-
ισχύει με τους πωλητές έχω παει σε 3 αντιπροσωπείες της σκοντα και μερικοίο μου λένε ότι να'ναι. επίσης με ενδιαφέρει τι πληρώνω στην τελική. επίσης θεωρώ σφάλμα ότι κάποιος παει να πάρει τέτοιας κλάσης αυτοκίνητα χωρίς κάποια αξεσουάρ και στην τελική όλα είναι vfm. αν έχω ανάμεσα απο 25-30 χιλιάδες για αγορά ενός ασφαλούς αυτοκινήτου με χώρους και με άνεση στο να χρησιμοποιείς τότε αυτά που αναφέρω πάνω είναι σωστά. τώρα αν θες να πάρεις ντε και καλά suv με το ζόρι 22,000 τότε κάτι δεν έχεις εκτιμήσει καλά.
-
Ο χρήστης ArtMac έγραψε:
Το θέμα είναι τώρα με τους εξοπλισμούς. Το Tiguan advance+navi+camera+μεταλλικο=28,143.
Ως κάτοχος του αυτοκινήτου έχω να σου πω οτι θα πετάξεις χρήματα στο navi γιατί έχει android auto και στη camera γιατί έχει μπρός πίσω αισθητήρες που εμφανίζονται στην οθόνη και είναι καλύτερα και από κάμερα !
Οπότε ΜΗΝ βάλεις αυτά τα έξτρα.
-
ενδιαφέρον αυτόμε τη κάμερα. παρκαρω μέσα σε στενό και περνάω απο στενά οπότε θεωρούσα ότι ηξ καμερα είναι κάτι αρκετά χρήσιμο. το navi το θέλω γιατι μερικές φορές δε έχω σημα σοτ κινητό, αλλά και αυτο υπο εξέταση. αν ειανι οπω λες τότε με 28,000 κάποιος έχει 4χ4, αυτοματο σε τιγκουαν. σε τι εκδοση-κινητήρα το εχει το τιγκουαν? με φοβίζει αν ο 125 ρης ειναι αδύνατος κινητήρας. θα είμαστε 3 ατομα (εγώ, αυτή και το μπεμπέ σε 7 μήνες!)
-
Πώς έχεις με 28000 αυτόματο και 4χ4 ? Θέλεις σίγουρα 33000 για τη βενζίνη.
Εγώ έχω το 1.6 TDI advance και αφού μπορείς να διαθέσεις 28000 θα σου πρότεινα να δεις το πετρέλαιο για να κάνεις και κανένα ταξιδάκι παραπάνω! Από την advance , προσωπικά, το μόνο που θα ήθελα να έχει είναι led φώτα, κατά τ'άλλα θεωρώ οτι έχει πλήρη εξοπλισμό .
-
33500 είχε το 1.4 150PS DSG 4 motion αλλά με ναβι,καμερα, μεταλλικό+ καθρέπτες. αυτο ειναι το χαρτι απο την καρεντα που εχω. το πετρέλαιο 1.6 για τέτοιο σκαρι μου φάινεται πολυ ψόφιο (+ κίνδυνος στα φιλτρα).
-
Ο χρήστης ArtMac έγραψε:
ισχύει με τους πωλητές έχω παει σε 3 αντιπροσωπείες της σκοντα και μερικοίο μου λένε ότι να'ναι. επίσης με ενδιαφέρει τι πληρώνω στην τελική. επίσης θεωρώ σφάλμα ότι κάποιος παει να πάρει τέτοιας κλάσης αυτοκίνητα χωρίς κάποια αξεσουάρ και στην τελική όλα είναι vfm. αν έχω ανάμεσα απο 25-30 χιλιάδες για αγορά ενός ασφαλούς αυτοκινήτου με χώρους και με άνεση στο να χρησιμοποιείς τότε αυτά που αναφέρω πάνω είναι σωστά. τώρα αν θες να πάρεις ντε και καλά suv με το ζόρι 22,000 τότε κάτι δεν έχεις εκτιμήσει καλά.Moνο που αυτο που θεωρεις εσυ 'με ανεση' για καποιον αλλο ειναι...πεταμενα λεφτα, ή λαθος εκτιμηση-πληροφορηση των συνδυασμων πακετων με εξτρα.
