-
Ναι αλλά το διαζύγιο με το αυτοκίνητο δεν κοστίζει τόσο σε συναίσθημα, κοινωνικές καταστάσεις και χρήμα.
Μπορείς άνετα λοιπόν και αναλόγως τους μεγάθους του πορτοφολιού σου να 'πετάς από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο' κατά το προσφιλές άσμα 'από κανάρα σε κανάρα'. -
Το ότι είναι ακριβό το έχουμε πει όλοι μας .
Αλλά δεν είναι το μόνο ....
Αν και κυκλοφορεί και η άποψη :
Δεν είναι ακριβό . Εμείς δεν έχουμε τα λεφτά...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Με το καλό να παραλάβεις και να το χαίρεστε όλοι .Εγώ το αμάξι δεν το έχω οδηγήσει , ήμουν επιβάτης σε ένα μικρό τέστ ντράιβ των 10 λεπτών στην Κηφισίας , αλλά εδώ και 10 μέρες ένας φίλος έχει ένα Γκράντλαντ , το οποίο το οδήγησα για 2 χλμ και ήμουν επιβάτης για 60 χλμ σε Α.Ο. , Κηφισό και διάφορα άλλα .
Το αμάξι είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ . Ο δε κινητήρας του είναι 5 γενιές μπροστά από τον ανταγωνισμό . Από το πόσο αθόρυβος είναι ο ντίζελ , το άρπαγμα της βενζίνης , το φοβερό στάρτ-στοπ που δεν ακούς μίζα , όπως άκουγα δίπλα μου κάτι προπέλες που έμοιαζαν με ψαρόβαρκες στον ήχο και γενικά αξίζει τα λεφτά του .
Και μάλιστα όσοι δεν φτάνουν το 3008 , ας ρίξουν μια ματιά στο Οπελ που στα 25000 μπορούν να πάρουν πολλά πράγματα και να κοιτάνε με συγκατάβαση κάτι Καρο(κ) κλπ αναξιοπαθούντες συγγενείς...
Ναι -ισως- μα δεν σου δινει την αισθηση της πληροτητας που σου δινει το 3008 και μονον που μπαινεις μεσα (δεν οδηγησα κανενα, απλα ...μπηκα και βγηκα, λογω τιμης, για να μην κανω καμια 'κουτουραδα' πισω πισω )
-
Συμφωνώ . Απλά κερδίζεις περίπου 2-3000 .
Σε αυτό το σημείο έχω να κάνω την εξής παρατήρηση . Οπως βλέπω και από τις εδώ συζητήσεις ο περισσότερος κόσμος έχει πολύ συγκεκριμένο μπάτζετ και μάλιστα το εξαντλεί με αποτέλεσμα να μην κοιτάει ούτε 1000 € παραπάνω.
Να πω την αλήθεια εγώ είχα διαχρονικά διαφορετική αντίληψη , δηλαδή το μπάτζετ μου είχε πάντα ένα +-3000 , ώστε να πάρω αυτό που θέλω μια και πάντα ήμουν της άποψης να παίρνω και εξοπλισμό .
Δηλαδή ποτέ δεν θα έπαιρνα αμάξι στην βασική ή την φτωχή έκδοση .
Αλλά υπάρχει κόσμος με αντίθετη λογική .
Εδώ λοιπόν το όπελ στην μεσαία έκδοση , βγαίνει η βενζίνη κάτω από τα 25000 και η ντίζελ λίγο πάνω από αυτά .
Και γενικά είναι πάντα φτηνότερο από το πεζώ . Κάτι που δεν συμβαίνει στην μικρότερη κατηγορία που το κρόσλαντ είναι ακριβότερο από το αιρκρός και βέβαια μέσα στον χρόνο θα έρθουν και το μεγάλο αιρκρός και το πρίμιουμ 7 .
Γενικά έχουμε θέμα για συζήτηση . Είδα σήμερα και τις τιμές του μικρού βόλβο 40 . Από 31000 περίπου με βενζίνη και παραπάνω για ντίζελ . Εγώ την θεωρώ υπερτιμημένη την σημερινή βόλβο , αν και όπως είπα μεγάλωσα σε βόλβο και ήταν το πρώτο αμάξι που οδήγησα , αλλά σήμερα δεν θα έδινα αυτά τα λεφτά .
