-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καλοτάξιδο φίλε μου! Να το χαρείς! Εμένα μου αρέσει.
Για πες μου όμως: γιατί αυτό και όχι tucson; Σε τι διέφεραν πέραν της εμφάνισης και πόσο διέφεραν στα λεφτά; Ευχαριστώ.Και γιατί ναι σε Tuscon? Τα KIA έχουν και 7 χρόνια εγγύηση.
Ναι κ όχι κ στα 2. Θέλω να μάθω τυχόν προτερήματα του ενός απέναντι στο άλλο καθώς είναι αδερφάκια (η εγγύηση αν θυμάμαι καλά είναι 5 vs 7 χρόνια).
-
Καλορίζικο και καλοτάξιδο μαν!!! Το έχουμε ξαναπεί, πολύ καλή επιλογή!!!!
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Είναι κανονική εγγύηση ή με προϋποθέσεις σαν τα 3+4 της Suzuki?7 χρόνια εργοστασιακή είναι.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Καλοτάξιδο φίλε μου! Να το χαρείς! Εμένα μου αρέσει.
Για πες μου όμως: γιατί αυτό και όχι tucson; Σε τι διέφεραν πέραν της εμφάνισης και πόσο διέφεραν στα λεφτά; Ευχαριστώ.Και γιατί ναι σε Tuscon? Τα KIA έχουν και 7 χρόνια εγγύηση.
Είναι κανονική εγγύηση ή με προϋποθέσεις σαν τα 3+4 της Suzuki? Τα εξουσιοδοτημενα της κια από τιμές τι λένε 45+φπα η ώρα και την χρεώνουν για ψύλλου πηδημα;το αμάξι πάντως δείχνει πολύ καλό πακέτο. Το μόνο που με χαλάει λίγο είναι η απόδοση του κινητήρα για τον απλό 1.7 ντίζελ αναφέρομαι.
Καλορίζικο και καλοτάξιδο μαν!!! Το έχουμε ξαναπεί, πολύ καλή επιλογή!!!!
Απο site εμπορου:
- 'Εγγυήσεις KIA
Η εγγύηση της KIA είναι μοναδική στον χώρο του αυτοκινήτου.
- Όλα τα μοντέλα KIA που πωλούνται σήμερα, έχουν 7 χρόνια πλήρη εργοστασιακή εγγύηση, με όριο 150.000 χλμ. (όποιο από τα δύο έρθει πρώτο). Τα πρώτα 3 χρόνια είναι με απεριόριστα χιλιόμετρα.
- Η εγγύηση χρώματος είναι 5 χρόνια, με όριο 150.000 χλμ. (όποιο από τα δύο έρθει πρώτο).
- Η εγγύηση έναντι της οξείδωσης είναι 12 χρόνια με απεριόριστα χιλιόμετρα.
- Η μπαταρία αρχικής τοποθέτησης έχει εγγύηση 2 χρόνια χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων.
- Το εργοστασιακό ηχοσύστημα έχει εγγύηση 3 χρόνια με όριο τα 100.000 χλμ. (όποιο από τα δύο έρθει πρώτο).
- Τα γνήσια ανταλλακτικά έχουν 2 χρόνια εγγύηση από την ημερομηνία τοποθέτησής τους χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων, ενώ τα γνήσια αξεσουάρ καλύπτονται από 3 χρόνια εγγύηση. ' *
Περισσοτερες λεπτομερειες απο Δευτερα που θα την εχω στα χερια μου
Εντυπωσεις απο το μοτερ θα αργησουν λιγο...εψαξα και βρηκα οτι υπαρχει αρκετη διαφορα ακομα και στην καταναλωση μετα τις 5-6.000. Στις μετρησεις παντως δεν φαινεται αδυναμο σε σχεση με παρομοιας δυναμης και μεγεθους αμαξια. Ειναι λιγο πιο αργο στα 100 και πιο δυνατο σε ρεπριζ 4ης-5ης-6ης απο χαμηλα. Στα + οτι το ακριβως το ιδιο μοτερ βγαινει 141 αλογα μαμα . Επιπλεον απο τα πρωτα σε αξιοπιστια σε ολες τις κατηγοριες τοσο σε ερευνες οσο και σε τεστ 150.000 χλμ απο διαφορους φορεις - περιοδικα.
Καλορίζικο και καλοτάξιδο μαν!!! Το έχουμε ξαναπεί, πολύ καλή επιλογή!!!!
Ευχαριστω Γιαννη! Υπομονη και στα δικα σου με το καλο!
