-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
η αντικειμενικοτητα παει περιπατο απο ολους μας!η αληθεια βρισκεται καπου στην μεση και πιστευω δεν υπαρχει νικιτης αλλου υπερτερει το ενα αλλου το αλλο...θεωρω πως αν θες ενα καλο εξοπλισμο με μια πολυ καλη τιμη και με ενα ομορφο εξωτερικο περυτιλυγμα (ειδικα στην sti line εκδοχη) θα κοιταξεις προς το φορντ που σαν κερασακι στην τουρτα σου δινει και την 8ετη εγγηση!!τωρα αν θες εξτρα χωρους μαζι με πρακτικοτητα λιγο καλυτερη ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο καθως και ποιο μειωμενη καταναλωση ελεου βαρους θα κοιταξεις προς το WV...στα υπολοιπα οι διαφορες ειναι πολυ μικρες...! τωρα αν ο καθενας λεει το δικο μου φρεναρει στα τοσα μετρα εχει φρεναρες...ο αλλος το δικο μου στριβει σαν hot hatch... η το ενα πηρε 5 αστερια το 16 και το αλλο το 13 (το espase...kuga αμερικη πηγε καλα και το 17 σε πολυ απαιτητικο crash test https://www.youtube.com/watch?v=LVY4RTBO5as) παμε παλι στην ηλικια των 12...!!!!
Κοιτα σε ενα suv που ειναι κατεξοχην οικογενειακο και εχει βγει το ασφαλεστερο περσι ενω για τα φρενα εχει αποδειχθει απο τεστ πως εχει Φρεναρες δε μπορεις να μη τα εκθειασεις αν ενδιαφερεσαι για την ασφαλεια. Τωρα να δινεις βαση στο στριψιμο ενω θα μπορουσες να παρεις χατσμπακ αφου σε ενδιαφερει αυτο μου κανει καπως αφου οσο καλα και να στριβεις δε παυει να ειναι ενα suv
ετσι οπως το γραφεις δεν σε ενδιαφερει δηλαδη η οδικη συμπεριφορα και σε ενδιαφερουν μονο τα φρενα ....γιατι αν το παμε ετσι οπως το γραφεις μπορει να φρεναρει καλα αλλα δεν παυει να ειναι ενα suv και αν ηθελες φρεναρες παλι θα επερνες ενα χατσμπακ...η καλυτερα τα hot hatch δηλαδη και για το φορντ λενε οτι στριβει καλα δεν γερνει δεν πλεει στα πολλα...κτλ τι σημαινει οτι ειναι ποιο ασφαλες απο το tiguan??... που εχει σαν στοχο ποιο πολυ την ανεση...? η απο την αλλη οτι το φορντ δεν εχει φρενα? και ειναι επικυνδυνο σε μια δυσκολη κατασταση?ειναι ασφαλεστερο εννοεις φανταζομαι σε παθητικη ασφαλεια...5 αστερια...!!οκ στα υπολοιπα suv αν τρακαρεις σκοτωθηκες!? ενω στο tiguan θα βγεις τραγουδωντας... μερικες σελιδες πισω εστηλα και εγω ενα λινγκ με crashtest του φορντ το 17 που τα πηγε πολυ καλα αν διαβασεις! οκ το tiguan οπως λες θα τα πηγαινε καλυτερα αλλα ποσο ....!!!? δεν νομιζω τοσο ωστε να επηρεασει τον μεσο αγοραστη ?
λυπαμαι που σου χαλαω το ονειρο αλλα οι διαφορες ειναι πολυ μικρες οχι μονο σε αυτα τα δυο αλλα στα περισσοτερα ανταγωνιστικα μοντελα και τα περισσοτερα που γραφονται κατα καιρους στον ειδικο τυπο ειναι ολιγον τι μιλημενα.... και αυτο το εχω δει και προσωπικα σε αλλες κατηγοριες μιας και εχω αλλαξει 6 αυτοκινητα(στα 35 που κοντευω) και ποιο πολυ λογο της δουλειας μου..που εχει αμεση σχεση με το αυτοκινητοΔε μου χαλας το ονειρο μην γελιεσαι. Αυτο που λεω ειναι οτι μπορω να εχω καλυτερα φρενα απο hot hatch χωρις να χρειαζεται να ειμαι hothatch. Επισης μπορω να εχω καλυτερη παθητικη ασφαλεια απο hot. Εσυ ομως μπορεις με το κουγκα να εχεις καλυτερο στησιμο απο hot? ΟΧΙ. Γκεγκε?
