-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
Να κανω ολιγον τον ψυχολογο...
Εις αυτον το νημα γραφουν βασικως 3 κατηγοριαι- Αυτοι που συμπαθουν τα γαλλικα και γουσταρουν να αναβαθμιζουν το εκκεντρικο σε πρεμιο
- Αυτοι που εχουν πρεμιο ή ετσι νομιούν, εκ ράιχ ας ουζουαλ, και δεν θελουν να υπαρχουν πρεμιο απο αλλου
- Ασχετοι με τα παραπανω, ως ο υποφαινομενος εις αβαταρ
Υπαρχουν και ολιγοι που ειτε εχουν και θελουν να ενημερωσουν ειτε σκεφτονται να αγορασουν και επιθυμουν να ενημερωθουν...
Πάντα μέστος ο λογος του γατου.
Παληκάρια το θέμα είναι 3008 και το κουράζουμε πολύ.
Το 3008 είναι πολυ πετυχημένο suv , γιατί ειναι όμορφο και σου φιάχνει την διάθεση. ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ αυτό είναι το βασικότερο.Οι κουρασμένοι επαγγελματίες θέλουν το ΣΚ να τους φιάξει η διάθεση, να κάνουν δραστηριότητες με την οικογένεια του και να γουστάρουν γενικά. Και αυτά το 3008 τα κάνει τέλεια.Γκρινιάζουμε για την τιμή ένω όλη η κατηγορια suv είναι υπερτιμημένη. Έχει ζήτηση και βαράνε στο ψαχνό και μόνο στο τέλος της εμπορικής ζωής ενος αυτοκινήτου βρίσκεις καλές προσφορές.
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Έχει ζήτηση και βαράνε στο ψαχνόΔιαφωνώ μαζί σου. Το αυτοκίνητο είναι υπερτιμολογημενο στην Ελλάδα (σε άλλες χώρες δεν είναι) και για αυτό δεν έχει ιδιαίτερη ζήτηση με συνέπεια να έχει πατώσει στις πωλήσεις.
-
Πολύ επιτυχημένο στην Ελλάδα δεν είναι ειδικά αναλογικά με το ποσό έχει εντυπωσιάσει.
Και η τιμή ναι μεν όλη η κατηγορία είναι υπερτιμημένη αλλά αυτό είναι στα άνω όρια και είναι και πεζω. Και ναι μεν loyalty πια δεν υπάρχει τόσο όσο παλιά (κακώς για έμενα γιατί η δημιουργία σχέσεων με το σύστημα μιας μάρκας είναι κεφάλαιο) αλλά και το brandname πεζω δεν φέρνει καλές εικόνες.
Από εκεί και πέρα ας κάνουμε τη συζήτηση μας πολιτισμένα χωρίς συνεχή ειρωνικά υπονοούμενα. -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Έχει ζήτηση και βαράνε στο ψαχνό
Διαφωνώ μαζί σου. Το αυτοκίνητο είναι υπερτιμολογημενο στην Ελλάδα (σε άλλες χώρες δεν είναι) και για αυτό δεν έχει ιδιαίτερη ζήτηση με συνέπεια να έχει πατώσει στις πωλήσεις.
Αγαπήτε ξαναδιάβασε το κείμενο πριν γράψεις .
Αναφερόμουν οτι ΟΛΗ η κατηγορία είναι υπερτιμημένη καθώς η ζήτηση για suv είναι μεγάλη και όχι άδικα.
Άρα άστοχο το σχόλιο τελείως. -
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Έχει ζήτηση και βαράνε στο ψαχνό
Διαφωνώ μαζί σου. Το αυτοκίνητο είναι υπερτιμολογημενο στην Ελλάδα (σε άλλες χώρες δεν είναι) και για αυτό δεν έχει ιδιαίτερη ζήτηση με συνέπεια να έχει πατώσει στις πωλήσεις.
Αγαπήτε ξαναδιάβασε το κείμενο πριν γράψεις .
