Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Kuga
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Kuga
    • 1
    • 2
    • 118
    • 119
    • 120
    • 121
    • 122
    • 265
    • 266
    • 120 / 266
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    5319
    54863
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:

      η αντικειμενικοτητα παει περιπατο απο ολους μας!η αληθεια βρισκεται καπου στην μεση και πιστευω δεν υπαρχει νικιτης αλλου υπερτερει το ενα αλλου το αλλο...θεωρω πως αν θες ενα καλο εξοπλισμο με μια πολυ καλη τιμη και με ενα ομορφο εξωτερικο περυτιλυγμα (ειδικα στην sti line εκδοχη) θα κοιταξεις προς το φορντ που σαν κερασακι στην τουρτα σου δινει και την 8ετη εγγηση!!τωρα αν θες εξτρα χωρους μαζι με πρακτικοτητα λιγο καλυτερη ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο καθως και ποιο μειωμενη καταναλωση ελεου βαρους θα κοιταξεις προς το WV...στα υπολοιπα οι διαφορες ειναι πολυ μικρες...! τωρα αν ο καθενας λεει το δικο μου φρεναρει στα τοσα μετρα εχει φρεναρες...ο αλλος το δικο μου στριβει σαν hot hatch... η το ενα πηρε 5 αστερια το 16 και το αλλο το 13 (το espase...kuga αμερικη πηγε καλα και το 17 σε πολυ απαιτητικο crash test https://www.youtube.com/watch?v=LVY4RTBO5as) παμε παλι στην ηλικια των 12...!!!!

      Κοιτα σε ενα suv που ειναι κατεξοχην οικογενειακο και εχει βγει το ασφαλεστερο περσι ενω για τα φρενα εχει αποδειχθει απο τεστ πως εχει Φρεναρες δε μπορεις να μη τα εκθειασεις αν ενδιαφερεσαι για την ασφαλεια. Τωρα να δινεις βαση στο στριψιμο ενω θα μπορουσες να παρεις χατσμπακ αφου σε ενδιαφερει αυτο μου κανει καπως αφου οσο καλα και να στριβεις δε παυει να ειναι ενα suv

      ετσι οπως το γραφεις δεν σε ενδιαφερει δηλαδη η οδικη συμπεριφορα και σε ενδιαφερουν μονο τα φρενα ....γιατι αν το παμε ετσι οπως το γραφεις μπορει να φρεναρει καλα αλλα δεν παυει να ειναι ενα suv και αν ηθελες φρεναρες παλι θα επερνες ενα χατσμπακ...η καλυτερα τα hot hatch δηλαδη και για το φορντ λενε οτι στριβει καλα δεν γερνει δεν πλεει στα πολλα...κτλ τι σημαινει οτι ειναι ποιο ασφαλες απο το tiguan??... που εχει σαν στοχο ποιο πολυ την ανεση...? η απο την αλλη οτι το φορντ δεν εχει φρενα? και ειναι επικυνδυνο σε μια δυσκολη κατασταση?ειναι ασφαλεστερο εννοεις φανταζομαι σε παθητικη ασφαλεια...5 αστερια...!!οκ στα υπολοιπα suv αν τρακαρεις σκοτωθηκες!? ενω στο tiguan θα βγεις τραγουδωντας... μερικες σελιδες πισω εστηλα και εγω ενα λινγκ με crashtest του φορντ το 17 που τα πηγε πολυ καλα αν διαβασεις! οκ το tiguan οπως λες θα τα πηγαινε καλυτερα αλλα ποσο ....!!!? δεν νομιζω τοσο ωστε να επηρεασει τον μεσο αγοραστη ?
      λυπαμαι που σου χαλαω το ονειρο αλλα οι διαφορες ειναι πολυ μικρες οχι μονο σε αυτα τα δυο αλλα στα περισσοτερα ανταγωνιστικα μοντελα και τα περισσοτερα που γραφονται κατα καιρους στον ειδικο τυπο ειναι ολιγον τι μιλημενα.... και αυτο το εχω δει και προσωπικα σε αλλες κατηγοριες μιας και εχω αλλαξει 6 αυτοκινητα(στα 35 που κοντευω) και ποιο πολυ λογο της δουλειας μου..που εχει αμεση σχεση με το αυτοκινητο

