-
Ο χρήστης astrolabos έγραψε:
Έχω παραγγείλει το αμάξι από τα μέσα Οκτωβρίου και ακόμα δείχνει το αμάξι στη παραγωγή και θέλω να δαγκώσω κανένα λαρύγγιΚαι εμεις 3 μήνες περιμεναμε πάντως
-
Πάντως εγώ με Sony z3 από τότε που έβαλα 1850.2 έχω μια χαρά android auto αλλά το mirrorlink δεν λειτουργεί όταν προσπαθήσω να το συνδέσω, ενώ πριν δούλευε και το mirrorlink άψογα και με Google maps. Αλλά το android auto κλασεις ανώτερο
-
Ο χρήστης astrolabos έγραψε:
Έχω παραγγείλει το αμάξι από τα μέσα Οκτωβρίου και ακόμα δείχνει το αμάξι στη παραγωγή και θέλω να δαγκώσω κανένα λαρύγγιΤο είχα παραγγείλει μέσα Μαρτίου -παραγωγή Μαϊου- κι ήρθε τέλος Ιουνίου στο τελωνείο.Με χαρτιά πινακίδες κ.ά.,στα χέρια μου ήρθε πρώτο 10μερο Ιουλίου.Αλλά μου το είχε εξηγήσει εξ'αρχής ο πωλητής.
Και εμεις 3 μήνες περιμεναμε πάντως
+1
-
18 Απριλίου υπογραφές...22 Αυγούστου παραλαβή.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
-
Και εμένα πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιανουαρίου μου είπε, αλλά και πάλι, δε περνάει ο καιρός με τίποτα
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας για το Mirrorlink.
Το θέλω απ'ότι σας είπα για πλοήγηση με το Google maps, αφού απ'ότι κατάλαβα με το android auto πρέπει να πληκτρολογώ στο κινητό και δεν μπορώ στην την οθόνη του ηχοσυστήματος...
Θα αγόραζα την sd με τους χάρτες,αλλά το Here απ'οσο διάβασα δεν εμφανίζει κάμερες φωτογραφικές, ενώ στο Google maps εμφανίζονται.
Τελικά το android auto είναι καλύτερο απ'το mirrorlink?? Εχω μπερδευτεί. -
Με το android auto δεν πληκτολογεις στο κινητό αλλά στην οθόνη του αυτοκινήτου ή φωνητικά. Είναι πιο εξελιγμένο από το mirrorlink και πιο ασφαλές. Επίσης μπορείς να κατεβάσεις το waze και να έχεις δύο προγράμματα πλοήγησης.
-
Πολύ ωραία. Ευχαριστώ!
Ουσιαστικά δηλ. δεν χρειάζομαι το Mirrorlink για πλοήγηση,άρα μπορώ να επιλέξω οποιοδήποτε smartphone υποστηρίζει ή όχι Mirrorlink. -
Οχι δεν μου το έδωσαν με το ζόρι.Εγώ το πήρα μήπως χρειαστεί συμπλήρωμα.Όσον αφορά το κόστος service μου φαίνεται υπερβολικό,αν λάβουμε υπ'όψη οτι 1 lit motul 5-30 στην αγορά έχει περίπου 8,50-10,00 ευρώ. Άρα 5Χ8,50=42,50 συν το φίλτρο λαδιού συν την ροδέλα να πούμε σύνολο 50-55 ευρώ συν την κάρτα καυσαερίων 65 ευρώ.Άρα 57 ευρώ περίπου εργατικά (για αλλαγή λαδιων) δεν είναι υπερβολή ;
-
Ο χρήστης mmvog έγραψε:
Άρα 57 ευρώ περίπου εργατικά (για αλλαγή λαδιων) δεν είναι υπερβολή ;Είναι-δεν είναι υπερβολή,σχεδόν όλες οι αντιπροσωπείες κάπου εκεί χρεώνουν.
Αν μπορείς να βρεις καλό εξιδικευμένο -ώστε να σου υπογράφει το βιβλίο service και να είσαι εντός εγγύησης-, πιθανά θα σου έρθει φθηνότερα για αλλαγή λαδιών,φίλτρων. -
Καλημερα σε ολους!
Ειναι αληθεια οτι δεν διαβασα ολες τις σελιδες εξ αρχης.
Θελω μερικες πληροφοριες που μεχρι στιγμης εχει σταθει αδυνατον να εντοπισω στο web.
Ειμαι στα σκαρια να παραγγειλω το s cross σε diesel, all grip και dual clutch.
