-
Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
Φίλε Adriver δε νομίζω οι δημοσιογράφοι του whatcar να υποστηρίζουν ότι auris focus είναι ισοδύναμα σε οδική συμπεριφορά. Συγκεκριμένα .
FOCUS****
The Focus is the sweetest-handling car in its class. It's also refined, safe
4 out of 5 stars
Superb handling; well controlled ride
AURIS**
It's pretty dull to drive, refinement really should be betterΧεστο whatcar, στοιχειωδης αντιληψη των πραγματων να εχεις αντιλαμβανεσαι ποσο καλυτερο ειναι το focus σ αυτο τον τομεα.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Μια χαρά θα μπει και η Toyota στο downsizing και τα πετρέλαια, έστω και αργά.Μπορεί να γίνεται συζήτηση για τα πετρέλαια και τα dieselgate, στην πράξη όμως το χρήμα κινεί την αγορά. Και με την τιμή του πετρελαίου να έχει φτάσει σε ιστορικά χαμηλά (και να συνεχίζει την πτώση του), τους πετρελαιοκινητήρες να είναι απίστευτα οικονομικοί (τι καταναλώσεις θα έκανε άραγε ένα πετρελαιοκίνητο Prius;) και βελτιωμένα διαρκώς χαρακτηριστικά λειτουργίας, την πίεση την δέχονται πλέον τα υβριδικά/ηλεκτροκίνητα. Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες σταματούν σταδιακά οι κρατικές επιδοτήσεις για την αγορά υβριδικών/ηλεκτροκίνητων, ενώ αρκετοί είναι αυτοί που φοβούνται την πολυπλοκότητα των υβριδικών συστημάτων.
Γιατί μπορεί εσύ να εμπιστεύεσαι την Toyota και την υποστήριξη της Ελληνικής αντιπροσωπείας, δεν θέλω να σκέφτομαι όμως τι μπορεί να τύχει στον ιδιοκτήτη ενός υβριδικού VW/ Audi για παράδειγμα.
Με όριο ζωής επίσης τα 100.000Km για τις μπαταρίες, πόσοι είναι που θα επιλέξουν να δώσουν ένα μεγάλο ποσό για την απόκτηση του αυτοκινήτου και μετά από πχ 10 χρόνια ένα δυσανάλογο με την αξία του αυτοκινήτου ποσό για να αντικαταστήσουν τις μπαταρίες του;
Για αυτό και τα διαγράμματα από το ποσοστό πωλήσεων των πετρελαιοκίνητων στην Ευρώπη αν και παρουσίαζαν μια πτώση πριν 2-3 χρόνια, τώρα είναι ξανά σε άνοδο.
Και από το 14% της αγορά που κατείχαν το 1990 σήμερα είναι πάνω από το 53%.
Όπως ειπώθηκε, οι πετρελαιοκινητήρες στοχοποιούνται διότι ρυπαίνουν περισσότερο και ας είναι οικονομικότεροι. Για αυτό άλλωστε και δεν μπαίνουν συνήθως στα υβριδικά.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Παίζει τα υβριδικά πολύ η τογιοτα και δεν ασχολείται με τα πετρέλαια που έγιναν εδώ της μόδας λόγω της πρόσφατης απελευθέρωσηςSorry αλλα κατα τα καλά και συμφέροντα βρε Στεφανε λες...
Βάλε δίπλα την Honda που ότι και να σκεφτείς το έχει ... Μικρότερη εταιρία και έχει απο ηλεκτρικές και υβριδικες σκούπες, από επιδοσεων supercars, από premium ή low budget θυγατρικές, από diesel προτάσεις, από ,από, ... και σε όλα κορυφαία και σε παγκόσμια αγορά. Για παράδειγμα προς μίμηση είναι!
Οι 'δικοί σου' στην καθυστέρηση και στην αργοπορία μου είναι! Όχι που φτάσαμε 2015 για υβριδικό άσπρο Yaris!!![emoji38] -
Όχι βρε το Yaris υβρίδιο βγαίνει από τότε που τρέχει το παρόν μοντέλο προ f/l... Το είχα δει με τα μάτια μου....
-
Υποψηφιοι αγοραστες Toyota RAV4 (MY2014) εχετε υποψη σας και το παρακατω:
Small overlap crash test (passenger side) απο τον αμερικανικο οργανισμο οδικης ασφαλειας IIHS
Αποτελεσμα: PoorΔυστυχως η Toyota ενισχυσε το πλαισιο του RAV4 μονο απο την πλευρα του οδηγου ωστε να παιρνει καλη βαθμολογια στο συγκεκριμενο απαιτητικο crash test το οποιο μεχρι προτινος διεξαγοταν αποκλειστικα απο τη μερια του οδηγου (αριστερη). Ωστοσο η πλευρα του συνοδηγου δεν εχει αντιστοιχη ενισχυση με αποτελεσμα στο ιδιο τεστ οταν το εμποδιο μεταφερεται δεξια, η προσκρουση να ειναι πολυ επικινδυνη για το συνοδηγο και να ειναι πιθανοτατος ο τραυματισμος του τελευταιου.