Οπως και να το παρεις σου εδειξα με παραδειγματα και διαφορετικες εκδοσεις, βενζινης και Diesel οτι ΔΕΝ ισχυει αυτο που λες.
Κατι εχεις υπολογισει λαθος, κατι σου εχουν μεταφερει λαθος, ή και καποιος ισως πωλητης σου απεκρυψε οικονομικοτερο/καλυτερο συνδυασμο, προσθετοντας σου εξτρα με τροπο που να ανεβαινεις φορολογικη κλιμακα, -χωρις ενδεχομενως να ειναι απαραιτητο- σε σχεση με αλλο μοντελο... -
Γρηγόρη στην Ambition με τον 100άρη έβαλα αισθητήρες βροχής , αναδιπλούμενους καθρέπτες , κλιματισμό , αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και το φτηνό ΝΑΒΙ που το πακέτο είχε 420 € . Τα θεωρώ απόλυτα αναγκαία , ακόμα και αν βγάλουμε το νάβι που λέει ο φίλος .
Αυτά βγαίνουν 22051 στο 1000άρη και 25500 στο ντίζελ . Η style στο ντίζελ με μόνο έξτρα το ΝΑΒΙ πάει 27710 .
Η σύγκριση με τα μεγαλύτερα Γκράντ λάντ είναι προφανώς σε βάρος του Κάροκ , το οποίο είναι ωραίο αυτοκίνητο έτσι και αλλιώς . Γιατί τα 2500 είναι για 130 και όχι 115 άλογα και μεγαλύτερο αμάξωμα και καλύτερο εξοπλισμό .
Βέβαια παίζουν και οι εκπτώσεις πλέον παντού και ίσως στην τελική να έχουμε άλλα . Εγραψε ένας για -3000 στην Οπελ .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Γρηγόρη στην Ambition με τον 100άρη έβαλα αισθητήρες βροχής , αναδιπλούμενους καθρέπτες , κλιματισμό , αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και το φτηνό ΝΑΒΙ που το πακέτο είχε 420 € . Τα θεωρώ απόλυτα αναγκαία , ακόμα και αν βγάλουμε το νάβι που λέει ο φίλος .To να θεωρεις εσυ απολυτως αναγκαιους τους αισθητηρες βροχης και τον διζωνικο κλιματισμο, δεν σημαινει οτι το θεωρει και η πλειοψηφια του αγοραστικου κοινου σε αυτη την κατηγορια και κοστος.
Αυτά βγαίνουν 22051 στο 1000άρη και 25500 στο ντίζελ . Η style στο ντίζελ με μόνο έξτρα το ΝΑΒΙ πάει 27710 .
Η σύγκριση με τα μεγαλύτερα Γκράντ λάντ είναι προφανώς σε βάρος του Κάροκ , το οποίο είναι ωραίο αυτοκίνητο έτσι και αλλιώς . Γιατί τα 2500 είναι για 130 και όχι 115 άλογα και μεγαλύτερο αμάξωμα και καλύτερο εξοπλισμό .
Εσυ το βλεπεις ετσι, αλλοι που μπορει να θελουν μεγιστη ευρυχωρια για το συνολικο εξωτερικο μηκος, το βλεπουν αλλιως. Οταν το Karoq προσφερει παρομοιους χωρους με το grandland (εστω με το εξτρα varioflex) και με 1,000αρη 115ps εχει παρομοιες επιδοσεις, γιατι να δωσουν 2,500ευρω παραπανω με παρομοιο επιπεδο εξοπλισμου?
Βέβαια παίζουν και οι εκπτώσεις πλέον παντού και ίσως στην τελική να έχουμε άλλα . Εγραψε ένας για -3000 στην Οπελ .
Το αυτο ισχυει για πολλες αντιπ/σωπειες, στην προκειμενη και για την Skoda...
