-
Αυτές οι γενικεύσεις φίλε μου ' χαλάνε τα ηλεκτρονικά στα γαλλικά.....' , είναι εκνευριστικές και αναχρονιστικές τουλάχιστον . Έλεος.
Από κει και πέρα, όντως το φιέστα είναι το οδηγοκεντρικότερο και σίγουρα δοκιμασμένο - αξιόπιστο, όμως είναι πολύ μικρό - στενό - στενάχωρο πίσω για την τιμή του. Τα θέματα τριγμών σίγουρα θα λυθούν από την εταιρεία στην πορεία.
-
Ο χρήστης steering έγραψε:
Αυτές οι γενικεύσεις φίλε μου ' χαλάνε τα ηλεκτρονικά στα γαλλικά.....' , είναι εκνευριστικές και αναχρονιστικές τουλάχιστον . Έλεος.Από κει και πέρα, όντως το φιέστα είναι το οδηγοκεντρικότερο και σίγουρα δοκιμασμένο - αξιόπιστο, όμως είναι πολύ μικρό - στενό - στενάχωρο πίσω για την τιμή του. Τα θέματα τριγμών σίγουρα θα λυθούν από την εταιρεία στην πορεία.
Αυτο το τελευταιο ειναι και το πιο σημαντικο. Πισω ειναι στενο. Για το πρωτο (η μοναδικο) αμαξι, δεν κανει.
-
Ο χρήστης bilchil έγραψε:
Αυτές οι γενικεύσεις φίλε μου ' χαλάνε τα ηλεκτρονικά στα γαλλικά.....' , είναι εκνευριστικές και αναχρονιστικές τουλάχιστον . Έλεος.
Από κει και πέρα, όντως το φιέστα είναι το οδηγοκεντρικότερο και σίγουρα δοκιμασμένο - αξιόπιστο, όμως είναι πολύ μικρό - στενό - στενάχωρο πίσω για την τιμή του. Τα θέματα τριγμών σίγουρα θα λυθούν από την εταιρεία στην πορεία.
Αυτο το τελευταιο ειναι και το πιο σημαντικο. Πισω ειναι στενο. Για το πρωτο (η μοναδικο) αμαξι, δεν κανει.
Ακριβώς. Εκει και μόνο εκεί χάνει από τα βαγκίτικα και συναφή. Είναι πολύ σημαντικός τομέας όμως σε μέρες κρίσης.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Βάζουν διαφορετικό λάδι στον ecoboost του 2016 απο του 2017?Ξερω γω; Είναι δυνατόν πέρυσι να λέγαν 15.000χλμ και φέτος 30.000χλμ; Ίσως κάτι άλλαξε, κάτι στο μοτέρ, κάτι στον τύπο λαδιού ή αποδείχτηκε ότι αλλαγή χρειαζεται στο 30.000 πλέον.
-
Όσον αφορά τους χώρους του Fiesta, δεν υστερεί τόσο σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό... πίσω είναι πιο ευρύχωρο από το Micra, ειδικά στον αέρα για τα κεφάλια...Στο Micra πχ ένιωθα κλειστοφοβία πίσω...είμαι ένα 1.83 ... χώρος για τα γόνατα ίδια θα έλεγα...όπως επίσης και για το πορτ μπαγκάζ... Στενό δεν θα το έλεγα...4 άτομα κάθονται άνετα...όπως σε όλα αυτής της κατηγορίας...αν θέλουμε για 5 άτομα κοιτάμε προς μικρομεσαία...
