-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
ακριβως πανω απο το sync αυτο που μοιαζει με 2 ηχεια δεν εχει δηλαδη...?!! εγω στην αρχη πιστευα οτι υπηρχε μετα δεν εβλεπα κατι να ακουγεται απο εκει πηγα στις ρυθμισεις τιποτα...!
βασικα θεωρω καλη την αναβαθμιση των ηχειων στις πορτες με κατι ποιο καλο αλλα εκει πανω θεωρω πως να ξεκουμπωσεις κουμπωσεις μετα οι τριγμοι θα γινουν καθημερινο φαινομενοΝαι αλλά μετά θα έχει δυνατά ηχεία οπότε δεν θα τους ακούς.
σωστοτατος
-
Στο Fiesta δεν έχουν βάλει b&o ηχοσύστημα; Κάνω λάθος;
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αν πάντως υπάρχει η καλωδίωση για το subwoofer πίσω στη ρεζέρβα και μπορεί να μπει κάτι τέτοιο θα είναι καλή περίπτωση.
-
Το πρώτο 'μικρό' service στο Kuga. Λεπτομέρειες προσεχώς.
-
Μικρό? Εδώ λείπει το μισό αμάξι....
-
Ψιλοπονάω που το βλέπω έτσι, ελπίζω να μην είναι θέμα ζημιάς
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Πονεσα.
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δεν δούλεψε κάποιο από τα συστήματα City/Brake/Park/κλπ ?
Ή περνάς κάποιο αξεσουάρ και μας το κρύβεις ?
-
Μεγαλυτερο intercooler?
-
Αλλαγη τουρμπο , σφυριλατο μοτερ , oversized valvetrain = kuga 1.5 300+ ps [emoji14]
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
-
Μακάρι να περναγα κάτι. Μπήκε κομπλε, βγήκε τυφλό. Ψόφησε το αριστερό xenon
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Μακάρι να περναγα κάτι. Μπήκε κομπλε, βγήκε τυφλό. Ψόφησε το αριστερό xenonΧάλασε μετά το service ή κατά την διάρκεια?
Γιατί έχουν ξηλώσει όλο τον προφυλακτήρα και το εμπρός μέρος....τόσο δύσκολο είναι να αλλάξουν ένα φανάρι? ή ψάχνουν να βρούν το πρόβλημα?
-
Λοιπόν, το αυτοκίνητο μπήκε 9 η ώρα για το 1ο service λόγω έτους. Στο αναβατόριο, και ενώ ο βοηθός μάστορα άλλαζε λάδια και φίλτρο, κάνει παράλληλα και ένα τσεκ στα φώτα γύρω γύρω (φρένα, όπισθεν κτλ, κλασσικά) Τον βλέπω να ρωτά κάτι τον ηλεκτρολόγο.
Ακούω τον ηλεκτρολόγο να του φωνάζει 'άστα αυτά είναι xenon δεν είναι απλά'. Με το που τελειώνει το service πάει ο ηλεκτρολόγος και αρχίζει και ψάχνει κάτι στο μπροστά αριστερό φανάρι. Αρχίζει να με πιάνει κρύος ιδρώτας.
Βγάζει test light, βλέπει ρεύμα, βγάζει λάμπα, ψάχνει για άλλη, βάζει-δοκιμάζει. Κάνει νόημα στον υπεύθυνο service. κάτι του λέει. Με τα πολλά πολλά με φωνάζουν και με ρωτάνε αν δούλευαν τα φώτα.
- Φυσικά τους λέω, κανονικά, κανένα πρόβλημα.
- Ε, τώρα μου λένε δεν δουλεύει το αριστερό
Don't worry, everything is under control.
Βάζει το laptop στον εγκέφαλο.
Ξανατσεκάρει φίσες, κοιτάει από εδώ, κοιτάει από εκεί αλλά τι να κάνει ο κακόμοιρος, όλο modules είναι το φανάρι.
Με φωνάζει, μου λέει πρέπει να βγει ο προφυλακτηρας γιατί δε φαίνεται τίποτα.Προχώρα του λέω, τι να κάνουμε.
Αρχίζει και ξηλώνει. Φώναξε και τον αρχιμονταριστή και μαζί βγάζατε clips και βίδες. Πολλά clips.
Μετά από κανένα τέταρτο κατεβαίνει ο προφυλακτήρας.Παίρνει στο χέρι το φανάρι, βγάζει και το άλλο. Τα βάζει δίπλα δίπλα και τα κοιτά. Λέξη δεν μαρτυρούσαν τα άτιμα.
Σε εκείνο το σημείο πήγα στο χώρο των επισκεπτών και κάθισα στην ηλεκτρική τους μασαζοπολυθρονα.
Υποθέτω ότι χρησιμοποίησαν την αλάνθαστη μέθοδο της τράμπας για να αποφανθούν ότι το φανάρι ξεxenωσε.
Ο υπεύθυνος του υπεύθυνου (έπιασα top level, αφού εκτός από ένα evo στη γωνία, ήμουν ο VIP κάτοχος της ημέρα), με ενημέρωσε ότι το φανάρι ολόκληρο μαζί με τα modules θα αντικατασταθεί.
Μόλις έρθει.
Από το εξωτερικό.
Σε 15 μέρες.
