-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Η σιτροέν έχει καλές τιμές εξ ορισμού από την αρχή . Και κάνει και εκπτωσούλες μετά . Απλά τις διαφημίζει....Δεν ξέρω τι κάνουν τώρα, αλλά όταν πήγα να κοιτάξω το C3 (όταν πήραμε το Fiesta) και το DS4 Crossback (όταν κοίταγα για το Kuga), και τα δύο ήταν από τα πιο ακριβότερα της κατηγορίας τους, και την οποιαδήποτε προσφορά την μάθαινες μόνο την στιγμή που ο πωλητής συμπλήρωνε τη προσφορά. Ειδικά για το C3 ήταν εξαιρετικά αστείο, μου βγάζει ο πωλητής μια τελική τιμή κάπου στα 17,5Κ€ αλλά μου λέει επιτόπου 'μείον τα 2,5Κ€ της προσφοράς που έχουμε, βγαίνει 15Κ€'
Άρα τις προσφορές της η Citroen δεν τις διαφημίζει περισσότερο ή λιγότερο από άλλες εταιρείες, και μάλιστα ίσως λιγότερο από τη BMW που έχει βγάλει τόσες και τόσες προωθητικές για το Χ1...
-
Εγώ θυμάμαι τα γκρίν μπόνους και διάφορα άλλα . Τώρα για ποιο c3 μιλάς ? Για το καινούργιο ? Γιατί το παλιό σε κάθε έκδοση , ακόμα και την 1.6 ήταν κάτω από 15000 .
Για τα ds υπάρχει άλλη λογική προς το παρόν . Δεν τους ενδιαφέρουν οι πωλήσεις . Τους ενδιαφέρει απλά να υπάρχουν σαν μοντέλα με ψηλή τιμή .
Το μαγαζί στην Κηφισίας θα γίνει αποκλειστικά , σχεδόν , DS .
Από την άλλη φίλη πήρε κάντρυμαν , όχι πινακιδωμένο , πριν 2 χρόνια από 32000 στις 24400
Παλιότερα είχαν αμάξια , προπέλες, που ήταν 6-12 μήνες στην Μαγούλα και τα έδιναν με φοβερές εκπτώσεις . Εκεί μπορούσες να βρείς με φοβερό εξοπλισμό σε τιμή χώμα .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Η σιτροέν έχει καλές τιμές εξ ορισμού από την αρχή . Και κάνει και εκπτωσούλες μετά . Απλά τις διαφημίζει . Δεν τις κάνει κρυφά σαν τα πρίμιουμ μήπως ξεπέσει το κλειδί .Και εσύ μην πάς σε κανένα πανηγύρι σήμερα , γιατί με την έλλειψη χιούμορ που έχεις θα νομίζεις ότι οι βωμολοχίες απευθύνονται σε σένα....
Και θα αρπαχτείς με κανένα και θα είναι κρίμα γιατί θα τους χαλάσεις το πανηγύρι....
Η ένστασή μου είναι ότι κατακρίνεις το δικαίωμα οποιασδήποτε εταιρίας να κάνει εκπτώσεις, ενώ αποτελεί κανόνα της αγοράς!
Αν π.χ. αγόραζα στην κανονική τιμή τα...κωλόπανα για τις κορες μου που τα τελευταία χρόνια παιρνω εκατοντάδες μισοτιμής κάθε φορά που υπάρχει έκπτωση...τώρα θα είχα...aircross αντί για την Χ1!!
(Για να έρθω στο...κλίμα των ημερών όπως προτρέπεις!) -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Για τα ds υπάρχει άλλη λογική προς το παρόν . Δεν τους ενδιαφέρουν οι πωλήσεις . Τους ενδιαφέρει απλά να υπάρχουν σαν μοντέλα με ψηλή τιμή . .
Οικονομικά δεν εχω σπουδάσει... αλλά αυτό μου φαίνεται...εντελώς παράλογο...
-
Λίγο για γέλια είναι η κατάσταση με τα DS. Στη ΔΕΘ τα είχαν παραπισω στα σκοτεινά. Χαμπάρι δεν τα έπαιρναν οι επισκέπτες.
Και ας μάθουν ότι εδώ και ένα χρόνο και έχει βγει DS3 facelift. Δειγματιζουν ακόμα το προf/l ...
Ξεκάθαρα δεν τους ενδιαφέρουν να τα πουλήσουν -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Για τα ds υπάρχει άλλη λογική προς το παρόν . Δεν τους ενδιαφέρουν οι πωλήσεις . Τους ενδιαφέρει απλά να υπάρχουν σαν μοντέλα με ψηλή τιμή . .
Οικονομικά δεν εχω σπουδάσει... αλλά αυτό μου φαίνεται...εντελώς παράλογο...
Οι δύο ακραίες τιμολογιακές πολιτικές είναι η market penetration και η market skimming. Η πρώτη είναι τόσο χαμηλή ώστε να αποτελέσει άμεσο ανταγωνιστή ακόμα και του φθηνότερου αντίπαλου προϊόντος (και μερικές φορές κάτω από το οριακό κόστος, ώστε να μπει στην αγορά), ενώ η δεύτερη είναι η ακριβότερη (ή από τις 2-3 ακριβότερες), ώστε να πιάσει μόνο αυτούς που θέλουν -και μπορούν- να δώσουν αρκετά λεφτά ώστε να πάρουν αυτό που θα τους ξεχωρίσει (στην παρούσα κατηγορία).
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Για τα ds υπάρχει άλλη λογική προς το παρόν . Δεν τους ενδιαφέρουν οι πωλήσεις . Τους ενδιαφέρει απλά να υπάρχουν σαν μοντέλα με ψηλή τιμή . .
