-
Αν ενδιαφέρεσαι , φίλος πουλάει γιατί αλλάζει εργασιακό περιβάλλον και χρειάζεται άλλου είδους αυτοκίνητο , ένα ρενεγκέιτ 1 έτους με 10000 χλμ . Μιλάμε για το 1.4 170 4Χ4 σε λευκό χρώμα το limited με το 9άρι αυτόματο . Σε καλή τιμή .
-
Ο χρήστης evanpap333 έγραψε:
και εγώ συμφωνώ μαζί σου σχετικά με το renegate, ειδικά το καλοκαίρι στα νησιά με τους στενούς δρόμους αναθεώρησα αρκετά για τα μεγάλα SUV. To compass όμως δεν είναι τόσο μεγάλο και μου αρέσει πιό πολύ αλλά θα πρέπει να αρκεστώ στην χειροκίνητη έκδοση γύρω στα 27.000 € ή να πάρω το renegate με το 9αρι αυτόματο?Πρέπει να έχουν κανένα 20 εκατοστά διαφορά το compass με το renegade αν θυμάμαι καλά. Δεν είναι πολύ μεγάλη. Εξαρτάται αν είσαι για εμένα λίγο του σαλονιού (compass) ή της Περιπέτειας (renegade). Για αυτόματο δεν είμαι φαν όποτε δε μιλάω για αυτό το θέμα
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης cmak έγραψε:
και εγώ συμφωνώ μαζί σου σχετικά με το renegate, ειδικά το καλοκαίρι στα νησιά με τους στενούς δρόμους αναθεώρησα αρκετά για τα μεγάλα SUV. To compass όμως δεν είναι τόσο μεγάλο και μου αρέσει πιό πολύ αλλά θα πρέπει να αρκεστώ στην χειροκίνητη έκδοση γύρω στα 27.000 € ή να πάρω το renegate με το 9αρι αυτόματο?
Πρέπει να έχουν κανένα 20 εκατοστά διαφορά το compass με το renegade αν θυμάμαι καλά. Δεν είναι πολύ μεγάλη. Εξαρτάται αν είσαι για εμένα λίγο του σαλονιού (compass) ή της Περιπέτειας (renegade). Για αυτόματο δεν είμαι φαν όποτε δε μιλάω για αυτό το θέμα
Sent from my iPhone using Tapatalk
To θέμα είναι περισσότερο με το πλάτος παρά με το μήκος για τους στενούς δρόμους.
Μήκος: Renegade 4,25m./ Compass 4,39m.
Πλάτος: Renegade 1,80m./ Compass 1,88m. -
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... stin-kriti
Δοκιμάζουμε τη νέα Porsche Cayenne στην Κρήτη
[spoiler=:d80ys4vg]Η Cayenne μπαίνει στην τρίτη γενιά της. Και είναι περισσότερο από ποτέ ένα υπέροχο αυτοκίνητο, ένα τεχνολογικό θαύμα που τα βάζει με τους νόμους της Φυσικής.
Οδηγώντας τη νέα Porsche Cayenne στην Κρήτη, νιώσαμε μια στάλα εθνική υπερηφάνεια για το γεγονός ότι η εταιρεία επέλεξε την Ελλάδα και συγκεκριμένα την Κρήτη για την πανευρωπαϊκή παρουσίαση. Και επειδή το μέγεθος της αγοράς μας δεν είναι τέτοιο που να δικαιολογεί, ούτε καν να διευκολύνει μια τέτοια επιλογή, είναι προφανές ότι αξίζουν συγχαρητήρια στην ελληνική αντιπροσωπεία που πρεσβεύει τη μάρκα με επαγγελματισμό και πάθος ανάλογο του τεράστιου μεγέθους της.
Η Cayenne είναι ένα από τα πλέον αδικημένα αυτοκίνητα στη χώρα μας. Συνδεδεμένη, κακώς, με τη διαφθορά και το «πέτσινο» χρήμα από το «μιλένιουμ» και ’δω. Στην ουσία του, το αυτοκίνητο ήταν πάντα εξαιρετικό. Και εξαιρετικά σημαντικό. Ήταν αυτό που ουσιαστικά έσωσε τη μάρκα από τη χρεοκοπία. Και στη συνέχεια, με 770.000 πωλήσεις από το 2002 μέχρι σήμερα, της έδωσε τέτοια κερδοφορία έτσι ώστε να επενδύσει στα σπορ μοντέλα. Και από την άλλη, κρίνοντας τις επιδόσεις και την οδική της συμπεριφορά σε σχέση με το μέγεθος και το βάρος της, αλλά και την ικανότητά της εκτός ασφάλτου, ήταν πάντα ένα τεχνολογικό και οδηγικό θαύμα. Και τώρα, στην τρίτη γενιά της, περισσότερο από ποτέ. Είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις, αλλά ελαφρύτερη. Πιο πολυτελής, εξοπλισμένη με την πιο σύγχρονη τεχνολογία ασφάλειας και συνδεσιμότητας, αλλά και πιο οδηγοκεντρική, πιο ικανή σε κάθε είδους δρόμο.