-
Ο χρήστης FaniSporty έγραψε:
Όσον αφορά τους χώρους του Fiesta, δεν υστερεί τόσο σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό... πίσω είναι πιο ευρύχωρο από το Micra, ειδικά στον αέρα για τα κεφάλια...Στο Micra πχ ένιωθα κλειστοφοβία πίσω...είμαι ένα 1.83 ... χώρος για τα γόνατα ίδια θα έλεγα...όπως επίσης και για το πορτ μπαγκάζ... Στενό δεν θα το έλεγα...4 άτομα κάθονται άνετα...όπως σε όλα αυτής της κατηγορίας...αν θέλουμε για 5 άτομα κοιτάμε προς μικρομεσαία...Επιβεβαιωνω παιδια. Ειμαι 1.92 εχω ρυθμισει το καθισμα για να καθομαι μια χαρα εγω και παω μπαινω ακριβως απο πισω και προς εκπληξη μου χωραω να μπω και τα γονατα μου ισα που ακουμπανε στο καθισμα. Σε καμια περιπτωση να σπρωχνω δλδ ο καθισμα του οδηγου.. και για το κεφαλι εχω αερα ακομα 8-10 ποντους στα πισω καθισματα.
Ανετα καθονται 4 ατομα υψους 1.85
Για 5 ακριβως οτι ειπε ο Φανης.. μικρομεσαια. -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Βάζουν διαφορετικό λάδι στον ecoboost του 2016 απο του 2017?
Ξερω γω; Είναι δυνατόν πέρυσι να λέγαν 15.000χλμ και φέτος 30.000χλμ; Ίσως κάτι άλλαξε, κάτι στο μοτέρ, κάτι στον τύπο λαδιού ή αποδείχτηκε ότι αλλαγή χρειαζεται στο 30.000 πλέον.
Εγώ από όσο ξέρω πάντως ο ecoboost του καινούργιου fiesta είναι ίδιος με του παλιού, ο κινητήρας κυκλοφορεί μόνο 5 χρόνια για να μπορούν να αποδειχθούν πολλά πράγματα στην πράξη και δεν το ξέρω αλλά πολύ το αμφιβάλλω ότι στο καινούργιο φιεστα μπαίνουν διαφορετικά λάδια από το προηγούμενο.
Δεν προσπαθώ να αποδείξω κάτι, θα ήταν αδύνατο άλλωστε, αλλά εξηγώ γιατί είμαι σκεπτικός σχετικά με τις οδηγίες αλλαγής λαδιών του νέου μοντέλου και δεν νομίζω ότι η δυσπιστία μου είναι αβάσιμη. -
Καταρχάς ο πίσω χωρος μία χαρά είναι, σουπερμινι πήραμε όχι σιβικ, μην είστε υπερβολικοί. Εγώ χωράω άνετα πίσω αλλά και ο κολλητός μου 1,93 δεν είχε κανένα πρόβλημα.
Όσο για τη γενίκευση, μιλάω εκ πείρας τόσο για παλιό αμάξι πατέρα μ,αλλα και τρεις περιπτώσεις από φίλους και γνωστούς με αυτοκίνητα από το 10' έως και προπερσι..Το ότι ίσως φτιάξουν τους τριγμούς στις επόμενες φουρνιές δε μου λεει κάτι, αν είναι για τα επόμενα χρόνια να χειροτερεύει το πρόβλημα στα παλιά..
Στάλθηκε από το Nexus 5X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης FaniSporty έγραψε:
Όσον αφορά τους χώρους του Fiesta, δεν υστερεί τόσο σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό... πίσω είναι πιο ευρύχωρο από το Micra, ειδικά στον αέρα για τα κεφάλια...Στο Micra πχ ένιωθα κλειστοφοβία πίσω...είμαι ένα 1.83 ... χώρος για τα γόνατα ίδια θα έλεγα...όπως επίσης και για το πορτ μπαγκάζ... Στενό δεν θα το έλεγα...4 άτομα κάθονται άνετα...όπως σε όλα αυτής της κατηγορίας...αν θέλουμε για 5 άτομα κοιτάμε προς μικρομεσαία...Στο Micra και εγω το ιδιο. Κλειστοφοβικα οντως.
