-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν η Stelvio είναι (που είναι ) γρηγορότερη, καλύτερη οδηγικά στον δρόμο, ισάξια εκτός δρόμου και έχει και όλον τον απαραίτητο εξοπλισμό γιατί υπολείπεται; Στα μόνα που μένει πίσω είναι σε καμιά αυτόνομη οδήγηση κλπ άχρηστες αηδίες.
Συμφωνώ ότι το γούστο είναι υποκειμενικό, αλλά αν και κάτοχος BMW έχω κουραστεί από το γοτθικό σχεδιασμό των Γερμανών. Προτιμώ το flair των Ιταλών και Άγγλων.
Μόνο οδηγικά (και αν) υπερτερεί η Stelvio, σε ποιότητα κύλισης, άνεση, εκτός δρόμου (το xDrive δεν έχει αντίπαλο, εκτός εάν πάμε προς Range μεριά), εσωτερικό, ποιότητα, δυνατότητα επιπλέον εξοπλισμού, αίσθηση πολυτέλειας και κινητήρες (δεν συγκρίνεται ο straight six και τις V υλοποιήσεις σε ποιότητα λειτουργίας) και τέλος σε διαθέσιμες εκδόσεις υπερτερεί η Χ3. Στα μάτια μου υπερτερεί και εμφανισιακά.
Για εμένα οι BMW, μετά τις σχεδιαστικές βλακείες του Bangle (και πριν φυσικά...βλέπεις e39 και ακόμα είναι όμορφη!), πλέον έχει εξαιρετικά σχέδια και διαχρονικά.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
το xDrive δεν έχει αντίπαλοΈχει κριθεί πολλές φορές ανεπαρκές αν και σε όλες τις περιπτώσεις που βλέπεις χαζά κολλήματα είναι θέμα ελαστικών και οδηγικής απειρίας στο off roading. Η τετρακίνηση της Stelvio είναι το ίδιο καλή και μάλιστα με οπισθοβαρή κατανομή.
δεν συγκρίνεται ο straight six και τις V υλοποιήσεις σε ποιότητα λειτουργίας
Επειδή έχω I6 γνωρίζω ότι δεν υπάρχει καμία αντιληπτή διαφορά σε σχέση με έναν V σε ποιότητα και κραδασμούς. Αυτό το διαπίστωσα οδηγώντας αμέσως μετά το δικό μου ένα Mondeo V6. Πολύ πιο δυνατή η 330 και με καλύτερο ήχο (αυτό είναι θέμα BMW όχι Ι6) αλλά καμία διαφορά σε κραδασμούς και refinement.
Τέλος η Stelvio είναι για όποιον θέλει σπορ περιβάλλον, όχι πολυτέλεια. Αν θες πολυτέλεια παίρνεις Range.
-
Ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε Αλέξανδρε!
Δεν μπορώ να δεχτώ ότι ένα αυτοκίνητο (ειδικά αυτής της αξίας) υπερτερεί μόνο οδηγικά (όταν δεν είναι supercar) και να το θεωρήσω καλύτερα από ένα overall καλύτερο αυτοκίνητο.ΥΓ: Είναι πραγματικά απίστευτες οι δυνατότητες του xDrive...ακόμα και η ταπεινή e46 (330xi) του πατέρα μου, έχει ξεκολλήσει από απίστευτες καταστάσεις, και με τελείως ασφάλτινα ελαστικά. Ακόμα και σε λάσπη που είχα μπεί (από μ@λακία μου!) δεν κόλλησα!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όταν υπάρχουν Maserati και Alfa είναι αστείο να λέμε κάτι τέτοιο.Γνώμη σου. Αστειότητες κατ' εμέ οι σύγχρονες Αλφα και Μαζεράτι. Εχουν τελειώσει (σχεδιαστικά) απο το 90 και μετά (εκτός από την 156/159 που τυχαία τον αρχι-σχεδιαστή τους τον τσιμπησαν οι Γερμανοί). Τι να πρωτο-αναλύσεις για τις σχεδιαστικές ανοησίες των ιταλων σε εσωτερικά και εξωτερικά τους σχέδια.
Τωρα, αν η φακλανοποίηση επειδή ειναι κουορε-σπορτίβο έχει οπαδούς, πάσο. -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε Αλέξανδρε!Φάνη, μιλάω μόνο σχεδιαστικα! Οδηγικά δε μιλάω μιας και α) δεν εχω μηχανολογικές γνώσεις αλλά έχω σχεδιαστικές (και στην ιταλία, για να μη κατηγορηθώ βαυβαρό-φιλος) β) δεν τα έχω οδηγήσει. Απλά τα έχω δει (προσφατα τη Στελβιο και από κοντά).
