-
Πολύ ωραία το εξήγησες, βέβαια, και σ' ευχαριστώ και για τα links! Απλά είναι να απορείς πού πρέπει -για στοιχειώδη πράγματα - να διυλίζουμε τον κώνωπα. Βρήκα και ένα video για το varioflex για όποιον ενδιαφέρεται --> https://www.youtube.com/watch?v=fUDdiSqMfd4
-
Νεότερα στο μέτωπο 'χώρος αποσκευών Karoq': μου απάντησαν στο Facebook ότι λόγω ρεζέρβας χάνονται περίπου 25 λίτρα από τα 521 του καταλόγου.
-
Καλά κρασά πες τους
Εγώ τελικά θα πιστέψω το επίσημο spec, που λέει για 479lt, καθώς ρεζέρβα όγκου 25lt κάνει μόνο για μοτοποδήλατο
...και εγώ που νόμιζα ότι το Kuga έχει μπερδεμένα λίτρα χώρου πορτμπαγκάζ....
-
Σήμερα έκανα test drive το karoq 1.0 tsi manual ambition. (το είχα δει από κοντά και στην έκθεση αυτοκινήτου)
Μπορώ να πω ότι σαν αυτοκίνητο μου άρεσε ακόμα πιο πολύ από ότι στην έκθεση. Ίσως γιατί είχα πιο πολύ χρόνο να το επεξεργαστώ.
Πολύ ωραίο εσωτερικό, πολύ ευρύχωρο.Σου έδινε την αίσθηση του ποιοτικού γενικά αυτοκινήτου και του αυτοκινήτου που έχεις γενικά ποοοοολύ χώρο στο εσωτερικό.
Στο δρόμο πολύ ήσυχο, πολύ εύκολο στην οδήγηση (ένιωθα ότι το οδηγώ χρόνια), με πολύ καλή ορατότητα.Δε φαίνεται ότι οδηγείς suv.
Ο εσωτερικός καθρέφτης μου φάνηκε λίγο μικρός. Πολλές θήκες, ωραίο τιμόνι, καταπληκτική οθόνη 8.0'.
Ο κινητήρας μου φάνηκε λίγο οριακός(βέβαια 160 χλμ είχε στο κοντέρ), ενώ στο ateca ο ίδιος κινητήρας μου φάνηκε πιο σπιρτόζος (εκείνο είχε κάποιες χιλιάδες χλμ).
Σε γενικές γραμμές μπορώ να πω ότι πήγα κάπως συγκρατημένος και έφυγα ενθουσιασμένος από το αυτοκίνητο. Νομίζω ότι με τον 1.5 θα είναι σούπερ.Αυτά.........
-
Σε ποιόν πήγες για test drive?
Σε άφησαν μόνο ή τους είχες παρέα? -
Μακρής Νέα Ιωνία. Το είχα κλείσει μέσω του skoda.gr.
Όχι μόνος μου βέβαια, είχα παρέα τον πωλητή -
Είδα προχθές το Καρόκ. Κλασικό στο στυλ του group, ποιοτικό με πολύ καλούς χώρους και εντυπωσιακή οθόνη. Βέβαια πολύ μουντό το εσωτερικό στην έκδοση ambition. Τον χιλιαρι κινητήρα τον έχω οδηγήσει στο ατεκα και το αρονα. Είναι πολύ καλός για τρικύλινδρος (ειδικά στο αρονα που είναι και πιο ελαφρυ). Γενικά το αμάξι είναι ολοκλήρωμενη λύση στη κατηγορια ιδιως αν πάει κανείς στον 1.5. Βέβαια η ambition θέλει δυο τρεις προσθήκες τουλάχιστον. Πχ η ambition χιλιαρι με διζωνικό, μεταλλικό και αισθητήρες πίσω πάει από 19900 στα 22 κάτι. Τόσο περίπου έχει και το αντίστοιχο ατεκα το οποίο πιθανώς να προτιμούσα λόγω πιο σπορτίφ στησίματος αλλά και λιγότερης αναμονής (το καροκ θέλει minimum 4-5 μήνες)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Πχ η ambition χιλιαρι με διζωνικό, μεταλλικό και αισθητήρες πίσω πάει από 19900 στα 22 κάτι. Τόσο περίπου έχει και το αντίστοιχο ατεκα το οποίο πιθανώς να προτιμούσα λόγω πιο σπορτίφ στησίματος αλλά και λιγότερης αναμονής (το καροκ θέλει minimum 4-5 μήνες)+1
-
Καλά κρασά πες τους
Εγώ τελικά θα πιστέψω το επίσημο spec, που λέει για 479lt, καθώς ρεζέρβα όγκου 25lt κάνει μόνο για μοτοποδήλατο
...και εγώ που νόμιζα ότι το Kuga έχει μπερδεμένα λίτρα χώρου πορτμπαγκάζ....