Less is more
Το μήκος είναι αυξημένο κατά έξι εκατοστά, ενώ το ύψος έχει μειωθεί σχεδόν ένα. Τα πιο χαμηλά πλαϊνά παράθυρα και η κλίση της οροφής δίνουν τη εντύπωση ότι το αυτοκίνητο είναι σημαντικά χαμηλότερο. Το ίδιο και η σχεδίαση της νέας γρίλιας, αλλά και τις ενιαίας γραμμής των πίσω φώτων, μοτίβο δανεισμένο από την Panamera και κάποιες εκδόσεις 911. Υπογραμμίζουν το πλάτος, δίνοντας έμφαση στο δυναμισμό παρά στο εκτόπισμα. Το φούσκωμα εμπρός, στο καπό, το οποίο στη γλώσσα της Porsche ονομάζεται «power dome» υπαινίσσεται δύναμη, εντυπωσιακή δύναμη. Και όπως θα δούμε στην πορεία, η γκάμα των κινητήρων ανταποκρίνεται πλήρως.Η βασική δομή είναι ατσάλινη, από υλικό υπέρ-υψηλής αντοχής. Μιλάμε κυρίως για τον κλωβό ασφαλείας. Αλλά η στρατηγική μείωσης του βάρους επέβαλε την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου σε σημεία χαμηλού φορτίου. Η μείωση του βάρους και η αεροδυναμική είναι το κλειδί της μειωμένης κατανάλωσης. Το πάτωμα είναι επίπεδο, ενώ στη μάσκα υπάρχουν ενεργά πτερύγια που ανοιγοκλείνουν σύμφωνα με τις συνθήκες οδήγησης πετυχαίνοντας το βέλτιστο συνδυασμό ψύξης και μειωμένης αεροδυναμικής αντίστασης. Ειδικά για την Cayenne Turbo, η Porsche έχει σχεδιάσει ένα ενεργό πίσω πτερύγιο που βρίσκεται στην κορυφή της πέμπτης πόρτας. Η κλίση του αλλάζει αυτόματα, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, για να προσθέσει κάθετη δύναμη, να βοηθήσει το φρενάρισμα ή να μειωθεί η αεροδυναμική αντίσταση. Είναι η πρώτη φορά που τέτοια τεχνολογία χρησιμοποιείται σε ένα SUV.
Αριστοκρατικά
Οδηγήσαμε τις δύο ισχυρότερες εκδόσεις: Την Cayenne S των 440 ίππων και την Turbo των 550. Η σκέτη Cayenne είναι 3λιτρη V6 με ένα τούρμπο και 340 PS. Το πρώτο πράγμα που σε εντυπωσιάζει είναι η άνεση. Αναμενόμενο. Η ανάρτηση αποτελείται από διατάξεις πολλαπλών συνδέσμων εμπρός πίσω. Τόσο στην έκταση όσο και στη συμπίεση απορροφά τις ανωμαλίες χωρίς τον παραμικρό θόρυβο, χωρίς να ταρακουνά τον οδηγό και τους υψηλούς προσκεκλημένους του σε αυτό το αριστοκρατικό περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από κομψότητα και τεχνολογία.Η καμπίνα είναι εξαιρετικά ευρύχωρη, πίσω κάθεσαι σταυροπόδι ακόμη κι αν είσαι 1,85 με αναλόγου αναστήματος εμπρός επιβάτες. Από το πίσω κάθισμα, η πρώτη Cayenne -το facelift για την ακρίβεια- φαινόταν κάπως υπερβολική. Η εξάτμιση ακουγόταν πολύ και η ανάρτηση χτύπαγε. Αυτή εδώ είναι πραγματική λιμουζίνα. Το συρόμενο πίσω κάθισμα με τη ρυθμιζόμενη πλάτη σε ξεχωριστά τμήματα επιτρέπει την ιδανική εκμετάλλευση του χώρου, απελευθερώνοντας επιπλέον 100 λίτρα πορτμπαγκάζ όταν χρειάζεται. Η θέση οδήγησης είναι άψογη, με πολύ καλή ορατότητα περιφερειακά. Τα υλικά του ταμπλό είναι υψηλότατης ποιότητας και η συναρμολόγηση σχολαστικά προσεγμένη και στιβαρή. Ήχος, κλιματισμός, προγράμματα οδήγησης, σχεδόν τα πάντα μέσα στην Cayenne ρυθμίζονται με την αφή, από καλόγουστα πάνελ πολλαπλών λειτουργιών που έχουν αντικαταστήσει τα δεκάδες κουμπιά. Εννοείται ότι προσφέρει άπειρες δυνατότητες συνδεσιμότητας για επικοινωνία με τον έξω κόσμο και ψυχαγωγία, σε συνδυασμό με τη μέγιστη ασφάλεια. Το ενεργό cruise control με σύστημα «σταμάτα ξεκίνα» (ακριβής μετάφραση) επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται ως και αυτόνομα για λίγο. Ενώ τα οδηγικά βοηθήματα, όπως το σύστημα τήρησης λωρίδας, θα διορθώσουν και θα προστατέψουν τον οδηγό από μια στιγμιαία απροσεξία.
Περισσότερο Porsche
Στην αυτόματη λειτουργία το κιβώτιο αλλάζει άμεσα αλλά βελούδινα, αξιοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κάθε κινητήρα. Στη χειροκίνητη συγκρίνεται με τις πιο σπορ από τις σπορ μπερλίνες σε αμεσότητα, χωρίς να γίνεται νευρικό. Δεν θα ζητήσεις τίποτα παραπάνω από ένα μεγάλο SUV. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και το αυτοκίνητο αλλάζει κατεύθυνση πρόθυμα και αβασάνιστα. Τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ κάνουν εξαιρετική δουλειά, αλλά το κλειδί της πρωτόγνωρης αμεσότητας στο στενό στροφιλίκι που οδηγούμε είναι η τετραδιεύθυνση που κάνει το αυτοκίνητο να μοιάζει κοντύτερο και εξαιρετικά ευέλικτο. Μέχρι τα 80 km/h, οι τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους εμπρός, από εκεί και πάνω προς την ίδια φορά για μεγαλύτερη σταθερότητα. Το δεύτερο σημαντικό στοιχείο είναι οι ενεργές αντιστρεπτικές. Ουσιαστικά κάθε ράβδος είναι δύο μισές που συναντώνται σε έναν μηχανισμό, ο οποίος περιστρέφει τα δύο τμήματα προς αντίθετη φορά. Όταν συμβαίνει αυτό, ουσιαστικά σκληραίνει την αντιστρεπτική ελέγχοντας το βάρος. Στην ευθεία ωστόσο, ο μηχανισμός ελευθερώνει την άρθρωση για καλύτερη άνεση. Το ηλεκτρικό μοτέρ που κάνει τη δουλειά παίρνει τη σχετική εντολή μόλις το πλευρικό φορτίο αγγίξει τα 0,8 g. Η τεχνολογία αυτή δεν θα ήταν εφαρμόσιμη χωρίς την ακαριαία επικοινωνία των συστημάτων που επιτρέπει το νέο κύκλωμα 48V.Η ψηλότερη ρύθμιση αφορά φυσικά την εκτός ασφάλτου χρήση. Με 21 μοίρες γωνία ράμπας και 245 mm απόσταση από το έδαφος, αν δεν φοβάστε να τη λερώσετε, θα αποδειχθεί εξαιρετικά αποτελεσματική. Αλλά αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο είναι η ικανότητά της σε γρήγορο ρυθμό, στην άσφαλτο.
Κρύβει το βάρος της και μοιάζει σημαντικά μικρότερη από όσο είναι. Νιώθεις το Torque Vectoring να τσιμπά τα φρένα της εσωτερικής πλευράς και να τη βοηθά να στρίψει. Στα κλειστά κομμάτια, η τετραδιεύθυνση αλλάζει εντελώς τη αντίληψη που έχεις για το χώρο και την ταχύτητα στην είσοδο. Αντέχει περισσότερη φόρα από όση νομίζεις αρχικά, έχοντας στο μυαλό τι είναι αυτό που οδηγείς. Κι αν μέσα στη στροφή της ζητήσεις να κλείσει κι άλλο την τροχιά, θα το κάνει. Η κλίση είναι ελάχιστη, ο έλεγχος του βάρους τέλειος, χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση όταν παρακάτω θα μπλέξεις στην κίνηση και θα επιστρέψεις από το Sport Plus πρόγραμμα στο Normal.
Ο μικρός κινητήρας, ο 2.9 της Cayenne S ακούγεται πιο βραχνός, ο ήχος του είναι πιο μεταλλικός. Η απόκριση είναι εξαιρετική, το γκάζι χορταστικό και το εύρος απόδοσης τεράστιο. Από πολύ χαμηλά ως τις 7.000 rpm, σχεδόν. Με 440 άλογα και 56 kgm ροπή, προφανώς σηκώνει αβίαστα το βάρος των 2.020 kg. Και το κινεί σε ρυθμό που ταιριάζει σε μια Porsche, τόσο στην ευθεία όσο και στο βουνό. Το εργοστάσιο ανακοινώνει 0-100 km/h σε 4,9”, 0-160 km/h σε 11,3” και 18,6” για το 0-200 km/h, για τα αυτοκίνητα με Sport Plus. Η τελική φτάνει τα 265 km/h. Στην πράξη, το απόθεμα κάτω από το δεξί πόδι εμπνέει την αυτοπεποίθηση που αναζητά ο οδηγός ενός τέτοιου αυτοκινήτου και επιτρέπει ακόμη και στον ψαγμένο και απαιτητικό να ευχαριστηθεί τις δυνατότητες του πλαισίου. Και εκεί που σκέφτεσαι «τι άλλο να ζητήσεις;», μπαίνεις στην Turbo. Ο ήχος των 550 ίππων έρχεται από πιο βαθιά, είναι μπάσος, πομπώδης. Το στροφόμετρο τινάζεται πιο νευρικά στο άγγιγμα του γκαζιού. Το ταχύμετρο κάνει άλματα αρκετών δεκάδων παρακάμπτοντας τις ενδιάμεσες τιμές.