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Όταν υπάρχουν Maserati και Alfa είναι αστείο να λέμε κάτι τέτοιο.
Γνώμη σου. Αστειότητες κατ' εμέ οι σύγχρονες Αλφα και Μαζεράτι. Εχουν τελειώσει (σχεδιαστικά) απο το 90 και μετά (εκτός από την 156/159 που τυχαία τον αρχι-σχεδιαστή τους τον τσιμπησαν οι Γερμανοί). Τι να πρωτο-αναλύσεις για τις σχεδιαστικές ανοησίες των ιταλων σε εσωτερικά και εξωτερικά τους σχέδια.
Τωρα, αν η φακλανοποίηση επειδή ειναι κουορε-σπορτίβο έχει οπαδούς, πάσο.Συνήθως δεν συζητώ για θέματα αισθητικής καθώς το γούστο είναι προσωπικό και υποκειμενικό θέμα. Το να αποκαλούμε όμως τις αστείες, σχεδιαστικά πάντα, Maserati-Alfa, των '90s απαύγασμα σχεδιασμού και τις σημερινές κούκλες 'φακλάνες', πραγματικά με ξεπερνάει!!! Κουτιά με ρόδες ήταν τότε! Σήμερα είναι γλυπτά με καμπύλες γραμμές που παραπέμπουν στο ένδοξο παρελθόν τους!!! Δηλαδή τι να πει μια 75 μπροστά σε μια καινούρια Giulia? Δείχνει 50 χρόνια πίσω η 75!!!
Όσο αφορά στις BMW, η Ε92 μου μου αρέσει, το ίδιο και η 4άρα που την αντικατέστησε. Δεν τις βάζω όμως δίπλα στην Giulia. Για τα ψηλά δεν έχω ιδιαίτερη αγάπη, αλλά μου αρέσουν περισσότερο τα σχέδια των Ιταλών και Βρετανών σε σύγκριση με τα ψυχρά των Γερμανών και Σουηδών!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όταν υπάρχουν Maserati και Alfa είναι αστείο να λέμε κάτι τέτοιο.
Γνώμη σου. Αστειότητες κατ' εμέ οι σύγχρονες Αλφα και Μαζεράτι. Εχουν τελειώσει (σχεδιαστικά) απο το 90 και μετά (εκτός από την 156/159 που τυχαία τον αρχι-σχεδιαστή τους τον τσιμπησαν οι Γερμανοί). Τι να πρωτο-αναλύσεις για τις σχεδιαστικές ανοησίες των ιταλων σε εσωτερικά και εξωτερικά τους σχέδια.
Τωρα, αν η φακλανοποίηση επειδή ειναι κουορε-σπορτίβο έχει οπαδούς, πάσο.Συνήθως δεν συζητώ για θέματα αισθητικής καθώς το γούστο είναι προσωπικό και υποκειμενικό θέμα. Το να αποκαλούμε όμως τις αστείες, σχεδιαστικά πάντα, Maserati-Alfa, των '90s απαύγασμα σχεδιασμού και τις σημερινές κούκλες 'φακλάνες', πραγματικά με ξεπερνάει!!! Κουτιά με ρόδες ήταν τότε! Σήμερα είναι γλυπτά με καμπύλες γραμμές που παραπέμπουν στο ένδοξο παρελθόν τους!!! Δηλαδή τι να πει μια 75 μπροστά σε μια καινούρια Giulia? Δείχνει 50 χρόνια πίσω η 75!!!
Όσο αφορά στις BMW, η Ε92 μου μου αρέσει, το ίδιο και η 4άρα που την αντικατέστησε. Δεν τις βάζω όμως δίπλα στην Giulia. Για τα ψηλά δεν έχω ιδιαίτερη αγάπη, αλλά μου αρέσουν περισσότερο τα σχέδια των Ιταλών και Βρετανών σε σύγκριση με τα ψυχρά των Γερμανών και Σουηδών!!!
Οκ παίδες περί ορέξεως... ο καθεις με τα γούστα του
Πάντως και η 75 Αλέξανδρε μια χαρά ξεχωριστή ήταν για την εποχή της κατά τη γνώμη μουSent from my iPhone using Tapatalk
-
Η stelvio είναι αντικειμενικά πιο σπορτίφ , ευέλικτη , αερατη , φινετσατη.
Θα μου πείτε είναι κλισέ προσδιορισμοί τα παραπάνω αλλά ενισχύονται από την εικόνα της Χ3 που δείχνει πιο βαριά , συντηρητική ακόμη και στο σπορ πακέτο.