Λοιπόν, πέρασα από αντιπροσωπεία και μέτρησα το πορτ-παγκάζ στο περίπου για να μη μένουν απορίες
Είναι περίπου (όχι αυστηρά) 80 cm βάθος x 1.00 πλάτος x 62 cm ύψος, γεγονός που οδηγεί με έναν πολλαπλασιασμό στα 496 λίτρα. Επομένως, το 25 λίτρα από τα 521 που μου απάντησαν ότι χάνονται λόγω ρεζέρβας νομίζω είναι ακριβές, μπορούμε να το πάρουμε ως δεδομένο.
Case solved.
-
Σήμερα είδα για πρώτη φορά το Κάροκ . Μπορώ να πω ωραίο . Πολύ πιο ωραίο μέσα από το Σέατ και οι χώροι του πολύ καλοί . Αλλά στις τιμές έχουμε θέμα .
Με τον 115 βενζίνη η μεσαία έκδοση και κάποια αξεσουάρ , πάμε στα 22000 . Αν πάμε στα ντίζελ η μεσαία με τα αξεσουάρ 25500 και η style 27710 . Στις τιμές αυτές υπάρχει το Grandland που είναι μεγαλύτερο έως και το 3008 και το Τιγκουάν .
-
Ομολογώ ότι και εμένα μου άρεσε πολύ αλλά κάποιο λάθος έχει γίνει στην τιμολόγηση από το εργοστάσιο. Δεν λέω ότι είναι ακριβό αλλά μεταξύ εκδόσεων υπάρχει μεγάλο σκαλοπάτι. Αν δεν κάνω λάθος για να πας σε αυτόματο η διαφορά φτάνει σχεδόν τα 5 χιλιάρικα. Και αν κάνεις το λάθος και πας να βάλεις κανένα έξτρα,φτάνεις εύκολα τα 30 για αυτόματο πετρέλαιο. Φυσικά όλα αυτά με την βοήθεια και του στρεβλού φορολογικού συστήματος.
-
Το στρεβλό φορολογικό σύστημα υπάρχει σε όλα τα αμάξια . Αλλά θέλει και η αντιπροσωπεία να κάνει την δουλειά σωστά . Δυστυχώς η συγκεκριμένη εταιρεία στα αμάξια της , όπως και οι άλλες γερμανικές , παίζει με μία βασική έκδοση που δεν την θέλει κανείς και την βάζει χαμηλά σαν κράχτη .
Αλλά πόσοι θα είναι αυτοί που θα πάρουν αμάξι το 2018 που υπήρχε στις πλούσιες εκδόσεις εδώ και 20 χρόνια και περισσότερο και στο δικό τους καινούργιο δεν θα το έχει . Και βέβαια και το κλειδί δεν είναι ιδιαίτερης αξίας εδώ , ώστε να παραβλέψεις βασικά πράγματα , αν είσαι τέτοιος τύπος ...
-
Με όλα αυτά βαδίζουμε γοργά στην εποχή που έβγαιναν εκδόσεις μόνο για Ελλάδα,όπως στις αρχές της δεκαετίας του 90...
-
Απλά χρειάζεται εξυπνάδα που ποιος την έχασε για να την βρουν από τον κλάδο. Πολλά μη εγγενή έξτρα έπρεπε να γίνονται retrofit εδώ. Ζάντες, infotainment, διακοσμητικά, ράγες, κλπ ολα αυτά άνετα τα βάζεις εδώ εκ των υστέρων και τα δίνεις ολα για την εισαγωγή μιας έκδοσης σωστής σε δύναμη και ασφάλεια και ας φοράει ατσάλινες ζάντες και απλό ράδιο.