Τα υπολοιπα suv ειναι ασφαλη αλλα το τιγκ ειναι ασφαλεστερο. Ναι καποιος μπορει να το επιλεξει μονο απο αυτο οπως αν θυμασαι παλια η ρενω διαφημιζε πως ηταν η μονη με ολα τα μοντελα πενταστεραΑμα εχεις μπατζετ ολα τα αμαξια τα κανεις και ασφαλη και πυραυλους ταυτοχρονα
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
-
Σχετικά με τα καύσιμα στο Tiguan είτε βάλω V-Power diesel είτε AVIO δεν βλέπω καμμία διαφορά είτε σε κατανάλωση είτε σε θόρυβο.
-
Γνωρίζει κανείς που μπορώ να βρώ το ύφασμα που έχει το πορτ-μπαγκάζ; Εννοώ αυτή την μοκέτα.
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
η αντικειμενικοτητα παει περιπατο απο ολους μας!η αληθεια βρισκεται καπου στην μεση και πιστευω δεν υπαρχει νικιτης αλλου υπερτερει το ενα αλλου το αλλο...θεωρω πως αν θες ενα καλο εξοπλισμο με μια πολυ καλη τιμη και με ενα ομορφο εξωτερικο περυτιλυγμα (ειδικα στην sti line εκδοχη) θα κοιταξεις προς το φορντ που σαν κερασακι στην τουρτα σου δινει και την 8ετη εγγηση!!τωρα αν θες εξτρα χωρους μαζι με πρακτικοτητα λιγο καλυτερη ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο καθως και ποιο μειωμενη καταναλωση ελεου βαρους θα κοιταξεις προς το WV...στα υπολοιπα οι διαφορες ειναι πολυ μικρες...! τωρα αν ο καθενας λεει το δικο μου φρεναρει στα τοσα μετρα εχει φρεναρες...ο αλλος το δικο μου στριβει σαν hot hatch... η το ενα πηρε 5 αστερια το 16 και το αλλο το 13 (το espase...kuga αμερικη πηγε καλα και το 17 σε πολυ απαιτητικο crash test https://www.youtube.com/watch?v=LVY4RTBO5as) παμε παλι στην ηλικια των 12...!!!!
Κοιτα σε ενα suv που ειναι κατεξοχην οικογενειακο και εχει βγει το ασφαλεστερο περσι ενω για τα φρενα εχει αποδειχθει απο τεστ πως εχει Φρεναρες δε μπορεις να μη τα εκθειασεις αν ενδιαφερεσαι για την ασφαλεια. Τωρα να δινεις βαση στο στριψιμο ενω θα μπορουσες να παρεις χατσμπακ αφου σε ενδιαφερει αυτο μου κανει καπως αφου οσο καλα και να στριβεις δε παυει να ειναι ενα suv
ετσι οπως το γραφεις δεν σε ενδιαφερει δηλαδη η οδικη συμπεριφορα και σε ενδιαφερουν μονο τα φρενα ....γιατι αν το παμε ετσι οπως το γραφεις μπορει να φρεναρει καλα αλλα δεν παυει να ειναι ενα suv και αν ηθελες φρεναρες παλι θα επερνες ενα χατσμπακ...η καλυτερα τα hot hatch δηλαδη και για το φορντ λενε οτι στριβει καλα δεν γερνει δεν πλεει στα πολλα...κτλ τι σημαινει οτι ειναι ποιο ασφαλες απο το tiguan??... που εχει σαν στοχο ποιο πολυ την ανεση...? η απο την αλλη οτι το φορντ δεν εχει φρενα? και ειναι επικυνδυνο σε μια δυσκολη κατασταση?ειναι ασφαλεστερο εννοεις φανταζομαι σε παθητικη ασφαλεια...5 αστερια...!!οκ στα υπολοιπα suv αν τρακαρεις σκοτωθηκες!? ενω στο tiguan θα βγεις τραγουδωντας... μερικες σελιδες πισω εστηλα και εγω ενα λινγκ με crashtest του φορντ το 17 που τα πηγε πολυ καλα αν διαβασεις! οκ το tiguan οπως λες θα τα πηγαινε καλυτερα αλλα ποσο ....!!!? δεν νομιζω τοσο ωστε να επηρεασει τον μεσο αγοραστη ?
