Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ξερω γω; Είναι δυνατόν πέρυσι να λέγαν 15.000χλμ και φέτος 30.000χλμ; Ίσως κάτι άλλαξε, κάτι στο μοτέρ, κάτι στον τύπο λαδιού ή αποδείχτηκε ότι αλλαγή χρειαζεται στο 30.000 πλέον.
Οι αντιπροσωπειες πηγαινουν συμφωνα με τις οδηγιες του κατασκευαστη,αν αυτος πει σερβις στα 50.000χλμ,το ιδιο θα πει η εκαστοτε αντιπροσωπεια στον πελατη.To manual ελεγε για εως 20.000χλμ,με λαδια castrol magnatec 5w20 professional και μετα τα 3 χρονια αν ο πελατης συμφωνει,μπαινει σε καποιο προγραμμα ford με λαδια motorcraft που ειναι πιο φτηνα.
Το μονο που ειχε ειπωθει οτι αλλαζει στο μοτερ ειναι οτι θα προσθεταν απενεργοποιηση κυλινδρου δηθεν για καλυτερη καταναλωση,αλλα δεν πιστευω οτι αυτο επηρεαζει σε κατι τη διαρκεια του service.
Ουτως η αλλως θεωρω οτι δυσκολα καποιος θα πιανει ετησιως ακομα και τα 20.000χλμ,ειδαλως δεν θα ηταν συμφερον να επιλεξει βενζινη.Ο ενδοιασμος που θα ειχα ειναι σε τι κατασταση θα βρισκεται ο μικρος κινητηρας μετα απο 5-6-7 χρονια τοσο αραιων service.
Τα περισσοτερα προβληματα που εχω διαβασει στα forums,ειναι σε ecoboost που τους εχουν περασει προγραμματα η εχουν κανει remap,το εχουν πιεσει σε ιπποδυναμη,εκει υπαρχουν διαρροες σε σωληνακια,νερα,λαδια,ανεβασμενες θερμοκρασιες,υψηλοτερη καταναλωση σαφως.Προσωπικα δεν θα εμπαινα στην διαδικασια να πειραξω κατι,αν ηθελα προγραμματα και ιστοριες,με ενα μεταχειρισμενο 1.4 η 1.5 κανεις οτι γουσταρεις και δεν ταλαιπωρεις χωρις λογο ενα μικρο χιλιαρακι.