Μετά τα φτιάχνεις όλα! -
Από την άλλη πάλι, πως καταφέρνει να έχει η Nissan τόσες εκδόσεις του QQ, με λογικές διακυμάνσεις στις τιμές με βάση τον επιπλέον εξοπλισμό που έχει κάθε έκδοση;
-
Γειά σας. Δεν είμαι σίγουρος για το Karoq. Όσο δελεαστική και να είναι η πρόταση για τον 1.5 TSI και τις επιδόσεις του, το Tiguan σε όλες τις εκδόσεις έρχεται με multi-link ανάρτηση... σαφώς θα έχει καλύτερη συμπεριφορά στην πόλη... και τα skoda είναι γνωστά για το χοροπηδηχτό τους πίσω μέρος.
-
-
Είμαι στην αγορά για ένα SUV για χρήση μεικτή στη πόλη-ύπαιθρο με το πολύ 15,000 κμ το χρόνο, οπότε πάω για βενζίνη. Έχω ταβάνι 30,000 και αυτό αφου έχω αυξήσει το budget κατά 5000. Το καροκ ήτανε στα υποψήφια αλλά κάπου νομίζω ότι κάτι έχει πάει στραβά με τις τιμές. Το συγκρίνω αναλυτικά με τιμες και εκδόσεις από το Tiguan και το Ateca. Για να καταλάβουμε για τι μιλάμε από άποψη κινητήρων:
Το τιγκ έχει 1.4 tsi -125 PS έχει πάνω κάτω ίδιες επιδόσεις με το καρόκ 1.0 tsi-115PS. Επιτάχυνση, τελική, ροπή, βάρος kg, emissions για Tiguan-10.2, 189, 200, 139, 1415. Αντίστοιχες τιμές για καρόκ είναι 10.3, 186, 200, 1265.
Στο συγκεκριμένο Τiguan η κατανάλωση είναι με βάση στατιστικά 8,25λτ. Στο καροκ δε υπάρχουν στοιχεία αλλά για το αδερφάκι του το ατεκα τα στατιστικά δίνουν 6.75. το τιγκ είναι βαρύτερο με μεγαλυτερη κατανάλωση (4 κύλινδροι αντί για 3 στο 1.0 καροκ), έχει όμως πίσω πολλαπλούς συνδέσμους άρα και καλύτερη κύλιση (αν και για το καροκ ακουγονται καλά λόγια και εμένα μου φάνηκε οκ μου το οδήγησα).
Το θέμα είναι τώρα με τους εξοπλισμούς. Το Tiguan advance+navi+camera+μεταλλικο=28,143. Το καροκ ambition 1.0 με όλα τα καλούδια (ζαντα 17, camera, navi, chrome pack, εσωτερικά LED, vario, clima, ημιδερμάτινα καθίσματα, full LED, βγαίνει στα 28,213. Στις διαφορές Το Tiguan μέσα έχει πιο premium αίσθηση και περισσότερα βοηθήματα ασφαλείας (front, lane assist), αλλά από την άλλη δε έχει τα φουλ LED, και τα ωραία ημιδερμάτινα varioflex.
Ίσως αυτός να είναι ένας έντιμος συμβιβασμός?
Αν ήθελα στο καρόκ όλο το παραπάνω εξοπλισμό στην εκδοση 1.5 -150 PS style τότε έβγαινε 32,555. Το πρόβλημα τότε είναι ότι το Tiguan με τον ισχυρότερο κινητήρα 1,4-150PS που έχει παραπλήσιές επιδόσεις σε αυτόματο 4χ4 κάνει 33,500!
Μου είπανε στη καρέντα ότι δεν υπάρχει διαθέσιμη η χειροκίνητη δικίνητη έκδοση advance παρά το γεγονός ότι υπάρχει στο κατάλογό του με ημερομηνία 24.01.2018.
Δεν έχω δει το ateca αλλά online στον configurator έχω
1.0 style+μεταλλικο+ αλκανταρα+αισθητήρες+καμερα+εσωτερικά LED+Ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας αποσκευών με εικονικό πετάλι και σύστημα Kessy+full link navigation+χρώμιο και φιμέ= 26245
1.4 style + όλα τα παραπάνω = 31650Άρα γενικά το καροκ το τιμολογώ ακριβότερο από το ateca και ίσως βγαίνει πάνω κατω στην ίδια τιμή με το Tiguan που το θεωρώ ΛΑΘΟΣ. Βέβαια υπάρχουν και πολλά άλλα όπως ποιότητα οδήγησης (σκληρό το ατεκα , αλλά λίγο υπερβολικά ακούγονται αυτά, ίσω μερικοί βλέπου το καροκ πιοι όμορφο, εμένα μου αρέσουν και τα ωραία LED του ατεκα, το tuguan δυστυχώς δε έχει LED). Αποθηκευτικοί χώροι για Tiguan karoq ateca είναι παραπλήσιοι, με διαφορές στην πρακτικότητα ανάλογα με τις ανάγκες. Εδώ θα πώ ότι είναι μεγάλη τσιγκουνιά να μη έχει αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας υποβραχιόνιο πίσω ( Καροκ χωρίς varioflex, για το ατεκα θα το δώ το ΣΚ).
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Σήμερα είδα για πρώτη φορά το Κάροκ . Μπορώ να πω ωραίο . Πολύ πιο ωραίο μέσα από το Σέατ και οι χώροι του πολύ καλοί . Αλλά στις τιμές έχουμε θέμα .Με τον 115 βενζίνη η μεσαία έκδοση και κάποια αξεσουάρ , πάμε στα 22000 . Αν πάμε στα ντίζελ η μεσαία με τα αξεσουάρ 25500 και η style 27710 . Στις τιμές αυτές υπάρχει το Grandland που είναι μεγαλύτερο έως και το 3008 και το Τιγκουάν .
Ολα τα αυτοκινητα του ανταγωνισμου εχουν θεμα στις τιμες με καποια αξεσουαρ, αλλα λιγοτερο, αλλα περισσοτερο αναλογως με τα διαθεσιμα πακετα εξολισμου και τις αρχικες τιμες λιανικης προ φορων.
Για αυτο και υπολογιζουμε τις αρχικες τιμες και συγκρινουμε παρομοιες εκδοσεις (συνηθως χαμηλη/μεσαια/πλουσια ειναι ο διαχωρισμος στα περισσοτερα) χωρις εξτρα.Το Κaroq λοιπον συμφωνα με τιμες καταλογου (23/01/18) στην μεσαια εξοπλιστικη εκδοση που δεν ειναι επουδενι 'βασικη' ή ελλειπης (ζαντες αλουμινιου, δερματινο τιμονι, οθονη αφης 8'', αυτοματο φρεναρισμα, προβολεις ομιχλης, υποβραχιονιο εμπρος, ηλεκτρικα αναδιπλουμενους καθρεπτες) κοστιζει 20κ ευρω το 1,000αρη με 115ps βενζινη και 22κ ευρω το 1.5 tsi 150ps το οποιο και προιδεαζει για καλυτερο vfm.
Aντιστοιχα το diesel 1.6 / 116ps στην ιδια εξοπλιστικη εκδοση (Ambition) κοστιζει και αυτο 22κ ευρω.
To Grandland σε οτι αφορα -τουλαχιστον μεχρι στιγμης- την επιλογη κινητηρων σε βενζινη, εχει μονο τον 3κυλινδρο 1,200αρη με 130ps, o οποιος συμφωνα με τα τεχνικα χαρακτηριστικα του, εχει δυνατοτητες ενδιαμεσα στον 1,000αρη και 1,500αρη του Karoq. H αρχικη του εκδοση (Χ-cite, η οποια ομως ειναι ηδη αρκετα πλουσια με παρομοιο εξοπλισμο με τον ενδιαμεσο του Karoq, συν διζωνικο κλιματισμο και αιθητηρα φωτων/βροχης) κοστιζει ομως 24,5κ ευρω, ηδη 2,500ευρω πανω απο του Karoq.
Στο diesel η συγκριση σε επιπεδο δυνατοτητων κινητηρα ειναι πιο κοντα μεταξυ τους, με το ιδιο επιπεδο εξοπλισμου X-Cite να τιμολογειται ομως στα 26,300ευρω, δηλαδη 4,000ευρω ακριβοτερα απο το Karoq.
To 3008 στην βασικη εκδοση Access (η οποια αν θυμαμαι καλα πρεπει να ειναι υποδεεστερη της αντιστοιχα αρχικης X-cite του Grandland) ξεκιναει απο 26,400ευρω για τον 1,200αρη 130ps βενζινης.
Με τον diesel 100ps στην ιδια εκδοση (access) το κοστος ειναι στα ιδια επιπεδα με αυτον της βενζινης, δηλαδη 26,400ευρω.
Σε καθε περιπτωση οι εκδοσεις και των δυο μοντελων, Grandland και 3008 με πολυ κοντινο επιπεδο εξοπλισμου σε σχεση και με το Karoq ειναι αισθητα ακριβοτερες απο το τελευταιο...