λυπαμαι που σου χαλαω το ονειρο αλλα οι διαφορες ειναι πολυ μικρες οχι μονο σε αυτα τα δυο αλλα στα περισσοτερα ανταγωνιστικα μοντελα και τα περισσοτερα που γραφονται κατα καιρους στον ειδικο τυπο ειναι ολιγον τι μιλημενα.... και αυτο το εχω δει και προσωπικα σε αλλες κατηγοριες μιας και εχω αλλαξει 6 αυτοκινητα(στα 35 που κοντευω) και ποιο πολυ λογο της δουλειας μου..που εχει αμεση σχεση με το αυτοκινητοΔε μου χαλας το ονειρο μην γελιεσαι. Αυτο που λεω ειναι οτι μπορω να εχω καλυτερα φρενα απο hot hatch χωρις να χρειαζεται να ειμαι hothatch. Επισης μπορω να εχω καλυτερη παθητικη ασφαλεια απο hot. Εσυ ομως μπορεις με το κουγκα να εχεις καλυτερο στησιμο απο hot? ΟΧΙ. Γκεγκε?
Τα υπολοιπα suv ειναι ασφαλη αλλα το τιγκ ειναι ασφαλεστερο. Ναι καποιος μπορει να το επιλεξει μονο απο αυτο οπως αν θυμασαι παλια η ρενω διαφημιζε πως ηταν η μονη με ολα τα μοντελα πενταστερααπο ποιο hot hatch εχεις καλυτερα φρενα....!!!? μαλλον θα αναφερεσαι στα hothatch 20ετιας !!γιατι αν κρινω απο τα hothatch τα σημερινα οκ τζαμπα μιλαμε δεν εχει νοημα... εσυ μου λες τωρα οτι ενα οικογενειακο suv εχει καλυτερα φρενα απο πχ golf R typer focus rs κτλ....!!! να σου υπενθυμισω πως ολα τα αυτοκινητα ποια ειναι 5αστερα και τα hothatch τουλαχιστον σε ενεργητικη ασφαλεια ειναι αλλου απο τα οικογενειακα suv....!!!αρα συνολικα ποιο ασφαλη!! οσο για την λαγκουνα 2 στην οποια αναφερεσαι εν ετη 2001 ειχε πραγματικα μια διαφορα στην ασφαλεια σε σχεση με τους τοτε ανταγωνιστες της μιας και ειχε 5 ενω τα αλλα 4 αλλα τωρα 17 χρονια μετα οι διαφορες ειναι ελαχιστες ολα ειναι 5 αστερα ... οσο για την λαγκουνα ηταν εξαρετικη σε καποιους τομεις αλλα σιγουρα οχι σε ολους και ο καθενας διαλεγε με τις πρωτεραιοτητες του τοτε... και το ιδιο και τωρα...
-
Μπες στο drive.gr και θα δεις από ποια hot hatch έχει καλύτερα φρένα.. Tiguan 35,9m, golf gti 37,7 focus rs 38,1!
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Μπες στο drive.gr και θα δεις από ποια hot hatch έχει καλύτερα φρένα.. Tiguan 35,9m, golf gti 37,7 focus rs 38,1!Με προλαβες! Εκει εντυπωσιαστηκαν κιολας και απο την επαναληψημοτητα των μετρησεων
Οντως τζαμπα μιλαμε...
Καπου ειχα διαβασει πως το τιγκ εχει φρενα σιγουρα απο το gti αλλα δε ξερω τι αλλο εχουν κανει στα φρενα -
Καλό θα ήταν να αναφέρεστε σε συγκεκριμένες εκδόσεις. Οι επιδόσεις αυτές είναι για τα ελαφρύτερα 1.4 ACT ή 1.6 ΤDI (και είναι καλύτερες από τα αντίστοιχα Kuga). To 2.0 TDI που είναι αρκετά βαρύτερο έχει και παραπάνω απόσταση ακινητοποίησης (το δίνει 38.1).
Πάντως το δικό μου Vitara 1.6 diesel έχει παρόμοια επίδοση απ' ότι βλέπω με το Focus RS (38.2). Με τίποτα όμως δεν θα ισχυριζόμουνα ότι έχει καλύτερα φρένα από αυτό! -
Με το kuga να θελει 43 μετρα, αν δεν το παρεις με st line.
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-ford-kuga-15-tdci-powershift -
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Μπες στο drive.gr και θα δεις από ποια hot hatch έχει καλύτερα φρένα.. Tiguan 35,9m, golf gti 37,7 focus rs 38,1!σε μια δοκιμη φρεναρισματος παιζουν πολλα ρολο...παρα πολλα...απο τις καιρικες συνθηκες της μερας μεχρι τι λαστιχο φοραει το καθε αυτοκινητο, ποσο ειναι δουλεμενο(ειδικα το δημοσιογραφικα), οδηγος κτλ μονο απο αυτη την επιδοση δηλαδη κρινετε οτι εχει καλυτερα φρενα απο τα hot hatch.....????? αντοχη αισθηση... δεν εχουν νοημα !?
ασε που ειναι λογικο η wv να βαλει καλυτερα φρενα στο οικογενειακο suv παρα στο golf r
καλα τα το rs με τα τετραπιστονα brembo ειναι για τα μπαζα... -
Κοίτα να δεις τους άτιμους στο Drive
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-ford-kuga-vignale-20-tdci-150-ps-awd-powershift
Φρένα 100-0 km/h 36,9 m
Δεν πάτε να παίξετε σε καμιά άλλη παραλία παιδάκια, άντε τραβάτε στο thread του Tiguan να τα πείτε μεταξύ σας....
-
Ο χρήστης giorgostap έγραψε:
Μπες στο drive.gr και θα δεις από ποια hot hatch έχει καλύτερα φρένα.. Tiguan 35,9m, golf gti 37,7 focus rs 38,1!
σε μια δοκιμη φρεναρισματος παιζουν πολλα ρολο...παρα πολλα...απο τις καιρικες συνθηκες της μερας μεχρι τι λαστιχο φοραει το καθε αυτοκινητο, ποσο ειναι δουλεμενο(ειδικα το δημοσιογραφικα), οδηγος κτλ μονο απο αυτη την επιδοση δηλαδη κρινετε οτι εχει καλυτερα φρενα απο τα hot hatch.....????? αντοχη αισθηση... δεν εχουν νοημα !?
ασε που ειναι λογικο η wv να βαλει καλυτερα φρενα στο οικογενειακο suv παρα στο golf r [emoji38]
καλα τα το rs με τα τετραπιστονα brembo ειναι για τα μπαζα...Την αλλη φορα θα πω στο drive να βαζει ιδια λαστιχα,να παιρνει αυτοκινητα με 0 χλμ, να εχει ιδιο οδηγο (λες και ο χ θα πατησει λιγοτερο απο τον ψ!) για να σε πεισει καποιος με στοιχεια.
Εγω ειδα να λενε και για αντοχη και αποτελεσματικοτητα. Τωρα εσυ ή ο Αντωνης σας ενοχλει μια μετρηση δικο σας θεμα
Υ.Σ. Δεν ειπε κανεις πως εχει καλυτερα φρενα απο ολα τα hot αλλα να βλεπεις να πετυχαινει καλυτερες επιδοσεις ενα αμαξι 1μιση τονου ειναι εντυπωσιακο. Οποτε μη παραφραζεις... -
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Κοίτα να δεις τους άτιμους στο Drivehttp://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-ford-kuga-vignale-20-tdci-150-ps-awd-powershift
Φρένα 100-0 km/h 36,9 m
Δεν πάτε να παίξετε σε καμιά άλλη παραλία παιδάκια, άντε τραβάτε στο thread του Tiguan να τα πείτε μεταξύ σας....
Γιατι αλλωστε ολοι το vignale των 45 χιλιαδων αγοραζουν
43 μετρα για φρεναρισμα ειναι απαραδεκτο. Πιο χαλια μονο το asx πρεπει να φρεναρει -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Μπες στο drive.gr και θα δεις από ποια hot hatch έχει καλύτερα φρένα.. Tiguan 35,9m, golf gti 37,7 focus rs 38,1!
