-
Και επειδή μόλις το κοίταξα μήπως θυμόμουν λάθος, 1.0Τ EX premium 17.660.
-
21 πλας πάει νομίζω το αυτόματο πετρέλαιο, 17 κάτι βενζίνη χειροκίνητο το soul..εισάγουν μόνο μια έκδοση, αρκετά πλούσια είναι η αλήθεια, αν και οι 18ρες σε τέτοιο αμάξι δεν ξέρω κατά πόσο θα επηρεάζουν την άνεση
-
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... hdi-100-ps
Test drive: Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDi 100 PS
[spoiler=:3rf26g4m]Το C3 Aircross παίζει σε διπλό ταμπλό, με τη Citroen να το προικίζει με όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα χρειαστεί για να αντεπεξέλθει σε μια ιδιαίτερα σημαντική και σκληρή κατηγορία.
Η ιδιαίτερα μεγάλη άνθηση των crossover και SUV έχει καταφέρει να «παρασύρει» και να καταργήσει μοντέλα που άνηκαν σε δημοφιλείς κατηγορίες, όπως τα πολυμορφικά, τα 4θυρα σεντάν κ.ά.
Ένα από αυτά τα μοντέλα είναι και το πολυμορφικό C3 Picasso που πλέον αντικαταστάθηκε από το νέο κόμπακτ crossover C3 Aircross.
Το νέο μοντέλο τοποθετείται στη βάση των crossover της γαλλικής φίρμας, πίσω από τα μεγαλύτερα C4 Cactus και C5 Aircross. Η σχεδίαση του νέου C3 Aircross έχει σαφείς επιρροές από τα προαναφερθέντα, γεγονός που του δίνει ταυτότητα και ξεχωριστό χαρακτήρα για να μην το μπερδεύεις με κανένα άλλο μοντέλο της κατηγορίας.
Η εμφάνιση του νέου crossover της Citroen είναι σύγχρονη και όπως προαναφέραμε, πλήρως εναρμονισμένη με τη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της γαλλικής εταιρείας. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η μάσκα δύο επιπέδων με το ευμέγεθες σήμα να τη χωρίζει και να καταλήγει στα φώτα ημέρας τύπου LED. Χαμηλότερα, υπάρχουν τα κυρίως φώτα που χωρίζονται από μία μεγάλη μάσκα και την προστατευτική ποδιά που προσθέτει λίγη αύρα εκτός ασφάλτου. Στο πλάι ξεχωρίζουν οι μεγάλοι θόλοι με τα πλαστικά προστατευτικά και πίσω οι έντονοι ώμοι με τα τετράγωνα φώτα και το τρισδιάστατο εφέ. Την «περιπετειώδη» εικόνα συμπληρώνει η αυξημένη απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 17,8 cm.
Βέβαια, όπως συμβαίνει με το σουπερμίνι αδελφάκι του αλλά και τα άλλα δύο μοντέλα της crossover οικογένειας της Citroen, έτσι κι αυτό διαθέτει αρκετές επιλογές εξατομίκευσης. Το αποτέλεσμα είναι ο υποψήφιος αγοραστής να έχει την δυνατότητα επιλογής μεταξύ οκτώ εξωτερικών χρωμάτων, τριών χρωμάτων οροφής και τεσσάρων χρωματικών πακέτων, οπότε οι συνολικοί συνδυασμοί φτάνουν τους 85. Ακόμα, υπάρχουν διακοσμητικά για τα πίσω πλαϊνά τζάμια, το κάλυμμα των καθρεφτών, το πλαίσιο των εμπρός φώτων και το κεντρικό κάλυμμα των τροχών, με αποτέλεσμα να μπορείτε να φτιάξετε το C3 Aircross του γούστου σας.
Τη βάση για το νέο μικρό crossover αποτελεί το πάτωμα του αδελφού C3, δίνοντάς του μαζεμένες εξωτερικές διαστάσεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Το μήκος του φτάνει τα 4,15 m και σε συνδυασμό με το σεβαστό πλάτος των 1,82 m και την ιδιαίτερη εμφάνιση, δείχνει macho.