-
Σαν κάτοχος του Ateca εδώ και λίγες μέρες, θεωρώ πως αξίζει να του κάνεις ένα σχολαστικό test drive.
Επέλεξα τελικά τον 1.6 TDi λόγω του ότι κάνω πολλά χλμ/έτος.
Ο 1.0 βενζίνης μου είχε φανεί αξιοπρεπής σε test drive, με εμένα και 2 άτομα επιβάτες.
Σαν χώροι, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος ειδικά όσον αφορά το πορτ παγκάζ, ενώ και πίσω, άτομα ύψους 1.85 κάθονται πολύ άνετα.
Σαν οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης είμαι πολύ ικανοποιημένος, αφού ο ημιάκαμπτος που έχει πίσω δεν ενοχλεί (ως τώρα τουλάχιστον). Η θέση και η άνεση του οδηγού είναι σε άριστο επίπεδο.
Η κατανάλωση εντός πόλης είναι κατά μέσο όρο στα 7λιτ/100 ενώ σε ταξίδι με σταθερή ταχύτητα 120-130 χλμ ήμουν στα 5.6λιτ/100.
Τα μοναδικά μικρά μειονεκτήματα είναι η έλλειψη Navi, το οποίο δεν διατίθεται στην έκδοση Style (διατίθεται στην Style Plus) και, όσο και ανα ακούγεται χαζό, η θέση των ποτηροθηκών (ανάμεσα στον λεβιέ και τον 'τεμπέλη'), που δεν βολεύει ιδιαίτερα!
Ήμουν και εγώ ανάμεσα σε Ateca, Karoq και Kuga και μετά από υπερβολικό ψάξιμο και πολλά test drive, επέλεξα το Ateca, επειδή μου κάνανε έκπτωση περίπου 2.500 € στον 1.6 Tdi και με δώρο 2 service εντελώς δωρεάν.
Το Karoq δεν είχα προλάβει να το κάνω test drive, αλλά τώρα που το είδα, έχω μείνει έκπληκτος από την τρομερή ομοιότητα που έχει με το Ateca.
Πιστεύω πως πρόκειται για σχεδόν ίδια αυτοκίνητα, οπότε η επιλογή κάποιου ανάμεσα στα 2 θα πρέπει να έχει να κανει μόνο με το κόστος αγοράς και ίσως 2-3 λεπτομέρειες άνεσης (ανάλογα με το γούστο του καθενός) -
Εντάξει τώρα το τερμάτισες . Θα δώσεις 22000 και δεν θα έχεις αυτά που έχω στην ΧΑΝΤΙΑ του 1998 και που τα είχε το 1994 και ήταν αμάξι αυτής της τιμής . Μιλάμε για πολλά
Η μόνη περίπτωση να πάρει κάποιος ακριβό αμάξι με μηδενικό εξοπλισμό , είναι να έχει αξία το κλειδί . Και το κλειδί της Σκόντα δεν έχει ιδιαίτερη αξία ...
Οσο για την σύγκριση με το γκραντλαντ , το κάροκ χάνει σε χώρους , κινητήρα , εξοπλισμό , επιδόσεις , ενώ με το βάριοφλέξ που είναι πανάκριβο η διαφορά τιμής μειώνεται κατά πολύ .
Το Κάροκ έχει τιμολογηθεί λάθος και μάλιστα από την στιγμή που έχουμε το θέμα των φόρων , δεν καταλαβαίνω γιατί βάζουν πράγματα όπως οι ζάντες στον στάνταρ εξοπλισμό και αφήνουν βασικά πράγματα που το 2018 θεωρούνται αναγκαία για αυτό το επίπεδο τιμής .
Το αμάξι είναι μια χαρά και αν έπαιζε στα 20000 για την μικρή βενζίνη και στα 23000 για το ντίζελ , τότε πρακτικά θα ήταν μια κατηγορία αγοράς μόνο του .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Εντάξει τώρα το τερμάτισες . Θα δώσεις 22000 και δεν θα έχεις αυτά που έχω στην ΧΑΝΤΙΑ του 1998 και που τα είχε το 1994 και ήταν αμάξι αυτής της τιμής . Μιλάμε για πολλάΕιχες διζωνικο κλιματισμο στο Xanthia και θα σου λειψει?