σε μια δοκιμη φρεναρισματος παιζουν πολλα ρολο...παρα πολλα...απο τις καιρικες συνθηκες της μερας μεχρι τι λαστιχο φοραει το καθε αυτοκινητο, ποσο ειναι δουλεμενο(ειδικα το δημοσιογραφικα), οδηγος κτλ μονο απο αυτη την επιδοση δηλαδη κρινετε οτι εχει καλυτερα φρενα απο τα hot hatch.....????? αντοχη αισθηση... δεν εχουν νοημα !?
ασε που ειναι λογικο η wv να βαλει καλυτερα φρενα στο οικογενειακο suv παρα στο golf r [emoji38]
καλα τα το rs με τα τετραπιστονα brembo ειναι για τα μπαζα...Την αλλη φορα θα πω στο drive να βαζει ιδια λαστιχα,να παιρνει αυτοκινητα με 0 χλμ, να εχει ιδιο οδηγο (λες και ο χ θα πατησει λιγοτερο απο τον ψ!) για να σε πεισει καποιος με στοιχεια.
Εγω ειδα να λενε και για αντοχη και αποτελεσματικοτητα. Τωρα εσυ ή ο Αντωνης σας ενοχλει μια μετρηση δικο σας θεμα
Υ.Σ. Δεν ειπε κανεις πως εχει καλυτερα φρενα απο ολα τα hot αλλα να βλεπεις να πετυχαινει καλυτερες επιδοσεις ενα αμαξι 1μιση τονου ειναι εντυπωσιακο. Οποτε μη παραφραζεις...για κοιτα μια σελιδα πισω ποιος το εγραψε αυτο και μετα απαντα μου ....!! και αν βαριεσαι να το κανεις να σου πω εγω: εσυ ο ιδιος...και εγω απλα σου εξηγω πως δεν γινεται με καμια περιπτωση κανενα απο αυτα τα suv που λεμε να εχουν καλυτερα φρενα
αυτο θελει να πει και ο ΑΜarinos παραπανω δηλαδη το συγκεγκριμενο kuga εχει καλυτερα φρενα απο πολλα Gti...?!!!ελεος ...!!!
εσεις εχετε παρει supercar... συγνωμη... supersuv ηθελα να πω -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Κοίτα να δεις τους άτιμους στο Drive
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-ford-kuga-vignale-20-tdci-150-ps-awd-powershift
Φρένα 100-0 km/h 36,9 m
Δεν πάτε να παίξετε σε καμιά άλλη παραλία παιδάκια, άντε τραβάτε στο thread του Tiguan να τα πείτε μεταξύ σας....
Γιατι αλλωστε ολοι το vignale των 45 χιλιαδων αγοραζουν
43 μετρα για φρεναρισμα ειναι απαραδεκτο. Πιο χαλια μονο το asx πρεπει να φρεναρειτωρα εσυ πιστευεις πως αυτο εχει μηχανολογικα διαφορα απο ολα τα αλλα kuga....??!!
να σε διαφωτισω οτι στη vingale εκδοση οι διαφορες τις σε σχεση με τις αλλες ειναι στον εξοπλισμο και στις ταπετσαριες καθισματων ταμπλο πορτες δεν εφτιαξαν στην φοντ αλλες αναρτησεις φρενα συγκεκριμενα για αυτη την εκδοση... -
Οι συνθήκες (καιρικές και δρόμου) και τα λάστιχα είναι τα πρώτα που επηρεάζουν τις επιδόσεις ενός αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης giorgostap έγραψε:
...Υ.Σ. Δεν ειπε κανεις πως εχει καλυτερα φρενα απο ολα τα hot αλλα να βλεπεις να πετυχαινει καλυτερες επιδοσεις ενα αμαξι 1μιση τονου ειναι εντυπωσιακο. Οποτε μη παραφραζεις...
για κοιτα μια σελιδα πισω ποιος το εγραψε αυτο και μετα απαντα μου ....!! και αν βαριεσαι να το κανεις να σου πω εγω: εσυ ο ιδιος...
Τι δε καταλαβαινεις? Τι συμβαινει σε αυτο το μυαλο?
Θα το ξαναπω μηπως το εμπεδωσεις και δε παραφραζεις: δεν εχει το τιγκ καλυτερα φρενα απο ολα τα hot hatch. Εχει ομως απο μερικα.