Αναφερόμουν οτι ΟΛΗ η κατηγορία είναι υπερτιμημένη καθώς η ζήτηση για suv είναι μεγάλη και όχι άδικα.
Άρα άστοχο το σχόλιο τελείως.Τότε συγγνώμη αλλά και πάλι το σχόλιο μου είναι απόλυτα σωστό πλην του σημείου ότι διαφωνώ μαζί σου.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Έχει ζήτηση και βαράνε στο ψαχνό
Διαφωνώ μαζί σου. Το αυτοκίνητο είναι υπερτιμολογημενο στην Ελλάδα (σε άλλες χώρες δεν είναι) και για αυτό δεν έχει ιδιαίτερη ζήτηση με συνέπεια να έχει πατώσει στις πωλήσεις.
Αγαπήτε ξαναδιάβασε το κείμενο πριν γράψεις .
Αναφερόμουν οτι ΟΛΗ η κατηγορία είναι υπερτιμημένη καθώς η ζήτηση για suv είναι μεγάλη και όχι άδικα.
Άρα άστοχο το σχόλιο τελείως.Τότε συγγνώμη αλλά και πάλι το σχόλιο μου είναι απόλυτα σωστό πλην του σημείου ότι διαφωνώ μαζί σου.
Δεν μπορεί να κατηγορούμε ένα μοντέλο οτι είναι υπερτιμημένο ενώ όλη η κατηγορία είναι στα ύψη.
Από όπου και να το πιάσεις βλέπεις υπερβολές στις τιμές....το Kuga στην δύση της ζωής του έγινε vfm και πάλι μέσα φαίνεται η ηλικία του... Η χ1 για να γλυτώσεις τον τρικύλινδρο και να εχει καλό εξοπλισμό παει στα 50+ -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Έχει ζήτηση και βαράνε στο ψαχνό
Διαφωνώ μαζί σου. Το αυτοκίνητο είναι υπερτιμολογημενο στην Ελλάδα (σε άλλες χώρες δεν είναι) και για αυτό δεν έχει ιδιαίτερη ζήτηση με συνέπεια να έχει πατώσει στις πωλήσεις.
Σε καμια περιπτωση δεν λες για το 3008 ότι πατωσε σε πωλήσεις. Δεν λέω ότι έκανε καλές πωλήσεις στην Ελλάδα (ειδικά σε σχέση με την Ευρώπη) αλλά και στην Ελλάδα οι πωλήσεις του για το 2017 ήταν αξιοπρεπέστατες ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι είναι ακριβό. Δηλαδή αν πάτωσε το 3008 τότε τι πρέπει να πούμε π.χ. για το Tucson, Ateca και Sportage που έκαναν πολύ λιγότερες πωλήσεις σε σχέση με το 3008, παρόλου που και τα 3 αυτά έχουν πολύ χαμηλότερη τιμή από το 3008.. Καλά αν είχαν την τιμή του 3008 ούτε ένα κομμάτι δεν θα πουλούσαν..
Στη Γαλλία δεν είναι φθηνότερο από την Ελλάδα. Και μαλιστα είχα διαβάσει κάπου σε Γαλλικό αρθρο ότι η Citroen και η Peugeot (ειδικά το 3008) έκαναν το 2017 με διαφορά τις μικρότερες εκπτωσεις σε σχεση με τις υπόλοιπες μάρκες. Και μαλιστα σχολίαζαν ότι πλέον η Psa έχει αρχίσει να εφαρμόζει και στην Opel την τακτική της να μην κάνει εκπτώσεις.. Υποθέτω όμως πως αυτο αφορούσε την αγορά της Γαλλίας αλλα δεν ξερω στα σιγουρα.. Υποθετω.. -
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Δεν μπορεί να κατηγορούμε ένα μοντέλο οτι είναι υπερτιμημένο ενώ όλη η κατηγορία είναι στα ύψη.