Για να λεμε και τα πραγματα με το ονομα τους, περα απο επαγγελματιες, πωλητες κτλ που κανουν συχνα και μεγαλα ταξιδια εντος επικρατειας, με το ΑΣΤΕΙΟ δικτυο που εχουμε στην χωρα, οι περισσοτεροι προσφατοι αυτοματισμοι -πλην συστηματων ασφαλειας φυσικα- ειναι απλως...lifestyle...Η μόνη περίπτωση να πάρει κάποιος ακριβό αμάξι με μηδενικό εξοπλισμό , είναι να έχει αξία το κλειδί . Και το κλειδί της Σκόντα δεν έχει ιδιαίτερη αξία ...
Ζαντες αλουμινιου, δερματινο τιμονι, ηλεκτρικα παραθυρα μπρος-πισω, hill assist, οθονη αφης 7'' με συνδεσιμοτητα, bluetooth, usb, μπροστινο συρομενο υποβραχιονιο, προβολεις ομιχλης εμπρος, ηλεκτρικα αναδιπλουμενοι καθρεπτες ειναι ΜΗΔΕΝΙΚΟΣ εξοπλισμος?
Το ακουσαμε και αυτο...Οσο για την σύγκριση με το γκραντλαντ , το κάροκ χάνει σε χώρους , κινητήρα , εξοπλισμό , επιδόσεις , ενώ με το βάριοφλέξ που είναι πανάκριβο η διαφορά τιμής μειώνεται κατά πολύ .
Το varioflex γυρω στα 500ευρω εχει...Πανακριβη εξακολουθει να ειναι η διαφορα τιμης, 2000ευρω...
Σε κινητηρα πως χανει? Αφου ειναι ελαφρυτερο, εχει ιδιες επιδοσεις ο 1,000αρης βενζινης με τον 1,200αρη του Grandland παρα τα 10ps διαφορα. Παρομοιο εξοπλισμο εχουν στην διαφορα των 2,500ευρω...Το Κάροκ έχει τιμολογηθεί λάθος και μάλιστα από την στιγμή που έχουμε το θέμα των φόρων , δεν καταλαβαίνω γιατί βάζουν πράγματα όπως οι ζάντες στον στάνταρ εξοπλισμό και αφήνουν βασικά πράγματα που το 2018 θεωρούνται αναγκαία για αυτό το επίπεδο τιμής .
Λαθος εχει τιμολογηθει για εσενα, που θελεις να βαλεις ολους τους κωδικους πανω...Αναγκαιος ο διζωνικος κλιματισμος? Αναγκαιο το εργοστασιακο Navi?
Το αμάξι είναι μια χαρά και αν έπαιζε στα 20000 για την μικρή βενζίνη και στα 23000 για το ντίζελ , τότε πρακτικά θα ήταν μια κατηγορία αγοράς μόνο του .
Εκει ακριβως παιζει το 1,000αρη, απο 19,900ευρω στην εκδοση ambition, με πολυ καλο βασικο εξοπλισμο.
Στα 22κ ευρω αντιστοιχα παιζει το 1,600αρη 116ps diesel.
Tωρα εαν θελει καποιος να του βαλει σχεδον οτι εξτρα κωδικους εχει για να νομιζει οτι πηρε δυο κατηγοριες πανω premium Suv αυτο ειναι δικο του θεμα, αλλα οχι και να λεμε για λαθος τιμολογηση. -
Θα συμφωνησω.Εχουμε ξεφυγει απο την εποχη που τα αυτοκινητα διαφημιζαν με αυτοκολητο στο πισω τζαμι,οτι εχουν power steering,η catalysator κλπ...
Σημερα τα περισσοτερα αν οχι ολα,εχουν υπερπληρη βασικο εξοπλισμο.Τωρα αν θες διζωνικο κλιματισμο,θερμαινομενο τιμονι,hands free πορτμπαγκαζ κλπ,οκ,αλλα δεν χαθηκε κι ο κοσμος αν δεν τα'χεις...