-
Ο χρήστης ArtMac έγραψε:
...Άρα γενικά το καροκ το τιμολογώ ακριβότερο από το ateca και ίσως βγαίνει πάνω κατω στην ίδια τιμή με το Tiguan που το θεωρώ ΛΑΘΟΣ. Βέβαια υπάρχουν και πολλά άλλα όπως ποιότητα οδήγησης (σκληρό το ατεκα , αλλά λίγο υπερβολικά ακούγονται αυτά, ίσω μερικοί βλέπου το καροκ πιοι όμορφο, εμένα μου αρέσουν και τα ωραία LED του ατεκα, το tuguan δυστυχώς δε έχει LED). Αποθηκευτικοί χώροι για Tiguan karoq ateca είναι παραπλήσιοι, με διαφορές στην πρακτικότητα ανάλογα με τις ανάγκες. Εδώ θα πώ ότι είναι μεγάλη τσιγκουνιά να μη έχει αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας υποβραχιόνιο πίσω ( Καροκ χωρίς varioflex, για το ατεκα θα το δώ το ΣΚ).
Πως ειναι δυνατον καταρχας να θεωρεις οτι το Tiguan βγαινει στα ιδια τιμολογιακα επιπεδα οταν το 125αρι 1.4 στην αρχικη εκδοση Active εχει 25κ ευρω και το (λιγο ελαφρυτερο και κατα τουλαχιστον 100mm κοντυτερο σε μηκος) Karoq με παρομοια δυναμικα χαρακτηριστικα σε επιπεδο κινητηρων, δηλαδη με τον 1,000αρη 115ps στην εκδοση Ambition εχει 20κ ευρω?
Το οτι μπορει με καποιο συνδυασμο εξοπλιστικων πακετων και προσθετου εξοπλισμου να ειναι πολυ κοντα, αυτο εχει να κανει με οτι τυχον μικροδιαφοροποιησεις σε εξοπλισμο που σε συνδυασμο με την κλιμακουμενη φορολογηση τελων ταξινομησης μπορει η ψαλιδα να ανοιξει δραματικα.
Το Tiguan επιπροσθετα, εχει διαφοροποιημενη τιμη (προωθητικη ενεργεια?) για τα MY2018 απο 27,700ευρω που ειχε πχ η εκδοση Advance 1.4 125, πλεον εχει 25,750ευρω.To Αtteca για να το παρεις σε αξιοπρεπη εκδοση (ζαντες αλουμινιου, δερματινο τιμονι, εγχρωμη οθονη αφης)
πρεπει να πας στην εκδοση Style που με τον 1,000αρη ξεκιναει απο τα 21,600ευρω, γυρω στα 400ευρω φθηνοτερα απο το Karoq.
Αν θελεις ομως ισχυροτερη εκδοση στο Atteca, το 150αρι style (δεν βγαινει στην βασικη reference) ξεκιναει απο 27κ ευρω.
Για diesel 1.6/116ps το Atteca επισης στην εκδοση style ξεκιναει απο 26κ ευρω, οταν το Karoq με παρομοιο επιπεδο εξοπλισμου εχει ειτε με τον ενα κινητηρα ειτε τον αλλο, 22κ ευρω.Αρα πως τιμολογειται το Karoq ακριβοτερα απο το Atteca?
P.S Επειδη μερικοι πωλητες, ειτε δεν γνωριζουν τοσο καλα εξοπλιστικους συνδυασμους, ειτε δεν αναφερουν τους πλεον vfm καθοτι απο τα εξτρα παιρνουν και Bonus, ειναι χρησιμο οταν κανουμε μια διαμορφωση, αφενως να γινεται συγκριτικα ειτε με πακετα ειτε μεμονωμενα με καποια εξτρα και παραλληλα να ρωταμε την ακριβη τιμη ΛΤΠΦ, ωστε να ξερουμε το οριο των εξτρα που μπορουμε να βαλουμε, πριν αλλαξουμε φορολογικη κλιμακα...
P.S Αν δεν εχεις καποιο θεμα με την χωρα προελευσης/ελλεψη premium εικονας(?) εμφανιση, πριν καταληξεις, δες το Hyundai Tuscon 1.6T GLS NAVI 177ps 4x4, με τιμη 28,500ευρω θεωρω οτι ειναι απο τις πιο δυνατες προτασεις σε βενζινοκινητα 4κινητα στην κατηγορια...
Skoda Karoq