-
Από το ντουλαπάκι του συνοδηγού δεν είναι γιατι έχω μέσα μόνο τα βιβλιαράκια.Και σήμερα πάλι που το παρατήρησα το κάνει και σε καλό δρόμο με κίνηση,30-40-50-60 χλμ.Ακούγεται σαν τριζόνι αλλά στο πιο πολύ έντονό του.Από ότι βλέπω μάλλον θα χρειαστεί να το πάω.Στο καλό του και όσο δεν θέλω να μπει χέρι καινούργιο αυτοκίνητο. !!!
-
Μην το πας. Και σε μένα το ίδιο κάνει. Το αντιλήφθηκα χτες, σε ταξιδι 200χλμ Εγνατία, όταν αποφάσισα να συνεχίσω το ταξίδι χωρίς ραδιόφωνο.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
-
Ο χρήστης alnotas έγραψε:
Μην το πας. Και σε μένα το ίδιο κάνει. Το αντιλήφθηκα χτες, σε ταξιδι 200χλμ Εγνατία, όταν αποφάσισα να συνεχίσω το ταξίδι χωρίς ραδιόφωνο.Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Στο ίδιο σημείο και σε σένα ? προς τις περσίδεσ στην δεξιά [λευρά του ταμπλό ?
Και τι θα το κάνουμε,θα είναι μόνιμα με αυτόν τον θόρυβο ? -
Υπάρχει λύση, όπως μου είπαν και εμένα απο αντιρόσωπο. Ραδιόφωνο ή ανοιχτά παράθυρα.... Τι να πείς...
-
Ο χρήστης john333 έγραψε:
Μην το πας. Και σε μένα το ίδιο κάνει. Το αντιλήφθηκα χτες, σε ταξιδι 200χλμ Εγνατία, όταν αποφάσισα να συνεχίσω το ταξίδι χωρίς ραδιόφωνο.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Στο ίδιο σημείο και σε σένα ? προς τις περσίδεσ στην δεξιά [λευρά του ταμπλό ?
Και τι θα το κάνουμε,θα είναι μόνιμα με αυτόν τον θόρυβο ?Ναι... περίπου. Πάντως ένας άλλος θόρυβος που ακουγόταν από ακριβώς μπροστά στον οδηγό, στην ένωση περίπου του παρμπριζ με το ταμπλό, που εξαφανιζόταν μετά από λίγη ώρα που δούλευε το καλοριφέρ, δεν ακούγεται πια. Λες το αμάξι να έχει ικανότητες αυτοΐασης?
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
-
Ο χρήστης DIMITRIS P έγραψε:
Και εγώ έχω κάποιο τριγμό δεξιά και τελευταία και πίσω από το τιμόνι - καντράν. Δεν τους έχω εντοπίσει. Εμφανίζονται μόνο αν κινουμαι σε κακό οδόστρωμα με κάποια ταχύτητα όχι όταν πηγαίνω σιγά. Σε εθνική τίποτα. Μόνο πρόβλημα ο τζόγος των παραθύρων που παίζουν σε ισχυρούς πλευρικους ανέμους και παρήγγειλα ανεμοθραύστες.Χωρίς να είμαι σίγουρος το παράθυρο του οδηγού δεν κάνει πια λες και σκλήρυνε το λάστιχο και έσφιξε ,του συνοδηγού κάνει ακόμα.Περιμενω εντυπώσεις από τους ανεμοθραυστες.Παντως τζόγο το παράθυρο δεν έχει πιστεύω φταίει το λάστιχο που δεν είναι σκληρό και είναι μαλακό.Ισως με τον καιρό σκληρύνει.
-
Τώρα που το ξανασκέφτομαι, φοβερή επιλογή είναι και αυτό:
https://www.autotriti.gr/data/newcars/t ... t_3008.asp
30,500 ευρώ για δικίνητο, 120 άλογα σαν το s-cross.300 ροπή βέβαια.