-
Καλορίζικο! Περιμένω εντυπώσεις από την κατανάλωση, γιατί σε κάποια τεστ για το 1.7 115 διάβασα για 7- 7.5 ενώ ο κατασκευαστής κάτω από 5 4.7 νομίζω για την ακρίβεια. Ξέρουμε ότι οι κατασκευαστές κλέβουν κάνα λίτρο αλλά από 4.7 στο 7-7.5 είναι κάπως...
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Καλορίζικο! Περιμένω εντυπώσεις από την κατανάλωση, γιατί σε κάποια τεστ για το 1.7 115 διάβασα για 7- 7.5 ενώ ο κατασκευαστής κάτω από 5 4.7 νομίζω για την ακρίβεια. Ξέρουμε ότι οι κατασκευαστές κλέβουν κάνα λίτρο αλλά από 4.7 στο 7-7.5 είναι κάπως...Μόνο 1 λίτρο!?!?
Πολύ περισσότερο σίγουρα. Σε όλα τα αυτοκίνητα που είχα, είχα τουλάχιστον ένα 30% διαφορά στην κατανάλωση (στο Kuga είναι 50% η διαφορά!!). -
στο scross πάντως τα νούμερα μου με τα νουμερα του κατασκευαστή απέχουν κάτω από λιτρο νομίζω.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
στο scross πάντως τα νούμερα μου με τα νουμερα του κατασκευαστή απέχουν κάτω από λιτρο νομίζω.Το πιστεύω και είναι από τις εξαιρέσεις (γιατί είναι πολύ ελαφρύ).
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Καλορίζικο! Περιμένω εντυπώσεις από την κατανάλωση, γιατί σε κάποια τεστ για το 1.7 115 διάβασα για 7- 7.5 ενώ ο κατασκευαστής κάτω από 5 4.7 νομίζω για την ακρίβεια. Ξέρουμε ότι οι κατασκευαστές κλέβουν κάνα λίτρο αλλά από 4.7 στο 7-7.5 είναι κάπως...Εχω καταφέρει να κάνω σχεδον 100 χλμ αυτες τις δυο μέρες οπότε είναι πολύ νωρίς
Το θέμα της κατανάλωσης παιδια είναι τραγικα υποκειμενικό αν προσπαθήσουμε να υπολογίσουμε μια μεση κατανάλωση σε απόλυτο αριθμό.
Εξαρτάται απίστευτα πολυ απο τις καθημερινές διαδρομές που ακολουθεί ο καθένας, και φυσικά για ασφαλες συμπέρασμα πρέπει να κάψεις 2-3 ντεπόζιτα και να μετρήσεις και με βάση την αντλία και οχι απο το trip cpmputer. Το trip computer θα σου δώσει μια ωραία μέτρηση π.χ. για ένα ταξιδι κ.λ.π. αλλα και πάλι ως εκεί.
Οι κατασκευαστές λένε τα δικά τους.Οταν θα έχω καλή εικόνα θα γράψω πόσο μου καίει **εμένα ** αλλά προς το παρον και μετά απο πολύ ψάξιμο στον τύπο και σε Fora, μπορω να σου πω οτι καίει περίπου τα ίδια με το Tiguan 1.6 Tdi - ίσως ελαφρως περισσότερο απο το 3008 1.6 Diesel 120 (που είναι και τα τρία περίπου ιδιο μεγεθος), ελαφρώς λιγότερο απο το Kuga Diesel και σίγουρα περισσότερο απο το Qashqai 1.5 dci, και απο το S cross, που είναι όμως αρκετα μικρότερο και ελαφρύτερο.
Σας φώτησα τώρα ε?Γενικά στο εξωτερικό δίνουν μέσους όρους μέσα - έξω μεταξύ 6,4 - 6,8 και οτι πέφτει αρκετά μετα τις 7-8 χιλιάδες χλμ., αλλά και πάλι τα νούμερα αυτά δεν μου λένε κάτι.
Σύντομα θα κάνουμε ταξιδάκια παρέα με ένα Xtrail diesel 130 και ενα Granland 1.2 Βενζίνη, όλα φρέσκα και θα σας πω τις διαφορές στην ίδια ακριβώς διαδρομή, με ίδια ταχύτητα. -
Ο χρήστης KOSTASAG έγραψε:
Το θέμα της κατανάλωσης παιδια είναι τραγικα υποκειμενικό αν προσπαθήσουμε να υπολογίσουμε μια μεση κατανάλωση σε απόλυτο αριθμό.
Εξαρτάται απίστευτα πολυ απο τις καθημερινές διαδρομές που ακολουθεί ο καθένας+1000
-
Επειδή παρακολουθώ όλα τα νήματα των τελευταίων SUV, για 500~ λίτρα πορτπαγκάζ χώρους εσωτερικά και αξιοπιστία λόγω εγγύησης νομίζω το Sportage αυτόματα τοποθετείται σαν το πιο VFM μοντέλο.