Το σαλόνι, ακολουθεί και αυτό τη σύγχρονη τάση των σχεδιαστών της Citroen, με κυριαρχία των ορθογώνιων και τετράγωνων μοτίβων. Τα υλικά που το απαρτίζουν είναι κατά κύριο λόγο σκληρά και μόνο μια φάσα που διατρέχει το ταμπλό διαθέτει λίγη γέμιση και διαφοροποιημένο χρώμα για να σπάει το συνολικό μαύρο. Τα σκληρά πλαστικά δείχνουν ότι θα αντέξουν στο χρόνο, αλλά η συναρμογή τους θα μπορούσε να είναι πιο προσεγμένη. Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκουμε το σύστημα πλοήγησης και πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 7” που επεμβαίνει σε όλες σχεδόν τις λειτουργίες του αυτοκίνητου. Θα προτιμούσαμε όμως να υπάρχουν διακόπτες για το χειρισμό του κλιματισμού και όχι να γίνεται μέσω της οθόνης. Οι θήκες στις πόρτες και στο ντουλακάπι του συνοδηγού έχουν σεβαστό μέγεθος, αλλά αυτές στην κεντρική κονσόλα είναι σχετικά ρηχές. Ακόμα, θα μπορούσε να έχει κερδίσει θήκες στην κεντρική κονσόλα δαπέδου, αλλά το ογκώδες χειρόφρενο αεροπορικού τύπου κλέβει αρκετό από το χώρο. Επιπλέον, όπως συμβαίνει με το αμάξωμα, έτσι και το εσωτερικό μπορεί να διαμορφωθεί χρωματικά με πέντε διαθέσιμες επιλογές.
Όπως γίνεται και με όλα τα σύγχρονα Citroen, έτσι και το νέο C3 Aircross διαθέτει ευμεγέθη και άνετα καθίσματα, με τα εμπρός να διαθέτουν επαρκή πλευρική στήριξη. Το κάθισμα του οδηγού έχει αρκετές ρυθμίσεις για να βολέψει όλους τους σωματότυπους και η ψηλή τοποθέτησή του βοηθά στην ορατότητα. Την τελευταία ενισχύουν οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, με τα πλαϊνά παράθυρα να έχουν χαμηλή γραμμή για να μπορούν τα μικρά παιδιά που κάθονται στο πίσω κάθισμα να δουν έξω με ευκολία.
Οι μεγαλύτερες διαστάσεις του C3 Aircross από το σουπερμίνι C3 χάρισαν μεγαλύτερη καμπίνα. Σε αυτό βοηθά βέβαια και το μεταξόνιο των 2,6 m, με αποτέλεσμα οι δύο πίσω να διαθέτουν περισσότερο αέρα για τα πόδια τους. Σε περίπτωση όμως αγοράς μοντέλου με την ανοιγόμενη πανοραμική οροφή, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι ψηλοί επιβάτες θα αναζητήσουν περισσότερο χώρο για το κεφάλι τους. Στην πλούσια έκδοση εξοπλισμού Shine, όπως του αυτοκινήτου δοκιμής, υπάρχει συρόμενο (60:40) και διαιρούμενο πίσω κάθισμα (40:20:40), με αποτέλεσμα ο χώρος αποσκευών να κυμαίνεται από 410 λίτρα έως 520. Επιπλέον υπάρχει διπλό πάτωμα που βοηθά στη δημιουργία επίπεδου χώρου φόρτωσης. Βέβαια, εάν θέλετε να εκμεταλλευτείτε και τα 520 λίτρα θα πρέπει να περιορίσετε το χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών.
Η γκάμα κινητήρων του νέου Citroen C3 Aircross αποτελείται από τρεις εκδόσεις βενζίνης και δύο πετρελαίου. Το αυτοκίνητο δοκιμής έχει τον βασικό πετρελαιοκινητήρα 1.6 BLueHDi με 100 ίππους στις 3.750 rpm και 25,9 kgm ροπή στις 1.750 rpm. Συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά ο λεβιές έχει μεγάλες διαδρομές και σχετικά ασαφές κούμπωμα. Οι επιδόσεις που δίνει στο βάρους 1.310 kg C3 Aircross κυμαίνονται πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας, μιας και σε σχέση με το αδελφό Opel Crossoland X 1.6 CDTi των 100 ίππων που δεν ξεχωρίζει στον τομέα των επιδόσεων, διαθέτει κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης. Για να πιάσει τα πρώτα 100 km/h χρειάζεται 11,7” και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 175 km/h. Παρόμοιο πρόσωπο παρουσιάζει και στις εν κινήσει επιταχύνσεις, με τις ρεπρίζ 50-110 km/h (με αλλαγές) και 80-110 km/h (με 4η στο κιβώτιο) να ολοκληρώνονται σε 10,3” και 7,7” αντίστοιχα.
Στον τομέα των φρένων, το νέο γαλλικό crossover διαθέτει αεριζόμενους δίσκους εμπρός και συμπαγείς πίσω. Η απόδοση τους όμως επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τα λάστιχα M+S τεσσάρων εποχών (Hankook Kinergy 4S), με αποτέλεσμα να ακινητοποιείται από τα 100 km/h σε 43,9 m, τιμή αρκετά κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας.
Στο δρόμο, ο πετρελαιοκινητήρας θα κάνει αισθητή την παρουσία του μόνο σε αστικές συνθήκες με χαμηλές ταχύτητες. Αλλά και πάλι, δεν μπορούμε να μην του αναγνωρίσουμε τα ιδιαίτερα πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας. Σε αυτές τις συνθήκες θα εκτιμήσετε το ιδιαίτερα ελαφρύ και γρήγορο σε αίσθηση τιμόνι, αλλά όχι και το χαμηλό θόρυβο που έρχεται από την εμπρός ανάρτηση κατά την έκτασή της σε εγκάρσιες ανωμαλίες. Σε ταχύτερο ρυθμό, η ανάρτηση λειτουργεί καλύτερα και ο αεροδυναμικός θόρυβος κρατιέται σε λογικό πλαίσιο. Η άνεση που παρέχει είναι καλή σε γενικές γραμμές (στρογγυλεύουν πολλές κακοτεχνίες τα λάστιχα με το μπόλικο προφίλ), κάτι που ισχύει και για τον έλεγχο του αμαξώματος στις στροφές. Δύσκολα θα τρομάξει τον οδηγό, ενώ αν πιεστεί θα γύρει λογικά, ενώ και η παραμικρή τάση υποστροφής θα «κοπεί» εν τη γενέσει της από το μη απενεργοποιούμενο σύστημα ελέγχου της ευστάθειας.
Πέρα από τα λάστιχα M+S τεσσάρων εποχών και την απόσταση των 17,8 cm από το έδαφος, η πλούσια έκδοση εξοπλισμού Shine διαθέτει και το σύστημα Grip Control με Hill Assist Descent. Το Grip Control διαθέτει πέντε επιλογές [άσφαλτος, άμμος, χιόνι, λάσπη και ESP Off (μέχρι τα 50 km/h)] και προσαρμόζει το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης ανάλογα με το τερέν και την ολισθηρότητά του. Ακόμα, ενεργοποιώντας το Hill Assist Descent μπορείτε να διατηρήσετε μια σταθερή χαμηλή ταχύτητα για ελεγχόμενη κατάβαση.
Η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση κοστίζει €18.490 και η πλούσια Shine του αυτοκίνητου δοκιμής φτάνει τα €20.450. Ο εξοπλισμός της συγκεκριμένης έκδοσης είναι ιδιαίτερα πλούσιος, διαθέτοντας μεταξύ άλλων, έξι αερόσακους, ESP, Grip Control, Hill Assist Descent, Hill Assist Control, προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας (AFIL), αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας (Speed Limit Information), σύστημα προσαρμογής ταχύτητας μέσω του cruise control (Intelligent Speed Adaption) και ειδοποίηση ξεκούρασης οδηγού (Coffee Brake Alert), αυτόματο κλιματισμό, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, αισθητήρες βροχής και φώτων, σύστημα πλοήγησης και πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 7” και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες.
Τέλος, τα πάγια έξοδα της έκδοσης κινητήρα είναι συγκρατημένα (€102 ετήσια τέλη κυκλοφορίας), και η κατανάλωση των 6,3 lt/100 km βρίσκεται κοντά στο μέσο όρο της κατηγορίας. Επιπλέον, όλα τα νέα C3 Aircross καλύπτονται από τη διετή εγγύηση που προβλέπει η EE.
Τι λέει το DRIVE
Το νέο πολυχρηστικό κόμπακτ crossover της Citroen καταφέρνει να ισορροπεί με επιτυχία μεταξύ δύο κατηγοριών, με τα ηλεκτρονικά του βοηθήματα να του χαρίζουν και ένα άρωμα περιπέτειας.
Τιμή Από €18.490
Τεχνολογία 1.560 cc, i4, 8v, 1 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, 100 PS/3.750 rpm, 25,9 kgm/1.750 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 11,7”
0-140 km/h 25,8”
0-400 m 18,1” @ 121,7 km/h
0-1.000 m 33,7” @ 151,1 km/h
50-110 (με αλλαγές) 10,3”
50-80 km/h (3η) 4,4”
80-110 km/h (3η) 6,3”
80-110 km/h (4η) 7,7”
110-140 km/h (4η) 12,2”
110-140 km/h (5η) 16,6”
Φρένα 100-0 km/h 43,9 m
Τελική ταχύτητα 175 km/h
Μέση κατανάλωση 6,3 lt/100 km
Εκπομπές CO2 104 g/km
Διαστάσεις 4.154 x 1.824 x 1.597 mm
Χώρος αποσκευών 410- 520 lt
Βάρος 1.310 kg
Μετρήσεις DRIVE[/spoiler:3rf26g4m] -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
O 1.6 THP με 165 άλογα , διατίθεται από την πρώτη μέρα . Στο μέλλον με 180 και 225 άλογα .Δεν το έχει ο τιμοκατάλογος (μιλάμε για Ελλάδα πάντα) και ο πωλητής μου είπε ότι η ενημέρωση που έχουν είναι ότι θα διατεθεί από το νέο έτος με αυτό το μοτέρ. Περισσότερα δεν γνωρίζω, γιατί δεν με ενδιαφέρει σαν αυτοκίνητο.
-
5008:
στην αντιπροσωπεια αναφερουν σε εκδοση βενζινης μονο τον 1.2
δεν κανουν καμια νυξη για ενδεχομενο κινητηρα 1.6το αυτοκινητο ειναι ενδιαφερον project. ισως απευθυνεται σε πιο νεανικο κοινο λογω του μοντερνου σχεδιασμου
3 ανεξαρτητες θεσεις πισω, χαμηλο ταβανι, αξιοπρεπη προσβαση στην τριτη σειρα με στενες ομως θεσεις πισω.
η θεση οδηγησης μου αρεσε, μου ξενισε οτι ειναι χαμηλο - μακρυ και με μικρη αποσταση απο το εδαφος
ισως να ηταν πιο ομορφο (υποκειμενικο) αν ηταν λιγο πιο ''σηκωμενο''. -
O THP 165 είχε έρθει από την αρχή και αν δείτε τις τιμές θα δείτε πόσο έκανε . Αν θυμάμαι καλά γύρω στα 35 σε πλούσια έκδοση . Αλλά προφανώς δεν έχει ζήτηση λόγω βενζίνης και δεν τον προωθούν . Θα έρθει με 180 σε λίγο καιρό και έτσι τον αφήνουν πίσω .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
O THP 165 είχε έρθει από την αρχή και αν δείτε τις τιμές θα δείτε πόσο έκανε . Αν θυμάμαι καλά γύρω στα 35 σε πλούσια έκδοση . Αλλά προφανώς δεν έχει ζήτηση λόγω βενζίνης και δεν τον προωθούν . Θα έρθει με 180 σε λίγο καιρό και έτσι τον αφήνουν πίσω .Μήπως αναφέρεσαι στο 3008? Σε αυτό ναι υπάρχει ο 1.6 ΤΗP.
Γιατί η ερώτηση ήταν για το 5008, το οποίο μόλις πριν 1 εβδομάδα εμφανίστηκε στον τιμοκατάλογο.
καμια γνωμη για το Peugeot 5008;
ξέρει κανείς επίσης σε βενζίνη αν υπάρχει μεγαλύτερος κινητήρας των 1,2; -
ειναι λιγο περιεργο σε νεο μοντελο (5008) να εχει ηδη αποσυρθει ο κινητηρας 1.6
στην Peugeot δεν τον αναφερουν καν παντως στις επιλογες βενζινης. μονο τον 1.2 -
Αρχικά για το Aircross .
Από τα βασικά που δεν αναφέρει το τέστ είναι ότι αμάξι έχει στάνταρ τα μισά ηλεκτρονικά καλούδια , αλλά και τα άλλα μισά θέλουν μόλις 290 € γιά να τα βάλεις . Ακόμα η έκδοση με τα 120 άλογα και το 6τάχυτο κιβώτιο με 0-100 σε 9,8 ,τελική 183 και το χιλιόμετρο σε 31.7 και λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση , κοστίζει μόλις 700 € παραπάνω στην μεσαία και στην πλούσια κάνοντας το σύνολο με όλα αυτά στα 20550 στην μεσαία και στα 21450 στην πλούσια .
Για το 5008 κοίταξα και το γαλλικό σάιτ . Το 165άρι βενζίνης είναι εκεί , αλλά τον 180άρη ντίζελ τον βάζουν μόνο στην GT έκδοση . Στις άλλες βάζουν τον 2λιτρο 150άρη .