Ενημερωνομενος περι τα σχετικα με το dual clutch, δεν διαβασα αν ειναι dry η wet. Επιπλεον δεν βρισκω πουθενα ποια ειναι συντηρηση που χρειαζεται, καθε ποτε χρειαζεται, τι περιλαμβανει, και τελος τι χρονο ζωης εχουν οι δισκοι και χρειαζονται αντικατασταση. Γενικα εχω πολυ ελαφρυ ποδι, τα αυτοκινητα που αδηγω ζητουν δισκο πλατω μετα τα 160.000, αλλα αν ειναι να στοιχισει ο κουκος αηδονι, να το ξερω εξ αρχης!Σας ευχαριστω για τον χρονο σας.
-
Ο χρήστης Batfalcon έγραψε:
Καλημερα σε ολους!Ειναι αληθεια οτι δεν διαβασα ολες τις σελιδες εξ αρχης.
Θελω μερικες πληροφοριες που μεχρι στιγμης εχει σταθει αδυνατον να εντοπισω στο web.
Ειμαι στα σκαρια να παραγγειλω το s cross σε diesel, all grip και dual clutch.
Ενημερωνομενος περι τα σχετικα με το dual clutch, δεν διαβασα αν ειναι dry η wet. Επιπλεον δεν βρισκω πουθενα ποια ειναι συντηρηση που χρειαζεται, καθε ποτε χρειαζεται, τι περιλαμβανει, και τελος τι χρονο ζωης εχουν οι δισκοι και χρειαζονται αντικατασταση. Γενικα εχω πολυ ελαφρυ ποδι, τα αυτοκινητα που αδηγω ζητουν δισκο πλατω μετα τα 160.000, αλλα αν ειναι να στοιχισει ο κουκος αηδονι, να το ξερω εξ αρχης!Σας ευχαριστω για τον χρονο σας.
Γεια σου ρε Μιχάλη!! Καλώς μας ήρθες.
Ιδέα δεν έχω για τα τεχνικά....θα τα πούμε και τηλεφωνικά.
-
Γεια σου Φανη! Περιμενω τηλ. Το 116 dual clutch ηταν?
-
Ο χρήστης Batfalcon έγραψε:
Γεια σου Φανη! Περιμενω τηλ. Το 116 dual clutch ηταν?Όχι, κλασσικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής! Δεν τα συμπαθώ τα dual clutch.
-
Τελευταίες μέρες είδα κάτι που δεν είχα ξαναδεί.
Κατανάλωση εντός πόλης που άγγιξε και τα 8.6lt/100km
Και η μόνη διαφορά είναι στο ότι μέχρι στιγμής έβαζα απλά καλοριφέρ και όχι AUTO/AC.
Την τελευταία βδομάδα που είπα να δοκιμάσω το Auto, ανέβηκε η κατανάλωση...Το έχει παρατηρήσει κανείς;
Είναι λογικό; Εμένα μόνο μου φαίνεται μεγάλη η διαφορά; ( πριν 7.6 - 7.8 ) -
Ο χρήστης Batfalcon έγραψε:
Ενημερωνομενος περι τα σχετικα με το dual clutch, δεν διαβασα αν ειναι dry η wet.Μέχρι στιγμή το μόνο που βρήκα είναι ότι είναι Dry Clutch (είναι το κιβώτιο της Fiat, που χρησιμοποιεί σε όλα τα Fiat & Alfa Romeo).
@alnontas: Λογική η αύξηση της κατανάλωσης, αφού χρησιμοποιείς τον κλιματισμό. Το κομπρεσέρ του A/C αυξάνει την κατανάλωση κατά Μ.Ο. 0.5-1λτ/100χλμ. Ειδικά μέσα στην πόλη είσαι περί το +1 λτ. Σκέψου ότι στο Kuga, που δείχνει κατανάλωση ανά ώρα (εν στάση), χωρίς κλιματισμό είναι 0.8-1.2λτ/ώρα και με κλιματισμό ανεβαίνει στα 1.6-2λτ/ώρα.
-
Ευχαριστώ Fanis75
Ησύχασα λίγο, είναι η αλήθεια. Φοβήθηκα μην το τελευταίο γέμισμα του ρεζερβουάρ ήταν με βενζίνη αμφιβόλου ποιότητος. -
Ρίχνοντας ένα καθάρισμα στο ταμπλό και έτσι όπως έπεφτε το φως παρατήρησα στο επάνω μέρος του ταμπλό να διαγράφεται ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο. Είναι φυσιολογικό?
-
Αν πιέσεις το ταμπλό σε εκείνο το σημείο, το αισθάνεσαι πιο σκληρό (σαν να υπάρχει κάτι από κάτω);
-
Έτσι είναι και στο sx4 του 2008 που έχει ο πατέρας μου
Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
SUZUKI SX4 SCROSS