Επίσης είναι τόσο μεγάλη η διαφορά από την X1 ώστε να την επιλέξει κάποιος ως ένα overall πολύ καλό αυτοκίνητο; (Χώροι , επιδόσεις και οδηγική συμπεριφορά άνω του μέσου όρου , ίσως να χάνει λίγο μόνο στην άνεση)
Προσωπικά θεωρώ μια πλήρως εξοπλισμένη Χ1 την καλύτερη overall επιλογή σε σχέση με την πολύ ακριβότερη X3
Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η Χ1 είναι πιο μαζεμένη, πιο σπορτιβ και πιο ευέλικτη κ με την κορυφαία οδηγική συμπεριφορά στις διαστάσεις της. Η Χ3 είναι πιο οικογενειακό αμάξι, με μεγαλύτερες διαστάσεις, μεγαλύτερο προσανατολισμό στην άνεση αν και - εχοντας οδηγήσει πλεον αρκετές bmw κ ιδιως suv - αμφιβάλλω ότι οδηγικά θα είναι κάτω από ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ. Είναι εξαιρετικά στημενα ακόμη κ τα μεγάλα SUV της εταιρίας με υποδειγματική συμπεριφορά στον δρόμο. Δεν ξέρω αν είναι η κορυφαία, αλλά σίγουρα θα βρίσκεται κοντά στην κορυφή!
-
Νομίζω ότι δεν είναι σωστό να συγκρίνουμε την Χ3 με την χ1. Οποίος έχει το ανάλογο πορτοφόλι, θέλει τους χώρους και τη συνολικά ανώτερη ποιότητα της Χ3 θα πάει σ αυτή. Η χ1 είναι στη κατηγορια της το overall πληρέστερο αυτοκίνητο και αυτό φτάνει (έχω μια επιφύλαξη για την αξιοπιστία της σε βάθος χρόνου)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Νομίζω ότι δεν είναι σωστό να συγκρίνουμε την Χ3 με την χ1. Οποίος έχει το ανάλογο πορτοφόλι, θέλει τους χώρους και τη συνολικά ανώτερη ποιότητα της Χ3 θα πάει σ αυτή. Η χ1 είναι στη κατηγορια της το overall πληρέστερο αυτοκίνητο και αυτό φτάνει (έχω μια επιφύλαξη για την αξιοπιστία της σε βάθος χρόνου)Sent from my iPhone using Tapatalk
Συμφωνώ 100% μαζί σου!
Και ομοίως αναφορικά με την αξιοπιστία κρατώ κ εγώ μικρό καλάθι! Σε όσους με ρωτάνε αν είμαι ευχαριστημένος από το αμάξι απαντώ 'μέχρι τώρα απόλυτα, ξαναρωτηστε με σε 3-5 χρόνια, για να σας πω σίγουρα! ' -
Τα χαΐρια της BMW σε αλλά μοντέλα δεν μας αφήνουν να εφησυχάσουμε. Είναι και το δίκτυο λίγο ψηλομύτικο και ακριβό και το σκέφτεσαι τι μπορεί να γίνει σε βαθος χρόνου.
Εγώ έχω πει ότι αν βγει αξιόπιστο έστω μέχρι 70-80% της τογιοτα θα είμαι σούπερ ευχαριστημένος.
Βέβαια τέτοια αμάξια σαν την Χ3 δεν είναι και δεν θα είναι ποτε για τα βαλάντια μας εκτος αν μας κάτσει κανα τζόκερ. Έτσι και αλλιώς ποσά λεφτά να ρίξει κανεις στο δρόμο ανάμεσα σε κανίβαλους ;
Παντως Βασίλη η επιφύλαξη που αναφέρεις πρέπει να ξεκαθαρίζεις σε όσους σε ρωτάνε τι αφορά γιατί από το αμάξι οδηγικά και από χώρους είσαι σούπερ ευχαριστημένος. -
Εννοείται ότι οδηγικά και όχι μόνο η χ1 είναι top όπως και κάθε BMW συγκρινόμενη με τον αντίστοιχο ανταγωνισμό της. Εγώ ακόμα και μετά από σχεδόν 9 χρόνια εξακολουθώ να απολαμβάνω τη ποιότητα κύλισης και την οδηγική συμπεριφορά της Χ3 και έχοντας οδηγήσει κάποια από τα σύγχρονα μοντέλα που κυριαρχούν στη κατηγορια των suv μπορώ άνετα να πω ότι δεν προσφέρουν κάτι εξαιρετικά ενδιαφέρον (πλην ίσως των gadget οθόνες κλπ και πιο μικρούς και οικονομικούς κινητήρες). Τώρα για τα τυχόν θέματα είναι και λαχείο . Αν σου τύχει όμως είναι ακριβές οι επισκευές
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Μιλώ αποκλειστικα για αξιοπιστία Στέφανε! Νομίζω ότι είναι σαφές! Αν το αμάξι δεν βγάλει εστω σοβαρες βλάβες θα είμαι ευχαριστημένος. Από όλα τα υπόλοιπα είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, χαίρομαι κάθε λεπτό πίσω από το τιμόνι, οι επιδόσεις του και το στήσιμό του με ικανοποιούν πλήρως - αν και δεν θα πω ποτέ όχι σε περισσότερα χαχα - έχει πολύ καλούς χώρους για τις διαστασεις του, η κατανάλωση είναι μεταξυ 6,5 και 7 και η ποιότητα του εσωτερικού πολυ καλή.