      Δε μου χαλας το ονειρο μην γελιεσαι. Αυτο που λεω ειναι οτι μπορω να εχω καλυτερα φρενα απο hot hatch χωρις να χρειαζεται να ειμαι hothatch. Επισης μπορω να εχω καλυτερη παθητικη ασφαλεια απο hot. Εσυ ομως μπορεις με το κουγκα να εχεις καλυτερο στησιμο απο hot? ΟΧΙ. Γκεγκε?
      Τα υπολοιπα suv ειναι ασφαλη αλλα το τιγκ ειναι ασφαλεστερο. Ναι καποιος μπορει να το επιλεξει μονο απο αυτο οπως αν θυμασαι παλια η ρενω διαφημιζε πως ηταν η μονη με ολα τα μοντελα πενταστερα

      Αμα εχεις μπατζετ ολα τα αμαξια τα κανεις και ασφαλη και πυραυλους ταυτοχρονα

      Sent from my SM-G955F using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tsotsos last edited by

        Σχετικά με τα καύσιμα στο Tiguan είτε βάλω V-Power diesel είτε AVIO δεν βλέπω καμμία διαφορά είτε σε κατανάλωση είτε σε θόρυβο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skous last edited by

          Γνωρίζει κανείς που μπορώ να βρώ το ύφασμα που έχει το πορτ-μπαγκάζ; Εννοώ αυτή την μοκέτα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giorgostap last edited by

            Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:

            η αντικειμενικοτητα παει περιπατο απο ολους μας!η αληθεια βρισκεται καπου στην μεση και πιστευω δεν υπαρχει νικιτης αλλου υπερτερει το ενα αλλου το αλλο...θεωρω πως αν θες ενα καλο εξοπλισμο με μια πολυ καλη τιμη και με ενα ομορφο εξωτερικο περυτιλυγμα (ειδικα στην sti line εκδοχη) θα κοιταξεις προς το φορντ που σαν κερασακι στην τουρτα σου δινει και την 8ετη εγγηση!!τωρα αν θες εξτρα χωρους μαζι με πρακτικοτητα λιγο καλυτερη ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο καθως και ποιο μειωμενη καταναλωση ελεου βαρους θα κοιταξεις προς το WV...στα υπολοιπα οι διαφορες ειναι πολυ μικρες...! τωρα αν ο καθενας λεει το δικο μου φρεναρει στα τοσα μετρα εχει φρεναρες...ο αλλος το δικο μου στριβει σαν hot hatch... η το ενα πηρε 5 αστερια το 16 και το αλλο το 13 (το espase...kuga αμερικη πηγε καλα και το 17 σε πολυ απαιτητικο crash test https://www.youtube.com/watch?v=LVY4RTBO5as) παμε παλι στην ηλικια των 12...!!!!

            Κοιτα σε ενα suv που ειναι κατεξοχην οικογενειακο και εχει βγει το ασφαλεστερο περσι ενω για τα φρενα εχει αποδειχθει απο τεστ πως εχει Φρεναρες δε μπορεις να μη τα εκθειασεις αν ενδιαφερεσαι για την ασφαλεια. Τωρα να δινεις βαση στο στριψιμο ενω θα μπορουσες να παρεις χατσμπακ αφου σε ενδιαφερει αυτο μου κανει καπως αφου οσο καλα και να στριβεις δε παυει να ειναι ενα suv

            ετσι οπως το γραφεις δεν σε ενδιαφερει δηλαδη η οδικη συμπεριφορα και σε ενδιαφερουν μονο τα φρενα ....γιατι αν το παμε ετσι οπως το γραφεις μπορει να φρεναρει καλα αλλα δεν παυει να ειναι ενα suv και αν ηθελες φρεναρες παλι θα επερνες ενα χατσμπακ...η καλυτερα τα hot hatch δηλαδη και για το φορντ λενε οτι στριβει καλα δεν γερνει δεν πλεει στα πολλα...κτλ τι σημαινει οτι ειναι ποιο ασφαλες απο το tiguan??... που εχει σαν στοχο ποιο πολυ την ανεση...? η απο την αλλη οτι το φορντ δεν εχει φρενα? και ειναι επικυνδυνο σε μια δυσκολη κατασταση?ειναι ασφαλεστερο εννοεις φανταζομαι σε παθητικη ασφαλεια...5 αστερια...!!οκ στα υπολοιπα suv αν τρακαρεις σκοτωθηκες!? ενω στο tiguan θα βγεις τραγουδωντας... μερικες σελιδες πισω εστηλα και εγω ενα λινγκ με crashtest του φορντ το 17 που τα πηγε πολυ καλα αν διαβασεις! οκ το tiguan οπως λες θα τα πηγαινε καλυτερα αλλα ποσο ....!!!? δεν νομιζω τοσο ωστε να επηρεασει τον μεσο αγοραστη ?
            λυπαμαι που σου χαλαω το ονειρο αλλα οι διαφορες ειναι πολυ μικρες οχι μονο σε αυτα τα δυο αλλα στα περισσοτερα ανταγωνιστικα μοντελα και τα περισσοτερα που γραφονται κατα καιρους στον ειδικο τυπο ειναι ολιγον τι μιλημενα.... και αυτο το εχω δει και προσωπικα σε αλλες κατηγοριες μιας και εχω αλλαξει 6 αυτοκινητα(στα 35 που κοντευω) και ποιο πολυ λογο της δουλειας μου..που εχει αμεση σχεση με το αυτοκινητο

            Δε μου χαλας το ονειρο μην γελιεσαι. Αυτο που λεω ειναι οτι μπορω να εχω καλυτερα φρενα απο hot hatch χωρις να χρειαζεται να ειμαι hothatch. Επισης μπορω να εχω καλυτερη παθητικη ασφαλεια απο hot. Εσυ ομως μπορεις με το κουγκα να εχεις καλυτερο στησιμο απο hot? ΟΧΙ. Γκεγκε?
            Τα υπολοιπα suv ειναι ασφαλη αλλα το τιγκ ειναι ασφαλεστερο. Ναι καποιος μπορει να το επιλεξει μονο απο αυτο οπως αν θυμασαι παλια η ρενω διαφημιζε πως ηταν η μονη με ολα τα μοντελα πενταστερα

            απο ποιο hot hatch εχεις καλυτερα φρενα....!!!? μαλλον θα αναφερεσαι στα hothatch 20ετιας !!γιατι αν κρινω απο τα hothatch τα σημερινα οκ τζαμπα μιλαμε δεν εχει νοημα... εσυ μου λες τωρα οτι ενα οικογενειακο suv εχει καλυτερα φρενα απο πχ golf R typer focus rs κτλ....!!! να σου υπενθυμισω πως ολα τα αυτοκινητα ποια ειναι 5αστερα και τα hothatch τουλαχιστον σε ενεργητικη ασφαλεια ειναι αλλου απο τα οικογενειακα suv....!!!αρα συνολικα ποιο ασφαλη!! οσο για την λαγκουνα 2 στην οποια αναφερεσαι εν ετη 2001 ειχε πραγματικα μια διαφορα στην ασφαλεια σε σχεση με τους τοτε ανταγωνιστες της μιας και ειχε 5 ενω τα αλλα 4 αλλα τωρα 17 χρονια μετα οι διαφορες ειναι ελαχιστες ολα ειναι 5 αστερα ... οσο για την λαγκουνα ηταν εξαρετικη σε καποιους τομεις αλλα σιγουρα οχι σε ολους και ο καθενας διαλεγε με τις πρωτεραιοτητες του τοτε... και το ιδιο και τωρα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nrg_polini last edited by

              Μπες στο drive.gr και θα δεις από ποια hot hatch έχει καλύτερα φρένα.. Tiguan 35,9m, golf gti 37,7 focus rs 38,1!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos-golf last edited by

                Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
                Μπες στο drive.gr και θα δεις από ποια hot hatch έχει καλύτερα φρένα.. Tiguan 35,9m, golf gti 37,7 focus rs 38,1!

                Με προλαβες! Εκει εντυπωσιαστηκαν κιολας και απο την επαναληψημοτητα των μετρησεων
                Οντως τζαμπα μιλαμε...
                Καπου ειχα διαβασει πως το τιγκ εχει φρενα σιγουρα απο το gti αλλα δε ξερω τι αλλο εχουν κανει στα φρενα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fiverg last edited by

                  Καλό θα ήταν να αναφέρεστε σε συγκεκριμένες εκδόσεις. Οι επιδόσεις αυτές είναι για τα ελαφρύτερα 1.4 ACT ή 1.6 ΤDI (και είναι καλύτερες από τα αντίστοιχα Kuga). To 2.0 TDI που είναι αρκετά βαρύτερο έχει και παραπάνω απόσταση ακινητοποίησης (το δίνει 38.1).
                  Πάντως το δικό μου Vitara 1.6 diesel έχει παρόμοια επίδοση απ' ότι βλέπω με το Focus RS (38.2). Με τίποτα όμως δεν θα ισχυριζόμουνα ότι έχει καλύτερα φρένα από αυτό!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    chemic last edited by

                    Με το kuga να θελει 43 μετρα, αν δεν το παρεις με st line.
                    http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-ford-kuga-15-tdci-powershift

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giorgostap last edited by

                      Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
                      Μπες στο drive.gr και θα δεις από ποια hot hatch έχει καλύτερα φρένα.. Tiguan 35,9m, golf gti 37,7 focus rs 38,1!

