-
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... 20-ss-eat6
Test drive: Peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 S&S EAT6
[spoiler=:1stappkj]Το Peugeot 5008 αναγεννήθηκε και επέστρεψε στην αγορά στο «σώμα» ενός μοδάτου SUV που μπορεί να μεταφέρει έως και επτά επιβάτες.Όταν έφτασε η ώρα αντικατάστασης του 3008, η Peugeot δεν το πολυσκέφτηκε. Ευθυγραμμίστηκε με την τάση της εποχής και άλλαξε το χαρακτήρα του. Μείωσε τα πολυμορφικά χαρακτηριστικά του και το μεταμόρφωσε από ένα MPV με crossover στοιχεία σε ένα πιο «καθαρόαιμο», οπτικά, SUV.
Η υποδοχή από το κοινό και τα βραβεία που έλαβε έδειξαν ότι η κίνηση της ήταν σοφή. Οπότε η γαλλική φίρμα δεν είχε παρά να ακολουθήσει το ίδιο μονοπάτι και στη νέα γενιά του μεγαλύτερου 5008.
Η μεταστροφή αυτή γίνεται αντιληπτή με την πρώτη ματιά, λόγω της κοινής αισθητικής των δύο μοντέλων, η οποία στην περίπτωση του νεότερου 5008 ξεδιπλώνεται σε ένα πακέτο εμφανώς μεγαλύτερων διαστάσεων. Τα πρόσθετα 19,5 cm του μήκους που φθάνει τα 4,64 m και τα επιπλέον 16,5 εκατοστά του μεταξονίου (2,84 m), σε σχέση πάντα με το 3008 που χρησιμοποιεί την ίδια σύγχρονη πλατφόρμα EMP2, δημιούργησαν τις προϋποθέσεις για δύο επιπλέον θέσεις, οι οποίες δίνουν στο 5008 ένα πιο… πολύτεκνο χαρακτήρα. Χαρακτηριστικό που το τοποθετεί στην αγορά απέναντι σε μοντέλα, όπως το Škoda Kodiaq και το Nissan X-Trail. Τα δύο πιο προσιτά SUV της αγοράς με 7θέσια χωροταξία στην καμπίνα.
Σε αντίθεση με τους δύο ανταγωνιστές του, το SUV της Peugeot δεν προσφέρει τη δυνατότητα τετρακίνησης. Για να αντισταθμίσει το κενό αυτό, η Peugeot εφοδιάζει το 5008 με το σύστημα αυξημένης πρόσφυσης Advanced Grip Control που έχει πέντε ξεχωριστά οδηγικά προγράμματα για κίνηση σε άσφαλτο, χιόνι, λάσπη, άμμο κι ένα για την απενεργοποίηση του ESP. Με αυτό και σε συνδυασμό με τα λάστιχα μικτών συνθηκών και τα 22 cm απόστασης από το έδαφος το 5008 θα φτάσει μακρύτερα απ’ όσο θα επιδιώξει πιθανότατα ο ιδιοκτήτης του.
Ωστόσο, πέρα από την ομολογουμένως εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση ή τις δυνατότητες κίνησης, αυτό που πραγματικά εντυπωσιάζει στο νέο 5008 και το κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό είναι η καμπίνα και η αύρα πολυτέλειας που αυτή αποπνέει. Το i-Cockpit που μας συστήθηκε αρχικά με το μικρότερο 3008, βρήκε εφαρμογή και στο μεγαλύτερο γαλλικό SUV. Μπορεί το μικρό πολυγωνικό τιμόνι στην πρώτη επαφή να ξενίζει, αλλά συνηθίζεται γρήγορα. Από εκεί και πέρα χαζεύεις με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών που προσφέρει πολλές επιλογές διαμόρφωσης και με την οθόνη αφής 8” στο κέντρο του ταμπλό που φιλοξενεί το infotainment και τις περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου. Πιάνεις δε τον εαυτό σου να παίζει με τους περίτεχνους διακόπτες της κεντρικής κονσόλας που συμβάλλουν με τη σειρά τους στην premium αίσθηση που σου αφήνει η καμπίνα.
Πέρα από την εικόνα, το εσωτερικό του 5008 κρύβει και μπόλικη ουσία. Τα υλικά είναι στην πλειονότητά τους πολύ καλής ποιότητας και η συναρμογή τους άριστη. Οι πρακτικές θήκες, τα τραπεζάκια αεροπορικού τύπου και οι υποδοχές ISOFIX για παιδικό καθισματάκι στη μεσαία σειρά καθισμάτων είναι εδώ για να εξυπηρετούν τις ανάγκες μικρών και μεγάλων επιβατών, ενώ οι χώροι είναι αντάξιοι του εξωτερικού μεγέθους του αυτοκινήτου. Υπάρχει αρκετός διαθέσιμος χώρος για τα πόδια των επιβατών, ενώ και το ύψος της καμπίνας είναι παραπάνω από ικανοποιητικό.
Κάθε κάθισμα της δεύτερης σειράς είναι ξεχωριστό και διπλώνεται, σύρεται ή ανακλίνεται σε διάφορες θέσεις. Στην τρίτη σειρά καθισμάτων θα βολευτούν δύσκολα ενήλικοι επιβάτες, αλλά δύο παιδιά δεν θα βρουν λόγο να παραπονεθούν. Τα καθίσματα αναδιπλώνονται ή κρύβονται στο πορτμπαγκάζ πολύ εύκολα, ενώ μπορούν να αφαιρεθούν και τελείως για να αυξήσουν τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών πάνω από τα 1.000 lt.
Στο δρόμο, ακόμα και με το μικρό 1.6 BlueHDi που είχαμε στη διάθεσή μας, το 5008 είναι από τα πιο ευχάριστα 7θέσια της αγοράς. Οι 120 ίπποι και τα 30,6 kgm ροπής του ντίζελ επαρκούν και καταφέρνουν να κινήσουν το μεγάλο SUV σε ικανοποιητικό βαθμό, χαρίζοντάς του ανταγωνιστικές επιδόσεις. Το αυτόματο κιβώτιο συνεργάζεται άψογα με το μοτέρ, ξεδιπλώνοντας τη ροπή του, και η γενική αίσθηση που αποκομίζεις ακόμα και φορτωμένος είναι ότι δεν σου λείπει η δύναμη.
Ο κινητήρας λειτουργεί πολιτισμένα, χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς και είναι καλά ηχομονωμένος, ενισχύοντας την πολύ καλή ποιότητα κύλισης. H ανάρτηση από την πλευρά της ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και κρατήματος, χαρίζοντας στο 5008 ασφαλή οδική συμπεριφορά με περιορισμένη κλίση στις στροφές και υψηλό επίπεδο άνεσης. Ο τρόπος δε που η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες είναι κάτι που δεν συναντάς εύκολα σε αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους.
Τι λέει το DRIVE
Εάν σας αρέσει το στιλ και αυτά που προσφέρει το 3008, αλλά οι μεταφορικές σας ανάγκες είναι μεγαλύτερες, τότε το 5008 είναι αυτό που ψάχνετε.
Τιμή Από €34.500
Τεχνολογία 1.560 cc, i4, 8v, 1 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός common-rail, τούρμπο VGT, 120 PS/3.500 rpm, 30,6 kgm/1.750 rpm, αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, κίνηση στους εμπρός τροχούς
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 11,9”
Τελική ταχύτητα 184 km/h
Μέση κατανάλωση 4,6 lt/100 km
Εκπομπές CO2 118 g/km
Διαστάσεις 4.641 x 1.844 x 1.651 mm
Χώρος αποσκευών 702 lt
Βάρος 1.455 kg
Μετρήσεις κατασκευαστή[/spoiler:1stappkj] -
Φίλος έχει για λίγες μέρες ένα Γκραντλάντ με τον 120 ντίζελ . Χτες το οδήγησα για λίγο και ήμουν επιβάτης για 50 περίπου χλμ σε κίνηση πόλη , ΑΟ και Κηφισό .
Θεωρώ ότι το αμάξι αυτό έχει ένα μοναδικό και ίσως και πρωτοπορειακό στυλ .
Βγαίνει σε 4 διαφορετικές εκδόσεις που είναι εντελώς διαφορετικές στην όψη μέσα και έξω , σε μεγάλη γκάμα τιμών , εξοπλισμών και κινητήρων από 100 έως 300 άλογα και απευθύνεται σε διαφορετικό κόσμο .
Το αμάξι ήταν στημένο σαν κλασσικό γερμανικό . Πιο σφικτό , λιγότερο άνετα καθίσματα , ελάχιστες κλίσεις στις στροφές , άλλου είδους εμφάνιση , διαρρύθμιση κλπ .
Θεωρώ ότι δεν υπάρχει περίπτωση ένας κλασσικός γερμανός ή γερμανόφιλος που δεν ξέρει την ιστορία να αμφισβητήσει ότι αυτό είναι ένα γερμανικό αμάξι που το έφτιαξαν γερμανοί .
Επί της ουσίας το αμαξάκι είναι μια χαρά , ο κινητήρας επαρκέστατος , αθόρυβο , πηγαίναμε χαλαρά με 150-160 στο ποτάμι το βράδυ με μεγάλες ροπές . Πολύ καλό το νάβι .
Τώρα αν βγείς από αυτό και μπεις στο 3008 είσαι σε άλλο αμάξι . Πόσο μάλλον όταν μπείς στο αιρκρός ή στο κυριλέ 7 .
Πραγματικά θα ήταν ενδιαφέρον τέστ να παίρνανε ανθρώπους που είναι απλοί καταναλωτές χωρίς γνώση των συνεργειών και να τους πήγαιναν από το ένα στο άλλο .
Τελικά ίσως η αγορά της όπελ να είναι πολύ πετυχημένη ιστορία για την εταιρεία ακριβώς γιατί κράτησε τον χαρακτήρα της .
Και εδώ δεν είναι η μικρή τριάδα του 108 , ούτε τα λεωφορεία των 9 θέσεων που δεν έχουν πολλές διαφορές ιδιαίτερα στο εσωτερικό , αλλά ένα ακριβό αμάξι που θα παίζει σε τιμές από 25 μέχρι 60000 ευρώπουλα και θα χτυπάει από το κάροκ μέχρι το βόλβο 60 και τα σούβ της τζάγκουαρ . Ενώ θα έχει από 100 μέχρι 300 άλογα . Νομίζω ότι είναι σημαντικό και μόνο σαν πρότζεκτ , γιατί κάθε μοντέλο θα έχει τον δικό του χαρακτήρα κάτι που δεν ισχύει για την τριάδα Τιγκουάν , Ατέκα , Κάροκ , που μοιάζουν πολύ , ενώ δεν ξέρουμε τι θα έχει ή Αουντι .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Τελικά ίσως η αγορά της όπελ να είναι πολύ πετυχημένη ιστορία για την εταιρεία ακριβώς γιατί κράτησε τον χαρακτήρα της .
Είναι νωρίς ακόμη νομίζω να πούμε αν είναι προς όφελος της μιας ή της άλλης εταιρείας ή και των 3 μαζί.
Πάντως να γίνει η πάπια κύκνος δύσκολο. Αντε να είναι μαύρος.
-
Κοιτάζοντας στο site της opel, είδα ότι και τα 3 suv που έχει είναι δικίνητα. Θα βγει κάτι σε τετρακίνητο, έχει ακουστεί τίποτα?
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σιγά μη χτυπάει βολβο και Τζακ. Αρχισες παλι
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγώ μετά από ψάξιμο και έχοντας δει τα xtrail , kodiaq 1.4 150 4x4 και 5008 1.6 diesel active grip control κατέληξα στο τρίτο με κύριο γνώμονα επιλογής τους χώρους πίσω τρεις χωριστές θέσεις και προσθαφαιρούμενες οι δυο τις τρίτης σειράς . Το xtrail ωραίο άλλα μικρο πορτμπαγκάζ και δεν χωράν τρία κανονικά καρεκλάκια για παιδιά πίσω , το kodiaq πιο μεγάλο απο το xtrail πάλι δεν χωράν τρία κανονικά καρεκλάκια για παιδιά πίσω και βγαίνει σε diesel 2.0. Στα λεφτά βγαίνουν πάνω κάτω τα ίδια με κόκκινες πινακίδες.
-
Ο χρήστης Giannis1982 έγραψε:
Εγώ μετά από ψάξιμο και έχοντας δει τα xtrail , kodiaq 1.4 150 4x4 και 5008 1.6 diesel active grip control κατέληξα στο τρίτο με κύριο γνώμονα επιλογής τους χώρους πίσω τρεις χωριστές θέσεις και προσθαφαιρούμενες οι δυο τις τρίτης σειράς . Το xtrail ωραίο άλλα μικρο πορτμπαγκάζ και δεν χωράν τρία κανονικά καρεκλάκια για παιδιά πίσω , το kodiaq πιο μεγάλο απο το xtrail πάλι δεν χωράν τρία κανονικά καρεκλάκια για παιδιά πίσω και βγαίνει σε diesel 2.0. Στα λεφτά βγαίνουν πάνω κάτω τα ίδια με κόκκινες πινακίδες.Πόσο βγαίνει το xtrail και πόσο το 5008 με κόκκινες αν επιτεπιτρέπεται?
Και εγώ ως τριτεκνος που έχω κοιτάξει λίγο προς τα κει νομίζω ότι το 5008 αξιζειΣτάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δεν θυμάμαι να σε πω γιατί το έκλεισα με την προσφορά Black Friday.
Σαν χώρους σίγουρα αξίζει περισσότερο σε κινητήρα γαλλοι και οι δυο αν θυμάμαι καλά το 4χ4 το Νισσαν έβγαινε πολύ...το περιμένω να έρθει το Φεβρουάριο για να σε πω τελικές εντυπώσεις . -
Και δικός μου γνωστός τρίτεκνος που έψαχνε επταθέσιο, τελικά στο 5008 κατέληξε.
-
O τρίτεκνος τι χρειάζεται το επταθέσιο ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης dr.angelo έγραψε:
Κοιτάζοντας στο site της opel, είδα ότι και τα 3 suv που έχει είναι δικίνητα. Θα βγει κάτι σε τετρακίνητο, έχει ακουστεί τίποτα?Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το Μόκκα βγαίνει και τετρακίνητο .
Σιγά μη χτυπάει βολβο και Τζακ. Αρχισες παλι
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πάντως στο εξωτερικό ήδη κάνουν συγκριτικά τέστ του DS7 και του XC60 .
Πάλι πετυχημένο σχόλιο έκανες...
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
O τρίτεκνος τι χρειάζεται το επταθέσιο ;Sent from my iPhone using Tapatalk
Υποθέτω για να παρει κ την πεθερά μαζι. Γι αυτο δε θα επαιρνα ποτε εφταθεσιο
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
O τρίτεκνος τι χρειάζεται το επταθέσιο ;Sent from my iPhone using Tapatalk
Αν δεν πας σε λύση touran ή picasso που έχουν 3 ξεχωριστές θέσεις πίσω τότε θες το 7θεσιο για να βάζεις τα 2 καθισματα στην μεσαία σειρα και το τρίτο στην πίσω.
Από crossover / suv αν δεν απατώμαι το μόνο που έχει 3 ξεχωριστά καθίσματα στην μεσαία είναι το 5008Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εφόσον κερδίζεις με κόκκινες πινακίδες γιατί να μην πάρεις επταθεσιο το οποίο άμα θες γίνεται και πενταθεσιο(5008 αποσπώμενες θέσης ) άσε που έχουν τεράστιο πορτμπαγκάζ και δεν χρειάζεται να βάζεις μπαγκάζια στην καμπίνα των επιβατών (ΚΤΕΛ 1960 ). Αυτοκίνητο πλέον δεν παίρνεις για 5 χρόνια παίρνεις 15+ χρόνια.
-
Τεστάκι στο οτοτρίτι βενζίνες Γκραντλάντ-Τιγκουάν .
https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 66.asp?a=6
Δεν το έχω διαβάσει ακόμα , αλλά είδα τις φωτό της σελίδας και τα σχόλια . Προφανώς θα το έχει αναλυτικότερο αργότερα .
Το γκράντλαντ έχει προς το ωραίο εξωτερικό , το ίδιο και το τιγκουάν . Στο εσωτερικό όμως ενώ και το όπελ δεν είναι και το ωραιότερο , το τιγκουάν έχει σχεδιασμό 1-2 δεκαετίες πίσω . Πολύ συντήρηση βρε παιδί μου . Ούτε σε ΚΑΠΗ τόση αρχαιότητα .
Στις επιδόσεις βλέπουμε ότι το Τιγκουάν ενώ είναι βαρύτερο κατά 140 κιλά έχει 5 άλογα λιγότερα και 30 λιγότερη ροπή είναι λίγο πιο γρήγορο στο 0-100 , περίπου ίδια στην τελική , αλλά το τίμημα είναι στις ρεπρίζ που είναι πολύ πιο αργό και στην κατανάλωση δοκιμής που είναι 20 % μεγαλύτερη και στους ρύπους .
-
Criuser εδώ είσαι άδικος. Όταν μιλάμε για εργονομία αναφοράς η vw έχει τον πρώτο λόγο. Ετσι μια δοκιμασμένη συνταγή γιατί να αλλάξει; Επίσης την υιοθέτηση στο ταμπλό Νοτιοκορεάτικων γραμμών πολυς κόσμος την έχει απορρίψει και μόνο μοντέρνα ως σχεδίαση δεν την αντιλαμβάνεται... Τώρα γιατί να συγκρίνει κάποιος το τιγκ με το όπελ δεν μπορώ να το εξηγήσω. Μάλλον έτυχε να τα έχουν στην κατοχή τους τις ίδιες μέρες.
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Σιγά μη χτυπάει βολβο και Τζακ. Αρχισες παλιΣτάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Cruiser
Πάντως στο εξωτερικό ήδη κάνουν συγκριτικά τέστ του DS7 και του XC60 .
Πάλι πετυχημένο σχόλιο έκανες... [emoji38][/quote]
Για το granddad δεν αναφερεσαι? Πως να χτυπήσει βολβο και Τζακ απορώ...Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Criuser εδώ είσαι άδικος. Όταν μιλάμε για εργονομία αναφοράς η vw έχει τον πρώτο λόγο. Ετσι μια δοκιμασμένη συνταγή γιατί να αλλάξει; Επίσης την υιοθέτηση στο ταμπλό Νοτιοκορεάτικων γραμμών πολυς κόσμος την έχει απορρίψει και μόνο μοντέρνα ως σχεδίαση δεν την αντιλαμβάνεται... Τώρα γιατί να συγκρίνει κάποιος το τιγκ με το όπελ δεν μπορώ να το εξηγήσω. Μάλλον έτυχε να τα έχουν στην κατοχή τους τις ίδιες μέρες.Δεν υπάρχει λύση σχεδιαστική που να μην βελτιώνεται ή να γίνεται πιο μοντέρνα . Η εργονομία δεν είναι όπως την θεωρεί το μάρκετινγκ . Για παράδειγμα η c5 κράχτηκε από τον ειδικό τύπο γιατί το αλάρμ ήταν στο οπτικό πεδίο του συνοδηγού .
Θα μπορούσε να πει κάποιος αντικειμενικός ότι δίκαια κράχτηκε . Αλλά αυτοί που το είπαν είχαν στο παρελθόν κράξει το ΖΧ που το είχε στο περίγραμμα του ταμπλώ μαζί με τα φώτα σε εξαιρετικά εργονομική θέση , ενώ τότε οι γερμανοί το είχαν στην πολύ δύσχρηστη θέση πάνω στην κολώνα του τιμονιού . Μετά το πήραν και το πήγαν στην κονσόλα μπροστά από το χειρόφρενο που σημαίνει ότι ο οδηγός την ώρα που είναι σε κίνδυνο και πρέπει να ανάψει το αλάρμ πρέπει να πάρει τα μάτια του από τον δρόμο και να κοιτάει κάτω την κονσόλα...
Γενικά λοιπόν εργονομία και γερμανοί δεν τα έχουν καλά . Οπως και οι εμμονές για το σημείο που ανοίγουν τα φώτα και διάφορα άλλα που είναι μακρυά από το τιμόνι και το κέντρο χειρισμού του αυτοκινήτου . Κάποτε και οι καθαριστήρες ήταν στο ταμπλό μετά τους πήγαν και σωστά στο τιμόνι . Γιατί τα φώτα πρέπει να μένουν στο αριστερό κομμάτι του ταμπλό και όχι στον πολυδιακόπτη στο τιμόνι .
Ακόμα η απορία σου για την σύγκριση Τιγκουάν και Γκράντλαντ με αιφνιδιάζει . Μα είναι απόλυτα ανταγωνιστικά μοντέλα .
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Σιγά μη χτυπάει βολβο και Τζακ. Αρχισες παλι
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Cruiser
Πάντως στο εξωτερικό ήδη κάνουν συγκριτικά τέστ του DS7 και του XC60 .
Πάλι πετυχημένο σχόλιο έκανες... [emoji38]
Για το granddad δεν αναφερεσαι? Πως να χτυπήσει βολβο και Τζακ απορώ...
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk[/quote]
Οχι δεν αναφέρθηκα στο Grandland . Είπα ότι Grandland , 3008 , Citroen C5 aircross και DS7 είναι παραλλαγές του ίδιου αυτοκινήτου . Αλλά ότι είναι τόσο διαφορετικές που κάποιος που δεν ξέρει καλά από αυτοκίνητα αποκλείεται να το πιστέψει . Και ότι η γκάμα σχημάτων , κινητήρων , κιβωτίων ταχυτήτων και εξοπλισμού θα ακουμπήσει τεράστιο εύρος διαφορετικών αυτοκινήτων .
Προφανώς το DS7 θα ανταγωνιστεί Volvo και Jaguar . Το αμάξι στην Γαλλία θα ξεκινάει από 32000 και θα φτάνει σε 50000 .
-
Εργονομία και vw πάνε πακέτο και εκτιθεσαι. Ξεκόλλα από παρελθόν.
Υ. Σ. Νόμιζα αναφερόσουν στο grassland
SUV/Crossovers Forum