Μπορούμε. Αρκεί γενικα να δούμε πόσο +- είναι η τιμή του σε σχέση με ανταγωνιστικά μοντέλα και ειδικά για το 3008 βλεπωντας και αν ισχύουν οι ελληνικές διάφορες τιμής με τον ανταγωνισμό και σε άλλες αγορές (hint,δεν ισχύουν).
-
Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
Δηλαδή αν πάτωσε το 3008 τότε τι πρέπει να πούμε π.χ. για το Tucson, Ateca και Sportage που έκαναν πολύ λιγότερες πωλήσεις σε σχέση με το 3008, παρόλου που και τα 3 αυτά έχουν πολύ χαμηλότερη τιμή από το 3008..Πρέπει να πούμε ότι πάτωσαν και αυτα
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Έχει ζήτηση και βαράνε στο ψαχνό
Διαφωνώ μαζί σου. Το αυτοκίνητο είναι υπερτιμολογημενο στην Ελλάδα (σε άλλες χώρες δεν είναι) και για αυτό δεν έχει ιδιαίτερη ζήτηση με συνέπεια να έχει πατώσει στις πωλήσεις.
Αγαπήτε ξαναδιάβασε το κείμενο πριν γράψεις .
Αναφερόμουν οτι ΟΛΗ η κατηγορία είναι υπερτιμημένη καθώς η ζήτηση για suv είναι μεγάλη και όχι άδικα.
Άρα άστοχο το σχόλιο τελείως.Τότε συγγνώμη αλλά και πάλι το σχόλιο μου είναι απόλυτα σωστό πλην του σημείου ότι διαφωνώ μαζί σου.
Δεν μπορεί να κατηγορούμε ένα μοντέλο οτι είναι υπερτιμημένο ενώ όλη η κατηγορία είναι στα ύψη.
Από όπου και να το πιάσεις βλέπεις υπερβολές στις τιμές....το Kuga στην δύση της ζωής του έγινε vfm και πάλι μέσα φαίνεται η ηλικία του... Η χ1 για να γλυτώσεις τον τρικύλινδρο και να εχει καλό εξοπλισμό παει στα 50+Έλα βρε συ Γιώργο “να γλυτώσεις τον τρικύλινδρο” [emoji54]
Μια χαρά είναι το μοτεράκι. Από τόσα κυβικά δεν περίμενα κάτι καλύτερο ή πιο οικονομικό. -
Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
Celestus, αυτό που λες για το ταμπλετ ότι δεν είναι καλά ταιριασμενο, από που προκύπτει; Δε σε αμφισβητώ, ερώτηση κάνω.Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
Αν δεις φωτογραφίες ή βίντεο σε reviews θα καταλάβεις τι λέω ακόμα κι αν δεν συμφωνήσεις γιατί όπως έχουμε χιλιοπει τα γούστα είναι υποκειμενικά! Είναι ένα τεράστιο ταμπλετ που δεν ενσωματώνεται με το υπόλοιπο ταμπλό! Είναι σαν να έφτιαξαν το ταμπλό κ στο τέλος θυμήθηκαν να κοτσάρουν κι ένα ταμπλετ! Δεν βρήκαν χώρο;Δεν βρήκαν τρόπο; Δεν γνωρίζω αλλά στο μάτι φαίνεται ξεκάρφωτο...
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Έχει ζήτηση και βαράνε στο ψαχνό
Διαφωνώ μαζί σου. Το αυτοκίνητο είναι υπερτιμολογημενο στην Ελλάδα (σε άλλες χώρες δεν είναι) και για αυτό δεν έχει ιδιαίτερη ζήτηση με συνέπεια να έχει πατώσει στις πωλήσεις.
Αγαπήτε ξαναδιάβασε το κείμενο πριν γράψεις .
Αναφερόμουν οτι ΟΛΗ η κατηγορία είναι υπερτιμημένη καθώς η ζήτηση για suv είναι μεγάλη και όχι άδικα.
Άρα άστοχο το σχόλιο τελείως.Τότε συγγνώμη αλλά και πάλι το σχόλιο μου είναι απόλυτα σωστό πλην του σημείου ότι διαφωνώ μαζί σου.