Το να σου'χει το Karoq το 15αρι 22000 με τασια και μανιβελες στα παραθυρα,τοτε να το συζηταγαμε... -
Στα 22 που παίζει το ντίζελ Κάροκ,αν πας να βάλεις ένα έξτρα των 300 ευρώ,αυτόματα θα φτάσεις στα 25 λόγω αλλαγής κλίμακας.Εκεί είναι η λάθος τιμολόγηση.Χειροκίνητο έχει 21900 και με το dsg 26500 !!
-
Ο χρήστης ArtMac έγραψε:
τώρα αν θες να πάρεις ντε και καλά suv με το ζόρι 22,000 τότε κάτι δεν έχεις εκτιμήσει καλά.Γιατί το λες αυτό!?!?
Υπάρχουν πάρα πολλά αξιόλογα SUV σε αυτά τα χρήματα. Μερικά μάλιστα και με πάρα πολύ πλούσιο εξοπλισμό.
-
Αν η εργοστασιακή αξία δεν μπορούσε να συμπιεστεί άλλο? Όποιος θέλει μερικά extra μπορεί να πάρει το manual 1.0 tsi. Όποιος θέλει diesel απλά ξεχνάει τα extra. Είναι take it or leave it η φάση, άλλοι γουστάρουν εξοπλισμό και μπλιμπλίκια και άλλοι αγοράζουν με βάση τον κινητήρα, τους χώρους, την εμφάνιση, την οδική συμπεριφορά, την ποιότητα κατασκευής και μπορούν να ζήσουν χωρίς 10 κάμερες.
Ναι είναι σπαστικό να μην μπορείς να βάλει 2-3 πράγματα που γουστάρεις αλλά ο εξοπλισμός δεν είναι και τόσο τραγικός στην ambition. Το karoq είναι vfm σε 3 εκδόσεις κατ' εμέ : 1.0 tsi με extra, 1.0 tsi dsg χωρίς extra, 1.5 tsi και 1.6 tdi χωρίς extra. Δηλαδή μέχρι τα 22.500 περίπου.
Ευτυχώς οι επιλογές είναι πάρα πολλές και για όλα τα γούστα και βαλάντια. -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Η μόνη περίπτωση να πάρει κάποιος ακριβό αμάξι με μηδενικό εξοπλισμό , είναι να έχει αξία το κλειδί . Και το κλειδί της Σκόντα δεν έχει ιδιαίτερη αξία ...Έχεις κολλήσει με το κλειδί και φυσικά δεν ισχύει για πολύ κόσμο κάτι τέτοιο. Υπάρχουν πολλοί λόγοι να πάρεις ακριβό αυτοκίνητο χωρίς πολλά έξτρα (όχι μηδενικό εξοπλισμό, όλα έχουν αρκετό εξοπλισμό έτσι κι αλλιώς). Κινητήρας, πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα, τιμόνι, επιδόσεις, αίσθηση οδήγησης κλπ κλπ...
-
Καλά Δία , ξεκόλλα . Μια χαρά τα γράφω για το κλειδί . Αλλιώς κανείς δεν θα έπαιρνε μεγάλα αμάξια με βασικούς κινητήρες και εξοπλισμό του τέλους του 70 .
Εγραψα
Γρηγόρη στην Ambition με τον 100άρη έβαλα αισθητήρες βροχής , αναδιπλούμενους καθρέπτες , κλιματισμό , αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και το φτηνό ΝΑΒΙ που το πακέτο είχε 420 € . Τα θεωρώ απόλυτα αναγκαία , ακόμα και αν βγάλουμε το νάβι που λέει ο φίλος .
Δεν είχα διζωνικό κλιματισμό στην ΧΑΝΤΙΑ . Εχω απλό κλιματισμό με επιλογή θερμοκρασίας .