                      σε μια δοκιμη φρεναρισματος παιζουν πολλα ρολο...παρα πολλα...απο τις καιρικες συνθηκες της μερας μεχρι τι λαστιχο φοραει το καθε αυτοκινητο, ποσο ειναι δουλεμενο(ειδικα το δημοσιογραφικα), οδηγος κτλ μονο απο αυτη την επιδοση δηλαδη κρινετε οτι εχει καλυτερα φρενα απο τα hot hatch.....????? αντοχη αισθηση... δεν εχουν νοημα !?
                      ασε που ειναι λογικο η wv να βαλει καλυτερα φρενα στο οικογενειακο suv παρα στο golf r
                      καλα τα το rs με τα τετραπιστονα brembo ειναι για τα μπαζα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        the_ace last edited by

                        Κοίτα να δεις τους άτιμους στο Drive

                        http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-ford-kuga-vignale-20-tdci-150-ps-awd-powershift

                        Φρένα 100-0 km/h 36,9 m

                        Δεν πάτε να παίξετε σε καμιά άλλη παραλία παιδάκια, άντε τραβάτε στο thread του Tiguan να τα πείτε μεταξύ σας....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos-golf last edited by

                          Ο χρήστης giorgostap έγραψε:

                          Μπες στο drive.gr και θα δεις από ποια hot hatch έχει καλύτερα φρένα.. Tiguan 35,9m, golf gti 37,7 focus rs 38,1!

                          σε μια δοκιμη φρεναρισματος παιζουν πολλα ρολο...παρα πολλα...απο τις καιρικες συνθηκες της μερας μεχρι τι λαστιχο φοραει το καθε αυτοκινητο, ποσο ειναι δουλεμενο(ειδικα το δημοσιογραφικα), οδηγος κτλ μονο απο αυτη την επιδοση δηλαδη κρινετε οτι εχει καλυτερα φρενα απο τα hot hatch.....????? αντοχη αισθηση... δεν εχουν νοημα !?
                          ασε που ειναι λογικο η wv να βαλει καλυτερα φρενα στο οικογενειακο suv παρα στο golf r [emoji38]
                          καλα τα το rs με τα τετραπιστονα brembo ειναι για τα μπαζα...

                          Την αλλη φορα θα πω στο drive να βαζει ιδια λαστιχα,να παιρνει αυτοκινητα με 0 χλμ, να εχει ιδιο οδηγο (λες και ο χ θα πατησει λιγοτερο απο τον ψ!) για να σε πεισει καποιος με στοιχεια.
                          Εγω ειδα να λενε και για αντοχη και αποτελεσματικοτητα. Τωρα εσυ ή ο Αντωνης σας ενοχλει μια μετρηση δικο σας θεμα
                          Υ.Σ. Δεν ειπε κανεις πως εχει καλυτερα φρενα απο ολα τα hot αλλα να βλεπεις να πετυχαινει καλυτερες επιδοσεις ενα αμαξι 1μιση τονου ειναι εντυπωσιακο. Οποτε μη παραφραζεις...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            chemic last edited by

                            Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
                            Κοίτα να δεις τους άτιμους στο Drive

                            http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-ford-kuga-vignale-20-tdci-150-ps-awd-powershift

                            Φρένα 100-0 km/h 36,9 m

                            Δεν πάτε να παίξετε σε καμιά άλλη παραλία παιδάκια, άντε τραβάτε στο thread του Tiguan να τα πείτε μεταξύ σας....

                            Γιατι αλλωστε ολοι το vignale των 45 χιλιαδων αγοραζουν
                            43 μετρα για φρεναρισμα ειναι απαραδεκτο. Πιο χαλια μονο το asx πρεπει να φρεναρει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giorgostap last edited by

                              Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:

                              Μπες στο drive.gr και θα δεις από ποια hot hatch έχει καλύτερα φρένα.. Tiguan 35,9m, golf gti 37,7 focus rs 38,1!

                              σε μια δοκιμη φρεναρισματος παιζουν πολλα ρολο...παρα πολλα...απο τις καιρικες συνθηκες της μερας μεχρι τι λαστιχο φοραει το καθε αυτοκινητο, ποσο ειναι δουλεμενο(ειδικα το δημοσιογραφικα), οδηγος κτλ μονο απο αυτη την επιδοση δηλαδη κρινετε οτι εχει καλυτερα φρενα απο τα hot hatch.....????? αντοχη αισθηση... δεν εχουν νοημα !?
                              ασε που ειναι λογικο η wv να βαλει καλυτερα φρενα στο οικογενειακο suv παρα στο golf r [emoji38]
                              καλα τα το rs με τα τετραπιστονα brembo ειναι για τα μπαζα...

                              Την αλλη φορα θα πω στο drive να βαζει ιδια λαστιχα,να παιρνει αυτοκινητα με 0 χλμ, να εχει ιδιο οδηγο (λες και ο χ θα πατησει λιγοτερο απο τον ψ!) για να σε πεισει καποιος με στοιχεια.
                              Εγω ειδα να λενε και για αντοχη και αποτελεσματικοτητα. Τωρα εσυ ή ο Αντωνης σας ενοχλει μια μετρηση δικο σας θεμα
                              Υ.Σ. Δεν ειπε κανεις πως εχει καλυτερα φρενα απο ολα τα hot αλλα να βλεπεις να πετυχαινει καλυτερες επιδοσεις ενα αμαξι 1μιση τονου ειναι εντυπωσιακο. Οποτε μη παραφραζεις...

                              για κοιτα μια σελιδα πισω ποιος το εγραψε αυτο και μετα απαντα μου ....!! και αν βαριεσαι να το κανεις να σου πω εγω: εσυ ο ιδιος...και εγω απλα σου εξηγω πως δεν γινεται με καμια περιπτωση κανενα απο αυτα τα suv που λεμε να εχουν καλυτερα φρενα
                              αυτο θελει να πει και ο ΑΜarinos παραπανω δηλαδη το συγκεγκριμενο kuga εχει καλυτερα φρενα απο πολλα Gti...?!!!ελεος ...!!!
                              εσεις εχετε παρει supercar... συγνωμη... supersuv ηθελα να πω

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giorgostap last edited by

                                Ο χρήστης chemic έγραψε:

                                Κοίτα να δεις τους άτιμους στο Drive

                                http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-ford-kuga-vignale-20-tdci-150-ps-awd-powershift

                                Φρένα 100-0 km/h 36,9 m

                                Δεν πάτε να παίξετε σε καμιά άλλη παραλία παιδάκια, άντε τραβάτε στο thread του Tiguan να τα πείτε μεταξύ σας....

                                Γιατι αλλωστε ολοι το vignale των 45 χιλιαδων αγοραζουν
                                43 μετρα για φρεναρισμα ειναι απαραδεκτο. Πιο χαλια μονο το asx πρεπει να φρεναρει

                                τωρα εσυ πιστευεις πως αυτο εχει μηχανολογικα διαφορα απο ολα τα αλλα kuga....??!!
                                να σε διαφωτισω οτι στη vingale εκδοση οι διαφορες τις σε σχεση με τις αλλες ειναι στον εξοπλισμο και στις ταπετσαριες καθισματων ταμπλο πορτες δεν εφτιαξαν στην φοντ αλλες αναρτησεις φρενα συγκεκριμενα για αυτη την εκδοση...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Οι συνθήκες (καιρικές και δρόμου) και τα λάστιχα είναι τα πρώτα που επηρεάζουν τις επιδόσεις ενός αυτοκινήτου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos-golf last edited by

                                    Ο χρήστης giorgostap έγραψε:

                                    ...Υ.Σ. Δεν ειπε κανεις πως εχει καλυτερα φρενα απο ολα τα hot αλλα να βλεπεις να πετυχαινει καλυτερες επιδοσεις ενα αμαξι 1μιση τονου ειναι εντυπωσιακο. Οποτε μη παραφραζεις...

                                    για κοιτα μια σελιδα πισω ποιος το εγραψε αυτο και μετα απαντα μου ....!! και αν βαριεσαι να το κανεις να σου πω εγω: εσυ ο ιδιος...

                                    Τι δε καταλαβαινεις? Τι συμβαινει σε αυτο το μυαλο?
                                    Θα το ξαναπω μηπως το εμπεδωσεις και δε παραφραζεις: δεν εχει το τιγκ καλυτερα φρενα απο ολα τα hot hatch. Εχει ομως απο μερικα.
                                    Αυτο σου φτανει? Θα σου απαντησω εγω:οχι γιατι εισαι κολλημενος
                                    Εγω λοιπον μπορω να εχω ενα υπερασφαλες suv χωρις να πρεπει να παω σε χαμηλο μιας και μπορω να πετυχω καλυτερη ασφαλεια στη προσκρουση ή στο φρεναρισμα. Εσυ ομως δε μπορεις να εχεις ενα suv που να στριβει καλυτερα απο ενα χαμηλο και ας ειναι το kuga το στριφτεροτερο suv μετα την x1.
                                    Οταν το καταλαβετε αυτο και τα ορια του αυτοκινητου σας θα παμε παρακατω γιατι νομιζετε οτι πηρατε το τοπ αμαξι.
                                    Ειπαμε:εγγυηση-τιμη-εξοπλισμο-στριψιμο σε σχεση με αλλα suv πηρατε. Τιποτα παραπανω απο αυτα. Εγω ο ιδιος το εχω προτεινει εδω μεσα πολλες φορες

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      the_ace last edited by

                                      Ο χρήστης chemic έγραψε:
                                      Γιατι αλλωστε ολοι το vignale των 45 χιλιαδων αγοραζουν
                                      43 μετρα για φρεναρισμα ειναι απαραδεκτο. Πιο χαλια μονο το asx πρεπει να φρεναρει

                                      Το σύστημα πέδησης είναι ακριβώς το ίδιο.

                                      Edit: αλλάζουν τα ελαστικά, οπότε στο ST-Line με τα ContiSport4, μπορεί να είναι και μικρότερη η απόσταση

                                      Αυτο σου φτανει? Θα σου απαντησω εγω:οχι γιατι εισαι κολλημενος

                                      Είπαμε είστε κολλημένοι, αλλά αυτό είναι αστείο

                                      Ωπ μισό, μια χαραμάδα ήλιου

                                      Ειπαμε:εγγυηση-τιμη-εξοπλισμο-στριψιμο σε σχεση με αλλα suv πηρατε. Τιποτα παραπανω απο αυτα. Εγω ο ιδιος το εχω προτεινει εδω μεσα πολλες φορες

                                      Ούτε εμείς νομίζουμε ότι πήραμε Cayenne TurboS, αλλά σε αυτά που λες, αν προσθέσεις επιδόσεις και χώρους, που είναι μία ή άλλη, πλην του δίλιτρου βενζίνης, δεν μένουν και πολλά άλλα χαρακτηριστικά. Για τα φρένα, αν επιμένετε τόσο, σας δίνω το 1 μέτρο διαφορά στο 100-0

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        antonistjet last edited by

                                        Καλημέρα και καλή χρονιά! Χωρίς να θέλω να δημιουργήσω περεταίρω κόντρες και έριδες, αυτό το νήμα ειναι για το Kuga. Είμαι καιρό αναγνώστης του φόρουμ και έχω παρατηρήσει ότι τέτοιες αντιδικίες επιβαρύνουν τα νήματα σε βαθμό που πρέπει να περνάει κάποιος 10 σελίδες χωρίς ούτε μία ουσιαστική πληροφορία για το εν λόγω μοντέλο. Καλό λοιπον θα ήταν να ανοίγουν νέα νήματα για προσωπικές απόψεις,συγκρισεις και συζητήσεις. Παντα φιλικά

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Εγώ το έχω πει . Τους βαγκέληδες και τους κλειδολάγνους πρέπει να τους ταπώνεις νωρίς , γιατί αν τους αφήσεις ξεσαλώνουν και χαλάνε τα θέματα των άλλων...

                                          Το θέμα είναι πολύ απλό . Εχουν εσωτερική αμφιβολία για την αγορά τους και προσπαθώντας να το παρουσιάσουν σαν υπεραμάξι και να πείσουν τους άλλους για αυτό , στην ουσία προσπαθούν να πείσουν τους εαυτούς τους για την επιλογή τους .

                                          Καθότι ο φόβος του Μηλιώκα είναι πάντα ενεργός...

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sugarman1975 last edited by

                                            Παίδες οι αγορά ενός αυτοκινήτου ξεκινάει πριν και πρώτα απ όλα από την αισθητική του πράγματος. Άρα μιλάμε καθαρά για υποκειμενικους παράγοντες που καθορίζουν την αγορά. Εννοείται βέβαια ότι αρχικά καθορίζουμε το μπάτζετ αλλά κατά βάση η επιλογή είναι ξεκάθαρα θέμα γούστου.

                                            Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 265
                                            • 266
                                            • 120 / 266
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr