Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 373
    • 374
    • 375
    • 376
    • 377
    • 444
    • 445
    • 375 / 445
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    67
    8886
    202013
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasvo last edited by

      Nόμιζα ότι έχεις το 1.8 αν και η Motul κ.α. δίνουν συνολικά 3.8L
      Εκτός από το φίλτρο σκέψου τι άλλο άλλαξε στην όλη διαδικασία (πχ. κλίση εδάφους, συσκευασία λαδιών κλπ).
      Στο S 40 1.6 έβαζα 4 Amsoil ASL 5W-30 (0.946l) και μαζί με αλλαγή φίλτρου ήμουνα κομπλέ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • mesastou
        mesastou last edited by

        Ο χρήστης vasvo έγραψε:
        Κανονικά παίρνει 4L (3.8L + 0.2L με το φίλτρο), μήπως παίζει τίποτα με τον δείκτη;

        Παίζει να έχει πιάσει μούργα ο πάτος του καρτερ;

        mouths are for eating, noses for breathing.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • panos2171
          panos2171 last edited by

          Σχεδόν μισό λίτρο σε μούργα; Σαν πολύ μου φαίνεται.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            evan7 last edited by

            Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
            Χθες άλλαξα λάδια στο MX5. Ενώ κανονικά παίρνει 3400ml (συνήθως το βάζουμε 3300ml) χθές πήρε 3L και ο δείκτης το έδειχνε στο Full. Φίλτρο αλλάχτηκε, στράγγισμα έγινε, τι στο φούτσο μπορεί να συμβαίνει; Ο μηχανικός μου είπε να το τσεκάρω και σήμερα που θα χουν κάτσει τα λάδια από την ακινησία. Ακριβώς την ίδια στάθμη μου έδειξε, στο F
            Dipstick δεν αλλάχτηκε για να πω ότι έχει άλλη μέτρηση. Τι άλλο θα μπορούσε να συμβαίνει και το δείχνει φουλαρισμένο ενώ μπήκαν μόνο 3L (3 μπετονάκια του 1L)??

            Ήσουν παρών όταν έκανε αλλαγή λαδιών ο μηχανικός σου;Όταν ξεβίδωσε τη τάπα καρτερ πόση ώρα την άφησε ανοικτή;Άλλαξε σίγουρα το φίλτρο λαδιού ή το 'ξέχασε';

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              Εκεί ήμουν ναι και το φίλτρο σίγουρα αλλάχτηκε. Έμεινε κάμποση ώρα,δε θυμάμαι πόση αλλά σίγουρα σταμάτησε να στάζει όταν το κλείσαμε.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • panos2171
                panos2171 last edited by

                Mετά από ακινησία όλο το βράδυ σήμερα το ξαναμέτρησα. Στους 4-5 ελέγχους τις 2 φορές μου το έδειχνε πανω από το F,τις άλλες κανονικά στη γραμμή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vasvo last edited by

                  Έβαλες τα Mobil 1 ESP Formula 5W-30; (HTHS 3.58)
                  Το άφησες να δουλέψει στο ρελαντί για 5΄και περίμενες 3-5΄για να μετρήσεις, γιατί το άφρισμα διογκώνει τα λάδια έως και 15%!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • panos2171
                    panos2171 last edited by

                    Ναι

                    Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Μήπως δεν το άφησε να στραγγίσει για όσο χρειάζεται και βιάστηκε; Μπορείς να ξαναπάς να αδειάσεις τα λάδια, να τα μετρήσεις, αν χρειάζεται παραπάνω λάδι να το προσθέσεις, να τα ξαναβάλεις και να τα μετρήσεις χωρίς να εκκινήσεις τον κινητήρα; Αν βγούνε ξανά λιγότερα δεν τι να πω..... Αν όμως δεν βγούνε λιγότερα κάποια βλακεία παίχτηκε στην αλλαγή που έκανες τώρα. Αυτό πιστεύω ότι έχει γίνει. Δεν είμαι μάστορας, όμως και στις μοτοσυκλέτες και σε αυτοκίνητα με την εμπειρία τη μικρή που έχω, δεν έχω δει ή ακούσει τπτ. Εκτός αν είναι λάδια που τους αρέσει να κρύβονται στο κάρτερ.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasvo last edited by

                        Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                        Ναι

                        Ένας από τούς λόγους που σταμάτησα την αλλαγή λαδιών στην αντιπροσωπεία ήταν ότι έβγαιναν αφρισμένα.
                        Επέλεξα τα ASL (παρόμοια και τα LIQUI MOLY SPECIAL TEC AA 5W-30 HTHS~3) για καλύτερο στροφάρισμα.
                        Καρντασάκο, τα παϊδάκια πως προέκυψαν! Μας έφτιαξες μεσημεριάτικα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • panos2171
                          panos2171 last edited by

                          Πως ακριβώς αφρίζουν. Πριν μπούνε όντως φάγανε ένα γερό κούνημα όπως ήταν στην κούτα αλλά δε νομίζω να λέει κάτι αυτό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vasvo last edited by

                            Κάνε μερικές διαδρομές τσεκάροντας την θερμοκρασία και ίσως χρειαστεί να συμπληρώσεις

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fiatz last edited by

                              Απο eni agip 10w40 πηγα σε bardahl 10w40 μετα απο 3000χλμ αισιως , εχω διαπιστωσει πως το μοτερ ειναι περισσοτερο σφιχτο στις υψηλες και μου κανει περισσοτερη ωρα να ερθει ρελαντι μετα απο cold start .Περιμενα καλυτερες εντυπωσεις να πω την αληθεια .Απο καταναλωση ειμαι τσιμπημενος κατα 1λ μεχρι τωρα αλλα θα το παρακολουθησω .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nickolas last edited by

                                Πραγματικά ένα λίτρο παραπάνω κατανάλωση από το λάδι δεν παίζει. Εκτός και αν είναι νταλίκα και από τα 40λ/100χλμ. πήγε στα 41λ/100χλμ. που και πάλι είναι δύσκολο εφόσον μιλάμε για ίδιο ιξώδες.

                                Το να αργεί περισσότερο να ζεσταθεί το μοτέρ ίσως και να είναι θετικό σημάδι για το λάδι. Αν και πάλι δύσκολα μπορώ να φανταστώ κατάσταση όπου ειδικά για ίδιο ιξώδες να υπάρχει αρκετά μεγάλη διαφορά (10%) για να την καταλάβει κάποιος. Ίσως αν κρατούσε χρονόμετρο...

                                Το πιο σφικτό που λες στις υψηλές, εγώ προσωπικά είχα λίγο αυτήν την αίσθηση κάθε φορά που άλλαζα λάδι τα πρώτα χιλιόμετρα και αυτό αφορούσε αλλαγή με το ίδιο λάδι.
                                Το σίγουρο είναι ότι οι φθορές στο μοτέρ τα πρώτα χιλιόμετρα και για όλα τα λάδια είναι αυξημένες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos204 last edited by

                                  Ο χρήστης panos2171 έγραψε:

                                  Γι'αυτό σε ρώτησα στο άλλο νήμα!
                                  Για μένα το φίλτρο που έβαλες δεν είναι το σωστό και λογικό να πάρει λιγότερη ποσότητα λαδιού συνολικά......

                                  Μόνο αυτό μένει να δω, αν και το φίλτρο 200ml παίρνει.

                                  Κανονικά παίρνει 4L (3.8L + 0.2L με το φίλτρο), μήπως παίζει τίποτα με τον δείκτη;

                                  Σύμφωνα με τον κατασκευαστή το 1.6 παίρνει 3.4L + 200ml το φίλτρο. Με το δείκτη τι μπορεί να παίζει; Δεν αλλάχτηκε ποτέ, όλες οι προηγούμενες αλλαγές με αυτόν γίναν.

                                  Με τον δείκτη λαδιού σκέφτηκες να ασχοληθείς

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • panos2171
                                    panos2171 last edited by

                                    Σαν τι να κάνω με το δείκτη; Να δοκιμάσω με άλλον;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      fiatz last edited by

                                      Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                      Πραγματικά ένα λίτρο παραπάνω κατανάλωση από το λάδι δεν παίζει. Εκτός και αν είναι νταλίκα και από τα 40λ/100χλμ. πήγε στα 41λ/100χλμ. που και πάλι είναι δύσκολο εφόσον μιλάμε για ίδιο ιξώδες.

                                      Το να αργεί περισσότερο να ζεσταθεί το μοτέρ ίσως και να είναι θετικό σημάδι για το λάδι. Αν και πάλι δύσκολα μπορώ να φανταστώ κατάσταση όπου ειδικά για ίδιο ιξώδες να υπάρχει αρκετά μεγάλη διαφορά (10%) για να την καταλάβει κάποιος. Ίσως αν κρατούσε χρονόμετρο...

                                      Το πιο σφικτό που λες στις υψηλές, εγώ προσωπικά είχα λίγο αυτήν την αίσθηση κάθε φορά που άλλαζα λάδι τα πρώτα χιλιόμετρα και αυτό αφορούσε αλλαγή με το ίδιο λάδι.
                                      Το σίγουρο είναι ότι οι φθορές στο μοτέρ τα πρώτα χιλιόμετρα και για όλα τα λάδια είναι αυξημένες.

                                      Το παρατηρησα μονο με αυτα τα λιπαντικα το σφιξιμο μπορω να πω. Θα ηθελα να παω σε πιο ψιλο λαδακι παντως να δω πως θα ανταποκριθει το αμαξι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        trident1971 last edited by

                                        Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                        Το πιο σφικτό που λες στις υψηλές, εγώ προσωπικά είχα λίγο αυτήν την αίσθηση κάθε φορά που άλλαζα λάδι τα πρώτα χιλιόμετρα και αυτό αφορούσε αλλαγή με το ίδιο λάδι.

                                        Το παρατηρησα μονο με αυτα τα λιπαντικα το σφιξιμο μπορω να πω. Θα ηθελα να παω σε πιο ψιλο λαδακι παντως να δω πως θα ανταποκριθει το αμαξι.

                                        Για την ιστορια, πρωτη φορα που εβαλα GM 10-40 το ιδιο 'σφιξιμο' ενιωθα και εγω. Απροθυμια να στροφαρει κλπ.Με κανενα αλλο λαδι δεν εχει ξανασυμβει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                                          Σαν τι να κάνω με το δείκτη; Να δοκιμάσω με άλλον;

                                          Το φίλτρο τελικά είναι το σωστό;;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            adensa last edited by

                                            Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                                            Σαν τι να κάνω με το δείκτη; Να δοκιμάσω με άλλον;

                                            Δεν κοιτάς μπας και έχει ξεκολλήσει σε κάποιο σημείο και κρεμάει αλλάζοντας μήκος;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 373
                                            • 374
                                            • 375
                                            • 376
                                            • 377
                                            • 444
                                            • 445
                                            • 375 / 445
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr