Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ραγισμένη πολλαπλή εξαγωγής
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ραγισμένη πολλαπλή εξαγωγής
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    13
    1201
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gziogas2001 last edited by

      Καλησπέρα, έχω ένα citroen c3 1.4 του 2005 με 247000 χλμ.
      Από το καλοκαίρι έχω προσέξει ότι το καπάκι της πολλαπλής έχει ραγίσει σε 3-4 σημεία, κυρίως γύρω απο τις βίδες που την συγκρατούν πανω στην πολλαπλή. Από την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι πρέπει να αλλαχθεί το συντομότερο και μάλλον όλο το σετ δηλαδή μαζί με το χταπόδι! Ανεβαζω φωτο του μοτέρ για να δείτε τι εννοώ.
      Είναι όντως μονο το καπάκι ή θα χρειαστεί και ολόκληρη αλλαγή του συστήματος?

      https://flic.kr/p/pAWqkh

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gziogas2001 last edited by

        Καλησπέρα, έχω ένα citroen c3 1.4 του 2005 με 247000 χλμ.
        Από το καλοκαίρι έχω προσέξει ότι το καπάκι της πολλαπλής έχει ραγίσει σε 3-4 σημεία, κυρίως γύρω απο τις βίδες που την συγκρατούν πανω στην πολλαπλή. Από την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι πρέπει να αλλαχθεί το συντομότερο και μάλλον όλο το σετ δηλαδή μαζί με το χταπόδι! Ανεβαζω φωτο του μοτέρ για να δείτε τι εννοώ.
        Είναι όντως μονο το καπάκι ή θα χρειαστεί και ολόκληρη αλλαγή του συστήματος?

        https://flic.kr/p/pAWqkh

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gziogas2001 last edited by

          Καλησπέρα, έχω ένα citroen c3 1.4 του 2005 με 247000 χλμ.
          Από το καλοκαίρι έχω προσέξει ότι το καπάκι της πολλαπλής έχει ραγίσει σε 3-4 σημεία, κυρίως γύρω απο τις βίδες που την συγκρατούν πανω στην πολλαπλή. Από την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι πρέπει να αλλαχθεί το συντομότερο και μάλλον όλο το σετ δηλαδή μαζί με το χταπόδι! Ανεβαζω φωτο του μοτέρ για να δείτε τι εννοώ.
          Είναι όντως μονο το καπάκι ή θα χρειαστεί και ολόκληρη αλλαγή του συστήματος?

          https://flic.kr/p/pAWqkh

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            trident1971 last edited by

            Γνωμη μου, ψαχνουν για μαλακες.

            Το καπακι ειναι εκει σαν θερμικος θωρακας, δεν επιτελει άλλο ρολο. Αν δεν εχει ραγισει η ιδια η πολλαπλη, μη κανεις τιποτα, αν κανει οτι παει να σπασει στα σημεια το καπακι, βγαλτο και κολλα πχ μια ροδελα η κατι αλλο.

            ΥΓ Ωραιο σαλονακι

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cson last edited by

              Εκει στην αντιπροσωπεια που πηγες βαραγαν μυγες?
              Δεν αποτελει κανενα προβλημα οι ρωγμες που εχει εκει. Αν δεν στηριζεται το καπακι, αλλαζεις καπακι ή αν πηγαινει σετ το πατενταρεις αλλιως σε καποιο μαστορα εξω, μακρια απο την αντιπροσωπεια. Πως δεν σου ειπαν παει και ο καταλυτης με τον λαμδα μαζι σετακι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lazarefa last edited by