Δεν μπορεί να κατηγορούμε ένα μοντέλο οτι είναι υπερτιμημένο ενώ όλη η κατηγορία είναι στα ύψη.
Από όπου και να το πιάσεις βλέπεις υπερβολές στις τιμές....το Kuga στην δύση της ζωής του έγινε vfm και πάλι μέσα φαίνεται η ηλικία του... Η χ1 για να γλυτώσεις τον τρικύλινδρο και να εχει καλό εξοπλισμό παει στα 50+Έλα βρε συ Γιώργο “να γλυτώσεις τον τρικύλινδρο” [emoji54]
Μια χαρά είναι το μοτεράκι. Από τόσα κυβικά δεν περίμενα κάτι καλύτερο ή πιο οικονομικό.Όπως και να το πασάρει το μαρκετινγκ, όσα βραβεία και να δώσουν στους τρικύλινδρους (εδώ ο ΓΑΠ ειχε σαρώσει τα βραβεία με το πρώτο μνημόνιο) η ουσία παραμένει οτι είναι ασύμμετροι κινητήρες από την φύση τους και με μη ομαλη λειτουργία στις χαμηλές στροφές. Δεν το συνεχίζω καθώς το θέμα εδώ είναι το 3008 και θα μας κραξουν με το δίκαιο τους.
-
Αραγε η Πεζό πόσα αμάξια πίστευε ότι θα πουλήσει με τις τιμές που έβαλε ? Αν τα 600+ που πούλησε είναι πάνω ή κοντά στον στόχο της , τότε προφανώς είναι πετυχημένες οι τιμές . Αν τους επόμενους μήνες δούμε μεγάλες εκπτώσεις όπως βλέπουμε σε διάφορα κλειδιά , τότε προφανώς ήταν λάθος οι τιμές ..
Και επειδή παλιότερα κάποιος είχε αμφισβητήσει τις μεγάλες εκπτώσεις των κλειδιών , παρ΄ ότι έχουν γραφτεί και εδώ μέσα , θα πω απλά ότι φίλος πήρε κάντρυμαν ντίζελ πριν σχεδόν 2 χρόνια μετά από παζάρια , από 31500 αρχική τιμή στα 24300 και δεν ήταν και Δεκέμβρης .
-
Μην ξεχνάτε ότι στο θέμα των πωλήσεων παίζουν πιο πολύ οι στόχοι και τα μπόνους στα τρίμηνα/εξάμηνα/κλπ παρά η τιμή ανά μονάδα.
Π.χ. αν ο έμπορος θέλει 5 κομμάτια για να πιάσει μπόνους 10.000 σου κόβει κι ενα χιλιάρικο παραπάνω σκεπτόμενος συνολικά το μαγαζί του. Το ίδιο ισχύει και σε άλλες κατηγορίες προιόντων, πολύ πιο ακριβες από τα αυτοκίνητα. Πολλές φορές το κατάλληλο timing κάνει τη διαφορά.
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πάντως η πεζω αν έχει βάλει στόχο να τοποθετηθεί ως premium brand name ανάμεσα σε mercy BMW Audi Volvo κλπ -κάτι για το οποίο δεν είμαι σίγουρος διότι οι τιμές είναι ανεβασμένες εδώ ενώ άλλου είναι πιο χαμηλές- τότε, αν λάβουμε υπόψη ότι ένας σημαντικός παράγοντας είναι η αποδοχή της υψηλης τιμής ως φυσιολογικού παράγοντα για τη συγκεκριμένη μάρκα από τον αγοραστή, τότε με υπομονή πιθανώς να το πετύχει και σε 1 με 2 χρόνια να έχει γίνει απολύτως φυσιολογικό στη συνείδηση του καταναλωτή ότι αν θες πεζω θα πρέπει να πληρώσεις το κάτι παραπάνω(πάντα βέβαια σε συνδυασμό με πραγματικά αξιόλογα αυτοκίνητα όπως το 3008).
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Είναι χαρακτηριστικό ότι τα βασικότερα επιχειρήματα εναντίον του 3008 είναι η ακριβή τιμή του, η έλλειψη τετρακίνησης και ο άκαμπτος άξονας.
Η τιμή είναι ξεκάθαρα υψηλή και το λέω εγώ που ένιωσα στην τσέπη μου γιατί πλήρωσα πολλά για να το πάρω. Είναι αστείο όμως να το αναφέρονται ως εναλλακτικές το tiguan (εξίσου ακριβό) ή η Χ1 (ακριβότερη).
Για την τετρακίνηση πραγματικά απορώ πόσοι πραγματικά την χρειάζονται περισσότερες από 3 μέρες τον χρόνο. Η επανάσταση των crossover ήρθε με τα δικίνητα. Τετρακίνητα υπήρχαν από την εποχή του Rav αλλά το qq τίναξε την μπάνκα στον αέρα με τις δικίνητες φτηνές εκδόσεις του. Ας δούμε λίγο τα ποσοστά πωλήσεων δικίνητων με τετρακίνητα (με μικρούς κινητήρες) όπου υπάρχουν. Πόσα qq πωλούνται δικίνητα και πόσα τετρακίνητα;
Μάλιστα αφού ενδιαφέρονται τόσο για δύσκολες εκτός δρόμου καταστάσεις κάποιοι, η PSA με το active grip υπερτερεί σε σχέση με όλα τα άλλα δικίνητα. Για όποιον ενδιαφέρεται για τις 5 μέρες χιονιού στην Ελλάδα ή για των λασπωμένο χωματόδρομο του χωριού του, αυτό είναι ιδανική λύση σε σχέση με το επιπλέον κόστος και βάρος της τετρακίνησης. Τα σχόλια των δοκιμών για το σύστημα είναι παντού κολακευτικά!Τέλος για τον άξονα έχουν γραφτεί ήδη τα περισσότερα. Θα προτιμούσα κι εγώ πολλαπλούς συνδέσμους, αλλά εκ του αποτελέσματος ο συνδυασμός άνεσης, οδικής συμπεριφοράς και χώρου αποσκευών που έχει επιτευχθεί είναι εξαιρετικός και σε κάθε περίπτωση δεν αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα. Τουλάχιστον για εμένα που απολαμβάνω κάθε μέρα την οδήγηση αυτού του αυτοκινήτου και βέβαια την αίσθηση που μου δίνει η πανέμορφη εικόνα του εσωτερικού και του εξωτερικού του.
-
Να ρωτήσουμε και πόσοι από αυτούς που τετρακίνητα έχουν εντελώς ασφάλτινα λάστιχα και δεν μπορούν να πάνε ούτε σε 5 πόντους χιόνι...
Τουλάχιστον το 3008 έρχεται με M&S ελαστικά στην έκδοση με το Grip Control
-
Το λάστιχο παίζει πρωτεύοντα ρόλο. Η τετρακίνηση δεν μπορεί να σε σώσει μόνη της. (περσινή φωτογραφία)
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης mixalakis έγραψε:
Είναι χαρακτηριστικό ότι τα βασικότερα επιχειρήματα εναντίον του 3008 είναι η ακριβή τιμή του, η έλλειψη τετρακίνησης και ο άκαμπτος άξονας.Η τιμή είναι ξεκάθαρα υψηλή και το λέω εγώ που ένιωσα στην τσέπη μου γιατί πλήρωσα πολλά για να το πάρω. Είναι αστείο όμως να το αναφέρονται ως εναλλακτικές το tiguan (εξίσου ακριβό) ή η Χ1 (ακριβότερη).
Για την τετρακίνηση πραγματικά απορώ πόσοι πραγματικά την χρειάζονται περισσότερες από 3 μέρες τον χρόνο. Η επανάσταση των crossover ήρθε με τα δικίνητα. Τετρακίνητα υπήρχαν από την εποχή του Rav αλλά το qq τίναξε την μπάνκα στον αέρα με τις δικίνητες φτηνές εκδόσεις του. Ας δούμε λίγο τα ποσοστά πωλήσεων δικίνητων με τετρακίνητα (με μικρούς κινητήρες) όπου υπάρχουν. Πόσα qq πωλούνται δικίνητα και πόσα τετρακίνητα;
Μάλιστα αφού ενδιαφέρονται τόσο για δύσκολες εκτός δρόμου καταστάσεις κάποιοι, η PSA με το active grip υπερτερεί σε σχέση με όλα τα άλλα δικίνητα. Για όποιον ενδιαφέρεται για τις 5 μέρες χιονιού στην Ελλάδα ή για των λασπωμένο χωματόδρομο του χωριού του, αυτό είναι ιδανική λύση σε σχέση με το επιπλέον κόστος και βάρος της τετρακίνησης. Τα σχόλια των δοκιμών για το σύστημα είναι παντού κολακευτικά!Τέλος για τον άξονα έχουν γραφτεί ήδη τα περισσότερα. Θα προτιμούσα κι εγώ πολλαπλούς συνδέσμους, αλλά εκ του αποτελέσματος ο συνδυασμός άνεσης, οδικής συμπεριφοράς και χώρου αποσκευών που έχει επιτευχθεί είναι εξαιρετικός και σε κάθε περίπτωση δεν αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα. Τουλάχιστον για εμένα που απολαμβάνω κάθε μέρα την οδήγηση αυτού του αυτοκινήτου και βέβαια την αίσθηση που μου δίνει η πανέμορφη εικόνα του εσωτερικού και του εξωτερικού του.
Το 'αστείο' της αναφοράς του Tiguan και της Χ1 ως εναλλακτικές απο που προκύπτει; Κ άντε να δεχτούμε οτι η Χ1 ειναι κ αυτη πολυ ακριβότερη κ υπερτιμημένη , το Tiguan γιατι;
Επισης, υπάρχουν άνθρωποι που επιλέγουν τις τετρακίνητες εκδόσεις των SUV γιατι πραγματικά εχουν σκοπό να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες εκτος δρόμου -που επαναλαμβάνω γι αυτο φτιάχτηκαν - κ οχι για να βλέπουν τους άλλους 'απο ψηλά' ή για να να καβαλάνε πιο ευκολα πεζοδρόμια...
Συγνωμη αλλα αν νομίζεις οτι το grip control ειναι επαρκές σε τέτοιες συνθήκες κ μπορει να υποκαταστήσει ενα συστημα τετρακίνησης , πλανασαι πλάνην οικτράν.. -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Επισης, υπάρχουν άνθρωποι που επιλέγουν τις τετρακίνητες εκδόσεις των SUV γιατι πραγματικά εχουν σκοπό να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες εκτος δρόμου -που επαναλαμβάνω γι αυτο φτιάχτηκαν - κ οχι για να βλέπουν τους άλλους 'απο ψηλά' ή για να να καβαλάνε πιο ευκολα πεζοδρόμια...Αν λάβουμε υπόψη μας το ποσοστό των τετρακίνητων SUV, επί του συνόλου των πωληθέντων SUVs, καθώς και το γεγονός πως αρκετοί κατασκευαστές επιλέγουν να μην προσφέρουν καν τετρακίνητες εκδόσεις για τα μοντέλα τους, καταλαβαίνουμε ότι τα σύγχρονα SUV δεν φτιάχνονται έχοντας κατά νου την εκτός δρόμου χρήση.
Είναι απλά πιο πρακτικά από τα hatchback και πολύ πιο όμορφα από τα station, για αυτό και ο κόσμος τα επιλέγει! Εκτός και αν πιστεύει κανείς ότι αυτό που τον έκοβε τόσα χρόνια από τα να πάρει τα βουνά ήταν οι 4-5 πόντοι επιπλέον απόστασης από το έδαφος
Peugeot 3008 2016