-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Μην δικαιολογούμε τα πάντα.... σε μερικές περιοχές στην Ιταλία ναι γίνονται καφριλες αλλα αλλου ειναι τύπος και υπογραμμος.
Εδώ δεν ειναι καν λόγω εθίμου και παράδοσης αλλα πρόσφατο φρούτο λόγω σταρχιδισμου, κολοπαιδισμου και αντίδρασης δήθεν στα μνημόνια, στη μερκελ, στο Μαρινάκη και δεν ξέρω σε ποιον αλλο εχει κολλήσει το μυαλό καθενός... εκει που έπρεπε να αντιδράσει ο ελληνακος ρούφηξε το αυγούλακι του και το παίζει μάγκας στο δρόμο.Και στην τελική γιατι πάντα να λέμε «δες και αλλου τι γινεται» κλπ; Πρέπει πάντα να καταβαίνει ο πήχης ; Να συγκρινόμαστε με το χειρότερο ; Τέτοια παιδεία βέβαια δίνουμε και στα παιδια μας.
Η σύγκριση γινεται πάντα με τον καλύτερο και η προσπάθεια βελτίωσης πρέπει να ειναι διαρκής.....Ποιος σου είπε ότι τα δικαιολογώ; Και γιατί πας από το ένα άκρο στο άλλο; Απλά όλο κατηγορούμε το διπλανό μας και παινευουμε τον ξένο, ο οποίος ξένος είναι σωστός εκεί που δε τον παίρνει και κάφρος εκεί που τον παίρνει.
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Γιατι πρεπει παντα να κοιταμε τα χειροτερα η τα ιδια με εμας;
Το χα ξαναβαλει, εδω τα φαναρια ειναι σβηστα σε σταυροδρομι 4 κατευθυνσεων:
Τι θα γινοταν στην Ελλαδα στην αντιστοιχη περιπτωση; Δε θα κοιτουσε ο καθενας την αφεντοπαρταρα του να περασει το δρομο, με αποτελεσμα μπαχαλο; Ποσες μουτζες, κορνες και καντηλια θα φευγανε;
Μηπως η βαση του προβληματος ειναι οτι εδω ειμαστε κρετινοι σε συμπεριφορα και μας αξιζουν τα χειροτερα;
-
Έλα μωρε με τους χαζοαμερικάνους...τι ξέρουν αυτοί....
Πρέπει να το έχω 5-6 φορές....Μα πόσους αιώνες πίσω είμαστε ρε γμτ..... -
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Γιατι πρεπει παντα να κοιταμε τα χειροτερα η τα ιδια με εμας;Το χα ξαναβαλει, εδω τα φαναρια ειναι σβηστα σε σταυροδρομι 4 κατευθυνσεων:
Τι θα γινοταν στην Ελλαδα στην αντιστοιχη περιπτωση; Δε θα κοιτουσε ο καθενας την αφεντοπαρταρα του να περασει το δρομο, με αποτελεσμα μπαχαλο; Ποσες μουτζες, κορνες και καντηλια θα φευγανε;
Μηπως η βαση του προβληματος ειναι οτι εδω ειμαστε κρετινοι σε συμπεριφορα και μας αξιζουν τα χειροτερα;
Θα ορκιζομουν ότι δεν είναι στον πλανήτη Γη, πόσο δε στη χώρα μας!!!! Μα καλά ούτε ένας κανίβαλος να χαλάσει τη ροή;;;;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Γιατι πρεπει παντα να κοιταμε τα χειροτερα η τα ιδια με εμας;
Το χα ξαναβαλει, εδω τα φαναρια ειναι σβηστα σε σταυροδρομι 4 κατευθυνσεων:
Τι θα γινοταν στην Ελλαδα στην αντιστοιχη περιπτωση; Δε θα κοιτουσε ο καθενας την αφεντοπαρταρα του να περασει το δρομο, με αποτελεσμα μπαχαλο; Ποσες μουτζες, κορνες και καντηλια θα φευγανε;
Μηπως η βαση του προβληματος ειναι οτι εδω ειμαστε κρετινοι σε συμπεριφορα και μας αξιζουν τα χειροτερα;
Θα ορκιζομουν ότι δεν είναι στον πλανήτη Γη, πόσο δε στη χώρα μας!!!! Μα καλά ούτε ένας κανίβαλος να χαλάσει τη ροή;;;;
Εδω το καλύτερο που θα μπορουσες να περιμενεις θα ήταν να το παίξει κάποιος τροχονόμος στη μέση
-
Αν κάποιος έκανε τον τροχονόμο ή έστω ότι υπήρχε τροχονόμος........δεν θα τους ρύθμιζε τόσο καλά!!!
