-
Είπαμε τα πρώτα γκόλφ του 70 , είχαν δεξί καθρέπτη και τα έλεγαν L από το Lux
Μάλλον θα 'έδιναν κανένα σαπούνι μαζί...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Καλά Δία , ξεκόλλα . Μια χαρά τα γράφω για το κλειδί . Αλλιώς κανείς δεν θα έπαιρνε μεγάλα αμάξια με βασικούς κινητήρες και εξοπλισμό του τέλους του 70 .Ψιτ μπαρμπαδούλη, μπορείς να πάρεις ακριβό και δυνατό αυτοκίνητο χωρίς πολλά μπιμπλίκια επειδή θέλεις τις επιδόσεις και το στήσιμο. Βέβαια για να καταλάβεις τον λόγο πρέπει να ξέρεις και να οδηγείς και όχι απλά να μεταφέρεσαι σαν ταρίφας...
-
Σίγουρα έχεις δίκιο . Ο καθένας μπορεί να κάνει ότι μλκια θέλει στην ζωή του...
Λεφτά να έχει να χώνει...
-
Ασχολήσου με αυτά που κατανοείς και άσε τα άλλα καλύτερα...
-
Ωραίο σουτ και η μπαλίτσα έξω από το γήπεδο
-
Όταν αποκαλείς μαλακία το να πληρώσεις για τα βασικά πράγματα ενός αυτοκινήτου (κινητήρας, πλαίσιο κλπ) και να μην σε νοιάζουν οι οθονούλες, δείχνει το λιγότερο ασχετοσύνη με την αυτοκίνηση.
-
Ο,τι πεις...
-
Βασικά θα ήθελα να σε πάω μια βολτούλα με τους δικούς μου ρυθμούς αλλά λυπάμαι τα καθίσματα μου που θα λεκιαστούν...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βασικά θα ήθελα να σε πάω μια βολτούλα με τους δικούς μου ρυθμούς αλλά λυπάμαι τα καθίσματα μου που θα λεκιαστούν...Εαν αυτό είναι το πρόβλημα υπάρχουν και καλύμματα μιας χρήσης
-
Και πανες
-
Ο έχων τα ανάλογα χέρια δεν τρομάζει τον συνεπιβάτη του ...
-
δεν είμαστε εδώ για αντιμαχίες αλλά για να δούμε τι συμφέρει και να ανταλλάξουμε απόψεις. το θέμα πάντα με την αγορά αυτοκινητου ειναι το πόσο μακρυά σε βγάζουν τα λεφτά σου και κατα πόσο γουστάρεις κάτι και το θεωρείς χρήσιμο. αν είσαι στην εξοχή οι αισθητήρες παρκαρίσματος είναι πολυτέλεια, αν εισαι στην πόλη απαράιτητοι κτλπ.
προς cruiser: ένα περίεργο που έχω βρεί με το navi amudsen είναι οτι μερικοί πωλητές το δινουν σα πακετο 420 ευρώ με φορτιστή τηλεφώνου, μερικοί άλλοι το δινουν σκέτο με 200. μέχρι και στην ίδια αντιπροσωπέια 2 διαφορετικοί πωλητές κάνου διαφορετικά πακέτα. έχω και ενα χαρτι με τις λιανικές τιμές όλων τον αξεσουάρ. αυτα τα έχω σε ενα εξελόφυλο το οποίο υπολογίζει απευθείας την τελική τιμή ανάλογα με το τι κάνεις. Σήμερα ήρθα επαρχια όμως και θα πάω συστημένος άυριο με ένα φίλο να δούμε μπας και γίνει κάτι καλυτερο! αυτή θα είναι και η τελευταία απόπειρα. μετά πάω για το tiguan (όπου παιζουν καλες εκπτώσεις τώρα τελευταία).
και ξανατονίζω ότι με 22 ντε καλά υπαρχει και το dacia duster.
-
Το duster κατά την γνώμη μου νοείται μόνο ως 4χ4 εργαλείο.
-
Εκανα μια συντομη βολτα με το 1,000αρι Karoq. Πηρα και μια προσφορα, αλλα για το 1,500αρι που θεωρω οτι ταιριαζει περισσοτερο για τον ογκο/βαρος του αυτοκινητου, κατι για το οποιο θα αναφερθω πιο αναλυτικα στην συνεχεια.
Να θυμισω καταρχας τον στανταρ εξοπλισμο στην εκδοση Ambition η οποια και προσφερεται ως η πρωτη και βασικοτερη στην γκαμα.