ΑΛΛΑ, έχει φοβερό ταμπλό. Μπήκα μέσα, έπαιζαν και κάτι φοβερά γραφικά στο ταμπλό:
έπαθα πλάκα.Ρώτησα τον πωλητή στα χιόνια θα πάει καλά; αέρα μου λέει, αν φοράω χειμερινό ελαστικό.
Τον ρωτάω: **ΜΗΠΩΣ ΤΡΙΖΕΙ; ** είσαι τρελός, μου απαντάει;Φεύγοντας, σκέφτηκα, παπαριά έκανα που πήρα vitara. Φτωχό, πλαστικά παντού, τρίζει μέσα.Άσχετα αν με πήγε και με έφερε Φοινικούντα με 40+ και 10 ώρες ανοιχτό μοτέρ και δε μου έκαψε γραμμάριο, ούτε έκανε κιχ το μοτέρ.
Μπαίνοντας στο τριζο-vitara θυμήθηκα το καλοκαίρι με ένα jimny που ξεριζώσαμε κορμό δέντρου, εκεί που παραθερίζω και ανάψαμε φωτιά ψήνοντας λουκάνικα.
Ερχόμενος σπίτι , φίλος μου έστειλε το παρακάτω βίντεο:Στο 6:47, παρατήρησε το ταμπλό. Ξεφτίλα, ούτε οθόνες, ούτε μπλε κύκλοι να αναβοσβήνουν, χάρτης στο κέντρο, φωτορυθμικά, led στις πόρτες , μωρό μου τι φοβερό ταμπλό - δείχνει που είμαστε στο google!!
Νονέ σε παρεξήγησα, να ξέρεις που έγραψες στον Tkin να το δώσει για 170 ευρώ ντίζες. Έχεις τελικά δίκιο. Αν τρίζει κάτι και σε χαλάει ( μιας και έχεις δώσει ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ σε σχέση με τον ανταγωνισμό για να το αγοράσεις),
**ΣΤΕΙΛΤΟ. Βγάλτο car.gr να φεύγει. **
Πάνε αγόρασε μαλακά ταμπλό, φωτορυθμικά, google maps και δε συμαζεύεται.Και στα χιόνια λάου λάου.Ξέρεις εσύ, όχι πολύ μέσα θα κολλήσει και έτσι, όχι πολύ ψηλά δε θα μπορούμε να γυρίσουμε.My 2 cents.
-
Δε ξερω τι σκοπο εξυπηρετουν ολα αυτα που εγραψες και γιατι εφαγες κομπλεξαρισμα αλλα το οτι ειναι ακριβο το 3008 δεν αναιρει οτι στα 9 στα 10 ειναι καλυτερο αυτοκινητο απο το s cross. Value for money επιλογες παιζουν σε καθε κατηγορια αλλα αν μπορεις πας σε αυτο που πραγματικα θες και ειναι καλυτερο αλλιως καλυπτεις την αναγκη σου οσο καλυτερα μπορεις.
Οτι εχω ρωτησει στο νημα τις τελευταιες σελιδες το εχω κανει χωρις ιχνος πικαρισματος. Αυτο που θυμομουν ηταν το αμαξι του Tkin73 ειχε βγαλει και αλλα και μαζι και το αλλο μελος με την κολωνα τιμονιου. Σορρυ αλλα αυτα δεν ειναι ευοιωνα σε τοσο μικρο δειγμα και φυσικα ειναι και τυχη. Το ''japan εγγυηση'' ομως που το χεις ευαγγελιο οπως βλεπεις και εσυ δεν ισχυει. -
Επιτέλους ήρθε η άνοιξη ... Είδα έναν κούκο σήμερα ... Για μένα ένας κούκος αρκεί ...
-
Ο χρήστης ΕΚΤΩΡΑΣ έγραψε:
Επιτέλους ήρθε η άνοιξη ... Είδα έναν κούκο σήμερα ... Για μένα ένας κούκος αρκεί ...Αλλάχτηκαν οι ντιζες. Το κούμπωμα των ταχυτήτων σαν καινούργιο! Φυσικά τα πλήρωσα εγώ... Περιμένω κάποιες απαντήσεις από τον αντιπρόσωπο για την περσινή ανορθογραφία τους και για το τι γίνεται με την εγγύηση αν.... Επαναπατριστω!!!
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Τουλάχιστον πηρες το αμαξι. Φιλε απο την ζημια κερδος μην περιμένεις. Κανε οτι εσύ νομίζεις καλυτερο ωστε να εχεις ηθικη ικανοποίηση...
Φιλοι μου ο καθενας μας εχει την δικη του κριση-κολληματα με τις μαρκες αυτοκίνητων. Εχω συναδελφο που περα απο Ιάπωνα μην ακουσει τιποτα. Αλλος σου λεει γερμανικο και ξερω ψωμι αλλος μακρια απο Γαλλο-Ιταλο. Γουστα ειναι αυτα. Πρεπει να μπορουμε να αξιολογουμε το καθε αυτοκίνητο σωστα περα απο τα πιστευω μας. Να ειμαστε ειλικρινής. Εγω ακομα και εδω μεσα θελω να ειμαι ειλικρινης απεναντι σε ολους ΑΛΛΑ δεν δεχομαι την ειρωνια και την μαγκια του πληκτρολογιου...
Τελος απλα θα πω κατι που έλεγε ο πατερας μου και πιστευω οτι κατα 90% ισχυει και σημερα:Θελω ενα αμαξι με σκαφος γερμανικο ανάρτηση γαλλικη μηχανη japan και φινετσα ιταλου... -
Τελικά.... δεν θα το πουλήσω, Νονε!
Γιατί άλλωστε; έχω 68.000χλμ με ντεπόζιτο με κατάλοιπα πετρελαίου μόλις από 20000χλμ και με ντιζες επιλογέα του κουτιού!!! Ποιος στην χάρη μου!!! -
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
Τουλάχιστον πηρες το αμαξι. Φιλε απο την ζημια κερδος μην περιμένεις. Κανε οτι εσύ νομίζεις καλυτερο ωστε να εχεις ηθικη ικανοποίηση...
Φιλοι μου ο καθενας μας εχει την δικη του κριση-κολληματα με τις μαρκες αυτοκίνητων. Εχω συναδελφο που περα απο Ιάπωνα μην ακουσει τιποτα. Αλλος σου λεει γερμανικο και ξερω ψωμι αλλος μακρια απο Γαλλο-Ιταλο. Γουστα ειναι αυτα. Πρεπει να μπορουμε να αξιολογουμε το καθε αυτοκίνητο σωστα περα απο τα πιστευω μας. Να ειμαστε ειλικρινής. Εγω ακομα και εδω μεσα θελω να ειμαι ειλικρινης απεναντι σε ολους ΑΛΛΑ δεν δεχομαι την ειρωνια και την μαγκια του πληκτρολογιου...
Τελος απλα θα πω κατι που έλεγε ο πατερας μου και πιστευω οτι κατα 90% ισχυει και σημερα:Θελω ενα αμαξι με σκαφος γερμανικο ανάρτηση γαλλικη μηχανη japan και φινετσα ιταλου...Και σκάφος γαλλικό θες λεμουζ, τα μέταλλα των σασί στα Peugeot είναι πολύ πιο εντυπωσιακά από αυτό που νομίζει ο κόσμος..
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Το κοντέρ γράφει πλέον 6.000χλμ αλλά το κιβώτιο το νιώθω ακόμα...'κρατσανιστό'
Πιστεύετε ότι αν πάρω ένα μπουκαλάκι βαλβολίνες και πάω σε έναν ΜΗ εξουσιοδοτημένο να μου τις αλλάξει, θα:- ...δω καμία βελτίωση;
- ...έχω κάνα θέμα στην εγγύηση; Έτσι κι αλλιώς δεν θα φαίνεται πουθενά, έτσι δεν είναι;
Τι θα προτείνατε όσον αφορά τις βαλβολίνες; Υπάρχει κάτι 'δοκιμασμένο';
-
Δες μερικές σελιδες πισω...