-
Πρέπει να το βάλουν να παίζει πριν τα δελτία ειδήσεων στις 8 χωρίς σχόλια, υπότιτλους, έτσι όπως είναι και να τους αφήνουν να αναρωτιόνται !
-
Το βίντεο έχει τραβηχτεί σε κομβικό σημείο ώρα κατά την οποία πάει κόσμος για δουλειά σε κεντρικά γραφεία της Apple, Google, Facebook κλπ. Είναι απλά ενδεικτικό για το πόσο πίσω είμαστε σαν κοινωνία και νοοτροπία. Βασικά θα έπρεπε να ανήκουμε σε άλλο είδος homo απ αυτούς
ps. δεν είμαι κανένας αμερικανολάτρης, καρφί δε μου καίγεται. Αλλά τρελένομαι όταν βλέπω να παραπονιόμαστε ότι 'τι να μας πουν και οι ξένοι' όταν δεν έχουμε καν τα ερεθίσματα να καταλάβουμε ΓΙΑΤΙ είμαστε εδώ που είμαστε
-
Μιλάμε πάντα για ειδικό πληθυσμό, στην ελίτ πολιτεία μιας από τις χώρες-πρότυπα του δυτικού κόσμου. Μην τους συγκρίνουμε με βαλκάνιους απαίδευτους λαούς, είναι κάπως προσβλητικό για αυτούς.
-
Σήμερα, λοβοτομημένο δίποδο ζώο, θηλυκού γένους, βγήκε να κάνει προσπέραση μεταξύ διαδοχικών στροφών σε επαρχιακό δρόμο, με μηδενική ορατότητα, σε τετραξονικό άδειο φορτηγό που πήγαινε όσο γρήγορα πήγαινε και η υπόλοιπη κυκλοφορία. Το ζώον βγήκε, είδε αυτοκίνητο απέναντι σε λιγότερο από 100 μέτρα, και αντί να μαζευτεί πάτησε γκάζι και συνέχισε να προσπερνάει, σταμάτησε ο απέναντι με τη ψύχη στο στόμα, φρέναρε η νταλίκα και η ηλίθια πέρασε ξυστά και από τους δύο! Στα τσακίδια ηλίθια, να μη στεριώσεις πουθενά....
ΥΓ. Το αυτοκίνητο ήταν ένα C4 πρώτης γενιάς.
-
Guys με τα ζώα στα αστικά λεωφορεία και τρόλεϊ που μιλάνε όλη την ωρα στο κινητο (χωρίς ακουστικό Bluetooth όπως ορίζει ο κοκ) ή/και καπνίζουν κιόλας τι θα κάνουμε;
Εχω κανει κάμποσες καταγγελίες στον ΟΑΣΑ, δε γίνεται τιποτα.
Μιλάω ο ίδιος στους οδηγούς, τονίζοντας ευγενικά οτι ο κοκ απαγορεύει τη χρήση κινητού και οτι ως επαγγελματίες οδηγοί οφείλουν να το γνωρίζουν και να το τηρούν αλλα ακούω απίστευτες δικαιολογίες, οτι δε τους εχει δωσει ακουστικό η υπηρεσια τους, οτι τους χάλασε, οτι δεν εχουν χρήματα να το αγοράσουν κλπ.
Μέχρι και με μια συνεργάτιδα του Σπιρτζη μίλησα η οποια μου ειπε οτι δεν εχει ελεγκτές ο ΟΑΣΑ για να ελέγχει τους οδηγούς.
Γιαυτο και κάποιοι οδηγοί ευθαρσώς μου είπαν «ασε μας τωρα, τραβά κανε μου αναφορά», εφόσον ξέρουν καλα οτι δεν έλεγχονται απο κανέναν.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ιδιωτικοποίηση της ρουφήχτρας δημόσιου χρήματος που λέγεται ΟΑΣΑ μπας και γλιτώσουμε από τέτοιες εξευτελιστικές συμπεριφορές.
-
Στον Καναδα οι οδηγοι μεσων μαζικης μεταφορας απαγορευεται να εχουν κινητο τηλεφωνο στο οπτικο τους πεδιο - οχι να μιλανε, απαγορευεται ακομα και να το εχουν σε σημειο που μπορουν να δουν την οθονη του. Σε περιπτωση ταλακιας παιζει απολυση ακαριαια.
Επισης ο οδηγος παιρνει το μικροφωνο να ζητησει συγγνωμη/εξηγησει αν καθυστερησει πανω απο 2 λεπτα για την επομενη σταση.
Που να τα πεις αυτα εδω, θα βγουν τα συνδικατα και οι καρεκλοκενταυροι για τσαμπουκα.
-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Ιδιωτικοποίηση της ρουφήχτρας δημόσιου χρήματος που λέγεται ΟΑΣΑ μπας και γλιτώσουμε από τέτοιες εξευτελιστικές συμπεριφορές.Ενώ στον ιδιωτικό τομέα, οι επαγγελματίες οδηγοί δε μιλάνε στο κινητό...
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης johnkarak έγραψε:
Guys με τα ζώα στα αστικά λεωφορεία και τρόλεϊ που μιλάνε όλη την ωρα στο κινητο (χωρίς ακουστικό Bluetooth όπως ορίζει ο κοκ) ή/και καπνίζουν κιόλας τι θα κάνουμε;Εχω κανει κάμποσες καταγγελίες στον ΟΑΣΑ, δε γίνεται τιποτα.
Μιλάω ο ίδιος στους οδηγούς, τονίζοντας ευγενικά οτι ο κοκ απαγορεύει τη χρήση κινητού και οτι ως επαγγελματίες οδηγοί οφείλουν να το γνωρίζουν και να το τηρούν αλλα ακούω απίστευτες δικαιολογίες, οτι δε τους εχει δωσει ακουστικό η υπηρεσια τους, οτι τους χάλασε, οτι δεν εχουν χρήματα να το αγοράσουν κλπ.
Μέχρι και με μια συνεργάτιδα του Σπιρτζη μίλησα η οποια μου ειπε οτι δεν εχει ελεγκτές ο ΟΑΣΑ για να ελέγχει τους οδηγούς.
Γιαυτο και κάποιοι οδηγοί ευθαρσώς μου είπαν «ασε μας τωρα, τραβά κανε μου αναφορά», εφόσον ξέρουν καλα οτι δεν έλεγχονται απο κανέναν.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Έχω στείλει και εγώ αρκετά email στον ΟΑΣΑ για το συγκεκριμένο θέμα. Καμια ουσιαστική αλλαγή. Καθημερινά βλέπω τους οδηγούς να μιλάνε. Απορώ τι λένε τόσες ώρες...
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Ιδιωτικοποίηση της ρουφήχτρας δημόσιου χρήματος που λέγεται ΟΑΣΑ μπας και γλιτώσουμε από τέτοιες εξευτελιστικές συμπεριφορές.
Ενώ στον ιδιωτικό τομέα, οι επαγγελματίες οδηγοί δε μιλάνε στο κινητό...
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εξηγώντας τα προφανή, δεν με ενδιαφέρει πόσο κακοί μπορεί να είναι κάποιοι ιδιώτες οδηγοί διότι δεν τους επιλέγω και συνεπώς δεν τους πληρώνω (Taxibeat rules). Αντίθετα με τους κακούς του ΟΑΣΑ/ΟΣΕ/μετρό κλπ.
-
Δηλαδή για να καταλάβω, σε αυτή τη περίπτωση σε ενδιαφέρει όπως λες να μην είναι ζώο ο οδηγός του ΟΑΣΑ επειδή τον πληρώνουμε με τους φόρους μας, αλλά σου είναι αδιάφορο αν ένας οδηγός ταξί κάνει ακριβώς το ίδιο; Λυπάμαι φίλε μου αλλά θα διαφωνήσω.
Θεωρώ το ίδιο απαράδεκτο τον οδηγό του ΟΑΣΑ που το κάνει με τον οδηγό ταξί. Και οι δυο κρατάνε τιμόνι στα χέρια τους, ο πρώτος αν θες με περισσότερους επιβάτες μέσα και βάζουν σε κίνδυνο τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Πως θα σου φαινότανε αν ένας οδηγός ταξί μιλούσε στο κινητό αφηρημένος και έπεφτε πάνω στο αυτοκίνητο σου; Και σου βάζω μόνο την απλή περίπτωση της υλικής σύγκρουσης.
Σκέψου το πάλι φίλε μου. Πρέπει να μας ενδιαφέρει πρώτα το λάθος όποιος και να το κάνει αν θέλουμε πραγματικά να φτιάξουμε κάποτε μια σωστή χωρά και όχι μόνο το ποιος κάνει τη παράβαση και αν τον πληρώνουμε όλοι οι φορολογούμενοι ή αν είναι ιδιώτης. -
Μα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Και απέναντι στον νόμο και ηθικά δεν διαχωρίζω τα παραπτώματα ανάλογα με το αν γίνονται από οδηγό ιδιώτη ή δημ.υπάλληλο. Και οι δύο είναι εξίσου κακοί.
Πρόσεξε όμως δύο σημαντικές διαφορές: Πρώτον το καθεστώς δ.υ. ενθαρρύνει παραβατικές συμπεριφορές λόγω της βέβαιης ατιμωρησίας (μπορείς να φανταστείς πχ οδηγό εκδρομικού πούλμαν να απαντά όπως απάντησε ο οδηγός αστικού στο παράδειγμα ενός φίλου τρία ποστ παραπάνω;). Δεύτερον, τον κακό ιδιώτη μπορείς να τον θάψεις και τον καλό να τον επιβραβεύσεις (το taxibeat είναι μόνο ένα παράδειγμα σε έναν επαγγελματικό κλάδο), τον κακό δυ απλά τον τρως αδιαμαρτύρητα. -
Δεν πάει ακριβώς έτσι. 6 στις 10 νταλίκες που προσπερνάω οι οδηγοί τους μιλούν στο κινητό, υπάλληλοι είναι κι αυτοί, αν τους δει το αφεντικό ή τους καταγγείλεις στην εταιρία τους θα αλλάξει κάτι;
Έχω δει τριαξονικό βυτιοφόρο να βγαίνει για προσπέραση σε διπλή γραμμή και να πηγαίνει του σκοτωμού και αυτό γιατί μάλλον έπεσε πίεση από την εταιρία να προλάβει το δρομολόγιο.
Τις ίδιες πιθανότητες έχουν όλοι να προκαλέσουν ατύχημα, δεν ωθεί κανένα δημόσιο τη συγκεκριμένη παρανομία. Είναι παράβαση του ΚΟΚ, άρα θέμα της τροχαίας. -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Δεν πάει ακριβώς έτσι. 6 στις 10 νταλίκες που προσπερνάω οι οδηγοί τους μιλούν στο κινητό, υπάλληλοι είναι κι αυτοί, αν τους δει το αφεντικό ή τους καταγγείλεις στην εταιρία τους θα αλλάξει κάτι;
Έχω δει τριαξονικό βυτιοφόρο να βγαίνει για προσπέραση σε διπλή γραμμή και να πηγαίνει του σκοτωμού και αυτό γιατί μάλλον έπεσε πίεση από την εταιρία να προλάβει το δρομολόγιο.
Τις ίδιες πιθανότητες έχουν όλοι να προκαλέσουν ατύχημα, δεν ωθεί κανένα δημόσιο τη συγκεκριμένη παρανομία. Είναι παράβαση του ΚΟΚ, άρα θέμα της τροχαίας.Βάλε και τα εγκληματικά λιωμένα λάστιχα τους,μπορεις να δεις και τον αέρα που έχουν μέσα!!!Τουλάχιστον στα αστικά λεωφορεία ,Boto αλλά έχουν και πέλμα. Συμπέρασμα;;;; κινδυνεύουμε από παντού.
Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]