Οικονομικά δεν εχω σπουδάσει... αλλά αυτό μου φαίνεται...εντελώς παράλογο...
Οι δύο ακραίες τιμολογιακές πολιτικές είναι η market penetration και η market skimming. Η πρώτη είναι τόσο χαμηλή ώστε να αποτελέσει άμεσο ανταγωνιστή ακόμα και του φθηνότερου αντίπαλου προϊόντος (και μερικές φορές κάτω από το οριακό κόστος, ώστε να μπει στην αγορά), ενώ η δεύτερη είναι η ακριβότερη (ή από τις 2-3 ακριβότερες), ώστε να πιάσει μόνο αυτούς που θέλουν -και μπορούν- να δώσουν αρκετά λεφτά ώστε να πάρουν αυτό που θα τους ξεχωρίσει (στην παρούσα κατηγορία).
Και πάλι: το 'δεν τους ενδιαφέρουν οι πωλήσεις' δεν έχει σχέση με αυτό που γράφεις!
-
Αρχικά χαίρομαι που ο Αυτοκράτορας μπήκε σε κλίμα Μπουρανί ...
Εδώ λοιπόν να πω ότι πράγματι είναι ωραίο να υπάρχουν οι εκπτώσεις . Αλλά να έχουν κάποια λογική . Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια διαπιστώνω ότι όλες οι εταιρείες τιμολογούν τα αμάξια τους ψηλά και μετά αρχίζουν να κατεβάζουν τιμές . Νομίζω ότι οι τομείς του μάρκετινγκ θέλουν διόρθωμα . Ετσι δεν κρατάς πελάτες αφού φοβούνται για την αξία του αμαξιού τους σαν μτχ , δεν αγοράζουν αν δεν βρούν την ευκαιρία και δεν δένονται με μάρκες .
Η επιλογή των πρίμιουμ να έχουν ακριβό κατάλογο και διαμόρφωση και πολύ μεγάλες εκπτώσεις δεν μου αρέσει .
Δεν μου αρέσει και η λογική του Κούγκα , Κατζάρ , x trail και διάφορα άλλα που ξαφνικά κάνουν μεγάλες εκπτώσεις της τάξης των 5-7000 . Αλλο το να κάνεις μια έκπτωση της τάξης του 2-3 % και άλλο του 10-20 % .
Για την DS έχω ακούσει από φίλο πωλητή σε επίσημο έμπορο ότι η επιλογή της εταιρείας είναι να δημιουργήσει τον πρίμιουμ χαρακτήρα , ακόμα και τώρα που τα αυτοκίνητα της πέραν του μικρού δεν έχουν ένα ιδιαίτερο χαρακτήρα . Ετσι κρατάει τις τιμές και τώρα κάνει κάτι άλλο βάζει εξοπλισμό και φέρνει λίγες εκδόσεις . Απλά δουλεύει για το μέλλον αφού τα αμάξια της πρώτης γενιάς ήταν παραλλαγές υπαρχόντων των αδελφών εταιρειών και το πρώτο πραγματικό είναι το DS7 που κάνει 2 χρόνια δοκιμές τελικών μοντέλων μέχρι να βγεί στις πωλήσεις . Για αυτό και οι εκθέσεις θα είναι λίγες και ιδιαίτερες .
-
Εμένα μου αρέσει οποιαδήποτε πολιτική μετατρέπει ένα προιον σε vfm...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Και πάλι: το 'δεν τους ενδιαφέρουν οι πωλήσεις' δεν έχει σχέση με αυτό που γράφεις!Εντάξει, εγώ γράφω το τι ισχύει και το τι κάνουν στην πραγματικότητα οι εταιρείες, ο cruiser έχει όπως πάντα τον δικό του τρόπο....
-
Αρκεί να μην το έχεις αγοράσει πριν την εφαρμογή αυτής της πολιτικής.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Αρκεί να μην το έχεις αγοράσει πριν την εφαρμογή αυτής της πολιτικής.Προσωπικά πήρα το αμαξι μου 5.000 ευρω πιο φτηνα απο ό,τι πωλείται τώρα
-
Αρα είσαι καβάλα στο άλογο .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Αρα είσαι καβάλα στο άλογο .Λίγα περισσότερα από ένα..είναι η αλήθεια!
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Αρα είσαι καβάλα στο άλογο . [emoji38]
Λίγα περισσότερα από ένα..είναι η αλήθεια! [emoji38]
Χαχαχαχαχα, σωστοοοός
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
ε50άρ'σα λέμεεεε
https://ibb.co/dXCffx -
-
Ομολογουμένως πολύ ωραία δουλειά....
-
Πεταμένα λεφτά....too much time and money on his hands...
Μου θυμίζει παλιές εποχές που άλλαζαν το σηματάκι 316i με το 325i ή ακόμα καλύτερα με το //Μ3...
-
Καλά η δουλειά με τα led είναι φοβερή.
Πρέπει να είναι φοβερό το μαγαζί που έχει ξανά αναφέρει ο iceman σε προηγούμενο ποστ.Να ξέρετε πως ακόμη και οι λάμπες για φλας , στοπ , όπισθεν κλπ δεν είναι κάτι απλό να αλλαχτούν με Led λόγω canbus , ηλεκτρονικών κλπ.
Γενικότερα πάντως υπάρχει πολύ ψωμί για όσους ασχοληθούν σοβαρά και με ποιότητα, με aftermarket ανταλλακτικά , και retrofit κατασκευές ελέω του απίθανου φορολογικού συστήματος στην αγορά αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
BMW X1 2016