-
Εδώ λέει βέβαια ότι τα καινούρια έχουν 'την καλή' βαλβολίνη.
http://carproductstested.com/cars/suzuk ... term-test/
Secondly, since the weather got colder the S-Cross’s first and second gears have become particularly stiff and crunchy to select – especially first gear though. Once the car has been running a while, they’re easier to use, but the problem is still evident. After mentioning this to Suzuki, they immediately say they know what the problem is: gearbox oil viscosity – which is what I’d guessed it at.
Apparently, a few of the earlier ones need the oil changing to a different viscosity (which the newer ones already have in), and this rectifies the issue straight away. Admittedly, I’ve driven other manual S-Cross’s, and the gear changes were fine so I’m fairly certain this will do the trick. Let me know if you have similar issues, dear reader.
-
Με παρεξήγησες φίλε νονέ! Εγώ να κομπλεξαριστώ;
Έφερα σαν παράδειγμα το 3008 όπως θα μπορούσα να φέρω την a class, με τα 109 άλογα που έχει και μεγαλύτερη τιμή αγοράς και από το 3008.Το αν είναι καλύτερο το 3008 από το vitara ή αν πουλήσει περισσότερο, εμένα προσωπικά, ούτε θα μου χαλάσει τη διαγωγή, ούτε θα μου κόψει το μισθό ούτε θα μου γυρίσουν το δαχτυλίδι.Δε πάει να βγει και πρώτο στον κόσμο.Μια σύγκριση έκανα σύμφωνα με τα δικά μου πιστεύω.
Λοιπόν, σήμερα πήρε βαθμούς το καμάρι μου και ειμαι (ψιλό) χαρούμενος.
Πάμε ενα τραγουδάκι, σιγά σιγά, όλοι μαζί:
-
Ξεφτίλα μάγκες....το βιντεάκι δεν παίζει....χαχαχα κλαίω
Πάμε έτσι: https://www.youtube.com/watch?v=kVeee8_LMn4
-
Μιλώντας για πλαστικά...
Ήμουν σήμερα στο Cosmos στην Θεσσαλονίκη. Στον πάνω όροφο είχαν εκθέσει το Ford Ecosport.
Πολύ όμορφο αμαξάκι.
Κοίταξα λίγο το εσωτερικό. Ένιωσα τα πλαστικά της πόρτας, του ταμπλώ, το πλαστικό της γέφυρας του κιβωτίου.Ίδιας, μη πω και χειρότερης ποιότητας από το S-Cross. Τα της πόρτας ιδίως, σαν να έπιανα του S-Cross.
Μήπως τελικά είναι trend?Υ.Γ. Το σαλόνι του τα 'έσπαγε' πάντως.
-
Ο χρήστης alnotas έγραψε:
Μιλώντας για πλαστικά...Ήμουν σήμερα στο Cosmos στην Θεσσαλονίκη. Στον πάνω όροφο είχαν εκθέσει το Ford Ecosport.
Πολύ όμορφο αμαξάκι.
Κοίταξα λίγο το εσωτερικό. Ένιωσα τα πλαστικά της πόρτας, του ταμπλώ, το πλαστικό της γέφυρας του κιβωτίου.Ίδιας, μη πω και χειρότερης ποιότητας από το S-Cross. Τα της πόρτας ιδίως, σαν να έπιανα του S-Cross.
Μήπως τελικά είναι trend?Υ.Γ. Το σαλόνι του τα 'έσπαγε' πάντως.
Πήγαινε και μια βόλτα απο την Citroen και μπες στο Aircross..... Εκεί θα πάθεις πλάκα απο τα πλαστικά(πολύ κακά) . Το scross ειναι premium κανονικά. Παντως εαν ειναι μια εταιρεία να μου πλασάρει μαλακό πλαστικο και η συναρμογη να είναι τσιου, οχι ευχαριστώ προτιμώ το scross που ειναι Εκκλησία μέσα. Και φυσικαθα το πάρεις χαμπαρι μετα απο καιρό, γιατι στην έκθεση θα το ακουμπήσεις και θα πεις'Ναι ρε φίλε αυτη ειναι ποιοτητα'Και μετα τον κλαιγαν 3.
SUZUKI SX4 SCROSS