-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Από τη στιγμή που ο άνθρωπος εξουσιάζει τη γη όλα τα υπόλοιπα ζωντανά και μη είναι στην εξουσία του δεν υπάρχει λογος να στεναχωριόμαστε για κανένα ζώο που χρησιμοποιήθηκε για οποιονδήποτε λόγο που θα οφελήσει τον άνθρωπο.Από τα ποιο άστοχα, ανήθικα και υπεροπτικά πράγματα που έχω διαβάσει.
Sorry Στέφανε, αλλά διαφωνώ 100000%.
ΥΓ: Θα μιλούσα για ισορροπία στην φύση, αλλά μάλλον δεν σε απασχολεί.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Από τη στιγμή που ο άνθρωπος εξουσιάζει τη γη όλα τα υπόλοιπα ζωντανά και μη είναι στην εξουσία του δεν υπάρχει λογος να στεναχωριόμαστε για κανένα ζώο που χρησιμοποιήθηκε για οποιονδήποτε λόγο που θα οφελήσει τον άνθρωπο.
Από τα ποιο άστοχα, ανήθικα και υπεροπτικά πράγματα που έχω διαβάσει.
Sorry Στέφανε, αλλά διαφωνώ 100000%.
ΥΓ: Θα μιλούσα για ισορροπία στην φύση, αλλά μάλλον δεν σε απασχολεί.
- Πολλά
Τραγικό σκεπτικό, εμετικό να το κοινοποιεις!
Θα ωφελήσει τον άνθρωπο σκοτώνοντας πιθήκους με καυσαέρια;;; μήπως περιμέναμε να πάρουν 20εκ ύψος και να αρχίσουν να μιλάνε τρεις γλώσσες, αντί να καρκινιασουν;;;;
- Πολλά
-
Γιατί δεν εξετάζουν τα πνευμόνια μερικών κουλουρτζίδων στην πλατεία ΟΗΕ;
-
Κάτι άσχετο με την κουβέντα αλλά σχετικό με το νήμα, έχει κανείς εμπειρία με το caddy; Ψάχνω για επαγγελματικά βανάκια κι απ όσα έχει πάρει το μάτι μου μονο αυτο μου αρέσει.. βλέπω βγαίνει σε ένα σωρό διαφορετικά version σκέτο μπέρδεμα.
Μεταχειρισμένο να κοιτάξω ή άσε καλυτερα;
Ευχαριστώ -
Λοιπόν το caddy το έχει ο πατέρας μου για αγροτική χρήση. Ήταν και είναι το πρώτο μεταχειρισμένο που αγόρασε ποτέ. Όντας μηχανικός αυτοκινήτων με απίστευτη πείρα δεν απέφυγε την αντικατάσταση του κινητήρα με άλλον μόλις ένα χρόνο μετά... Το αυτοκίνητο είναι εισαγωγής και φυσικά τα πραγματικά χλμ που έχει στην πλάτη του μόνο αυτό τα ξέρει.
-
Άρα δηλαδη φίλε τα caddy που έχει πχ το car.gr και κυμαινονται από 8-9 χιλ. ευρώ μέχρι 12-13 θα έχουν πάνω κανα μυριο εξτρα χιλιομετρα απ' αυτό που λένε?
Τελικά για οτιδήποτε ψάχνουμε να απορρίψουμε την περίπτωση μτχ? Η' για τη συγκεκριμένη κατηγορία μόνο? -
Καλησπέρα σε όλους.Για να μην ανοίξω άλλο θέμα απευθύνομαι στους κατόχους vw για ένα δίλημμα που αντιμετωπίζω.Είμαι κάτοχος ενός suzuki sx4 του 2008 με λίγα χμ.Συγγενής μου πουλάει το tiguan του του 2007 με 52000 πραγματικά χμ.Το έχει καλοσυντηρημένο και μέχρι τώρα δεν του έχει βγάλει κανένα πρόβλημα.Τα αυτοκίνητα δεν συγκρίνονται,το ξέρω,απλά με φοβίζει η αξιοπιστία της vw.Θα ήθελα τις ειλικρινείς συμβουλές σας.
-
Να τσεκαρεις να μην ειναι στη παρτιδα με τα πιστονια γιατιβτα χιλιομετρα ειναι λιγα και μπορει να μη το εχει εμφανισει. Ειναι απο τα πρωτα βασει χρονιας αλλωστε...
-
Έχω διαβάσει ότι το πρόβλημα το είχαν μοντέλα 2008-11 με τον κινητήρα CAVA.Το πρόβλημα λυνόταν με μια εργοστασιακή αναβάθμιση.
-
Εγώ δύο φίλους έχω με Tiguan του 07-08 και θέλουν να τα πάνε στην πρέσα από την αγανάκτηση....
Χωρίς να γνωρίζω κάτι σχετικό,είμαι σίγουρος ότι αν υπήρξε κάποια εργοστασιακή αναβάθμιση,αυτήν την πλήρωσε ο συνήθης ύποπτος. -
Οποιοδηποτε vag προ 2012,δεν υπαρχει περιπτωση να μην εχει καποιο μηχανικο η αλλο θεμα,με τα νεα μοτερ και κιβωτια,πλη εξαιρεσεων βεβαιως,φαινεται πως εχουν λυθει παθογενειες του παρελθοντος,φυσικα το μεταχειρισμενο ειναι μεταχειρισμενο,δεν ξερεις τι μπορει να βγαλει ακομα και αν ειναι καλοσυντηρημενο,απο εμπιστο γνωστο κλπ.
Tiguan 07-8,η ανεξαρτητα μοντελου,μπορει να ηταν Golf,Touareg η οτιδηποτε,πρεπει να παρεις γνωμες απο κατοχους με το συγκεκριμενο κινητηρα.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Να τσεκαρεις να μην ειναι στη παρτιδα με τα πιστονια γιατιβτα χιλιομετρα ειναι λιγα και μπορει να μη το εχει εμφανισει. Ειναι απο τα πρωτα βασει χρονιας αλλωστε...+1
Κόσμος κ στα Γιάννενα- και φίλος μου- έχει φάει χοντρή ήττα με αυτό... Ζημιά χιλιάδων ευρώ και με πιθανότητα επανεμφάνισης λένε οι μηχανικοί... -
μπορει καποιος να μου πει πια ειναι η διαφορα μεταξυ του tiguan 2018 και 2018.45 . Tο βλέπω στον τιμοκαταλογο....
https://www.volkswagen.gr/content/dam/v ... 080124.pdf
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Μου κάνατε τη καρδιά περιβόλι Θα απευθυνθώ στην εδώ αντιπροσωπεία,μιας και εκεί τα έχει κάνει όλα τα σέρβις και θα δω τι θα μου πούνε.
-
Είμαι σίγουρος ότι στην αντιπροσωπεία δεν θα ξέρουν τίποτα σχετικά με βλάβες στους tsi κινητήρες....
-
Παντως αν εν γνωσει σου πας στο tiguan και με ενα μπατζετ στην ακρη για τη στραβη που καθε μεταχειρισμενο επιφυλασσει κανεις σωστη κινηση γιατι μιλάμε για κλαση ανωτερο αυτοκινητο απο το sx4.
-
Ο χρήστης sxinthecity έγραψε:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Μου κάνατε τη καρδιά περιβόλι Θα απευθυνθώ στην εδώ αντιπροσωπεία,μιας και εκεί τα έχει κάνει όλα τα σέρβις και θα δω τι θα μου πούνε.Πήγαινες γυρεύοντας κι εσύ... Λένε ποτέ τη λέξη 'tsi' σε φόρουμ αυτοκίνησης???
- Ως κάτοχος tsi 1.4/160hp 2009, πριν 20 μέρες μου κάηκε μια ψείρα αξίας €2. Επίσης, χρειάζεται αλλαγή μια φούσκα ημιαξονίου.
- 6 φίλοι μου, με τον ίδιο κινητήρα και πάνω απο 120,000 χλμ δεν περάσαν ποτέ το κατώφλι του συνεργείου απογραμμάτιστα. Αν θέλεις, εξαιρούμε τον έναν που άλλαξε δίσκο πλατό.
- 1 φίλη μου με golf gti 2008, πέρασε το κατώφλι για να βάλει υγραέριο.
Οι 6 παραπάνω, μαζί με μένα, κάναμε την αναβάθμιση σύμφωνα με την τεχνική οδηγία που αφορούσε αποκλειστικά τους κινητήρες με κωδικό CAV- όπως αναφέρθηκε νωρίτερα.
Με επιφύλαξη, ο ένας άλλαξε με σχετική ανάκληση το mechatronic του αυτόματου κιβωτίου (δεν έδωσα σημασία, το έχω χειροκίνητο)Η γνώμη μου είναι, αφού θα πας που θα πας στην αντιπροσωπεία, να ρωτήσεις για τις ανακλήσεις που ενδέχεται να έχουν βγει για τη συγκεκριμένη παρτίδα και ασφαλώς για το αν έχουν εφαρμοστεί στο αυτοκίνητο. Αυτό βέβαια, δεν ξέρω αν μπορούν να σου το απαντήσουν εφόσον δεν είσαι ο ιδιοκτήτης, αλλά αν έχει γίνει κάτι τέτοιο, υπάρχει σχετικό αυτοκόλλητο κάτω απο το κάλυμμα του πορτ-μπαγκαζ.
Και μιας και είπα πορτ-μπαγκαζ, θυμήθηκα άλλη μια ανάκληση της VW για τις βίδες της βάσης της πόρτας. Αντικαταστάθηκαν με άλλου τύπου... Όλο προβλήματα, πια!
-
Επιτέλους και κάτι ενθαρρυντικό Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν ήρθε ποτέ ειδοποίηση για αναβάθμιση.
Νονέ το ξέρω και γι΄αυτό παίρνω το ρίσκο. -
@greemlin (ακόμα δεν μπορώ να κάνω παράθεση)
Μια διαφορά που έχω εντοπίσει είναι ότι τα καινούργια έχουν δύο θύρες USB, -
Παιδες πιο κινητηρας( diesel / βενζινη) θεωρειται ως ο πιο αξιοπιστος που εχει φορεσει το Golf ? Ψαχνεται ενας φιλος στην συγκεκριμενη εταιρια αλλα δεν γνωριζει και πολλα.
VW FORUM