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Εννοείται ότι οδηγικά και όχι μόνο η χ1 είναι top όπως και κάθε BMW συγκρινόμενη με τον αντίστοιχο ανταγωνισμό της. Εγώ ακόμα και μετά από σχεδόν 9 χρόνια εξακολουθώ να απολαμβάνω τη ποιότητα κύλισης και την οδηγική συμπεριφορά της Χ3 και έχοντας οδηγήσει κάποια από τα σύγχρονα μοντέλα που κυριαρχούν στη κατηγορια των suv μπορώ άνετα να πω ότι δεν προσφέρουν κάτι εξαιρετικά ενδιαφέρον (πλην ίσως των gadget οθόνες κλπ και πιο μικρούς και οικονομικούς κινητήρες). Τώρα για τα τυχόν θέματα είναι και λαχείο . Αν σου τύχει όμως είναι ακριβές οι επισκευέςSent from my iPhone using Tapatalk
Αυτά ελπιζω να αποφυγουμε Σπύρε και θα είμαστε μια χαρά!
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε Αλέξανδρε!
Φάνη, μιλάω μόνο σχεδιαστικα! Οδηγικά δε μιλάω μιας και α) δεν εχω μηχανολογικές γνώσεις αλλά έχω σχεδιαστικές (και στην ιταλία, για να μη κατηγορηθώ βαυβαρό-φιλος) β) δεν τα έχω οδηγήσει. Απλά τα έχω δει (προσφατα τη Στελβιο και από κοντά).
Δεν το έγραψα σε εσένα (με εσένα συμφωνώ!), αλλά στον συνονόματο σου (REALZEUS).
-
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΗΝ Χ3 14-17 ΔΙΛΙΤΡΗ ΑΥΤΟΜΑΤΟ, ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ, ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΣΧΕΤΙΚΟ ΝΗΜΑ (ΤΥΦΛΟΣ ΕΙΜΑΙ...;) ΘΑ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΜΗ, ΑΠΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΒΛΑΒΕΣ ΚΛΠ ΚΛΠ, ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΠΩΣ ΗΤΑΝ Η ΕΙΝΑΙ, Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ.
-
Καταρχάς μην γράφεις κεφαλαία, απαγορεύεται από τον κανονισμό του φόρουμ και στον γραπτό λόγο του φόρουμ σημαίνει ότι φωνάζεις.
Καλό έλεγχο θέλει και να προσέξεις τα εισαγωγής που έχουν σχεδόν πάντα γυρισμένα χιλιόμετρα. Βλάβες, οι γνωστές των BMW, τίποτα το διαφορετικό.
-
Καταρχάς μην γράφεις κεφαλαία, απαγορεύεται από τον κανονισμό του φόρουμ και στον γραπτό λόγο του φόρουμ σημαίνει ότι φωνάζεις.
Καλό έλεγχο θέλει και να προσέξεις τα εισαγωγής που έχουν σχεδόν πάντα γυρισμένα χιλιόμετρα. Βλάβες, οι γνωστές των BMW, τίποτα το
Επειδή δεν ξαναείχα μπέμπα μήπως μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος για τις βλάβες; Να σαι καλά.
-
Επειδή δεν ξαναείχα μπέμπα μήπως μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος για τις βλάβες; Να σαι καλά.
Εαν είναι βενζίνη, τότε πολλαπλασιαστές και ίσως μπεκ, Vanons και αντλία νερού...ανάλογα με τα χλμ, την συντήρηση που έχει γίνει και την χρήση. Στο diesel είναι λιγότερα τα θέματα (εκτός από μια γενιά κινητήρων με πρόβλημα στα κλαπέτα αλλά δεν θυμάμαι ποιά είναι), ίσως egr να βγάλει.
Επίσης, λόγω βάρους έχουν αρκετά αναλώσιμα σε ανάρτηση (όπως σινεμπλόκ, φούσκες κλπ.), οπότε ένας καλός έλεγχος για το τι θα χρειαστεί σύντομα αντικατάσταση. Τέλος, έλεγχος του κιβωτίου γιατί εαν έχει πολλά χλμ και δεν έχει γίνει ποτέ αλλαγή λαδιού, τότε μπορεί να αρχίσει τα προβληματάκια.
BMW X3 2017