Τεντώνεις το πόδι στο πάτωμα και η ροπή των 78,5 kgm ξηλώνει την άσφαλτο σαν να γλιστράς στο χαλάκι της εξώπορτας. Ο χρόνος για το 0-100 km/h πέφτει στα 3,9”. Πιάνει τα 160 km/h σε 9,2” και τα 200 km/h σε 14,6”, ενώ η τελική φλερτάρει με τα 290 km/h. Δεν υπάρχουν λόγια για να το περιγράψεις, αλλά τα 4” διαφορά στο 0-200 km/h είναι κυριολεκτικά άλλη κλάση. Τίποτα δεν αποτυπώνει αυτή τη διαφορά καλύτερα από τη διαφορά τιμής των €84.000 μεταξύ των δύο εκδόσεων.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Η S με τον V6 των 2,9 lt και η 4λιτρη V8 Turbo διαθέτουν διπλά τούρμπο. Όλοι οι κινητήρες είναι τεχνολογίας Hot V, έχουν δηλαδή τα τούρμπο στην περιεχόμενη γωνιά. Πέραν του ότι οι μικρότερου μήκους αυλοί υπόσχονται καλύτερη απόκριση, είναι πιο συμπαγής ως διάταξη από άποψη διαστάσεων και επιτρέπει την τοποθέτηση του κινητήρα, άρα και τη μετατόπιση του κέντρου βάρους, χαμηλότερα. Η επίδραση του βάρους του κινητήρα στην οδική συμπεριφορά έχει απασχολήσει ιδιαίτερα τους μηχανικούς. Με μια ειδική μέθοδο κατασκευής, έχουν πετύχει εξοικονόμηση 6,7 κιλών από το βάρος του στροφάλου. Οι καινοτομίες δεν περιορίζονται στην «καλή» έκδοση. Στον V6 της CayenneS, η πολλαπλή εξαγωγής είναι ενσωματωμένη στην κεφαλή. Το ψυκτικό υγρό που κυκλοφορεί γύρω της ρίχνει τη θερμοκρασία των καυσαερίων, επιτρέποντας ρυθμίσεις που μειώνουν κι άλλο την κατανάλωση. Όλοι οι κινητήρες χρησιμοποιούν τεχνολογία VarioCam Plus για το μεταβλητό χρονισμό των εκκεντροφόρων και το βύθισμα των βαλβίδων (μόνο στην εισαγωγή), ενώ οι τουρμπίνες είναι twin scroll.Το κιβώτιο είναι αυτόματο Tiptronic S, οκτώ σχέσεων. Με κοντύτερη 1η και πιο μακριά 8η για πιο ήσυχο και οικονομικό ταξίδι με λιγότερες στροφές στον κινητήρα. Όλες οι εκδόσεις πιάνουν την τελική τους με 6η, έχοντας την 7η και την 8η ως overdrive. Η τετρακίνηση είναι ενεργή, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο υδραυλικό πολύδισκο συμπλέκτη, πίσω μπλοκέ διαφορικό που κλειδώνει και Torque Vectoring. Για off road οδήγηση υπάρχουν τρία εξειδικευμένα πακέτα ρυθμίσεων για χώμα, λάσπη και κροκάλα που συνδυάζονται με τη δυνατότητα αύξησης της απόστασης από το έδαφος. Στην άσφαλτο η τετρακίνηση αλλάζει διαρκώς την κατανομή, δίνοντας περισσότερη ροπή πίσω προληπτικά ώστε να εξουδετερώσει την όποια τάση υποστροφής.
Στα φτερά, στις πόρτες, στην οροφή, στον χώρο αποσκευών και στο διαμέρισμα του κινητήρα χρησιμοποιείται αλουμίνιο. Συνολικά, στο γυμνό αμάξωμα η νέα Cayenne είναι ελαφρύτερη κατά 225 kg συγκριτικά με την πρώτη του 2002 και 135 kg σε σχέση με την προηγούμενη. Αλλά με τη διαφορά σε εξοπλισμό, το κέρδος περιορίζεται σε περίπου 65 kg. Ακόμη και η μπαταρία είναι ειδική και ελαφρύτερη κατά δέκα κιλά σε σχέση με μια αντίστοιχη συμβατική.
Η εμπρός ανάρτηση εδράζεται σε μια αλουμινένια δομή ενσωματωμένη στον βασικό κλωβό, καταργώντας έτσι το υποπλαίσιο και τα σινεμπλόκ του προηγούμενου μοντέλου. Η νέα αυτή αρχιτεκτονική υπόσχεται πιο άμεσες αντιδράσεις και καλύτερη αίσθηση από το εμπρός σύστημα. Την οποία αντιλαμβάνεσαι από τα πρώτα μέτρα.
Τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ συνδυάζονται με κλασικά ελατήρια ή την έξτρα αερανάρτηση με τρεις θαλάμους αερίου για μεγαλύτερη ακρίβεια και ανάλυση των ταλαντώσεων υψηλής συχνότητας. Ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης, στα αυτοκίνητα με ρυθμιζόμενη ανάρτηση η απόσταση από το έδαφος μπορεί να είναι από 162 ως 245 mm.
Τι λέει το DRIVE
Η νέα Cayenne προσφέρει ό,τι ακριβώς θέλει ο απαιτητικός και καλομαθημένος πελάτης σήμερα, ενώ ταυτόχρονα στην τεχνολογία, στο πάτημα και γενικότερα στη φιλοσοφία της είναι περισσότερο Porsche από κάθε προηγούμενη.