Αυτο σου φτανει? Θα σου απαντησω εγω:οχι γιατι εισαι κολλημενος
Εγω λοιπον μπορω να εχω ενα υπερασφαλες suv χωρις να πρεπει να παω σε χαμηλο μιας και μπορω να πετυχω καλυτερη ασφαλεια στη προσκρουση ή στο φρεναρισμα. Εσυ ομως δε μπορεις να εχεις ενα suv που να στριβει καλυτερα απο ενα χαμηλο και ας ειναι το kuga το στριφτεροτερο suv μετα την x1.
Οταν το καταλαβετε αυτο και τα ορια του αυτοκινητου σας θα παμε παρακατω γιατι νομιζετε οτι πηρατε το τοπ αμαξι.
Ειπαμε:εγγυηση-τιμη-εξοπλισμο-στριψιμο σε σχεση με αλλα suv πηρατε. Τιποτα παραπανω απο αυτα. Εγω ο ιδιος το εχω προτεινει εδω μεσα πολλες φορες -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Γιατι αλλωστε ολοι το vignale των 45 χιλιαδων αγοραζουν
43 μετρα για φρεναρισμα ειναι απαραδεκτο. Πιο χαλια μονο το asx πρεπει να φρεναρειΤο σύστημα πέδησης είναι ακριβώς το ίδιο.
Edit: αλλάζουν τα ελαστικά, οπότε στο ST-Line με τα ContiSport4, μπορεί να είναι και μικρότερη η απόσταση
Αυτο σου φτανει? Θα σου απαντησω εγω:οχι γιατι εισαι κολλημενος
Είπαμε είστε κολλημένοι, αλλά αυτό είναι αστείο
Ωπ μισό, μια χαραμάδα ήλιου
Ειπαμε:εγγυηση-τιμη-εξοπλισμο-στριψιμο σε σχεση με αλλα suv πηρατε. Τιποτα παραπανω απο αυτα. Εγω ο ιδιος το εχω προτεινει εδω μεσα πολλες φορες
Ούτε εμείς νομίζουμε ότι πήραμε Cayenne TurboS, αλλά σε αυτά που λες, αν προσθέσεις επιδόσεις και χώρους, που είναι μία ή άλλη, πλην του δίλιτρου βενζίνης, δεν μένουν και πολλά άλλα χαρακτηριστικά. Για τα φρένα, αν επιμένετε τόσο, σας δίνω το 1 μέτρο διαφορά στο 100-0
-
Καλημέρα και καλή χρονιά! Χωρίς να θέλω να δημιουργήσω περεταίρω κόντρες και έριδες, αυτό το νήμα ειναι για το Kuga. Είμαι καιρό αναγνώστης του φόρουμ και έχω παρατηρήσει ότι τέτοιες αντιδικίες επιβαρύνουν τα νήματα σε βαθμό που πρέπει να περνάει κάποιος 10 σελίδες χωρίς ούτε μία ουσιαστική πληροφορία για το εν λόγω μοντέλο. Καλό λοιπον θα ήταν να ανοίγουν νέα νήματα για προσωπικές απόψεις,συγκρισεις και συζητήσεις. Παντα φιλικά
-
Εγώ το έχω πει . Τους βαγκέληδες και τους κλειδολάγνους πρέπει να τους ταπώνεις νωρίς , γιατί αν τους αφήσεις ξεσαλώνουν και χαλάνε τα θέματα των άλλων...
Το θέμα είναι πολύ απλό . Εχουν εσωτερική αμφιβολία για την αγορά τους και προσπαθώντας να το παρουσιάσουν σαν υπεραμάξι και να πείσουν τους άλλους για αυτό , στην ουσία προσπαθούν να πείσουν τους εαυτούς τους για την επιλογή τους .
Καθότι ο φόβος του Μηλιώκα είναι πάντα ενεργός...
-
Παίδες οι αγορά ενός αυτοκινήτου ξεκινάει πριν και πρώτα απ όλα από την αισθητική του πράγματος. Άρα μιλάμε καθαρά για υποκειμενικους παράγοντες που καθορίζουν την αγορά. Εννοείται βέβαια ότι αρχικά καθορίζουμε το μπάτζετ αλλά κατά βάση η επιλογή είναι ξεκάθαρα θέμα γούστου.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ford Kuga