Ζαντες αλουμινιου 16'', ρεζερβα αναγκης, δερματινο τιμονι πολλ/λων λειτουργιων, συστημα προειδοποιησης κινδυνου 'front assist' (προστασια πεζων), συστημα αναγνωρισης κοπωσης οδηγου, συστημα 'hill hold' (υποβοηθηση σε ανηφορες), ESC με ΑΒS, ASR, EDL κτλ, A/C, ηλ/παραθυρα μπρος-πισω και ηλεκτρικα αναδιπλουμενοι καθρεπτες, διαιρουμενη πλατη πισω καθισματων 60/40, μπροστινο ρυθμιζομενο υποβραχιονιο, καθισματα εμπρος με ρυθμιση μεσης και υψους, Cruise control με περιοριστη ταχυτητας, ηχοσυστημα με οθονη αφης 8'' και λειτουργια smartlink+.Mπαινοντας στο εσωτερικο, περα απο την σωστη θεση οδηγησης και σωστα σε στηριξη καθισματα, βρηκα πολυ καλη την απτη ποιοτητα αλλα και την συνολικη εικονα-σχεδιαση του ταμπλω κυριως, παροτι επικρατουσε το μαυρο στον συνδυασμο χρωματων στις ταπετσαριες.
Η σχετικα μεγαλη οθονη βρισκεται σε αρκετα υψηλο σημειο, φαινεται αρκετα ευκολη στην περιηγηση, διατηρωντας παραλληλα δυο περιστροφικους διακοπτες για αλλαγη εντασης ηχου αλλα και σταθμων, ή στο μενου.Στα θετικα της συντομης βολτας κραταω το καλορυθμισμενο σε αισθηση βαρους και ακριβειας τιμονι, το ευχρηστο κιβωτιο ταχυτητων, αλλα και την αρκετα ισορροπημενη αποσβεση της αναρτησης, σε συνδυασμο με το μεγαλο προφιλ των 16αρηδων τροχων (215/60/16), που απορροφουσε σχεδον εξαιρετικα τις περισσοτερες κακοτεχνιες, αν και στις πιο εντονες το πισω μερος εδινε την αισθηση οτι ειναι λιγο πιο σφιχτο και νευρικο, πιθανοτατα λογω και του ημιακαμπτου αξονα.
Ο κινητηρας παροτι στα χαρτια ειναι αρκετα ισχυρος και ροπατος για τον κυβισμο του (115ps 200NM ροπης) στα περιπου 1340κιλα του συγκεκριμενου αμαξωματος μου φανηκε οριακος, οχι τοσο στην δικη μου συντομη βολτα μαζι με τον πωλητη, αλλα περισσοτερο στην σκεψη και μονο μικρων ταξιδιων με 3 ατομα και αποσκευες, θεωροντας οτι ειναι υποδεεστερος του συνολου, εφοσον καποιος θα το εκμεταλλευεται χωροταξικα, σε τακτα χρονικα διαστηματα.
(Πιστευω οτι ειναι ιδανικος πχ για το νεο Ibiza το οποιο επισης εχω οδηγησει για λιγο, με το ιδιο μοτερ και ιπποδυναμη, ενδεχομενως και για το Arona πχ που ειναι γυρω στα 150κιλα ελαφρυτερο απο το Karoq, αλλα μεχρι εκει.)Κατα τα αλλα, οποιαδηποτε τυχον αμφιβολια για την χαρακτηριστικη 3κυλινδρη λειτουργια των συνολων που εχουμε μαθει κυριως απο Budget μικρα αυτοκινητα πολης, φευγει απο την πρωτη στιγμη.
Δεν ξερω πως τα εχουν καταφερει, αν πχ χρησιμοποιουν καποιον αξονα εξισορροπησης κραδασμων, αλλα περα απο την γνωριμη ηχητικη χροια των 3cyl -και αυτη αν πας σε υψηλες στροφες- δεν διαπιστωσα κανενα ειδος δισταγμου στο μοτερ ακομα και με αρκετα χαμηλο φορτιο στροφων πχ λιγο κατω απο 1,000σαλ, εχοντας αφησει εντελως το γκαζι σε ευθεια.
Κανενας κραδασμος επισης δεν περνουσε στο τιμονι ή μεταδοση, κατι που δεν ειναι δεδομενο σε αυτοκινητα που φορουν 3κυλινδρους κινητηρες.
Ικανοποιητικη λοιπον η δυναμη αλλα και η ροπη, τραβουσε συμπαθητικα ακομα και με χαμηλες στροφες, με 3η σχεση στο κιβωτιο, ξαναθυμιζω ομως, ολα αυτα με δυο ατομα συνολικα στο αυτοκινητο, χωρις ουτε καν εξτρα βαρος απο αποσκευες, αλλα και με ρεζερβουαρ καυσιμου σχεδον αδειο.Πλην του κινητηρα λοιπον, τον οποιο και θεωρω απλως 'αναγκαιο' ως τμημα της γκαμας με χαμηλους ρυπουυς και τιμη εκκινησης, το Karoq μου αφησε εξαιρετικες εντυπωσεις.
Πιστευω οτι του ταιριαζει πολυ περισσοτερο, ειτε ο 1,600αρης diesel (τον οποιο εχω δοκιμασει σε Golf με μπολικα εξτρα, οπερ και νομιζω οτι βρισκεται πολυ κοντα στο βαρος με ενα λιγοτερο εξοπλισμενο karoq...) με κοντινη δυναμη αλλα ξεκαθαρα υψηλοτερη ροπη, 250ΝΜ, για αυτους ειδικα που κανουν αρκετα χλμ ανα ετος, ή αντιστοιχα ο 1,500αρης βενζινης με 150ps και 250ΝΜ ροπης επισης.Οποτε και φτανουμε στο θεμα της τιμολογησης. Στην προκειμενη περιπτωση ειτε επιλεγει ο 1,600αρης Diesel, ειτε ο 1,500αρης βενζινης, η τιμη ειναι σχεδον ολοιδια, δηλαδη 22κ ευρω (νομιζω γυρω στα 90ευρω φθηνοτερη η βενζινη...)
Προσωπικα εκανα μια διαμορφωση, προσθετοντας ως εξτρα, το μεταλλικο χρωμα (350 προ φορων) , τα full led (990 αν θυμαμαι καλα, παντως πολυ κοντα στα 1,000ευρω προ φορων παντα) και 17αρες ζαντες (350 ευρω προ φορων, οποιο σχεδιο και εαν επιλεγει).
Τελικη τιμη βγηκε στα 25, 541ευρω με κλειδι, ανεβαινοντας βεβαια κλιμακα φορου ταξινομησης, καθοτι απ' οτι ειδα και στο τερματικο του πωλητη, η αρχικη λιανικη τιμη προ φορων του 1.5 tsi ειναι 16,490ευρω, που σημαινει οτι για να μην ανεβεις φορολογικη κλιμακα (απο 8% στο 16%) θα πρεπει να περιοριστεις μονο σε μεταλλικο χρωμα πχ...
Τουλαχιστον το θετικο της υποθεσης, ειναι οτι με την αναφορα και μονο στον πωλητη, οτι το 'ταβανι' μου ηταν τα 25κ ευρω, τα 600-700ευρω μπορει κανεις να τα γλυτωσει, μειωνοντας καπως τα 'γαμισιατικα' των εξτρα φορων απο τα περιπου 1,500ευρω, στα 800-900ευρω...
-
Να σε διορθώσω , 16.490 μάλλον ήθελες να γράψεις , για το 1.5 ambition και το επόμενο σκαλί είναι στα 17.000 για τον φόρο.
Το συμπέρασμα πάντως είναι το ίδιο , στο 1.5 δεν μπορείς να βάλεις τίποτα έξτρα.
Μόνο στο χιλιάρι ambition μπορείς να βάλεις δύο-τρία καλά πραγματάκια.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
καθοτι απ' οτι ειδα και στο τερματικο του πωλητη, η αρχικη λιανικη τιμη προ φορων του 1.5 tsi ειναι 14,490ευρω, που σημαινει οτι για να μην ανεβεις φορολογικη κλιμακα (απο 4% στο 8%)16490 ευρώ ήθελες να πεις (μακάρι να ήταν 14490).
Επίσης - ο.κ. δεν είναι εργοστασιακή,αλλά στο γκρουπ οι αναβαθμίσεις είναι από παλιά αρκετά συνήθης (κι όσο ασφαλής μπορεί να ειπωθεί) πρακτική-, υπάρχουν εκ των υστέρων αναβάθμισεις για τον 1.0 TSI
π.χ. https://www.br-performance.be/en-be/chi ... 4-1-0-tsi/
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Να σε διορθώσω , 16.490 μάλλον ήθελες να γράψεις , για το 1.5 ambition και το επόμενο σκαλί είναι στα 17.000 για τον φόρο.Το συμπέρασμα πάντως είναι το ίδιο , στο 1.5 δεν μπορείς να βάλεις τίποτα έξτρα.
Μόνο στο χιλιάρι ambition μπορείς να βάλεις δύο-τρία καλά πραγματάκια.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
Nαι το διορθωσα, σ' ευχαριστω.
Στο θεμα των εξτρα, τα πραγματα κατα την αποψη μου εχουν ως εξης:
Βαζεις καταρχας προτεραιοτητες ως προς την επιλογη κινητηρα-μεταδοσης ή εξτρα εξοπλισμου.
Τουλαχιστον εδω υπαρχει αυτη η δυνατοτητα. Σε αλλα μοντελα, δεν υπαρχει αυτη η ποικιλια κινητηρων, μεταδοσεων και εξοπλιστικων πακετων.Οποτε, αναλογα με το τι θεωρεις πιο αναγκαιο / πιο κοντα στις προτιμησεις σου, επιλεγεις ή να συμβιβαστεις στην δυναμη/ροπη, ειδικα εαν πχ ταξιδια με τουλαχιστον 3 ατομα και αποσκευες δεν πραγματοποιουνται παρα μονο σπανια, ή αντιθετα να συμβιβαστεις με τυχον εξτρα εξοπλισμος, που ομως στην προκειμενη περιπτωση δεν μπορει επουδενι να χαρακτηριστει ως ελλειπης στην εκδοση Ambition.
Eπιπλεον το θεμα με πολλα εξτρα -στην περιπτωση που καποιος πχ θελει και δερματινα, ηλιοροφη, εργοστασιακο navi κτλ- φτανει νομιζω σε επιπεδα υπερβολης, τουλαχιστον οταν μιλαμε για μικρομεσαια κατηγορια crossover, ουτε καν καποιο μεσαιο-μεγαλο ή premium αυτοκινητο.
Εαν δηλαδη καποιος εχει να διαθεσει Budget 27-30κ ευρω για προσθιοκινητο crossover, (που θα κοστιζει ενα σχεδον Full extra karoq, ειτε πετρελαιο, ειτε με τον βενζινης 150αρη) imo ειναι ετσι κι αλλιως υπερτιμημενη αγορα για ενα τετοιο μοντελο (μη premium) και τετοιας κατηγοριας. Ειτε πχ πριν αλλαξουν τα τελη ταξινομησης (θα εδινε 27κ ευρω)
ειτε με τα νεα (θα εδινε 30κ ευρω) -
Γρήγορη διαβάζω το ποσταρισματα σου και τα χαίρομαι. Μακάρι όλοι να βοηθούσαν με τοσο μεστες αναρτήσεις στα νήματα.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
καθοτι απ' οτι ειδα και στο τερματικο του πωλητη, η αρχικη λιανικη τιμη προ φορων του 1.5 tsi ειναι 14,490ευρω, που σημαινει οτι για να μην ανεβεις φορολογικη κλιμακα (απο 4% στο 8%)
16490 ευρώ ήθελες να πεις (μακάρι να ήταν 14490).
Επίσης - ο.κ. δεν είναι εργοστασιακή,αλλά στο γκρουπ οι αναβαθμίσεις είναι από παλιά αρκετά συνήθης (κι όσο ασφαλής μπορεί να ειπωθεί) πρακτική-, υπάρχουν εκ των υστέρων αναβάθμισεις για τον 1.0 TSI
π.χ. https://www.br-performance.be/en-be/chi ... 4-1-0-tsi/
Δεν εχω ψαχτει ιδιαιτερα με τυχον αναβαθμιση στον 3κυλινδρο tsi, αλλα απ' οσο θυμαμαι να εχω δει, οι σοβαροι βελτιωτικοι οικοι του group vag (πχ ABT, mtm) δεν εχουν για αυτο το συνολο καποια μηχανικη αναβαθμιση.
Γενικοτερα θεωρω οτι ενας τοσο μικρος σε κυβισμο κινητηρας που ηδη αποδιδει απο το εργοστασιο πανω απο 100ps/λιτρο ειναι πολυ κοντα στις μεγιστες δυνατοτητες του, οποτε και θα απεφευγα οποιαδηποτε μηχανικη βελτιωση στον συγκεκριμενο...Eιδικα εαν δεν ειναι απο πολυ γνωστο οικο, αλλα και απο την στιγμη που προκειται για ολοκαινουργιο αυτοκινητο... -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Γρήγορη διαβάζω το ποσταρισματα σου και τα χαίρομαι. Μακάρι όλοι να βοηθούσαν με τοσο μεστες αναρτήσεις στα νήματα.Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Σ' ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!
Skoda Karoq