Βέβαια πλέον δεν θα έδινα λεφτά για αμάξι πάνω από 20-25000 σε πλούσιες εκδόσεις , γιατί είμαι σε άλλη εποχή με άλλες ανάγκες και προτεραιότητες και τα έχω κάνει στο παρελθόν και πλέον δεν μου λείπουν . Αρα είναι φιλολογική η συζήτηση από μεριάς μου .
-
Ευχαριστώ για τις ευχές σας.
Για να συνεχίσω την πλάκα, κατανοώ κάποιους που αναζητούν να είναι από οικογένεια και να χει ευγενική καταγωγή (premium) αλλά τι να το κάνεις αν δεν σου κάνει κλικ....
τέλος πάντων άλλοι αποφασίζουν με βάση το σήμα, άλλοι με βάση το συναίσθημα, ο καθένας κάνει κουμάντο στην τσέπη του και στις επιθυμίες, δεν σημαίνει ότι αυτό που διάλεξα εγώ είναι το καλύτερο, αλλά ειλικρινά και 50.000 ευρώ να είχα πάλι αυτό θα έπαιρνα (δεν είμαι υπεράνω, με το ζόρι τα μάζεψα για το gt line), άρα δεν είναι οικονομικό το κριτήριό μου, απλά το γούσταρα τρελά
Είχα ένα δημοσιογραφικό για 3 μέρες και έπαθα πλάκα
Μετά μπήκα σε όλα τα άλλα, Qashqai, Tucson, Kuga, X1, CHR, ..
στη vw όπως μπήκα έτσι βγήκα, πήγα σε κατάστημα που ο προϊστάμενος είναι φίλος, του είπα για Tiguan 1.6 diesel αυτόματο, και μου είπε από δίλιτρο, όποτε έφυγα στο λεπτό
Όλα μου φαίνονταν ή πολύ κατώτερα μέσα έξω, ή απλά ένα ακόμα αυτοκίνητο, τίποτε το ξεχωριστό
αυτό το ξεχωριστό που ένιωσα στο 3008
ενημερωτικά όταν πρωτοείδα πριν χρόνια το παλιό 3008 ήταν σκέτη απογοήτευση
να λοιπόν που το ασχημόπαπο έγινε κύκνος, και σε αυτό το χρώμα το περιμένω -
Φίλε φυσικέ όντως το όχημα αυτό είναι για εμένα το ομορφότερο suv και απέχει παρασάγγες από τον ανταγωνισμό στο μέσα έξω αλλά επειδή είναι θέμα 'τιμής' εξού και και οι ενστάσεις κάποιων φίλων. Από εκεί και μετά απορώ για το τιγκ. Όντας για εμένα το πλέον ισορροπημένο από όλες τις απόψεις και ανταγωνιστικό του 3008 απορώ πως μπήκες και βγήκες σε αυτό ενώ κοίταζες άλλα που και λόγω τιμής αλλά και σε διακριτούς τομείς υστερούν? Μου κάνει εντύπωση και μόνο για αυτό και το αναφέρω.
-
μου είπαν αυτόματο diesel βγαίνει μόνο δίλιτρο και δεν ήθελα παρά μόνο 1.600cc, το έγραψα άλλωστε
νομίζω όμως ότι έχοντας δει και σε αυτό το εσωτερικό (για λίγα sec μόνο), ήταν απλά ένα ακόμα αυτοκίνητο, πάρα πολύ καλό αλλά όχι κάτι διαφορετικό από ότι τόσα χρόνια έβγαζε η vw (κατά την ταπεινή μου γνώμη)
κυρίως όμως δεν ήθελα δίλιτρο, δεν παίρνω το gt,αλλά το gt line αυτόματο diesel -
Ο χρήστης physikos13 έγραψε:
μου είπαν αυτόματο diesel βγαίνει μόνο δίλιτρο και δεν ήθελα παρά μόνο 1.600cc, το έγραψα άλλωστε
νομίζω όμως ότι έχοντας δει και σε αυτό το εσωτερικό (για λίγα sec μόνο), ήταν απλά ένα ακόμα αυτοκίνητο, πάρα πολύ καλό αλλά όχι κάτι διαφορετικό από ότι τόσα χρόνια έβγαζε η vw (κατά την ταπεινή μου γνώμη)
κυρίως όμως δεν ήθελα δίλιτρο, δεν παίρνω το gt,αλλά το gt line αυτόματο dieselΣε κάθε περίπτωση η επιλογή του 3008 είναι άριστη και χαλάλι το ποσό που διέθεσες.
-
Το Τιγκουάν είναι εξωτερικά το ωραιότερο Τιγκουάν που έχει φτιάξει η Βάγκ , αλλά εσωτερικά δεν είναι κάτι ιδιαίτερο . Μάλιστα σε σχέση με το 3008 υστερεί , ενώ δεν έχει και κάποιο κυριλέ σηματάκι στο τιμόνι .
-
Οπως έχω ξαναπεί ξεκίνησα για 3008 και κατέληξα σε Tiguan.Το VW σε 1,6 TDi το βρίσκω ακριβό και σαφώς κατώτερο του 3008 το οποίο διατίθεται και με αυτόματο σασμάν. Αλλά αν δεν έχεις πρόβλημα με δίλιτρο αντι 3008 1.6 diesel allure EAT6 πας σε Tiguan 2.0TDi 4Motion με 190 άλογα και πολύ μικρή διαφορά επιπλέον και είσαι μια κλάση επάνω σε επιδόσεις και με τετρακίνηση.Αν δεν μπορείς να ξεφύγεις από τα 1600 κυβικά το 3008 είναι μονόδρομος
-
Ο χρήστης tsotsos έγραψε:
Οπως έχω ξαναπεί ξεκίνησα για 3008 και κατέληξα σε Tiguan.Το VW σε 1,6 TDi το βρίσκω ακριβό και σαφώς κατώτερο του 3008 το οποίο διατίθεται και με αυτόματο σασμάν. Αλλά αν δεν έχεις πρόβλημα με δίλιτρο αντι 3008 1.6 diesel allure EAT6 πας σε Tiguan 2.0TDi 4Motion με 190 άλογα και πολύ μικρή διαφορά επιπλέον και είσαι μια κλάση επάνω σε επιδόσεις και με τετρακίνηση.Αν δεν μπορείς να ξεφύγεις από τα 1600 κυβικά το 3008 είναι μονόδρομοςΣυμφωνώ απόλυτα . Το δίλιτρο όμως έχει τις χάρες του και τους φόβους του . Ετσι είπα και εγώ το 2009 και πληρώνω τα 1000ρικα για τέλη μέχρι τώρα αντί για 340 που ήταν όταν το πήρα και μέχρι τα μνημόνια .
-
Τελικά η νταβατζίδικη νοοτροπία του Ελληνικού κράτους διαχρονικά έχει αποφέρει πολλές αλλοιώσεις στην κρίση μας ως προς την αξία των αυτοκινήτων. Στην Ευρώπη πχ καλό το vfm αλλά οι πωλήσεις του 3008 του kadjar και άλλων οχημάτων πάνε πολύ καλά γιατί οι πολίτες αγοράζουν δίχως ψυχαναγκασμούς. Γιατί είναι ψυχαναγκασμός στην χώρα που πλέον δεν φτιάχνει ούτε τσιμούχα να θεωρούμε πως είναι σωστο και απόλυτα δικαιολογημένο τα διχίλιαρα και άνω οχήματα να ανήκουν σε 3,4 συγκεκριμένες εταιρείες. Με το σκεπτικό αυτό θα έπρεπε στην Ευρώπη αυτές τις ίδιες ξανά και ξανά. Ομως αυτό δεν συμβαίνει και ούτε πρόκειται να συμβεί. Μόνο κοντόφθαλμοι δεν μπορούν να αντιληφθούν πως το 3008, το 308 ή οι υλοποιήσεις της DS είναι η αρχή μιας νέας εποχής στον χώρο του αυτοκινήτου. Από ένα σημείο μόνο με 10, 20 παραπάνω ίππους δεν βάφονται αβγά και αργά ή γρήγορα αυτό θα γίνει αντιληπτό και στην ψωροκώσταινα.
-
Σπύρο να προσθέσω μια σημαντική λεπτομέρεια, ότι λόγω υψηλής γνωριμίας (πιο ψηλά δεν γίνεται) είχα καλύτερη τιμή. Αυτό έπαιξε ρόλο ως προς την πραγματοποίηση της αγοράς και όχι ως προς την επιλογή.