Στο Ιβιζα ομως ηταν σαφως καλυτερα, και στο clio επισης αν θυμαμαι καλα. Και μιλαω μονο για γονατα και πλατος. Στο υψος θα ημουν αδικος γιατι εχω ηλιοροφη και κοβει αρκετα.Και για να ξεκαθαρισω και κατι. Το αμαξι μια χαρα ειναι, απλα καποιοι ειμαστε λιγο πιο απαιτητικοι και κανουμε και την τριχα, τριχια. Εμενα το πατημα του με εχει ενθουσιασει, αυτη τη σιγουρια που εμπνεει δε θα την αλλαζα ευκολα και νομιζω δεν συνανταται στην κατηγορια του. Πολυ καλο πακετο συνολικα, το infotainment σουπερ, αμαυρωνει λιγο την εικονα ο συντονισμος των πλαστικων, οταν και αν εμφανιστει.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ξερω γω; Είναι δυνατόν πέρυσι να λέγαν 15.000χλμ και φέτος 30.000χλμ; Ίσως κάτι άλλαξε, κάτι στο μοτέρ, κάτι στον τύπο λαδιού ή αποδείχτηκε ότι αλλαγή χρειαζεται στο 30.000 πλέον.Οι αντιπροσωπειες πηγαινουν συμφωνα με τις οδηγιες του κατασκευαστη,αν αυτος πει σερβις στα 50.000χλμ,το ιδιο θα πει η εκαστοτε αντιπροσωπεια στον πελατη.To manual ελεγε για εως 20.000χλμ,με λαδια castrol magnatec 5w20 professional και μετα τα 3 χρονια αν ο πελατης συμφωνει,μπαινει σε καποιο προγραμμα ford με λαδια motorcraft που ειναι πιο φτηνα.
Το μονο που ειχε ειπωθει οτι αλλαζει στο μοτερ ειναι οτι θα προσθεταν απενεργοποιηση κυλινδρου δηθεν για καλυτερη καταναλωση,αλλα δεν πιστευω οτι αυτο επηρεαζει σε κατι τη διαρκεια του service.
Ουτως η αλλως θεωρω οτι δυσκολα καποιος θα πιανει ετησιως ακομα και τα 20.000χλμ,ειδαλως δεν θα ηταν συμφερον να επιλεξει βενζινη.Ο ενδοιασμος που θα ειχα ειναι σε τι κατασταση θα βρισκεται ο μικρος κινητηρας μετα απο 5-6-7 χρονια τοσο αραιων service.
Τα περισσοτερα προβληματα που εχω διαβασει στα forums,ειναι σε ecoboost που τους εχουν περασει προγραμματα η εχουν κανει remap,το εχουν πιεσει σε ιπποδυναμη,εκει υπαρχουν διαρροες σε σωληνακια,νερα,λαδια,ανεβασμενες θερμοκρασιες,υψηλοτερη καταναλωση σαφως.Προσωπικα δεν θα εμπαινα στην διαδικασια να πειραξω κατι,αν ηθελα προγραμματα και ιστοριες,με ενα μεταχειρισμενο 1.4 η 1.5 κανεις οτι γουσταρεις και δεν ταλαιπωρεις χωρις λογο ενα μικρο χιλιαρακι.
-
Καλημέρα ας συνεχίσω εγώ τα παράπονά μου. Να ξεκαθαρίσω οτι το αμάξι είναι όντως πολύ ωραίο και το απολαμβάνω στις όποιες διαδρομές έχω κάνει μέχρι στιγμής (είμαι στα 4.000 χλμ). Θεωρώ ότι τα τριξίματα αυξάνονται σε χρονική διάρκεια, κυρίως από την οθόνη προέρχονται. Ακούγεται ακόμη ένα τρίξιμο κάπου από τα δεξιά (ντουλαπάκι-ηχείο-πόρτα) αλλά ακόμα δεν το έχω βρει ακριβώς. Το θέμα είναι οτι τα τριξίματα ξεκίνησαν από τις πρώτες ημέρες και αυτό θεωρώ είναι απαράδεκτο, τώρα κάτι αλχημείες με ταινίες 2πλης όψεως και μονωτικά είναι να'χαμε να λέγαμε.
