kuga Business σε βενζίνη. Μόνο που εγώ πήγα από αυτόματο σε χειροκίνητο (δυστυχώς) ενώ εσύ το ανάποδο!
Αυτοματο ειναι και το bmw
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Εμένα μετά από 12 μήνες (σήμερα τους έκλεισε) και 13.500 δεν κάνει κιχ. Ένας τριγμός που άκουγα κάποια στιγμή, τελικά ανακάλυψα ότι ήταν τα γυαλιά μέσα στην θήκη στην οροφή και τα τοποθετώ με καλύτερο τρόπο.Να τα χιλιάσεις τα χιλιάδες χίλιομετρα φίλε Φάνη!!
Να είστε καλά οικογενειακως να σας εξυπηρετεί πιστά και απροβληματιστα. -
Ο χρήστης mitsos587 έγραψε:
Αυτοματο ειναι και το bmw
Ειχα μεινει στην εποχή που η 116d δεν εβγαινε αυτόματη, μονο η βενζίνη και το ντιζελ το 2λιτρο.
-
Δύο προσθήκες που νομίζω τις είχα αναφέρει και εδώ μέσα
Ανεμοθραύστες HEKO (dark tint)
Κάλυμμα πίσω προφυλακτήρα Climair
-
Heko απίθανες ως συνήθως. Του πάνε και πολυ ! Πρόσεχε μονο μην σου κάνουν σημάδια στις μεμβράνες στα ψηλα σημεία του παραθύρου..
Το αλλο ωραίο μεν αλλα πολυ glossy φαίνεται. Πιο άσχημα δεν θα φαίνονται οι αραχνιες και α σημάδια εκει ; -
Ρε συ, δεν κάνουν οι ανεμοθραύστες τα σημάδια, αφού αυτοί είναι απέξω και οι μεμβράνες είναι από μέσα. Τα σημάδια γίνονται από το στεγανωτικό λάστιχο, αν αυτό έχει σκληρύνει.
Ο Climair είναι ο μοναδικός που πιάνει όλο το πλάτος του προφυλακτήρα, έχει τη σωστή μορφή και καμπυλότητα, και βγαίνει σε γκρι και piano black. Το γκρι είναι για πιο rugged καταστάσεις, αλλά ο piano black ταιριάζει απόλυτα με τις λεπτομέρειες του ST-Line. Προφανώς ως piano black φαίνονται τα π-ά-ν-τ-α, σκουπιδάκια, σκόνη, δαχτυλιές, σταγόνες κλπ, αλλά υποθέτω θα σταματήσει να με ενοχλεί μόλις τον χρησιμοποιήσω λιγάκι...
-
Αντώνη δεν αποκλείω να εχεις δίκιο απλα σε οσα αμάξια εχω βάλει ανεμοθραύστες αυτο βλέπω. Το δοκιμάζω και ενα χρονο τωρα στην Χ1 χωρις ανεμοθραύστες για να τεστάρω....
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Εμένα μετά από 12 μήνες (σήμερα τους έκλεισε) και 13.500 δεν κάνει κιχ. Ένας τριγμός που άκουγα κάποια στιγμή, τελικά ανακάλυψα ότι ήταν τα γυαλιά μέσα στην θήκη στην οροφή και τα τοποθετώ με καλύτερο τρόπο.
Να τα χιλιάσεις τα χιλιάδες χίλιομετρα φίλε Φάνη!!
Να είστε καλά οικογενειακως να σας εξυπηρετεί πιστά και απροβληματιστα.Ευχαριστώ Στέφανε!
Μαι μια διόρθωση, γιατι εκανα λάθος: 16.600χλμ εχω κάνει!
-
Καλημερα σε ολους , μολις παρελαβα το κουγκα μου και εγω. 1.5 182 ps με πανοραμικη ηλιοροφη magnetic. Εχω εντυπωσιαστει με την ποιοτητα κυλισης του αυτοκινητου με την ανεση του και με την ηχομονωση. Μια ερωτηση χαζη μαλλον... το αυτοματο κιβωτιο εχει ενα μονο προγραμμα???
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Ford Kuga