Επίσης επειδή αλλάζω αυτοκίνητο κάθε 3,5 χρόνια και παρόλο που ακούγεται περίεργο, όταν το αγοράζω σκέφτομαι τη στιγμή της πώλησης, οπότε πρέπει να είναι κάτι το ξεχωριστό. Πιστεύω εκ του αποτελέσματος ότι και τα 2 προηγούμενα που έδωσα ήταν ξεχωριστά, ειδικά το τελευταίο ήρθε κατόπιν παραγγελίας, (άνοιξαν κωδικό για μένα) και λόγω του ότι τα προσέχω πολύ φεύγουν εύκολα και σε καλή τιμή.
Με βάση τα παραπάνω, είμαι πολύ χαρούμενος που το 3008 δεν κάνει στην Ελλάδα τρελές πωλήσεις, ειδικά το gt line που περιμένω....
Υ.Γ. όλη την ώρα τραγουδάω:
κόλλησα και τα φάρμακα δεν κάνουν τίποτε
αρρώστησα, μόνο εσένα έχω μεσ' στο μυαλόάντε να ρθει το ευλογημένο,
δεν μπορώ, δεν μπορώ να περιμένω -
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... i-gt-line/
Test: Peugeot 3008 1.6 BlueHDi GT Line
04/02/2018[spoiler=:3sw0vypv]Το Peugeot 3008 λανσαρίστηκε πριν από περίπου ένα χρόνο στην αγορά κλέβοντας τις εντυπώσεις στην κατηγορία των μεσαίων SUV και πλέον εμείς δοκιμάζουμε την κορυφαία έκδοσή του GT Line στα 1.6 λτ. diesel με το αυτόματο κιβώτιο EAT6.
Η νέα γενιά του Peugeot 3008 ήταν ένα από τα πιο σημαντικά λανσαρίσματα της περσινής χρονιάς –ή μάλλον των τελών του 2016 για να είμαστε ακριβείς, κάτι που πιστοποιήθηκε άλλωστε και με την ανάδειξη του μοντέλου ως «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2017». Στη γκάμα του, το SUV της Peugeot διαθέτει μια χαρακτηριστική πληρότητα επιλογών κινητήρων, κιβωτίων και εξοπλισμού, καλύπτοντας ακόμη και τον πιο απαιτητικό.Η έκδοση GT Line της δοκιμής μας είναι και η κορυφαία εξοπλιστικά που μπορεί να αποκτήσει ο υποψήφιος αγοραστής, προσφέροντας το κάτι παραπάνω σε εμφάνιση, πολυτέλεια και τεχνολογία. Στο πεδίο της τιμής, το Peugeot 3008 1. BlueHDi 120 PS GT Line κοστίζει 35.900 ευρώ έχοντας έναν πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο της δοκιμής μας κοστίζει μόνο 200 ευρώ περισσότερα (36.100 ευρώ).
Αρέσει ακόμη περισσότερο
Το Peugeot 3008 έχει ξεχωρίζει με τις πολύ μοντέρνες και δυναμικές γραμμές του υπερυψωμένου αμαξώματός του και στην έκδοση GT Line, η πολύ ελκυστική αυτή εικόνα τονίζεται ακόμη περισσότερο. Έτσι λοιπόν, υπάρχει μια νέα μάσκα με ειδικά σχεδιασμένο αεραγωγό και μαύρη αναγραφή «Peugeot», ένας πιο σπορ εμπρόσθιος προφυλακτήρας, μαύρα καλύμματα για τους πλαϊνούς καθρέπτες, αποκλειστικά μαύρη οροφή, δύο επιχρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης, αλλά και περισσότερες χρωμιωμένες επενδύσεις σε διάφορα άλλα σημεία του αμαξώματος. Οι εξωτερικές αλλαγές ολοκληρώνονται με τα νέα λογότυπα «GT Line» στο πλάι και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Hi-tech και πολυτελές εσωτερικό
Περνώντας στο θάλαμο των επιβατών, το εντυπωσιακό i-Cockpit ταμπλό ενισχύεται ακόμη περισσότερο στην έκδοση GT Line με την παρουσία του συστήματος i-Cockpit Amplify, μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να αλλάξει το μοτίβο του πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων (12,3 ιντσών), του φωτισμού, να επιλέξει το άρωμα της καμπίνας και πολλά άλλα, έχοντας δύο προεπιλεγμένα set-up (Relax και Boost). Επιπλέον αυτού υπάρχει ένα πιο σπορ τιμόνι με διάτρητη δερμάτινη επένδυση χρώμιο και σήμα GT Line, καθώς και πεντάλ αλουμινίου. Ποιοτικά, η έτσι κι αλλιώς υψηλή ποιότητα κατασκευής του θαλάμου ενισχύεται με πιο πολυτελείς επενδύσεις για τα καθίσματα των επιβατών. Συνολικά, το εσωτερικό του Peugeot 3008 GT Line είναι ένα από τα πιο δυνατά σημεία του αυτοκινήτου και σίγουρα ένα από τα κορυφαία σε εμφάνιση και ποιότητα της κατηγορίας.
Στο πεδίο των χώρων το Peugeot 3008 GT Line θα μεταφέρει με άνεση 4+1 ενήλικες επιβάτες, ενώ και το πορτ-μπαγκάζ των 520 λίτρων χωράει και με το παραπάνω όλες τις αποσκευές τους. Παρά την σπορτίβικη διάταξη του ταμπλό, οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι πολλοί και εύκολα προσβάσιμοι. Η ορατότητα προς τα εμπρός και πλάι είναι πολύ καλή, ωστόσο λόγω σχεδίασης (μικρό πίσω παρμπρίζ, «παχιές» κολώνες) αυτή προς τα πίσω περιορίζεται ελαφρώς.
«Ικανός» 1.600άρης-Κιβώτιο που προάγει την άνεση
Ο βραβευμένος 1.600άρης BlueHDi κινητήρας diesel της Peugeot στην ισχυρότερη έκδοσή του με 120 άλογα ισχύος (και 30,6 kgm ροπής) κινεί το 3008 GT Line. Πρόκειται για ένα μοτέρ δοκιμασμένο, το οποίο χρησιμοποιεί τα αποθέματα ροπής του για να κινήσει σε πολύ καλούς ρυθμούς το 3008, έχοντας παράλληλα αρκετά πολιτισμένη λειτουργία για diesel. O συνδυασμός του με το αυτόματο κιβώτιο EAT6 (κλασικό με μετατροπέα ροπής) τονίζει τα χαρακτηριστικά άνεσης της επιλογής, με το κιβώτιο να ανταποκρίνεται πολύ θετικά στις απαιτήσεις του οδηγού. Το κουμπί «Sport» που υπάρχει πίσω από τον ντιζαϊνάτο επιλογέα ταχυτήτων θέτει κινητήρα και κιβώτιο σε πιο σπορτίφ mode. Σε αυτή την επιλογή το κιβώτιο κρατά περισσότερο την σχέση για να παρέχει όσο το δυνατόν περισσότερη ροπή και δύναμη, βοηθώντας σε μια προσπέραση. Σημειώστε ότι υπάρχει και δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών των σχέσεων μέσω και σταθερών paddles πίσω από το τιμόνι. Στο πεδίο της κατανάλωσης ο συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου ικανοποιεί αρκετά, αφού σε συνθήκες κίνησης στην πόλη και την εθνική η μέση τιμή που είδαμε στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν 6,9 λτ./100 χλμ.
Εξαιρετικό στο δρόμο
Στο δρόμο το Peugeot 3008 GT Line καταφέρνει να αναδειχθεί ως μια από την καλύτερες επιλογές της κατηγορίας των Crossover-SUV και αυτό συμβαίνει γιατί οι Γάλλοι μηχανικοί και τεχνικοί έχουν καταφέρει να συνδυάσουν με ιδανικό θα λέγαμε τρόπο την άνεση με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Έτσι λοιπόν μέσα στην πόλη το 3008 δεν δυσανασχετεί κατά το πέρασμα από ανωμαλίες του οδοστρώματος, με την ανάρτηση να φιλτράρει με χαρακτηριστική αποτελεσματικότητα της κακοτεχνίες, ενώ παράλληλα το συμπαγές πλαίσιο δεν επιτρέπει ταλαντώσεις και απότομα «κουνήματα». Στην εθνική, το 3008 ταξιδεύει χωρίς πολύ θόρυβο, εμπνέει σιγουριά και δεν επηρεάζεται ακόμη και από ισχυρούς ανέμους. Στις στροφές, οι κλίσεις είναι μικρές παρά την μεγάλη απόσταση από το έδαφος (219 χλστ.), ενώ παράλληλα η κατευθυντικότητα και η αμεσότητα του μπροστινού τμήματος δίνουν και μια σπορτίφ διάσταση στην έτσι κι αλλιώς γενικότερα ασφαλή συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Στο ίδιο μήκος κύματος εντάσσεται και το μικρό σε μέγεθος τιμόνι με τα πεπλατυσμένα άνω και κάτω άκρα, το οποίο προσφέρει πολύ καλή αίσθηση.