                Σήμερα πήρα τη λυπητερή για ραγισμένη πολλαπλή εξαγωγής. Κινητήρας Ζ18ΧΕ σε Astra H GTC με 194.000χλμ/12,5 χρόνια. Είχα πάει για σέρβις ρουτίνας (λάδια) και αντικατάσταση κολλάρων και δοχείου διαστολής ψυκτικού κυκλώματος. Όταν ολοκληρώθηκε η αντικατάσταση των υλικών στο ψυκτικό κύκλωμα και έπεσε το υγρό στο κύκλωμα, πάει ο μηχανικός να βάλει μπροστά τον κινητήρα για να ξεκινήσει διαδικασία εξαέρωσης, και ακούγεται το πρώτο κροτάλισμα (με ανοιχτό καπώ, εξ ου και ακουγόταν πιο έντονα). Με το που το ακούει μου λέει με τη μία, έχεις ραγισμένη πολλαπλή εξαγωγής...και μένω επί τόπου. βρε χρυσέ μου άνθρωπε, είσαι σίγουρος; δεν έχω διαπιστώσει ιδιαίτερα συμπτώματα ως σήμερα...Ναι μου λέει. Με τα πολλά αλλάζουμε και τα λάδια, και ζητώ από τον βοηθό του να ρίξει μια ματιά να δει αν φαίνεται κάτι στην πολλαπλή. Πρόθυμος ο βοηθός ξεβιδώνει το μανδύα προστασίας από τη θερμότητα που βρίσκεται μπροστά από την πολλαπλή εξαγωγής (η οποία στο Ζ18ΧΕ είναι ενιαία με τον καταλύτη, βάζουμε και ένα φακό και μετακινώντας δεξιά-αριστερά τον προστατευτικό μανδύα (μια που δεν μπορούσαμε ως είχε να τον αφαιρέσουμε τελείως), να σου μετά από λίγο που αποκαλύπτεται το ράγισμα στην πολλαπλή εξαγωγής...
                Τι κάνουμε τώρα; τον ρωτώ...Βρες μια μεταχειρισμένη μου λέει, και φέρτην να την βάλουμε, και μάλιστα το συντομότερο δυνατόν, για να μη γίνει καμιά σοβαρή ζημία, πέρα από το γεγονός ότι θα έχεις μειωμένη απόδοση και αυξημένη κατανάλωση...
                Στο ερώτημά μου αν αναλαμβάνει αυτός να μου βρει μεταχειρισμένη πολλαπλή, ήταν αρνητικός, για προφανείς λόγους βέβαια..Μου πρότεινε πάντως να ψάξω στα μαγαζιά της Λιοσίων και όχι της Φραντζή, για να πετύχω καλύτερες τιμές.
                Μετά από ένα δικό μου πρόχειρο ψάξιμο από το car.gr διαπίστωσα ότι για το συγκεκριμένο ανταλλακτικό για το μοτέρ μου (δηλαδή πολλαπλή με καταλύτη μαζί) υπάρχει στάνταρ ταρίφα στα μεταχειρισμένα, στα 150 ευρώ (ούτε ένας δε μου έδωσε χαμηλότερη τιμή). Και κάπου εδώ αρχίζουν τα ερωτήματα:
                Πόσο πιθανό είναι να προκληθεί σοβαρότερη βλάβη, στον κινητήρα, αν δεν αντικαταστήσω το συντομότερο δυνατόν τη ραγισμένη πολλαπλή εξαγωγής; Αν είσασταν στη θέση μου θα την αλλάζατε ει δυνατόν και αύριο (που λέει ο λόγος);
                Με δεδομένες τις τιμές του σετ ως μεταχειρισμένου (150 ευρώ), βρίσκω από εξωτερικό μέσω ebay στα ίδια ή λίγο παραπάνω λεφτά (150-185 ευρώ μαζί με μεταφορικά) καινούριο σετ (με 2 έτη εγγύηση). Αξίζει να προτιμήσω μια τέτοια λύση από το να πάρω από Ελλάδα μεταχειρισμένο σετ όπου πχ μπορεί ο καταλύτης να είναι σπασμένος, βουλωμένος ή κι εγώ δεν ξέρω τι;
                Τέλος, θεωρητικά παίζει και η λύση του ανοξείδωτου χειροποίητου χταποδιού, αλλά από όσο ήδη μαζί με καταλύτη αυτή η λύση παίζει γύρω στο 500αρικο οπότε μάλλον δεν έχει νόημα να ασχοληθώ (με γνώμονα το όσο γίνεται λογικό κόστος επισκευής). Βρήκα τέλος και ανοξείδωτη πολλαπλή χωρίς καταλύτη (decat) λίγο πάνω από τα 200 ευρώ (τελική τιμή με ταχυδρομικά). Τι προβλήματα θα είχα αν προχωρούσα σε μια τέτοια επιλογή; Εκπομπές ρύπων για ΚΤΕΟ; Θέματα με τον λ ή και άλλα προβλήματα;
                Παρακαλώ πολύ παιδιά τα φώτα σας.
                Ευχαριστώ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cson last edited by