Αλλά εσύ μιλάς για πλούσιο εξοπλισμό τα παρακάτω :
Ζαντες αλουμινιου, δερματινο τιμονι, ηλεκτρικα παραθυρα μπρος-πισω, hill assist, οθονη αφης 7'' με συνδεσιμοτητα, bluetooth, usb, μπροστινο συρομενο υποβραχιονιο, προβολεις ομιχλης εμπρος, ηλεκτρικα αναδιπλουμενοι καθρεπτες ειναι ΜΗΔΕΝΙΚΟΣ εξοπλισμος?
Το ακουσαμε και αυτο...Ζάντες , δερμάτινο τιμόνι , ηλεκτρικά εμπρός πίσω , προβολείς ομίχλης ,συρόμενο υποβραχιόνιο , αναδιπλούμενους καθρέφτες είχαν μικρομεσαία και μεσαία αμάξια της δεκαετίας του 90 . Τα υπόλοιπα είναι κάτι που το έχουν σχεδόν όλα πλέον και σε μικρότερες τιμές . Τα άλλα που ζήτησα εγώ τα θεωρώ απαραίτητα . Αλλωστε σαν αξία δεν ήταν πάνω από 1000-1500 € .
Απλά το αμάξι έπρεπε να έχει στα βασικά αισθητήρες βροχής , αναδιπλούμενους καθρέπτες , κλιματισμό , αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και να μην είχε στάνταρ ζάντες και να τις έκαναν δώρο ,αντί να βάζουν προβληματικούς αισθητήρες δώρο .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Καλά Δία , ξεκόλλα . Μια χαρά τα γράφω για το κλειδί . Αλλιώς κανείς δεν θα έπαιρνε μεγάλα αμάξια με βασικούς κινητήρες και εξοπλισμό του τέλους του 70 . [emoji38]Εγραψα
Γρηγόρη στην Ambition με τον 100άρη έβαλα αισθητήρες βροχής , αναδιπλούμενους καθρέπτες , κλιματισμό , αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και το φτηνό ΝΑΒΙ που το πακέτο είχε 420 € . Τα θεωρώ απόλυτα αναγκαία , ακόμα και αν βγάλουμε το νάβι που λέει ο φίλος .
Δεν είχα διζωνικό κλιματισμό στην ΧΑΝΤΙΑ . Εχω απλό κλιματισμό με επιλογή θερμοκρασίας .
Αλλά εσύ μιλάς για πλούσιο εξοπλισμό τα παρακάτω :
Ζαντες αλουμινιου, δερματινο τιμονι, ηλεκτρικα παραθυρα μπρος-πισω, hill assist, οθονη αφης 7'' με συνδεσιμοτητα, bluetooth, usb, μπροστινο συρομενο υποβραχιονιο, προβολεις ομιχλης εμπρος, ηλεκτρικα αναδιπλουμενοι καθρεπτες ειναι ΜΗΔΕΝΙΚΟΣ εξοπλισμος?
Το ακουσαμε και αυτο...Ζάντες , δερμάτινο τιμόνι , ηλεκτρικά εμπρός πίσω , προβολείς ομίχλης ,συρόμενο υποβραχιόνιο , αναδιπλούμενους καθρέφτες είχαν μικρομεσαία και μεσαία αμάξια της δεκαετίας του 90 . Τα υπόλοιπα είναι κάτι που το έχουν σχεδόν όλα πλέον και σε μικρότερες τιμές . Τα άλλα που ζήτησα εγώ τα θεωρώ απαραίτητα . Αλλωστε σαν αξία δεν ήταν πάνω από 1000-1500 € .
Απλά το αμάξι έπρεπε να έχει στα βασικά αισθητήρες βροχής , αναδιπλούμενους καθρέπτες , κλιματισμό , αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και να μην είχε στάνταρ ζάντες και να τις έκαναν δώρο ,αντί να βάζουν προβληματικούς αισθητήρες δώρο .
Αναδιπλουμενους καθρεφτες εχει παντως.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
-
Δεν έχει . Στην προσφορά μου τους χρέωσε έξτρα .
-
Ρε παιδια την Αμερικη νομιζετε οτι ανακαλυψε ο criuser? Γνωστα πραγματα με τον εξοπλισμο στα vag,χρονια τωρα.
Skoda Karoq