Για το συναγερμό δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο. Θεωρώ οτι φταίει η αντιπροσωπεία που επιμένει στο συγκεκριμένο συναγερμό (gt alarm), ενώ βλέπουν οτι δεν βρίσκουν λύση. Απ'ότι κατάλαβα από τα λεγόμενα κάποιου άλλου φίλου εδώ μέσα δεν έχει κανένα θέμα (αν θυμάμαι καλά του έβαλαν gemini).
-
Καλησπέρα να ρωτήσω και εγώ κάτι ως μελλοντικός κάτοχος...
Η οδική βοήθεια που προσφέρει η Ford ισχύει και εκτός Ελλάδος??? -
Καλησπέρα,
Έχω αποφασίσει να προχωρήσω στην αγορά του Fiesta 5d Titanium Diesel 120hp (Το πετρέλαιο για πολλούς δικούς μου λόγους) και μάλλον θα το πάρω και σε λευκό χρώμα.
Μπορεί κάποιος να με συμβουλεύσει στο πως θα πετύχω μια καλύτερη τιμή και τι δώρα να ζητήσω? -
Για δώρα ρίξε μια ματιά εδώ
http://www.fordaccessories.gr/?model=fiesta&year=2017
Π.χ ζήτα την σπορ κεραία https://www.fordaccessories.gr/ψυχαγωγια/αλλα-αξεσουαρ-πληροφορησησ-και-ψυχαγωγίασ/σπορ-κεραία/2049615?model=fiesta&year=2017
-
Φιμέ τζάμια, συναγερμό και καμιά παραπάνω έκπτωση έδιναν μέχρι πριν ένα μήνα...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης css03027 έγραψε:
Καλησπέρα,
Έχω αποφασίσει να προχωρήσω στην αγορά του Fiesta 5d Titanium Diesel 120hp (Το πετρέλαιο για πολλούς δικούς μου λόγους) και μάλλον θα το πάρω και σε λευκό χρώμα.
Μπορεί κάποιος να με συμβουλεύσει στο πως θα πετύχω μια καλύτερη τιμή και τι δώρα να ζητήσω?Περιμένω μες τον μήνα κι εγώ Τitanium diesel 120...Τα δώρα που μου έκαναν ήταν συναγερμός και φιμέ τζάμια...συν κάποια έκπτωση στα ανταλλακτικά...15%...
-
Με ένα ταξίδι εκτός Αθηνών-νησι παρατήρησα τα εξης:
Κατανάλωση 6,2-6,5 , επιτέλους δηλαδή..
Πολύ ωραίο κράτημα σε απότομος στροφές με ταχύτητα.
Τριγμοί μετά από λακούβες ή περίεργο οδόστρωμα σταθερά υπήρχαν σταθερά, τόσο από την οθόνη και το κάτω πλαστικό της πόρτας ,όσο και από την έξοδο του κλιματισμού αριστερά στον οδηγό. Δοκίμασα εν κινήσει να τ σπρώξω λίγο ,σταματούσε για λίγα δευτερόλεπτα και μετά ξαναμανα.. υπάρχει κάποια λύση για αυτό τώρα που βρήκα από που προέρχεται η φασαρία;Στάλθηκε από το Nexus 5X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δοκίμασε πρώτα ένα σπρέι σιλικόνης. Στις περισσότερες περιπτώσεις τριγμών είναι αρκετό.
-
υπάρχουν κάποιοι που το οδηγουν 2-3 μήνες κ δεν έχουν παρατηρήσει τριγμούς? Ή συμβαίνει σε όλα?
-
Καλημερα. Ενα μηνα ακριβως που το εχω τωρα με 2,6Κ χλμ δεν εχω παρατηρησει κατι εγω.
Ford Fiesta 2017