Μαλιστα οι μηχανικοι αφου ελυσαν το αυτοκινητο διαπιστωσαν με γυμνο ματι τη διαφορετικη δομη του πλαισιου αριστερα - δεξια και ετσι το χαρακτηρισαν 'asymmetrical vehicle' (ασυμμετρο οχημα).
http://www.iihs.org/iihs/news/desktopne ... rs-at-risk -
O ορισμός της Α Π Α Τ Η Σ δηλαδή
-
Φωτογραφια του εμπρος μερους ενος RAV4 (MY2014) μετα την αφαιρεση του προφυλακτηρα και των εξωτερικων εξαρτηματων. Ειναι εμφανης η διαφορετικη δομη και ενισχυση του πλαισιου στην πλευρα του οδηγου - δεξια οπως βλεπουμε τη φωτο (οπου μεχρι προτινος γινοταν το small overlap crash test) σε σχέση με την πλευρα του συνοδηγου.
Διαφορετικη παραμορφωση του εμπρος μερους του αυτοκινητου αναλογα με το αν η συγκρουση ειναι απο δεξια η αριστερα.
Ειναι εμφανης η μεγαλυτερη εισοδος του ταμπλω στην καμπινα επιβατων οταν η συγκρουση γινεται απο τη μερια του συνοδηγου με πιθανο αποτελεσμα το σοβαρο τραυματισμο του τελευταιου στα ποδια. Επισης ψιλοαπαραδεκτο οτι κατα τη συγκρουση απο δεξια ανοιξε εντελως η πορτα του συνοδηγου!
-
Πάντως έχει μια λογική η μεγαλύτερη ενίσχυση της πλευράς οδηγού γιατί η πλαγιομετωπικη τους επιβάτες αυτής της πλευράς θα επηρεάσει περισσότερο.
Χτύπημα από τη δεξιά πλευρά σημαίνει συνήθως και παράβιαση της εκ δεξιων προτεραιότητας, άρα είμαστε πιο προσεκτικοί οταν μπαίνουμε σε τέτοια διασταύρωση -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Πάντως έχει μια λογική η μεγαλύτερη ενίσχυση της πλευράς οδηγού γιατί η πλαγιομετωπικη τους επιβάτες αυτής της πλευράς θα επηρεάσει περισσότερο.
Χτύπημα από τη δεξιά πλευρά σημαίνει συνήθως και παράβιαση της εκ δεξιων προτεραιότητας, άρα είμαστε πιο προσεκτικοί οταν μπαίνουμε σε τέτοια διασταύρωσηΧμ... δεν θα το ελεγα. Το συγκεκριμενο τεστ προσομοιωνει τη συγκρουση του 25% της μουρης του αυτοκινητου με εμποδιο περιορισμενου πλατους οπως ειναι ενα δεντρο η ενας στυλος της ΔΕΗ. Οι αμερικανικες στατιστικες εχουν δειξει οτι σημαντικος αριθμος θυματων και τραυματιων προερχονται απο τετοιου ειδους συγκρουσεις. Και για να λεμε την αληθεια απο τετοιες συγκρουσεις κινδυνευει περισσοτερο ο συνοδηγος καθως τα δεντρα και οι κολωνες ειναι δεξια στο δρομο και οχι αριστερα οπου συνηθως υπαρχει η αντιθετη λωριδα κατευθυνσης η το διαχωριστικο κρασπεδο. Το ιδιο ειδος συγκρουσης μπορει να γινει και οταν κανεις αποφευκτικο ελιγμο αριστερα η δεξια και χτυπας το προπορευομενο αυτοκινητο με το 25% της μπροστινης σου πλευρας. Παντως ειναι απαραδεκτο τοσο μεγαλες εταιρειες να τσιγκουνευονται λιγα ευρω παραπανω και να μη βαζουν την ιδια ενισχυση και απο την πλευρα του συνοδηγου...
-
Τα σχόλια του φίλου είναι πολύ σωστά για το toyota rav4 my2014.
Δείτε την απαράδεκτη βαθμολογία που είχε το αυτοκίνητο της έκδοσης του 2014.
http://www.cars.com/toyota/rav4/2014/safety-ratings/
Το καλό που έχουν οι Ιάπωνες σε αντίθεση με τους Γερμανούς είναι οτι παραδέχονται το πρόβλημα άμεσα και επιλύεται με την πρώτη ευκαιρία.
Δείτε βαθμολόγια της επόμενης έκδοσης my2015
http://www.cars.com/toyota/rav4/2015/safety-ratings/
Και ακόμη καλύτερα η έκδοση my2016
http://www.cars.com/toyota/rav4/2016/safety-ratings/
Δείτε και τα σχετικά σχόλια με τις βελτιώσεις που πήρε το μοντέλο στην συνέχεια.
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/toyota/rav4-4-door-suv/2016
-
Ο χρήστης geiasou έγραψε:
Πάντως έχει μια λογική η μεγαλύτερη ενίσχυση της πλευράς οδηγού γιατί η πλαγιομετωπικη τους επιβάτες αυτής της πλευράς θα επηρεάσει περισσότερο.
Χτύπημα από τη δεξιά πλευρά σημαίνει συνήθως και παράβιαση της εκ δεξιων προτεραιότητας, άρα είμαστε πιο προσεκτικοί οταν μπαίνουμε σε τέτοια διασταύρωσηΧμ... δεν θα το ελεγα. Το συγκεκριμενο τεστ προσομοιωνει τη συγκρουση του 25% της μουρης του αυτοκινητου με εμποδιο περιορισμενου πλατους οπως ειναι ενα δεντρο η ενας στυλος της ΔΕΗ. Οι αμερικανικες στατιστικες εχουν δειξει οτι σημαντικος αριθμος θυματων και τραυματιων προερχονται απο τετοιου ειδους συγκρουσεις. Και για να λεμε την αληθεια απο τετοιες συγκρουσεις κινδυνευει περισσοτερο ο συνοδηγος καθως τα δεντρα και οι κολωνες ειναι δεξια στο δρομο και οχι αριστερα οπου συνηθως υπαρχει η αντιθετη λωριδα κατευθυνσης η το διαχωριστικο κρασπεδο. Το ιδιο ειδος συγκρουσης μπορει να γινει και οταν κανεις αποφευκτικο ελιγμο αριστερα η δεξια και χτυπας το προπορευομενο αυτοκινητο με το 25% της μπροστινης σου πλευρας. Παντως ειναι απαραδεκτο τοσο μεγαλες εταιρειες να τσιγκουνευονται λιγα ευρω παραπανω και να μη βαζουν την ιδια ενισχυση και απο την πλευρα του συνοδηγου...
Εχεις απόλυτο δίκιο. Οσο επικίνδυνη μπορεί να είναι μια πλαγιομετωπική από την πλευρά του οδηγού που κατα βάσει θα είναι με άλλο επίσης κινούμενο όχημα από την απέναντι πλευρά το ίδιο επικίνδυνη μπορεί να είναι μια πλαγιομετωπική από την πλευρά του συνοδηγού σε σταθερό ή συμπαγές σημείο (τοίχο, μπαριέρα, δέντρο κλπ.) Τχνικές γνώσεις δεν έχω και δεν ξέρω κατα πόσο μπορούν να αναμετρηθούν μεταξύ τους οι κίνδυνοι οδηγού με του συνοδηγού όταν ο ένας έχει μπροστά του τιμόνι και πεντάλ και ο άλλος (ίσως) μόνο πτυσσόμενες ποτηροθήκες ...
ΙΜΟ μάλλον κάτι δεν έχουν μελετήσει σωστά, αλλά πριν το 'σταυρώσουμε' ας περιμένουμε λίγο μήπως δεν είναι το ΜΟΝΟ αλλά απλά το ΠΡΩΤΟ που ανακάλυψαν... Τι κάνουν άραγε οι άλλοι?!
-
Κώστα αν δεις και άλλες εταιρίες κάνουν τα ίδια όχι μόνο η τογιοτα.
Οποτε ή όλες κλέβουν ή απλά κάτι άλλο έχουν στο μυαλό τους.Απο άποψη φυσικής πάντως οι συγκρούσεις που αναφέρονται στο παράδειγμα είναι διαφορετικές και σαφώς πιο σφοδρη θα είναι μια από την πλευρά του οδηγου με αντίθετα κινούμενο όχημα οποία η δύναμη που θα ασκηθει θα είναι η συνισταμενη των δύο δυνάμεων. Σε αντίθεση με σταθερό εμπόδιο από την πλευρά συνοδηγού όπου έχουμε λιγότερη δύναμη
-
Τα πράγματα είναι απλά. Οι διαδικασίες ελέγχου των αυτοκινήτων (crash tests, εκπομπές καυσαερίων) είναι τόσο τυποποιημένες που είναι πολύ εύκολο για τις εταιρείες να σχεδιάσουν έτσι τα αυτοκίνητα τους, ώστε με το μικρότερο δυνατό κόστος να πετυχαίνουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.
Προσωπικά τα συγκεκριμένα αποτελέσματα τα θεωρώ αντίστοιχη απατεωνιά με αυτή του dieselgate.
Συγχαρητήρια στην Hyundai που είναι η μόνη εταιρεία που φαίνεται να είναι ειλικρινής.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Κώστα αν δεις και άλλες εταιρίες κάνουν τα ίδια όχι μόνο η τογιοτα.Γι΄αυτό ακριβώς λέω να μην το 'σταυρώσουμε'.
-
Το ερωτημα ειναι αυτες οι βελτιωσεις για το small overlap περνανε και στις Ευρωπαικες εκδοσεις ή οι ενισχύσεις είναι απουσες;;;
Toyota RAV4 (2014)