Η έκδοση GT Line του Peugeot 3008 εφοδιάζεται στάνταρ με το σύστημα Advanced Grip Control της γαλλικής εταιρείας. Επίσης, τα ελαστικά είναι Mud & Snow, ενώ υπάρχει και σύστημα Hill Assist Descent Control για ευκολότερη κατάβαση σε μια απότομη πλαγιά. Το σύστημα Advanced Grip Control μέσω 5 επιλογών (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP Off) επεμβαίνει στους εμπρόσθιους τροχούς του αυτοκινήτου βελτιώνοντας μαζί και με τα ελαστικά, την πρόσφυση σε σαθρά εδάφη. Δεν αντικαθιστά την τετρακίνηση, όμως στην πράξη διευκολύνει την κίνηση του αυτοκινήτου σε διαδρομές με πατημένο χώμα.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.560 cc
Ισχύς: 120 PS/3.500 rpm
Ροπή: 30.6 kgm/1.750 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 11.6 sec
Τελική ταχύτητα: 185 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 4.2 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2: 108 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 105,8 €
Βάρος: 1.390 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.447/1.841/1.624 mm
Μεταξόνιο: 2.675 mm
Χώρος αποσκευών: 520 lt
Τιμή: 36.100€[/spoiler:3sw0vypv] -
Ο χρήστης physikos13 έγραψε:
Σπύρο να προσθέσω μια σημαντική λεπτομέρεια, ότι λόγω υψηλής γνωριμίας (πιο ψηλά δεν γίνεται) είχα καλύτερη τιμή. Αυτό έπαιξε ρόλο ως προς την πραγματοποίηση της αγοράς και όχι ως προς την επιλογή.
Επίσης επειδή αλλάζω αυτοκίνητο κάθε 3,5 χρόνια και παρόλο που ακούγεται περίεργο, όταν το αγοράζω σκέφτομαι τη στιγμή της πώλησης, οπότε πρέπει να είναι κάτι το ξεχωριστό. Πιστεύω εκ του αποτελέσματος ότι και τα 2 προηγούμενα που έδωσα ήταν ξεχωριστά, ειδικά το τελευταίο ήρθε κατόπιν παραγγελίας, (άνοιξαν κωδικό για μένα) και λόγω του ότι τα προσέχω πολύ φεύγουν εύκολα και σε καλή τιμή.
Με βάση τα παραπάνω, είμαι πολύ χαρούμενος που το 3008 δεν κάνει στην Ελλάδα τρελές πωλήσεις, ειδικά το gt line που περιμένω....
Υ.Γ. όλη την ώρα τραγουδάω:
κόλλησα και τα φάρμακα δεν κάνουν τίποτε
αρρώστησα, μόνο εσένα έχω μεσ' στο μυαλόάντε να ρθει το ευλογημένο,
δεν μπορώ, δεν μπορώ να περιμένωKαλοταξιδο να ειναι, το εχω δει και ειναι πολυ προσεγμενο σε εξοπλισμο. Καταφερες και το πηρες κατω απο 30 χιλ?
