-
Πήρα ένα Chevrolet Kalos 2007 1300 cc με αέριο εργοστασιακό . Θα ήθελα την άποψη σας ;
-
Πήρα ένα Chevrolet Kalos 2007 1300 cc με αέριο εργοστασιακό . Θα ήθελα την άποψη σας ;
-
Πήρα ένα Chevrolet Kalos 2007 1300 cc με αέριο εργοστασιακό . Θα ήθελα την άποψη σας ;
-
Την άποψη την ζητάνε πριν την αγορά...
-
Την άποψη σας την θέλω αν έκανα καλή επιλογή . Ήθελα ένα οικονομικό μικρο αυτοκίνητο για την πόλη με 3500€ . Η ογορα μου κόστισε 3000.
-
Αφού τόσα είχες και τόσα έδωσες, καλά έκανες. Να εύχεσαι να μην χρειαστεί να δώσεις άλλα τόσα για βλάβες και επισκευές...
-
Εγώ θα έλεγα καλύτερα που είχε εργοστασιακό αέριο, παρά μετατροπή κατόπιν. Όταν λέμε εργοστασιακό εννοούμε εκ κατασκευής του αυτοκινήτου κι όχι απλά πέρασμα του κιτ στην αντιπροσωπεία.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μήπως εννοεί εργοστασιακό -> αντιπροσωπεία? Γιατί μοντέλο του 2007 με εργοστασιακό LPG λίγο δύσκολο..
-
Το αυτοκίνητο είναι εισαγωγής από Ιταλία . Ναι είναι εργοστασιακό το αέριο του .
-
Ο χρήστης asimovgr έγραψε:
Το αυτοκίνητο είναι εισαγωγής από Ιταλία . Ναι είναι εργοστασιακό το αέριο του .Το βιβλίο συντήρησης συμβαδίζει με τα χλμ;;;και πόσα;;;
Γενικά ήταν ένας ακόμη κορεατικος μεταφορέας εκείνης της εποχής.Για τα χρήματα που έδωσες, καλή επιλογή μου φαίνεται, δεδομένου του εργοστασιακού Κιτ. -
Μόνο και μόνο επειδή κάποιοι αφήνουν υπονοούμενα για μένα.
Ο 'χαμάλης' μου. Κόστισε λίγο πάνω από 2000euro.
Chevrolet Aveo 1150cc, 3πορτο του 2008, η απλή έκδοση με άβαφους μαύρους προφυλακτήρες, ηλεκτρικά παράθυρα, AC, ABS, κεντρικό κλείδωμα, υδραυλικό τιμόνι, 2 αερόσακους, εργοστασιακό ηχοσύστημα 2din και ίσως και άλλα πράγματα που δεν πρόλαβα να τα εντοπίσω. Έχει τα εντελώς απαραίτητα.
Το αυτοκίνητο είναι με 104.000 χιλιόμετρα πραγματικά.
Δεν το έχω πάρει ακόμη.
Μόλις το πάρω θα το πάω σε συνεργείο Chevrolet που έχω στην περιοχή μου για ένα τυπικό service.
Δίσκο πλατό έχει φτιαχτεί ήδη. Το είχα κανονίσει με τον ιδιοκτήτη.Το αυτοκίνητο το οδήγησα μου φάνηκε πάρα πολύ καλό και είναι στις διαστάσεις του Getz με απίστευτη περιφερειακή ορατότητα. Πανεύκολο στην οδήγηση.
Είναι με εργοστασιακό χρώμα, αλλά έχει κάποιες γρατσουνιές.
Εσωτερικά έχει πάλι κάποιες μικροφθορές (στα πλαστικά των θυρών) αλλά αυτό δεν με ενδιαφέρει καθόλου.
Είπαμε! Χαμάλη ήθελα, όχι αυτοκίνητο του καναπέ...Και επειδή στο άλλο θέμα αναφέρθηκα σε 16 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, προφανέστατα δεν ισχύει γιατί παρασύρθηκα από αυτό:
https://www.autoevolution.com/cars/chev ... rs-2004-12Αλλά έχει μαύρους άβαφους προφυλακτήρες και μαύρα προστατευτικά περιφερειακά πλαστικά.
Και φυσικά τα όμορφα λογότυπα του Ιταλού σχεδιαστή Giugiaro.Κατέληξα μετά από πολύ ψάξιμο, μελέτη και ορθολογική σκέψη σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο γιατί πολύ απλά είχε ίδια τιμή με κάτι κουβαδάκια του 2000 π.χ. Seicento, Alto, Matiz, Cuore που ήθελαν και πολλά μαζέματα.
Το αυτοκίνητο είναι ακριβώς σαν το παρακάτω αλλά με μαύρους προφυλακτήρες και είναι από τα τελευταία Chevrolet Aveo πριν παρουσιασθεί το μοντέλο 2008 και στην ουσία είναι το ανανεωμένο Daewoo Kalos που παρουσιάστηκε σαν Chevrolet Aveo το 2004.

-
Καλοτάξιδο Storm!
Νομίζω ότι είναι αυτό που χρειάζεσαι. Πάντως μπορείς να του ρίξεις κι ένα ψήλωμα. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Μόνο και μόνο επειδή κάποιοι αφήνουν υπονοούμενα για μένα.Με μια πιο ψυχραιμη ματιά θα καταλάβεις ότι 'αδικησες' στο τέλος όλο το φόρουμ. Προτάσεις δόθηκαν, κατευθύνσεις και 'συμβουλές' από προσωπικές εμπειρίες δόθηκαν και ηταν μια συζήτηση που λόγω ότι αφορούσε εσένα που είσαι φορουμικα γνωστός και χρόνια μέλος υπήρχε και ένα περισσότερο ενδιαφέρον για να βρεις αυτό που θέλεις και περισσότερο θάρρος για ανταλλαγή απόψεων. Τεσπα. Κακιά στιγμή!

Στο δια ταύτα τώρα θεωρω οτι πολύ καλή επιλογή έκανες. Όμορφο αμαξάκι με τα απολύτως απαραίτητα. Νομίζω το ιδανικό για αυτό που ήθελες. Καλορίζικο να ναι.
-
καλές βόλτες, έκανες καλή επιλογή στο να πάρεις το πιο καινούργιο (και βολικό για χρήση beater car) που αγόραζαν τα χρήματα που ήθελες να διαθέσεις.
-
Παιδιά ευχαριστώ.
Θα το πάρω μετά τα Χριστούγεννα γιατί χθες πήγα στην περιφέρεια και γινόταν χαμός.
Πρέπει να μαζευτεί και χαρτούρα.
Γλύτωσα και τα τέλη του 2019. Τα είχε πληρώσει.Πάντως για να καταλήξω σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο εκτός των άλλων παραμέτρων ρόλο έπαιξαν και τα εγχειρίδια χρήσης που βρήκα στο ίντερνετ.
Ευτυχώς το αυτοκίνητο έχει όλη την κασετίνα της chevrolet με τα χαρτιά της εμπορίας που αγοράστηκε, βιβλία service κλπ...
Έχει κάνει κανονικά τα service του και ειδικά τα δύο τελευταία τα μεγάλα στις 70.000km και τις 100.000km όπου αλλάχτηκε και ο ιμάντας χρονισμού.Τα κερασάκια στην τούρτα...
Το ηχοσύστημα: Felix FX-202BT που έχει λέει και bluetooth...

και ηχεία της Mac-Audio μπροστά και στην εταζέρα...
-
Νομίζω ότι δεν μπορούσες να κάνεις καλύτερη επιλογή στα δύο κάτι.
Με γεια! -
Καλοτάξιδο Storm!
Ωραία επιλογή, καμία σχέση με τους κουβάδες που προτάθηκαν αρχικά!
Έγραψες πάλι , δεν νομίζω πως υπάρχει κάτι καλύτερο στην αγορά σε αυτή την τιμή!
Εγώ προσωπικά ήθελα πολύ να μάθω τι επέλεξες τελικά γιατί ήμουν σίγουρος πως η επιλογή σου θα αποτελούσε παράδειγμα προς αντιγραφή για όποιον βρίσκεται στην ίδια θέση!Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
Το εχει η αδερφη μου πολλα χρονια. Αν εξαιρεσεις την αισθηση του κιβωτιου που ειναι χαλια κ την ποιοτητα του εσωτερικου (και σε παθητικη ασφαλεια ισως), τοσα χρονια δεν εχει παθει τι-πο-τα! Και σε χερια γυναικας κιολας. Το θαυμαζω μονο κ μονο γι αυτο.
-
Καλά το κιβώτιο είναι βάρκα στο γυαλό... που προσπαθεί να δέσει πριν την πάρουν τα κύματα...
Πάντως εγώ από την πρώτη στιγμή κατάφερα και κούμπωσα όλες τις ταχύτητες και έκανα και όπισθεν!
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η κλασσική πλαστικούρα που είχε και το Lacetti εκείνης της εποχής.
Ειδικά τα πλαστικά στις πόρτες είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα.
Ευτυχώς οι φθορές στο εσωτερικό είναι ελάχιστες γιατί σε άλλα αυτοκίνητα που είδα ήταν ξεσκισμένα εντελώς.Ομολογώ πάντως ότι εσωτερικά είναι ποιο φωτεινό σε σύγκριση με το βαυβαρικό Fabia.
Από εκεί και πέρα επειδή είναι η 'φτωχή' έκδοση δεν έχει στροφόμετρο. Έχει όμως και κάποια επιπλέον πραγματάκια που δεν βρήκα σε άλλους 'χαμάληδες' π.χ. φως στο πορτμπαγκάζ, προσκέφαλα μπρος-πίσω, ντουλαπάκι συνοδηγού, ποτηροθήκες στην κονσόλα, πολλοί αποθηκευτικοί χώροι, σχετικά καλό πορτμπαγκάζ.
Και χθες έμαθα ότι έχει και συναγερμό.
Αυτά που πρέπει να κάνω μόλις το πάρω είναι:
- Συνεργείο για γενικό έλεγχο και για τυπικό service για να είμαι και σίγουρος ότι το αυτοκίνητο είναι ok.
- Ξεθάμπωμα μπροστινών φαναριών. Αυτό δεν ξέρω πως γίνεται.
- Έλεγχος ελαστικών, γιατί φοράει λάστιχα του 2015. Λογικά θα πρέπει να έχουν ακόμη ζωή.
-
Και μια φωτό που τράβηξα χθες που πετάχτηκα να το δω...

Chevrolet Kalos 2007