-
Ο χρήστης AntonisTjet έγραψε:
Επειδή παρακολουθώ όλα τα νήματα των τελευταίων SUV, για 500~ λίτρα πορτπαγκάζ χώρους εσωτερικά και αξιοπιστία λόγω εγγύησης νομίζω το Sportage αυτόματα τοποθετείται σαν το πιο VFM μοντέλο.η αξιοπιστία δεν προκύπτει απο την εγγύηση αλλά απο τα μηχανικά του μέρη........φυσικά νιώθεις μια ασφάλεια οτι και να πάθει για 7 χρόνια!
-
Τα τελευταια χρονια παρατηρω απο φιλους και γνωστους οτι οι παραδοσιακα αξιοπιστες φιρμες παρουσιαζουν αρκετα 'μαυρα' σημεια ενω εγω με ιταλικο τουρμπατο αμαξι απλα πηγαινα για τα προγραμματισμενα σερβις, θεωρω πως μονο η μια τοσο μεγαλη εγγυηση μπορει να εγγυηθει αξιοπιστια. Φιλικα παντα
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
στο scross πάντως τα νούμερα μου με τα νουμερα του κατασκευαστή απέχουν κάτω από λιτρο νομίζω.
Το πιστεύω και είναι από τις εξαιρέσεις (γιατί είναι πολύ ελαφρύ).
Έτσι είναι 4,1 ο κατασκευαστής 4.9 έχω εγω εδώ και 4 σχεδόν χρόνια
-
Αντίστοιχα κι εγώ. 4,8 ο κατασκευαστής 5,6 εγώ. Βέβαια έχει να κάνει και με ποικίλους παράγοντες η απόκλιση αυτή που βλέπουμε στα αμάξια μας. (λάστιχα, ρυθμός κίνησης, ταχύτητα ταξιδίου κλπ).
-
Έγινε το ΣΚ και η πρώτη πιο... 'σοβαρή' βόλτα. (Αθήνα - Θήβα , επαρχιακός με φουλ στροφη στο πήγαινε, Εθνική στο γύρνα)
Θα σας πω τις εντυπώσεις μου, αλλα διευκρινίζω οτι είμαι τελείως Noobas (ΜΤΦ: 'αρχάριος,άπειρος') σε οτι αφορά τον συνδυασμό >ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΜΑΞΙ 2018 + SUV
καθώς - ενω οδηγάω σχεδον 20 χρόνια - τα τελευταια χρονια οδηγούσα ενα Mazda 6 του 2004 και ενα Almera της γυναίκας του '99 (και ενα Triumph Tiger αλλα δεν είναι του παρόντος).
Συνεπώς μην περιμένετε στόμφους και επιστημονικές εκφράσεις (σαν να κάνει κάποιος copy paste άρθρα περιοδικών ενα πράγμα) το οποίο το χω δει αρκετά .
Οπότε σημαντικά ή ψιλολεπτομέρειες, αυτά μου κάναν εντύπωση:
- το εφε στο ταμπλο του παρ-μπριζ με την απομίμηση 'και καλα' δέρματος είναι τελικά πολύ γαμάτο... Κάνει μπαμ οτι είναι πλαστική απομίμηση, αλλά έχει ώραια αντίθεση και είναι πολυυυ μαλακο! Θα μπορούσαν να το έχουν και πιο κάτω στην κεντρικη κονσολα
- οτι και να ακούμπησα στις διαδρομές (διακόπτες, αεραγωγοι, χερούλια κλπ) μου φάνηκαν πολυ στιβαρά. Ευχάριστη έκπληξη μια μικρή επένδυση στις υποδοχες των ζωνων
- το infotainment μια χαρα, λιγη συνηθεια στους χάρτες επειδή δεν εχει ελληνικά. ΔΕΝ καταφερα να συνδέσω το κινητο με android auto, αλλα μπορεί και να φταίει το κινητο μου
- Η μικρή οθόνη στα κοντερ, αν και ασπρομαυρη (δεν φταναν τα βαλαντια) έχει κανονικά ολα τα μενου, ακόμα και οδηγίες GPS - οχι οτι το κοιταω και ποτε, αλλα μου εκανε εντύπωση
- τα καθίσματα εχουν αρκετη μεγάλη ανάκλιση προς τα πίσω...πρακτικα μπορεις να κοιμηθεις οπως μου ειπαν οι επιβατες πισω
- είναι ψηλη η θέση οδηγησης...στην αρχή θέλει συνήθεια
- περίμενα οτι θα γέρνει πολύ περισσότερο στις στροφές... . Αντιθέτως, μου βγάζει πολύ εμπιστοσύνη και πολύ στιβαρότητα!
- το τιμόνι μια χαρα μου φανηκε...και στην Εθνική και στον επαρχιακο...απο την άλλη δεν το πίεσα κιόλας...
- αντίστοιχα βρήκα τις αναρτήσεις αρκετα.......'σφιχτές' να το πώ??? Οχι σκληρές, γιατι δεν κοπάναγε ιδιαιτερα...νομιζω σφιχτές είναι η καλύτερη εννοια... (Μάλλον γενικά τα SUV είναι έτσι??? )
- ο λεβιές ταχυτητων μου φάνηκε πολυ καλός και σταθερος οπως και τα πενταλ, οσο μαλακα πρέπει
- η εκτη..ηθελε συνηθεια (νομιζα οτι θα βαλω οπισθεν). Και ειναι πραγματικα για...overdrive...Η διαφορά αναλογικα με 4η - 5η είναι πραγματικά μεγαλη. (δεν ειχα ξανα 6τάχυτο, μονο τις μηχανες )
- ο πίσω υαλοκαθαριστηρας δεν φανηκε να δουλευει στο αυτοματο. Ισως να είναι ρυθμιση
Και κάτι αλλο....
οντως εχουν κυκλοφορήσει λιγα...
στο δρομο το κοιτανε οι διπλα συνεχεια...(προφανως απο περιεργεια γιατι δεν το χουν ξαναδει, και οχι γιατι αναρρωτιουνται ποιον τραγουδιστη - ποδοσφαιριστη - επιχειρηματια εχει μέσα ....KIA ειναι ντε! )Αυτα προς το παρόν.
'Περιμένω και απο τους άλλους κατόχους εντυπώσεις' (*Ποιους????? * ) -
Φιλε καλοταξιδο το εργαλειο, χαιρομαστε που σε αφηνει ευχαριστημενο. Ειπες εχεις και ενα tiger ε;; Σοβαρο εργαλειο και αυτο, μπομπα!! Tdm 900 εδω με ακραπες[emoji16][emoji16]!!
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης barimagas έγραψε:
Φιλε καλοταξιδο το εργαλειο, χαιρομαστε που σε αφηνει ευχαριστημενο. Ειπες εχεις και ενα tiger ε;; Σοβαρο εργαλειο και αυτο, μπομπα!! Tdm 900 εδω με ακραπες[emoji16][emoji16]!!Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ευχαριστω φιλε!
(Το Tiger εγινε μισο περίπου Sportage ) -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Επειδή παρακολουθώ όλα τα νήματα των τελευταίων SUV, για 500~ λίτρα πορτπαγκάζ χώρους εσωτερικά και αξιοπιστία λόγω εγγύησης νομίζω το Sportage αυτόματα τοποθετείται σαν το πιο VFM μοντέλο.
η αξιοπιστία δεν προκύπτει απο την εγγύηση αλλά απο τα μηχανικά του μέρη........φυσικά νιώθεις μια ασφάλεια οτι και να πάθει για 7 χρόνια!
+1 ως προς την αξιοπιστία. Ελπίζω επίσης τα κόστη συντήρησης να μην είναι τέτοια ώστε να πληρώνεις προκαταβολικά πιθανές σοβαρές βλάβες. Τότε δεν είναι εγγύηση. Αποταμίευση είναι στο λογαριασμό του αντιπροσώπου όμως.
Τέσπα μου αρέσει σαν αυτοκίνητο ενώ η φίρμα με προδιαθέτει θετικά ως προς την αξιοπιστία του. Καλά και ασφαλή χλμ στους κατόχους εύχομαι. -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Επειδή παρακολουθώ όλα τα νήματα των τελευταίων SUV, για 500~ λίτρα πορτπαγκάζ χώρους εσωτερικά και αξιοπιστία λόγω εγγύησης νομίζω το Sportage αυτόματα τοποθετείται σαν το πιο VFM μοντέλο.
η αξιοπιστία δεν προκύπτει απο την εγγύηση αλλά απο τα μηχανικά του μέρη........φυσικά νιώθεις μια ασφάλεια οτι και να πάθει για 7 χρόνια!
+1 ως προς την αξιοπιστία. Ελπίζω επίσης τα κόστη συντήρησης να μην είναι τέτοια ώστε να πληρώνεις προκαταβολικά πιθανές σοβαρές βλάβες. Τότε δεν είναι εγγύηση. Αποταμίευση είναι στο λογαριασμό του αντιπροσώπου όμως.
Τέσπα μου αρέσει σαν αυτοκίνητο ενώ η φίρμα με προδιαθέτει θετικά ως προς την αξιοπιστία του. Καλά και ασφαλή χλμ στους κατόχους εύχομαι.Αμα πέσει και αυτό το κάστρο.......
Kia Sportage IV