-
Ο χρήστης regbulk έγραψε:
Καλή χρονιά σε όλους. Έχει ακουστεί πλάνο για το πότε αναμένεται να ανακοινωθεί/κυκλοφορήσει νέα γενιά kuga; (όχι το πρόσφατο mk2 facelift)Νομιζω Νοεμβριο του 19 θα ξεκινησει η παραγωγη του.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
-
Και ναι, είναι γεγονός: μετά από 2+ μήνες που το έχω, χρησιμοποίησα χθες το Park Assist, σε στενό πίσω από τον Ερυθρό Σταυρό. Σε σχετικά άνετο χώρο (σε μήκος είχε τουλάχιστον +1 μέτρο διαθέσιμο), αλλά με ΠΟΛΥ μικρό πλάτος δρόμου, βρήκε αμέσως το χώρο, πάρκαρε με τη μία, και το έφερε σχεδόν στο πόντο από το πεζοδρόμιο, χωρίς να βρει ούτε το ελαστικό, ούτε φυσικά η ζάντα στο κράσπεδο. Θα το χαρακτηρίσω 'τέλειο', δεν μπορώ να βρω τι θα μπορούσε να κάνει καλύτερα
Ή μάλλον, αν ήταν και 'ξε-Park assist', η γυναίκα μου σίγουρα θα το ξανασκεφτόταν να οδηγήσει το Kuga....
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Και ναι, είναι γεγονός: μετά από 2+ μήνες που το έχω, χρησιμοποίησα χθες το Park Assist, σε στενό πίσω από τον Ερυθρό Σταυρό. Σε σχετικά άνετο χώρο (σε μήκος είχε τουλάχιστον +1 μέτρο διαθέσιμο), αλλά με ΠΟΛΥ μικρό πλάτος δρόμου, βρήκε αμέσως το χώρο, πάρκαρε με τη μία, και το έφερε σχεδόν στο πόντο από το πεζοδρόμιο, χωρίς να βρει ούτε το ελαστικό, ούτε φυσικά η ζάντα στο κράσπεδο. Θα το χαρακτηρίσω 'τέλειο', δεν μπορώ να βρω τι θα μπορούσε να κάνει καλύτερα [emoji106]Ή μάλλον, αν ήταν και 'ξε-Park assist', η γυναίκα μου σίγουρα θα το ξανασκεφτόταν να οδηγήσει το Kuga....
Καλημέρα.
Μα είναι και ξε-park assist ( είναι η τρίτη επιλογη ) απλά λειτουργεί μόνο σε οριζόντιο parking και όχι κάθετο.
Και εγώ μιας -δυο φορές που το έχω δοκιμάσει με βολεψεSent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Τι είπες τώρα ...λες να μου το είπε το παλικάρι στη Βελμάρ και να μην το θυμάμαι καν ?
...και έχεις δίκιο
ΕΝΕΡΓΌ ΣΎΣΤΗΜΑ ΥΠΟΒΟΉΘΗΣΗΣ ΣΤΆΘΜΕΥΣΗΣ
ΕΝΕΡΓΌ ΣΎΣΤΗΜΑ ΥΠΟΒΟΉΘΗΣΗΣ ΣΤΆΘΜΕΥΣΗΣ
Παράλληλη στάθμευση, κάθετη στάθμευση, υποβοήθηση εξόδου από παράλληλο χώρο στάθμευσης -
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Και ναι, είναι γεγονός: μετά από 2+ μήνες που το έχω, χρησιμοποίησα χθες το Park Assist, σε στενό πίσω από τον Ερυθρό Σταυρό. Σε σχετικά άνετο χώρο (σε μήκος είχε τουλάχιστον +1 μέτρο διαθέσιμο), αλλά με ΠΟΛΥ μικρό πλάτος δρόμου, βρήκε αμέσως το χώρο, πάρκαρε με τη μία, και το έφερε σχεδόν στο πόντο από το πεζοδρόμιο, χωρίς να βρει ούτε το ελαστικό, ούτε φυσικά η ζάντα στο κράσπεδο. Θα το χαρακτηρίσω 'τέλειο', δεν μπορώ να βρω τι θα μπορούσε να κάνει καλύτεραΉ μάλλον, αν ήταν και 'ξε-Park assist', η γυναίκα μου σίγουρα θα το ξανασκεφτόταν να οδηγήσει το Kuga....