Τιμή από €137.300
Τεχνολογία 2.894 cc, V6, 24v, 2 x ΕΕΚ, twin scroll biturbo, VarioCam Plus έλεγχος βαλβίδων, 440 PS/6.600 rpm, 56,1 kgm/5.700-6.600 rpm, 4κίνηση, αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 4,9”
Τελική ταχύτητα 265 km/h
Μέση κατανάλωση 9,2 lt/100 km
Εκπομπές CO2 209 g/km
Διαστάσεις 4.918 x 1.983 x 1.696 mm
Χώρος αποσκευών 770 lt
Βάρος 2.020 kg
Μετρήσεις κατασκευαστή[/spoiler:d80ys4vg] -
τραγικό!!!
http://www.drive.gr/news/kosmos/etsi-th ... -vretanoys
Έτσι θα ήταν το τέλειο αυτοκίνητο για τους Βρετανούς
[spoiler=:35qx2sze]Από έρευνα που συγκέντρωσε τα πιο αγαπημένα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά όλων των αυτοκινήτων παραγωγής, προέκυψε… αυτό το έκτρωμα.
Όσοι επιμένουν πως η ομορφιά βρίσκεται στην αρμονία, και όχι σε ξεχωριστά χαρακτηριστικά, έχουν ακόμα ένα επιχείρημα υπέρ αυτής της άποψης.
Η βρετανική ιστοσελίδα αγοραπωλησιών webuyanycar.com διεξήγαγε μια έρευνα μεταξύ των επισκεπτών της, για την περιγραφή του τέλειου αυτοκινήτου σύμφωνα με το γούστο τους.Οι 2.300 συμμετέχοντες ανέσυραν από τη μνήμη τους όποιο στοιχείο τους είχε κάνει ιδιαίτερα θετική εντύπωση στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα στους δρόμους, και ψήφισαν.
Κάτι που ήταν ήδη ξεκάθαρο από τη ραγδαία αύξηση των πωλήσεων των crossover, αλλά επιβεβαιώθηκε και στην έρευνα, είναι ότι οι περισσότεροι οδηγοί προτιμούν μια ψηλή, εποπτική θέση οδήγησης, και την πρακτικότητα που χαρίζει η αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Κατά τα άλλα όμως, ο κόσμος εξακολουθεί να ελκύεται από μια σπορ σιλουέτα, οπότε το μοντέλο που προσεγγίζει καλύτερα το τέλειο αυτοκίνητο είναι η επερχόμενη Lamborghini Urus.
Οι Βρετανοί οδηγοί προτιμούν για το αυτοκίνητό τους πολλά σπορ στοιχεία, όπως είναι οι πόρτες και οι πλαϊνοί αεραγωγοί του Audi R8. Ιδανικό σετ εμπρός μάσκας-προφυλακτήρα ψηφίστηκε εκείνο της Alfa Romeo Giulia, ενώ για πίσω προτιμήθηκε ο προφυλακτήρας του νέου Hyundai i30 N. Για τα φανάρια επιλέχθηκαν τα LED της BMW 6 Series, τόσο εμπρός όσο και πίσω. Αγαπημένες ζάντες αναδείχθηκαν εκείνες του σημερινού Honda Civic Type R, ενώ το ομορφότερο σήμα στην αυτοκινητοβιομηχανία, το οποίο οι περισσότεροι θα ήθελαν να έχουν στο καπό, είναι εκείνο της Bentley.
Αγαπημένο χρώμα ανακηρύχθηκε το μπλε, και μάλιστα το electric blue -οπότε είναι να απορεί κανείς γιατί το μεγαλύτερο ποσοστό των αυτοκινήτων που πωλούνται στην πράξη είναι βαμμένα σε αποχρώσεις του γκρι, ή μαύρα ή λευκά… Για τις λεπτομέρειες και το κάτω μέρος του αμαξώματος οι περισσότεροι απορρίπτουν το νίκελ και προτιμούν μαύρο ματ φινίρισμα, σε μια ακόμα «νίκη» του σπορ χαρακτήρα έναντι στης πολυτέλειας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ούτε η πινακίδα που έχει τοποθετηθεί στο ψηφιακό δημιούργημα δεν είναι τυχαία, αφού οι μισοί από τους ερωτηθέντες δήλωσαν ότι το αυτοκίνητο των ονείρων τους θα ήθελαν να έχει και custom πινακίδα. Και σίγουρα αυτό είναι κάτι πολύ πιο εύκολα υλοποιήσιμο απ’ ό,τι ένα αυτοκίνητο που πετάει, όπως ζήτησε περίπου το 30% των ερωτηθέντων, ή το να γίνεται υποβρύχιο, όπως ήθελε ένας στους 20.
Το πιθανότερο όμως είναι ότι… μάλλον κανένας δεν θα ήθελε να έχει το αυτοκίνητο που προέκυψε.[/spoiler:35qx2sze]
-
κάπως έτσι και εμείς αγοράζουμε λάθος αυτοκίνητο. Θέλουμε SUV ή είναι μόδα? Θέλουμε 4Χ4 αφού το πολύ - πολύ να πάμε σε ένα χωματόδρομο που πάμε με συμβατικό αμάξι? Δεν σας κρύβω ότι κάθομαι στις πίσω θέσεις σε διάφορα suv και παρατηρώ ότι δεν είναι και πολύ πιο άνετα από το c4 που έχω. Αυτά πάλι που είναι πραγματικά μεγάλα πχ kodiaq δεν ξέρω αν αξίζει να πάρω καθώς κάνω 2-3 μεγάλα ταξίδια τον χρόνο.
-
Ο χρήστης evanpap333 έγραψε:
κάπως έτσι και εμείς αγοράζουμε λάθος αυτοκίνητο. Θέλουμε SUV ή είναι μόδα? Θέλουμε 4Χ4 αφού το πολύ - πολύ να πάμε σε ένα χωματόδρομο που πάμε με συμβατικό αμάξι? Δεν σας κρύβω ότι κάθομαι στις πίσω θέσεις σε διάφορα suv και παρατηρώ ότι δεν είναι και πολύ πιο άνετα από το c4 που έχω. Αυτά πάλι που είναι πραγματικά μεγάλα πχ kodiaq δεν ξέρω αν αξίζει να πάρω καθώς κάνω 2-3 μεγάλα ταξίδια τον χρόνο.Ειναι πολύ σημαντικό να επιλέγουμε σωστά αυτοκίνητα με βάση τις ανάγκες μας, το πώς οδηγούμε, το πού οδηγούμε, το πόσο οδηγούμε και το πότε! Τα SUV είναι μεν μοδα αλλά αν τα επιλέξεις για τους σωστούς λόγους αποτελούν μερικές φορές την καλύτερη λύση. Π.χ. θα γουσταρα τρελά ένα αμάξι στυλ Z4 αλλά θα αποτελούσε τραγική επιλογή σε αυτή τη φάση της ζωής μου, με οικογένεια, με πανω από 20.000 χλμ ετησίως, στους χάλια δρόμους που κινούμαι, με τις κακοτεχνίες κ τις λακουβες, τις λιμνες στους δρόμους κάθε φορά που βρεχει ή τις ορεινές περιοχές κ τους χωματόδρομους για τις παραλίες που επιλέγω το καλοκαίρι...Μερικές φορές το αμαξι που μας αρέσει δεν είναι κ το κατάλληλο για εμάς!
-
Αχ emperor στο μυαλό μου μέσα είσαι.........
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης cmak έγραψε:
Αχ emperor στο μυαλό μου μέσα είσαι.........Sent from my iPhone using Tapatalk
Αν δεν είσαι η Emily Ratakovski και με πολλά λεφτά και να με θες παθιασμενα...δεν οφελεί σε τίποτα!!
Kidding bro!! -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Ειναι πολύ σημαντικό να επιλέγουμε σωστά αυτοκίνητα με βάση τις ανάγκες μας, το πώς οδηγούμε, το πού οδηγούμε, το πόσο οδηγούμε και το πότε! Τα SUV είναι μεν μοδα αλλά αν τα επιλέξεις για τους σωστούς λόγους αποτελούν μερικές φορές την καλύτερη λύση. Π.χ. θα γουσταρα τρελά ένα αμάξι στυλ Z4 αλλά θα αποτελούσε τραγική επιλογή σε αυτή τη φάση της ζωής μου, με οικογένεια, με πανω από 20.000 χλμ ετησίως, στους χάλια δρόμους που κινούμαι, με τις κακοτεχνίες κ τις λακουβες, τις λιμνες στους δρόμους κάθε φορά που βρεχει ή τις ορεινές περιοχές κ τους χωματόδρομους για τις παραλίες που επιλέγω το καλοκαίρι...Μερικές φορές το αμαξι που μας αρέσει δεν είναι κ το κατάλληλο για εμάς!
+1000
-
Μετά από πολύμηνη έρευνα για αγορά SUV έως 28.000 € έχω καταλήξει στις παρακάτω επιλογές με την εξής σειρά προτίμησης:
- grandland x opel 1.2 auto μεσαία έκδοση
- jeep compas Longitude 1.4 MultiAir2 Turbo s/s 140hp 6-Manual FWD
- hyundai Tuscon 1.7D NAVI AUTO
Το 1ο και το 3ο είναι αυτόματα κάτι που ήθελα πολύ στο καινούργιο μου αυτοκίνητο αλλά δεν μπορώ να επιλέξω στο Compas που αυτόματο βγαίνει στα 36.000€ παρόλο που μου αρέσει περισσότερο.
Τι θα προτείνατε?Θα σου πρότεινα το jeep compas σε 4χ4 υπό την έννοια ότι θέλεις τζιπ για να μπορείς να πηγαίνεις (σχεδόν) παντού. Αλλά από την στιγμή που ξεφεύγει η τιμή, γιατί να μην πας στο renegade; Ως κάτοχος renegade εδώ και 6 μήνες είμαι πολύ ικανοποιημένος. Δεν είναι καθόλου 'μικρό' αφού έχω κάνει ταξίδι με 5 ενήλικες χωρίς κανένα πρόβλημα.
To θέμα είναι περισσότερο με το πλάτος παρά με το μήκος για τους στενούς δρόμους.
Μήκος: Renegade 4,25m./ Compass 4,39m.
Πλάτος: Renegade 1,80m./ Compass 1,88m.Φαντάσου ότι εμένα μου φαίνεται πολύ φαρδύ το renegade, αλλά αυτό μάλλον εξηγείται επειδή πριν είχα terios.
-
Νομίζω ότι ένας από τους λόγους που σου φαίνεται ογκώδες είναι ο σχεδιασμός του. Εμένα που το βλέπω και σε καθημερινή βάση, μου φαίνεται μεγαλύτερο στο μάτι από ότι είναι στην πραγματικότητα. Δημιουργείται μία οφθαλμαπάτη στο μάτι. Κατά τα άλλα ακόμη και μέσα στην πόλη (όχι σε νησιά ε?) κινείται ανετότατα και σπιρτόζικα συν ότι το βρίσκω και πολύ βολικό στο παρκάρισμα.
-
Ο χρήστης cmak έγραψε:
Νομίζω ότι ένας από τους λόγους που σου φαίνεται ογκώδες είναι ο σχεδιασμός του. Εμένα που το βλέπω και σε καθημερινή βάση, μου φαίνεται μεγαλύτερο στο μάτι από ότι είναι στην πραγματικότητα. Δημιουργείται μία οφθαλμαπάτη στο μάτι. Κατά τα άλλα ακόμη και μέσα στην πόλη (όχι σε νησιά ε?) κινείται ανετότατα και σπιρτόζικα συν ότι το βρίσκω και πολύ βολικό στο παρκάρισμα.Συμφωνώ μαζί σου, γι'αυτό και ήταν από τις πρώτες μου επιλογές από την στιγμή που ήρθε. Μετά βέβαια η σύζυγος έθεσε το θέμα του χώρου όπου πρόσφατα είδαμε και το kodiaq και την είδα ευχαριστημένη. Όμως μετά σκέφτεσαι τι θα το κάνω αυτό το θηρίο? Δεν έχω ούτε πάρκινγκ οπότε δεν θα βρίσω και που να το παρκάρω συν ότι θα το κυκλοφορώ λίγες φορές τον χρόνο. Αυτοκίνητο μόνο για εκδρομές ή καμιά Κυριακή? Θα ήθελα και την γνώμη σας για την αξιοπιστία του Renagate καθώς κάποιοι φίλοι μου εξέφρασαν τις επιφυλάξεις τους λόγω Fiat.
-
Το renagate εχει κινητηρες φιατ. Ειδικα ο diesel ειναι φουλ αξιοπιστος οποτε αν σου λενε τιποτα οι φιλοι σου θα τους λες:επειδη ειναι φιατ το πηρα!!! Μη κολας καθολου. Αν σ αρεσει παρτο
-
Το μόνο κακό με τον 1.4 βενζίνης που έχει φίλος σε 500Χ 4Χ4 είναι η υπερβολική κατανάλωση βενζίνης.Με πολύ προσπάθεια κατφέρνεις να κατέβεις κάτω από 10 λίτρα στα 100
-
Ο χρήστης evanpap333 έγραψε:
Νομίζω ότι ένας από τους λόγους που σου φαίνεται ογκώδες είναι ο σχεδιασμός του. Εμένα που το βλέπω και σε καθημερινή βάση, μου φαίνεται μεγαλύτερο στο μάτι από ότι είναι στην πραγματικότητα. Δημιουργείται μία οφθαλμαπάτη στο μάτι. Κατά τα άλλα ακόμη και μέσα στην πόλη (όχι σε νησιά ε?) κινείται ανετότατα και σπιρτόζικα συν ότι το βρίσκω και πολύ βολικό στο παρκάρισμα.
Συμφωνώ μαζί σου, γι'αυτό και ήταν από τις πρώτες μου επιλογές από την στιγμή που ήρθε. Μετά βέβαια η σύζυγος έθεσε το θέμα του χώρου όπου πρόσφατα είδαμε και το kodiaq και την είδα ευχαριστημένη. Όμως μετά σκέφτεσαι τι θα το κάνω αυτό το θηρίο? Δεν έχω ούτε πάρκινγκ οπότε δεν θα βρίσω και που να το παρκάρω συν ότι θα το κυκλοφορώ λίγες φορές τον χρόνο. Αυτοκίνητο μόνο για εκδρομές ή καμιά Κυριακή? Θα ήθελα και την γνώμη σας για την αξιοπιστία του Renagate καθώς κάποιοι φίλοι μου εξέφρασαν τις επιφυλάξεις τους λόγω Fiat.
Την καταλαβαίνω τη σύζυγο. Και εγώ το Kodiaq έκλεισα Μη μασάς όμως με το θέμα του renegade και την αξιοπιστία της Fiat που είναι από πίσω γιατί και οι Diesel κινητήρες είναι διαμαντάκι αλλά και η ποιότητα είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Τόσο στα ηλεκτρονικά όσο και στα πλαστικά και στην συναρμολόγηση. Δεν έχω βρει ψεγάδι
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Προβληματισμός:
Έχω οδηγήσει τον χιλιάρι κινητήρα του vag group με τα 115 τουρμπατα άλογα σε ateca, arona και με εχει αφήσει αρκετά ικανοποιημένο από την απόδοση του (ιδιως στο Arona που είναι πιο ελαφρύ το αμάξι πήγαινε εξαιρετικά και με τρεις βαρείς ενήλικες).
Όμως από αξιόπιστια έχουμε κάποια ένδειξη ; Η απόδοση του θα είναι η ίδια σε βάθος χρόνου; Μήπως αρχίσουν τα προβλήματα όπως σε αλλά tsi που έχω υπόψη μου;
Και τα γράφω αυτά γιατί είδα σήμερα στη karenta το kodiaq το οποίο με εντυπωσίασε σε ποιότητα και αίσθηση του εσωτερικού το οποίο μου φάνηκε ακόμα πιο ποιοτικό από το Tiguan. Θα έλεγες ότι μπήκες σε Audi αν δεν έβλεπες το σήμα .
Άρα περιμένω με ανυπομονησία το Karoq το οποίο είναι πιο κοντα στις ανάγκες μου. Για να μην ανέβεις όμως σε τιμη και να έχεις συμπαθητικό εξοπλισμο χωρίς να ανεβαίνουν οι φόροι η πιο καλή λύση είναι το χιλιάρι. Όμως αξίζει ;Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χιλιαρης κινητηρας του vag χρησιμοποιείται για τουλάχιστον 2 χρόνια σε διαφορα μοντέλα των audi, vw, seat και skoda, και προσωπικά δεν έχω ακούσει κάτι για την αξιοπιστία του κινητήρα. Όσο για το οτι αποτελεί την χρυσή τομή για να μην αλλάξεις φορ κλίμακα, έχεις απόλυτο δίκιο.
Πέρασα σήμερα και είδα το Arona και σε γενικές γραμμές με άφησε ικανοποιημένο, αν και τα πλαστικά ήταν σκληρά + οτι φαγανε το ντουλαπακι των κερμάτων κάτω απο τον διακόπτη των φώτων. Πήρα μια προσφορά για το αυτόματο χιλιάρι μ τα 115 άλογα στην έκδοση xcellence. Για να μην ανέβεις κλίμακα με τον προαιρετικό εξοπλισμό, έχεις περιθώριο 1500 ευρώ, που ουσιαστικά σε βάζουν σε δίλλημα για το εάν πρέπει να διαλέξεις το full link ή την κάμερα οπισθοπορείας.
led 600 ευρώ
αισθητηρες μπροστά- πισω+ καμερα οπισθοπορείας 500 ευρώ
blind spot 350 ευρώ
Navi 500 ευρώΚαι μέχρι το τέλος δεκεμβρίου παίζει επιτόκιο 3,9% και έκπτωση 2000 ευρώ.
-
Χωρίς εκπτώσεις με τους αστείους χώρους που έχει δεν θα πούλαγε . Το Στόνικ έχει καλύτερους μπροστά και ίδιους πίσω . Το Αιρκρός έχει πολύ καλύτερους παντού .
-
Ο χρήστης grimm23 έγραψε:
Ο χιλιαρης κινητηρας του vag χρησιμοποιείται για τουλάχιστον 2 χρόνια σε διαφορα μοντέλα των audi, vw, seat και skoda, και προσωπικά δεν έχω ακούσει κάτι για την αξιοπιστία του κινητήρα. Όσο για το οτι αποτελεί την χρυσή τομή για να μην αλλάξεις φορ κλίμακα, έχεις απόλυτο δίκιο.Πέρασα σήμερα και είδα το Arona και σε γενικές γραμμές με άφησε ικανοποιημένο, αν και τα πλαστικά ήταν σκληρά + οτι φαγανε το ντουλαπακι των κερμάτων κάτω απο τον διακόπτη των φώτων. Πήρα μια προσφορά για το αυτόματο χιλιάρι μ τα 115 άλογα στην έκδοση xcellence. Για να μην ανέβεις κλίμακα με τον προαιρετικό εξοπλισμό, έχεις περιθώριο 1500 ευρώ, που ουσιαστικά σε βάζουν σε δίλλημα για το εάν πρέπει να διαλέξεις το full link ή την κάμερα οπισθοπορείας.
led 600 ευρώ
αισθητηρες μπροστά- πισω+ καμερα οπισθοπορείας 500 ευρώ
blind spot 350 ευρώ
Navi 500 ευρώΚαι μέχρι το τέλος δεκεμβρίου παίζει επιτόκιο 3,9% και έκπτωση 2000 ευρώ.
Δηλαδή τελική τιμή πριν τα extra πόσο κοστίζει;
Και το Navi που κοστίζει 500€ είναι προαπαιτούμενο για Android auto και car play και μεγαλύτερη οθόνη;Αν όχι τότε το Google maps αν έχεις Android ή οι χάρτες του IOS αν έχεις iPhone είναι παραπάνω από εξαιρετικοί. Χρειάζεται 4G αλλά δεν καταναλώνουν πολλά δεδομένα , και ειδικά οι Google maps μπορείς να κατεβάσεις από πριν μια πολύ μεγάλη περιοχή στο κινητό και να μην χρειάζεται data για να τρέξουν. Ίσως και το Car play να υποστηρίζει Google maps, δεν το γνωρίζω.
Led φώτα , και αισθητήρες + κάμερα αξίζουν τα λεφτά τους , το Blind spot δεν το θεωρώ απαραίτητο.
Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
SUV/Crossovers Forum