Maximum.To φανάρι δεν ξέρω αν χάλασε πριν πάει στο service ή κατά τη διάρκεια του service. Την τελευταία φορά που βγήκε από το γκαράζ γύρισε βράδυ και τα φώτα δούλευαν. Σήμερα το πρωί φυσικά πού το πήγα δεν τσέκαρα, ήταν μέρα.
Κοιτώντας το βέβαια, και να θέλεις να του κάνεις κάτι δεν μπορείς. δεν χωράει ούτε δάκτυλο να μπει. Να μου έλεγαν ότι έχει κοπεί καλώδιο να πω ότι έκανε μ&^%#$^ ο βοηθός. Αλλά το πρόβλημα είναι στο φανάρι.
Αν ήταν mazda θα έτρεχε το αίμα κάποιου τεχνικού στην Ιαπωνία. Τώρα το πολύ να μυρίζει το δάχτυλό του ένας χοντρός Αμερικάνος.
Σφάλμα στο ταμπλό δεν είχα, ούτε πριν ούτε μετά. Ο ηλεκτρολόγος με ενημέρωσε ότι σφάλμα του έβγαλε, αλλά δεν διευκρίνισε αν ήταν στον εγκέφαλο ή στην οθόνη και το έσβησε.
Κατά τα άλλα έμεινα πολύ ευχαριστημένος από το service , λάδια-φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας, υγρό καθαριστήρα, tyre rotation, κάρτα καυσαερίων σύνολο 133
-
Πωωω ρε φίλε, λες να πρέπει να αρχίσει να με λούζει κρύος ιδρώτας ?
Μπα, έπεσες στην περίπτωση των περιπτώσεων, πιθανότατα το πρωί που έβαλες μπροστά δεν πέρασε τον 'έλεγχο' το φανάρι, αλλά γιατί δεν έβγαλε μήνυμα ? Στο δικό μου garage που ανάβουν κατευθείαν λόγω σκότους, βλέπω αμέσως τον έλεγχο που κάνει σε λάμπες και μοτεράκια, οπότε καταλαβαίνω αν είναι ΟΚ.
Καλά, για τη Mazda μην ορκίζεσαι, εδώ ΌΛΑ τα CX7 στράβωναν δισκόπλακες και ράγιζαν τουρμπίνες, και επίσημη ανάκληση δεν έγινε ποτέ, απλά στο μιλητό είχε δοθεί οδηγία να αλλάζουν κιθάρες και δίσκους, και να γίνεται αλλαγή τουρμπίνας, τουλάχιστον εντός εγγύησης. Μετά, αφού όλα ξαναέβγαζαν τα ίδια προβλήματα, τα πλήρωνες από τη τσέπη σου....
-
Που έγινε το σέρβις;
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εισαι Ωραιος! Εγω δεν θα ειχα την διαθεση να μεινω ηρεμος.... 15 μέρες τι θα κανεις?
-
Άρα όλα μια χαρά!
Πόσα χιλιόμετρα έχεις? Γιατί και εγώ πλησιάζω για service και σκέφτομαι να κάνω και τα λεαστικά rotation, όπως ορίζει και η Ford.
-
Service έγινε στην Car center Αμφιθέας. Από εκεί έχει αγοραστεί και το αμάξι. Χιλιόμετρα 10.000 παρά κάτι.
Γινόταν ένας πανικός, έχει τρελή δουλειά.
Ο ηλεκτρολόγος φαινόταν να το έχει το άθλημα, αλλά φάνηκε στο πρόσωπό του ότι θα ήθελε αυτή η βδομάδα να είχε 3 καθημερινές. Η επόμενη καμία.
Όταν τον ρώτησα στο τέλος αν είναι έτσι καθε μέρα, ένα δάκρυ κύλησε στο μάτι τουΤο σχέδιο για update όλων των modules από το ETIS φυσικά ναυάγησε. Μου υποσχέθηκαν ότι όταν επιστρέψω για το φανάρι θα γίνουν όλα τα updates (αν φυσικά υπάρχουν ενημερώσεις). Τους ξεκαθάρισα ότι μπορεί να μην κοιτάω τακάκια και λάδια, αλλά τα updates μου τα θέλω
Πριν επιστρέψω σπίτι τσέκαρα ότι όλοι οι αισθητήρες δουλεύουν, καθώς και το αυτόματο παρκάρισμα. Adaptive cruise control δεν έχει, και το city brake είναι στο τζάμι. Δεν δοκίμασα τα πιτσιλιστηρια στα φώτα. Αν ξέχασαν να τα συνδέσουν το πολύ πολύ να ψεκάζουν τώρα το intercooler, άρα είναι αναβάθμιση evo tommi makinen edition.
Πλάκα είχαν οι νεαροί βοηθοί που προσπαθούσαν να βρουν τι φταίει και δεν ανάβει το φως στην πινακίδα σε ένα mondeo του 99? Κρατούσαν το test light σαν να κρατούσαν φίδι.
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
...το πολύ πολύ να ψεκάζουν τώρα το intercooler, άρα είναι αναβάθμιση evo tommi makinen edition...Έτσι μπράβο, δεν θέλω μετριότητες. Βάζουμε το 57i της KN, τη μεγάλη hybrid και το 'καλό' MAXD OUT της Puma, συν φλάντζες και valvetrain από το ST, και τσουπ, να τα 300+ αλογάκια
-
Χίλια μπράβο για την ψυχραιμία σου και το χιούμορ σου infide1!
[emoji3]
Ford Kuga