To Park out assist είναι όντως χρήσιμο, ειδικά εάν πρέπει να κάνεις πολλές μανούβρες.
Το σύστημα είναι εξαιρετικό - ΟΤΑΝ - δουλεύει, γιατί εγώ (και κυρίως η γυναίκα μου!) που το χρησιμοποιούμε πολύ συχνά, αρκετές φορές (περί το 20-30%) 'μπερδεύεται' με τις θέσεις.
-
Μιας και ήδη έχω διαπιστώσει ότι το ηχητικό πακέτο των Business και ST-Line είναι ολίγον τι οριακό, σκέφτομαι αν και ποια και τι είδους αναβάθμιση να του κάνω. Προφανώς δεν θέλω να μπλέξω και τόσο πολύ, ούτε να αρχίσω ξηλώματα, καλωδιώσεις, ενισχυτές κλπ, οπότε όπως το βλέπω εγώ, σκέφτομαι να προχωρήσω με αναβάθμιση των ηχείων.
Βάσει χαρακτηριστικών, τα Business και ST-Line έχουν 6 ηχεία, 4 μπροστά και 2 πίσω, άρα υποθέτω ότι είναι διαιρούμενα μπροστά και ομοαξονικά πίσω ? Η πιο λογική κίνηση θα ήταν να μπουν τα ηχεία του Vignale, που τα ονομάζουν 'Sony Premium', τα οποία είναι 9, άρα λογικά θα είναι δύο διαιρούμενα μπροστά + το κεντρικό ηχείο στο ταμπλώ, και δύο διαιρούμενα πίσω ? Σωστά υποθέτω, ξέρει κανείς ? Αλλά και πάλι, sub δεν υπάρχει στα Sony συστήματα που δίνει η Ford ? Και αυτό που πάει, στο χώρο της ρεζέρβας (όπως έχω δει στο αγγλικό forum) ? Και εμείς που έχουμε ρεζέρβα ?
Αυτά που έχω δει στο site της Ford είναι τα ηχεία της Pioneer, και δίνουν και ως επιλογή ένα ενεργό sub
Δεν βλέπω όμως τίποτα για κεντρικό ηχείο, τίποτα για διαιρούμενα πίσω, και το sub νομίζω ότι πάει κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού, το έχει δει κανένας αυτό, να μας πει και πως παίζει ?
-
Πριν ξεκινήσεις μάλλον θα πρέπει να ακούσεις ένα Vignale για να δεις αν η διαφορά αξίζει τα λεφτά που θα κοστίσει η 'εργοστασιακή' μετατροπή. Μετά εγώ θα έπαιρνα το VIN από το Vignale, θα πλήρωνα συνδρομή για 1 ημέρα (€15) στο ford etis και θα έβλεπα τι διαφορές έχει το δικό μου με το vignale (και τα part numbers). Από εκεί και πέρα βλέπεις τι μπορείς να βρεις από το εμπόριο πιο φθηνά (πχ sony ηχεία) και τι πρέπει να πάρεις από τη Ford
Πιθανότατα το vignale να έχει και άλλη πλακέτα (APIM?) στο multimedia.
To 9o ηχείο μήπως είναι το subwoofer; Έχει θέση για κεντρικό στο ταμπλό; Δεν έχω κοιτάξει.
-
Ναι υπάρχει κεντρικό ηχείο στο 'καλό' σύστημα, αν κοιτάξεις eBay θα δεις και πως είναι, και νομίζω όλα τα Kuga φοράνε το τρυπητό κάλυμμα, οπότε μπορείς να δεις και τη κενή θέση αν κοιτάξεις από πάνω. Από όσο έχω δει στο αγγλικό forum, το εργοστασιακό sub μπαίνει στο κάτω μέρος εκεί που είναι η ρεζέρβα, μαζί με το kit επισκευής (και μάλιστα οι άγγλοι ρωτάνε αν υπάρχει ήδη η καλωδίωση εκεί για να το βάλουν εκ των υστέρων). Αλλά ως aftermarket, μόνο αυτό το Pioneer στο fordaccessories.gr έχω βρει, που λένε ότι μπαίνει στη μικρή θήκη κάτω από τη θέση συνοδηγού.
Δεν καίγομαι να κάνω 'εργοστασιακή' αναβάθμιση, πόσο μάλλον αν είναι να την χρυσοπληρώσω, και μπορεί όντως το Vignale και το 'καλό' σύστημα να έχει και τίποτα άλλο extra, απλά χθες-προχθές διαπίστωσα το πόσο μέτριο ηχητικό αποτέλεσμα έχουν τα μαμά -μάλλον χάρτινα ?- ηχεία...
-
Μπλέξιμο. Το κεντρικό ηχείο μάλλον χειροτερεύει την κατάσταση, τουλάχιστον από ότι λένε στο forum. Στα Focus το αποσυνδέουν μάλιστα. Η αλλαγή των ηχείων θα είναι σχετικά εύκολη, ειδικά με τα ηχεία της sony που από ότι βλέπω έχουν δακτύλους - αντάπτορες. Με το sub όμως τι γίνεται με την καλωδίωση; Μιλάω πάντα για αυτό κάτω από το κάθισμα.
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Δεν καίγομαι να κάνω 'εργοστασιακή' αναβάθμιση, πόσο μάλλον αν είναι να την χρυσοπληρώσω, και μπορεί όντως το Vignale και το 'καλό' σύστημα να έχει και τίποτα άλλο extra, απλά χθες-προχθές διαπίστωσα το πόσο μέτριο ηχητικό αποτέλεσμα έχουν τα μαμά -μάλλον χάρτινα ?- ηχεία...Γι αυτό πας στην λύση καλά ηχεία (π.χ. Focal) και ενισχυτής, και τελείωσες. Αν και πιστεύω ότι και απλά με μια αλλαγή ηχείων με κάτι πιο ποιοτικό, θα σε καλύψει ο μαμά ενισχυτής του υπάρχοντος ηχοσυστήματος.
-
Και εγώ από τα λίγα που διάβασα, το κεντρικό λένε ότι είναι πολύ 'βαρύ' και επειδή λείπει η δυνατότητα ρύθμισής του ξεχωριστά από τα υπόλοιπα, δεν μπορείς να μετατοπίσεις το κέντρο της 'σκηνής' ή να την ανοίξεις περισσότερο προς τα περιφερειακά ηχεία, γι'αυτό και διαμαρτύρονται. Απλώς θυμάμαι ότι το κεντρικό ηχείο στο Bose του CX7 ήταν πολύ καλό και έδινε πολύ καλό βάθος και εστίαση στη φωνή και βοηθούσε να 'στηθούν' τα όργανα σε σωστές αποστάσεις.
Έριξα μια ματιά στο ebay, και υπάρχουν έτοιμα σετάκια από πολλούς κατασκευαστές, από Rockford, Sony και Pioneer μέχρι JBL και Eton, με όλους τους αντάπτορες και βάσεις. Αυτό υποθέτω ότι θα είναι και το πιο απλό, τα παίρνω, βγάζω/βάζω και τέλος, από το να μπλέκω με τα 'εργοστασιακά'.
Για το sub, το 110 δεν υπάρχει καν διαθέσιμο, αλλά υπάρχει το επόμενο, το 120, στα ίδια περίπου λεφτά. Όμως κανένα τους δεν είναι τόσο μικρό όσο νόμιζα, πιάνουν όλο το χώρο κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού, και έχουν εισόδους είτε για line είτε για speaker-level, συν ενσύρματο χειριστήριο. Προφανώς θα πρέπει να δρομολογηθούν μέχρι πίσω από το Sync, εκεί αρχίζει και μπλέκει λίγο το πράγμα. Α, και βέβαια υπάρχουν και άλλα παρόμοια ενεργά subs, απλώς αναφέρω το Pioneer γιατί το προτείνει η Ford ως εργοστασιακή αναβάθμιση....
-
Για το sub δες καταρχήν μήπως φτάνει η καλωδίωση πίσω στην ρεζέρβα. ίσως να μπορείς τότε να ταιριάξεις κανένα spare wheel subwoofer.
-
Ρε παιδιά, καινούρια (και ακριβά) αυτοκίνητα πως αντέχετε να τα βλέπετε να τα 'ξεκοιλιάζουν';
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ρε παιδιά, καινούρια (και ακριβά) αυτοκίνητα πως αντέχετε να τα βλέπετε να τα 'ξεκοιλιάζουν';Καλά, δεν πήραμε καμιά Chiron ή κανά Agera για να θεωρήσουμε ότι είναι 'πανακρίβου και μη μου άπτου'
Τώρα όσον αφορά το 'ξεκοίλιασμα', καλά για τα ηχεία δεν λέω τίποτα, κούμπωμα/ξεκούμπωμα των door panels είναι, σιγά τη ζημιά που μπορεί να πάθει. Αλλά ακόμα και αν π.χ. πρέπει να βγει το Sync, 7-8 βίδες είναι, επίσης μικρή παρέμβαση. Ακόμα και για το συναγερμό που λένε πολλά παιδιά και εδώ μέσα ότι 'δεν αντέχω να το βλέπω', 'με έπιασε η καρδιά μου' ή κάτι παρεμφερές, ειδικά αν βάλεις Canbus συναγερμό, 3-4 καλώδια είναι, μια φύσα, και κούμπωμα/ξεκούμπωμα εκεί που θα τον τοποθετήσεις.
Αν λοιπόν είναι για κάποιο σχετικά σοβαρό σκοπό, νομίζω ότι δικαιολογείται το να παρέμβεις ακόμα και σε εντελώς καινούριο αυτοκίνητο, για να επιτύχεις καλύτερο αποτέλεσμα. Ας πούμε, αν έχετε δει μαμά απλά ηχεία και τα συγκρίνετε με οποιοδήποτε έστω απλά ανεκτό aftermarket, θα συμφωνήσετε
-
Εγώ μάλλον τρομάζω λόγω των εμπειριών μου από 'ξεκοιλιάσματα' σε διάφορα μαγαζιά ηχητικών.
Έχω δει (ζήσει) απίστευτες καταστάσεις, οπότε με επηρεάζουν. -
Νίκο, έχει video στο you tube που κάνουν το ταμπλο βίδες, το βλέπεις και σκέφτεσαι 'μα τι κάνουν οι άνθρωποι, θα ξαναδέσει αυτό?' αλλά μόλις το κάνεις και συ μόνος σου στο δικό σου αμάξι, (αφού έχεις δει το video 30 φορές ) λες μετά, 'οκ, δεν μου φάνηκε και τόσο δύσκολο' και νοιώθεις
-
Εχει αλλαξει κανεις το sync stereo με αλλο μη εργοστασιακο?
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Εγώ είμαι ευχαριστημένος καπό το ηχοσύστημα (λόγω παιδιού δεν ακούω όπως παλία, δηλαδή ούτε τα ίδια τραγούδια ούτε ίδια ένταση), οπότε δεν πρόκεται να το πειράξω. Πάντως σε απόδοση είναι εφάμιλλο του Hi-Fi Professional (με 7 ηχεία) που είχα στην 116i και πολύ ανώτερο από το απλό ηχοσύστημα που είχε η 116i.
To μόνο που ίσως να άλλαζα στο Kuga να ήταν τα υφιστάμενα ηχεία με άλλα πιο ποιοτικά.
-
ακριβως πανω απο το sync αυτο που μοιαζει με 2 ηχεια δεν εχει δηλαδη...?!! εγω στην αρχη πιστευα οτι υπηρχε μετα δεν εβλεπα κατι να ακουγεται απο εκει πηγα στις ρυθμισεις τιποτα...!
βασικα θεωρω καλη την αναβαθμιση των ηχειων στις πορτες με κατι ποιο καλο αλλα εκει πανω θεωρω πως να ξεκουμπωσεις κουμπωσεις μετα οι τριγμοι θα γινουν καθημερινο φαινομενο -
Ο χρήστης giorgostap έγραψε:
ακριβως πανω απο το sync αυτο που μοιαζει με 2 ηχεια δεν εχει δηλαδη...?!! εγω στην αρχη πιστευα οτι υπηρχε μετα δεν εβλεπα κατι να ακουγεται απο εκει πηγα στις ρυθμισεις τιποτα...!
βασικα θεωρω καλη την αναβαθμιση των ηχειων στις πορτες με κατι ποιο καλο αλλα εκει πανω θεωρω πως να ξεκουμπωσεις κουμπωσεις μετα οι τριγμοι θα γινουν καθημερινο φαινομενοΝαι αλλά μετά θα έχει δυνατά ηχεία οπότε δεν θα τους ακούς.
Ford Kuga