-
Για ευνόητους λόγους δεν θα ήθελα να αναφέρω τελική τιμή, πάντως είναι έρωτας με την πρώτη ματιά
τώρα βέβαια σε σχέση με το c4 που είχα θα στερηθώ 2-3 πραγματάκια, αλλά χαλάλι του
δεν θα έχω πρίζα 220 volt, τον επαναφορτιζόμενο φακό στο πορτ μπαγκαζ, την πανοραμική οροφή (κυρίως αυτό), το μασάζ στα καθίσματα (σκασίλα μου).... αν τα έβαζα όλα αυτά θα ξέφευγα και άλλο οικονομικά (γιατί ήδη ψηλά πήγα για τα δεδομένα μου) -
Προς κατόχους 1.6 120 τι κατανάλωση τελικά έχετε;
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Τελικά η νταβατζίδικη νοοτροπία του Ελληνικού κράτους διαχρονικά έχει αποφέρει πολλές αλλοιώσεις στην κρίση μας ως προς την αξία των αυτοκινήτων. Στην Ευρώπη πχ καλό το vfm αλλά οι πωλήσεις του 3008 του kadjar και άλλων οχημάτων πάνε πολύ καλά γιατί οι πολίτες αγοράζουν δίχως ψυχαναγκασμούς. Γιατί είναι ψυχαναγκασμός στην χώρα που πλέον δεν φτιάχνει ούτε τσιμούχα να θεωρούμε πως είναι σωστο και απόλυτα δικαιολογημένο τα διχίλιαρα και άνω οχήματα να ανήκουν σε 3,4 συγκεκριμένες εταιρείες. Με το σκεπτικό αυτό θα έπρεπε στην Ευρώπη αυτές τις ίδιες ξανά και ξανά. Ομως αυτό δεν συμβαίνει και ούτε πρόκειται να συμβεί.Ειναι ακριβως οτι εννοω οταν γραφω οτι πρεπει να ναι μαλακας καποιος για ν ασχολειται με τις πωλησεις στην Ελλαδα και αλλος να βγαινει να βαζει λινκ οταν ο κουβας του βγαινει πρωτος στο segment
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Τελικά η νταβατζίδικη νοοτροπία του Ελληνικού κράτους διαχρονικά έχει αποφέρει πολλές αλλοιώσεις στην κρίση μας ως προς την αξία των αυτοκινήτων. Στην Ευρώπη πχ καλό το vfm αλλά οι πωλήσεις του 3008 του kadjar και άλλων οχημάτων πάνε πολύ καλά γιατί οι πολίτες αγοράζουν δίχως ψυχαναγκασμούς. Γιατί είναι ψυχαναγκασμός στην χώρα που πλέον δεν φτιάχνει ούτε τσιμούχα να θεωρούμε πως είναι σωστο και απόλυτα δικαιολογημένο τα διχίλιαρα και άνω οχήματα να ανήκουν σε 3,4 συγκεκριμένες εταιρείες. Με το σκεπτικό αυτό θα έπρεπε στην Ευρώπη αυτές τις ίδιες ξανά και ξανά. Ομως αυτό δεν συμβαίνει και ούτε πρόκειται να συμβεί. Μόνο κοντόφθαλμοι δεν μπορούν να αντιληφθούν πως το 3008, το 308 ή οι υλοποιήσεις της DS είναι η αρχή μιας νέας εποχής στον χώρο του αυτοκινήτου. Από ένα σημείο μόνο με 10, 20 παραπάνω ίππους δεν βάφονται αβγά και αργά ή γρήγορα αυτό θα γίνει αντιληπτό και στην ψωροκώσταινα.Έτσι είναι!
Αυτό το βλέπεις και στα επαγγελματικά οχήματα που στην Ελλάδα υπάρχει μόνο η Mersedes. -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Τελικά η νταβατζίδικη νοοτροπία του Ελληνικού κράτους διαχρονικά έχει αποφέρει πολλές αλλοιώσεις στην κρίση μας ως προς την αξία των αυτοκινήτων. Στην Ευρώπη πχ καλό το vfm αλλά οι πωλήσεις του 3008 του kadjar και άλλων οχημάτων πάνε πολύ καλά γιατί οι πολίτες αγοράζουν δίχως ψυχαναγκασμούς.Όσο αφορά την νταβατζιδικη νοοτροπία του ελληνικού κράτους καμία διαφωνία.
Όσο αφορά την απουσία ψυχαναγκασμων στην υπόλοιπη ευρωπη, δεν νομίζω ότι ισχύει,απλώς έχουν διαφορετικούς ψυχαναγκασμούς ( ο συχνότερος ειναι με τα ιαπωνέζικα αυτοκινητα) επίσης όσο αφορά το vfm μήπως το 3008 πουλάει γιατί έχει αντίστοιχες τιμές του αντίστοιχου tiguan και όχι καπέλο 2-3 χιλιάρικα ? (Εδώ μέχρι και ο nikosgolf απάντησε ότι αν 3008 και tiguan ειχαν την ίδια τιμή μάλλον θα διάλεγε το πρώτο ). Επίσης μήπως το kadjar έχει καλύτερη προώθηση στο εξωτερικό από ότι εδώ και εξαρχής λογικότερη τιμολόγηση όπως έγινε εδώ μετά τον χρόνο?
Peugeot 3008 2016