Δεν θεωρω πως παιζει ρολο το site οπου παρθηκε η πηγη, (προσωπικα δεν το ξερω το σαιτ αυτο) εφοσον τα δεδομενα ειναι αντικειμενικα πιστα στα τελικα αποτελεσματα των ερευνων που αναφερει.
Υπαρχουν παρα πολλς ερευνες,δεκαδες και μαλιστα συγχρονες δηλαδη των τελευταιων δεκα-δεκαπεντε ετων που αναφερουν το προβλημα. Σε πολλες γινεται αναφορα πως ακριβως δεν υπαρχουν αποτελεσματα με αδιαπραγματευτα αποτελεσματα ΑΛΛΑ ολες οι ενδειξεις δειχνουν προς ενοχοποιηση και ειναι απαραιτητη μια περεταιρω διερευνηση ( καλα αυτη ειναι η στανταρ παραγραφος σε καθε ερευνα που σεβεται τον εαυτο της)
Δεν μιλαμε για ραδιοφωνικα κυματα οπως στα 60s αλλα για πολυ ισχυροτερα σε αλλες συχνοτητες.
Ειδικα για το WiFi δεν μπορει να αναφερεται με σιγουρια οτι δεν βλαπτει. Το γεγονος που το σωζει ειναι η αποσταση απο την πηγη που εχουμε στην καθημερινοτητα μας ως χρηστες και οντως δεν ειναι βλαβερα αν δεν καθεσαι διπλα στο ρουτερ.
Στα αυτοκινητα καθεσαι μονιμα λιγα εκατοστα πανω στην πηγη των emf. (Πισω καθισμα)...οχι ομως συνεχως μιας και δεν ταξιδευεις ολη μερα...αλλα ειναι ενα γεγονος ειδικα για ανθρωπους μικρης ηλικιας ή ευαισθητους στις ηλεκτρομαγνιτικες ακτινοβολιες.
Δεν μιλω για ουρα γαιδαρου αλλα ακομα και μια ναυτια λογω του φαινομενου αυτου ειναι αρκετο.
[url]
https://www.google.gr/url?sa=t&source=w ... CUmlBEOEdd[/url]
Και οταν τελικα μετα απο δεκα χρονια που τα στατιστικα δεδομενα θα ειναι ποιο εγκυρα και οι ενδειξεις γινουν αποδειξεις επιβεβαιονοντας τις σημερινες τασεις και επιβληθει στις αυτοκινητοβιομηχανιες και αλλα προιοντα να παρουν σοβαρα μετρα... Τι κανει ο σημερινος οδηγος ενος ηλεκτρικου;;; Πως νιωθει;;;
Διαβαζα μια ερευνα παλια αλλα δεν τη βρισκω πως με πολυ μικρο κοστος για τιςαυτοκινητοβιομηχανιες το προβλημα λυνεται με μονωσεις- ασπιδες πολυ ευκολα. Δεν φαινεται να εφαρμοζεται
Γενικα ειμαι υπερ αυτης της τεχνολογιας αλλα με προσοχη σε ολες τις παραμετρους.