                  Η καλύτερη λύση είναι να πάρεις τη μαντεμενια πολλαπλή με το καταλύτη πανω, να πας σε εναν εξατμισα να κόψει τον καταλύτη που έχει πάνω να δει οπτικά σε τι φαση είναι και εαν είναι χαλια να βάλει τον δικο σου. Πιθανόν ο μεταχειρισμένος να εχει λιγότερα χλμ απο σένα αλλά μπορεί να είναι διαλυμένος.
                  Χωρίς καταλύτη μη βάλεις, θα βρωμανε τα καυσαέρια, το αμάξι θα αδειάσει στις χαμηλες στροφές θα κανει θόρυβο και ΚΤΕΟ θα περνάει μονο με λάδωμα.

                  Έχει δίκιο ο μηχανικός για τη κατανάλωση και την απόδοση απο τη ρωγμή.
                  Τεχνικά εξηγηται οτι μετα το κταποδι και πριν τον καταλύτη βρίσκεται ο 1ος αισθητήρας λάμδα που είναι πολύ σημαντικός για τη ρύθμιση του μίγματος , έτσι αμα παιρνει αέρα η εξαγωγή ο λάμδα διαβάζει περισσότερο οξυγόνο και θα δίνει σημα για πιο πλούσιο μιγμα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lazarefa last edited by

                    Καλημέρα κι ευχαριστώ για την απάντηση. Με ενδιαφέρει να γνωρίζω αν, πέρα από το θέμα της απόδοσης-κατανάλωσης, ενδέχεται να προκύψουν κι άλλα ζητήματα λόγω της ύπαρξης της ρωγμής στην πολλαπλή, και όσο συνεχίζω να κυκλοφορώ το αμάξι έτσι, πχ κάποια περαιτέρω δυσλειτουργία ή σοβαρή βλάβη στον κινητήρα. Εικάζω ότι ίσως να έχω το πρόβλημα τα τελευταία 2-3000χλμ (κάπου εκεί θυμάμαι να πρωτοάκουσα τον διαφοροποιημένο ήχο-κροτάλισμα του κινητήρα, χωρίς ωστόσο να δώσω ιδιαίτερη σημασία).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      italakias last edited by

                      Βαλε μια φωτο απο το ραγισμα που ισως και να κολιεται.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης italakias έγραψε:
                        Βαλε μια φωτο απο το ραγισμα που ισως και να κολιεται.

                        Tην έχω πάθει και εγώ σε vw και είχα πει τον εξατμισα για να το κολλήσουμε και είπε δεν θα κρατήσει για πολύ....Έβαλα χταποδάκι. Μακάρι να μπορεί να το κολλήσει...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          steeven461 last edited by

                          Για κολληματα σε τετοια εξαρτηματα εγω πηγαινω στον Μητσοτακη στην Νικαια. Εχω κολλησει πολλαπλη απο Nissan Terano πριν 5 χρονια και την εκανε σαν καινουργια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            italakias last edited by

                            Εγω παω στον Τσιπρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              famas last edited by

                              Εγώ πάντως θυμάμαι παλιό μέλος με 430 να λεει ότι έχει κολλήσει την πολλαπλή εξαγωγής.

                              Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                Lazarefa κολλιεται, ψαξου. Δυστυχως δε ξερω να σε κατευθυνω γιατι δεν εχει χρειαστει. Εμενα εκοψε το ενα μπουζονι της πολλαπλης και κανει ενα ''πουρφουρισμα'' στο ρελαντι σαν ασταθεια το xantia ,αλλα δε το φτιαχνω γιατι ειναι μανικι τα εργατικα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                APRILIOS

                                ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr