-
Τα έξτρα που του έχω βάλει στην Ζ4 είναι
1, δερμάτινο τιμόνι χωρίς κουμπιά.
2, δερμάτινος μοχλός
3, δερμάτινα καθίσματα
4, χρώμα ασημί
5, προβολείς ομίχλης
6, αλεξήλιοΔεν θυμάμαι αν έχω ξεχάσει κάτι αλλά ούτε οθόνες έχω βάλει μέσα, ούτε ψυγεία, ούτε προφυλακτικά για τις νυχτερινές ώρες, ούτε τίποτα το παράλογο έχω βάλει.....
Αντίθετα στο προϋπολογισμό δεν έχω βάλει ούτε τις ζάντες που θα αλλάξω σίγουρα με κάποιου άλλου βελτιωτή διότι η BMW δεν έχει ούτε μία της προκοπής!!
Φίλε ///Μ μάλλον μπερδεύτικες. Δεν ψάχνω αμάξι για την αδελφή μου αλλά για μένα.
-
Προτεινω μεταχειρισμενη Ζ4 2,5 εισαγωγης. (Αν φτανουν τα $$$)
-
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ δεν θα έπαιρνα κανένα κάμπριο με μαλακή οροφή.
Εδώ στην Ελβετία και μου τράβηξάν κλειδιές και στα δύο αμάξια, στην Ελλάδα ούτε για αστείο, να μου την μαχαιρώσουν και να πέσω από την Ακρόπολη δε λέει...Επίσης όσο καλή και να είναι μια κουκούλα, δε συγκρίνεται ακόμα και με τη χειρότερη μεταλλική οροφή...
CC θα έπαιρνα (όχι το 206 που θα κοπανήσω το ξερό μου σε κάθε φρενάρισμα, αλλά κάτι μεγαλύτερο), αλλά σε μαλακή οροφή, μόνο κανένα 205 για μια φρατζόλα ψωμί!Πάντως αν ένα αμάξι μου έβγαινε τόσο σκάρτο να το δώσω, δε νομίζω να το ξανάπαιρνα, κι ας είχα πέσει ΣΤΗΝ περίπτωση
-
Πολλά αυτοκίνητα έχουν hardtop, ισχύει και για την Ζ4? Αν ισχύει δεν είναι μια καλή λύση?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Πολλά αυτοκίνητα έχουν hardtop, ισχύει και για την Ζ4? Αν ισχύει δεν είναι μια καλή λύση?Καλή...
Όμως χάνεις μόνιμα το χώρο που πιάνει η κουκούλα στο πορτ μπαγκάζ, πλέον είναι μπελάς να το ανοίξεις όταν θα έχει μια χειμωνιάτικη καταπληκτική ημέρα, και κοστίζει κάμποσο...
Επίσης το καλοκαίρι πρέπει να το φυλάξεις κάπου που δεν θα γρατζουνιστεί, γίνεται και πάλι ευάλωτος στην μαχαιριά, και πιθανότατα να χρειάζεσαι 2 ραντεβού (αζημίωτα) στο σέρβις για το βάλε βγάλε...Οπότε λύνει κάποια προβλήματα, προσθέτει όμως κάποια άλλα...
-
Εγώ θα πρότεινα την GT λόγω επιδόσεων, αλλά:
Είσαι σίγουρος πώς ότι αντιμετώπισες με την GT 1.8 δεν θα τα αντιμετωπίσεις στην 3.2.Εμένα αυτό και μόνο 8α μου έφτανε σαν λόγος για να μην την επιλέξω ξανά.
Αφού είχες GT να ξαναπάρεις πάλι?? Δεν είναι λίγο 'βλακεία';
Η Ζ4 είναι πισωκίνητη δεν έχει και ηλεκτρονικά, είναι σίγουρα ομορφότερη και δείχνει και ακριβότερη από την GT.Τα έξτρα που έβαλες με βρίσκουν σύμφωνο εκτος από το δερμάτινο σαλόνι. Οπότε καλύτερα να το βγάλεις και να επιλέξεις την Ζ4 με το μεγαλύτερο κινητήρα.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
H Z4 2.0 πάει 41.000 και η 2,2 πάει κοντά στα 50.000
1ον) δεν θέλω να δώσω και άλλα λεφτά (και τα 41.000 μου φαίνονται πολλά για την Ελλάδα αλλά τέλως πάντων)
2ον) Αν έφτανα στα 50.000 θα έβαζα λίγα ακόμα και θα έπαιρνα μία porsche boxter.ε παρε την boxter αφου τα εχεις ρε ψηλε
δεν μπορω με τι ψυχη θα πας να παρεις παλι gt παρολα τα + που εχει.κατα την γνωμη μου παρε κατι αλλο z4 θα ειναι,boxter θα ειναι
εσενα ποιο σου κανει πιο πολυ κλικ? -
Σε τρώει ο κ......ς σου πάλι !!!
.. χωρίς πλάκα έχει δίκιο ο mecoΖ4 6κύλινδρη .... χωρίς ραδιόφωνο - μεταχειρισμένη εισαγωγής , θα βρείς την άκρη
-
Αν πάρεις όμορφη γυναίκα και σου βγει σκάρτη, δεν θα πάρεις μετά την αδερφή της ή οποιαδήποτε έχει ως 20ου βαθμού συγγένεια με την πρώτη.
-
Eγω θα σου προτεινω Ζ4,(πισω κινηση)αλλα αν μπορεις ανεβασε λιγο τον κυβισμο.
-
Αφού την πάτησες με την GT, κι εμένα μου φαίνεται χαζομάρα να ξαναπάρεις. Βέβαια Ζ4 δίλιτρη δεν θα έπαιρνα με τίπορα. Βάλε λίγα κυβικά ακόμα και το συζητάμε. Η 2,2 με στοιχειώδη εξοπλισμό όντως γύρω στα 50 βγαίνει. Αν δεν μπορείς πάρε την GT. Και μόνο για τον κινητήρα αξίζει.
-
δεν συγκρινονται τα 2 αυτοκινητα οποτε..ο καθενας το κοντο του κ το μακρυ του!
τη σχεση εχει πισωκινητο καμπριο 2.0 με μπροστινοκινητο κουπε 3.2??????
το ενα παιρνει 2 ατομα το αλλο 4 τις υπολοιπες διαφορες,...παντως ρε σαντο εγω δεν θα ενιωθα ασφαλης με πισωκινητο στα πολλα χιλιομετρα σε γλυστερο δρομο....ειδικα εσυ που γουσταρεις κ την οδηγηση...προς σουνιο! -
Συμφωνω με τον αλφα 156 για την επιλογη. Δυο διαφορετικα αυτοκινητα.
Διαφωνω ομως για το θεμα 'πισωκινητο-Σουνιο-ασφαλτος' που εθεσε.
Εαν ξερεις τι κανεις, δεν υπαρχει κανενα προβλημα, διαπιστευμενο αυτο, εγω θα φοβομουν με κοινο μπροστοκινητο.
Περι Σουνιου τωρα, η διαδρομη, Βαρκιζα-Σουνιο, ειναι απιθανη, μακαρι να ηταν μονοδρομος....εστω το τελευταιο κομματι, μετα την Αναβυσσο...ενα μηνα να κατεβαινει, και ενα να ανεβαινει....λεμε και κανενα ανεκδοτο ετσι....ή μαλλον ονειρα.
-
Μεταχειρισμένο αυτοκίνητο αν δεν το ξέρω προσωπικά δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω.
Αγαπητέ γιατρέ τα λεφτά ναι μεν υπάρχουν για την Boxster αλλά εγώ δεν είμαι διατεθειμένος να τα δώσω τόσα πολλά για αμάξι στην Ελλάδα. Έχω βάλει σαν όριο τα 40.000 και δεν δίνω παραπάνω γιατί με τέτοιους δρόμους δεν αξίζει.
Έχω μεγάλο ψώνιο με αυτοκίνητα και έχω δώσει ένα σκασμό λεφτά στην ζωή μου για σεμινάρια, ενοικιάσεις κτλ στο εξωτερικό, αλλά βλάκας δεν είμαι να κλαίω τα λεφτά μου στην Ελλάδα. Και τα 40.000+ που δίνω τώρα πάρα πολλά είναι!
Τέλος πάντων. Ίσως αργότερα όταν θα πάω για μόνιμα στην Σουηδία να πάρω μία μτχ Ferrari (όποιος θα έρχεται επάνω θα έχει βόλτα ) που είναι ο στόχος μου αλλά για την Ελλάδα αποκλείεται.Πίσω στο θέμα μας.
Ήθελα να ρωτήσω ο 2.0λτ της Ζ4 είναι ο ίδιος που έχει και η σειρά 1;;;
Τον άκουσα σήμερα και ακούγεται απαράδεκτα. -
Σιγουρα θα ειναι ο ιδιος. Δεν νομιζω να μπουν στον κοπο να κατασκευασουν καινουργιο. Σου λενε αφου υπαρχει ο 2.0 που να τρεχουμε τωρα και να τρωμε και το χρονο μας... Οσο για το οτι ακουγεται απαισια αυτο μπορεις να το διορθωσεις ευκολα και χωρις πολλα λεφτα. Την slk πως και δεν την υπολογιζεις καθολου? Ειναι πανεμορφη και φαινεται πολυ πιο ακριβη απ'οτι ειναι.
-
Εγώ δε θα έπαιρνα Ζ4.
9 στις 10 που κυκλοφορούν τις έχουν ή γυναίκες ή γαμπροί....
Δεν απευθύνεται στον πραγματικό οδηγό.
Απο την άλλη GT 3.2 θα έπαιρνε μόνο κάποιος που ξέρει και κανείς για φιγούρα.Γενικά αν είχα να διαθέσω 40.000 δε θα έπαιρνα κανένα απο τα δύο.
Θα έπαιρνα ένα μτχ S2000 μοντ'04 με 7 χρόνια εγγύηση και θα ήταν σαν καινούριο! -
Προς ///Μ:
H SLK είναι ένα πανέμορφο αυτοκίνητο αλλά οδηγικά παραμένει Mercedes, δηλαδή ουδέτερο μέχρι αηδίας!
Το άλλο κακό που έχει είναι ότι ο οδηγός κουβαλάει την ρετσινιά του «γαμπρού»Άσχετο
Αυτό πάντως που μου κάνει μεγάλη εντύπωση είναι ότι τα Χριστούγεννα που είχα για μία μέρα μία SLK και το προηγούμενο ΠΣΚ που είχα μία Ζ4 (και τα δύο είναι αμάξια φίλων) οι άλλοι οδηγοί σε κοιτούν ζηλόφθονα και ΠΑΝΤΑ προσπαθούν να σε κλείσουν ή να σε δυσκολέψουν επίσης αυτό που έχει τύχει και με 911, ενώ όταν είμαι με την GT μου ή με STi και EVO (και πάλι αμάξια φίλων) κάνουν στην άκρη και κοιτάνε με θαυμασμό το αμάξι. Μου κάνει εντύπωση αυτή η συμπεριφορά. Ίσως να έτυχε μόνο σε μένα.Προς PG220:
S2000 δεν χωράω! -
Ψηλέ η σύγκριση δεν βγάζει πουθενά νόημα πέραν του οικονομικού!
Καμμία απολύτως σχέση τα δύο αυτοκίνητα!
Tέλος πάντων,από τη στιγμή που είχες gt και δεν έμεινες ευχαριστημένος,δεν σου φαίνεται παραλογισμός να αγοράσεις το ίδιο αυτοκίνητο με άλλο κινητήρα?
Πάρε Ζ4,χώρια που η αλλαγή θα σε ανανεώσει ψυχολογικά,εάν σου έφταναν τα 165 της gt,θα σου φτάσουν και τα 150 της Ζ4...
Υ.Γ μεταξύ μας,με τα λεφτά που δίνεις θα κοίταζα προς τα δύο Μάζντα (RX-8 Cosmo,και το επερχόμενο ΜΧ-5 2.0..)
-
Την εχω οδηγησει κι εγω την SLK. Ενταξει το τιμονι ειναι αργο και μουδιαμενο και γενικα δεν με επεισε οτι ειναι ενα σπορτ αυτοκινητο αλλα και παλι αηδια δεν μπορεις να την πεις... Οσο για την boxster που προτειναν καποιοι, για μενα δεν αξιζει τον κοπο. Πρωτιμο ενα S2000 η ενα Ζ4 2.5. Παντως οσον αφορα τα Alfa ειναι εξαιρετικα αυτοκινητα. εχω οδηγησει και 147 και 156 πολλες φορες.(εχουμε μαζι με τον πατερα μου καταστημα μεταχειρισμενων στην Λευκωσια) Τωρα τελευταια τα εχουν φτιαξει τα Αlfa οι Ιταλοι και δεν εχουν ουτε προβληματα. Οποτε μην κολλας σε θεμα αξιοπιστιας η στο οτι ειναι βλακια να ξαναπαρεις αφου την επαθες μια φορα. Τωρα τα BMW εχουν πιο πολλα προβληματα απ'τα Alfa. Μιλαω εκ πειρας γιατι εχω Ε46 320ci.
-
Οσοι λετε οτι την πατησε με την GT αρα να την αποκλησει, δε σκεφτηκατε οτι το ιδιο επα8ε κ η Ζ4 φιλου του οπως αναφερει ο sado στο topic για τα προβληματα της GT του.
Αυτο ειναι που μου κανει εντυπωση κ στις τωρινες επιλογες.Βοη8εια δε μπορω να προσφερω στην επιλογη. Το τι 8α επελεγα εγω δε νομιζω να βοη8αει οποτε δεν εχει σημασια..
Ασχετο: Μου 8υμιζει λιγο το topic 'Πρωτος του χωριου ή τελευταιος της πολης'.
Σχετικο: Το roadster ειναι roadster κ τα 3.2L της AR ειναι 3.2L της AR.. Δυσκολη επιλογη.
Alfa Romeo GT 3,2 V6 Vs BMW Z4 2,0