Οπότε το σταμάτημα του 165άρη είναι μάλλον θέμα επιλογής της αντιπροσωπείας γιατί σε συνδυασμό με την φορολογία και το γεγονός ότι σε τέτοια αμάξια και τέτοια κυβικά προτιμούν ακόμα οι αγοραστές ντίζελ , δεν θα είχε κοινό .
-
Πάντως η παραπάνω κριτική για το diesel στην καλύτερη περίπτωση μπορεί να χαρακτηριστεί 'χλιαρή'...
-
Τραγικο στο φρεναρισμα με αυτα τα λαστιχα
-
Αυτό με τα λάστιχα είναι ένα θέμα . Από την άλλη με κανονικά λάστιχα έχει εξαιρετικές αποδόσεις σύμφωνα με τα ξένα τέστ .
Τα σχόλια των εγγλέζικων σάιτ είναι πολύ καλάhttps://www.carwow.co.uk/citroen/c3-aircross
Citroen C3 Aircross reviews
To give you a balanced review of this car, we've included the ratings of these leading publications in our wowscorePublication Score / 10
Top Gear 7.0
What Car? Magazine 6.0
Car Magazine 8.0
Evo Magazine 7.0
Autocar 7.0
Auto Express 8.0
rac.co.uk 6.5
Carbuyer 8.0
Business Car Magazine 8.0 -
Μετά από πολύμηνη έρευνα για αγορά SUV έως 28.000 € έχω καταλήξει στις παρακάτω επιλογές με την εξής σειρά προτίμησης:
- grandland x opel 1.2 auto μεσαία έκδοση
- jeep compas Longitude 1.4 MultiAir2 Turbo s/s 140hp 6-Manual FWD
- hyundai Tuscon 1.7D NAVI AUTO
Το 1ο και το 3ο είναι αυτόματα κάτι που ήθελα πολύ στο καινούργιο μου αυτοκίνητο αλλά δεν μπορώ να επιλέξω στο Compas που αυτόματο βγαίνει στα 36.000€ παρόλο που μου αρέσει περισσότερο.
Τι θα προτείνατε? -
Βενζίνη ή πετρέλαιο? Τα 1,2 είναι βενζίνη και το 3 πετρέλαιο..
-
Σωστός αλλά επειδή προηγούνται άλλοι παράγοντες όπως η τιμή με ταβάνι τα 28000 τα υπόλοιπα έρχονται μετά. Στο Hyundai συγκεκριμένα επειδή το επισήμανες το πετρέλαιο αυτόματο είναι φθηνότερο από το αυτόματο βενζίνη.
-
Από τη στιγμή που θες αυτόματο θα επιλέξεις μεταξύ των grandland και tuscon. Μετά επιλέγεις ανάλογα με το καύσιμο κι αν δεν σε ενδιαφέρει τόσο, βάλε κάτω τι σου προσφέρει το καθένα και επέλεξε αυτό με τον χρησιμότερο εξοπλισμό για εσένα. Προσωπικά θα επέλεγα το grandland λόγω (εκτός των άλλων) γούστου και onstar.
Το compass όπως είπες κι εσύ συμβιβάσου και διάλεξέ το μόνο αν εμφανισιακά και υποκειμενικά σου αρέσει περισσότερο από τις άλλες επιλογές.
Βέβαια υπάρχει και η επιλογή του karoq, τσέκαρέ το..
-
Ο χρήστης evanpap333 έγραψε:
Σωστός αλλά επειδή προηγούνται άλλοι παράγοντες όπως η τιμή με ταβάνι τα 28000 τα υπόλοιπα έρχονται μετά. Στο Hyundai συγκεκριμένα επειδή το επισήμανες το πετρέλαιο αυτόματο είναι φθηνότερο από το αυτόματο βενζίνη.αν κάνεις πολλά χλμ θα πληρώσεις τη διαφορά σε καύσιμο μέσα στα επόμενα χρόνια και θα βγεις χαμένος
στον δρόμο λογικά το compass θα είναι το καλύτερο!
Το tucson είναι πάρα πολύ όμορφο και πιθανόν το πιο αξιόπιστο... -
Το opel το έβαλα 1ο γιατί νομίζα είναι vfm για αυτά που προσφέρει. To KAROGE δεν το έχω δει αλλά είδα το kodiaq και εντυπωσιάστηκα αλλά νομίζω ότι είναι too much σε μέγεθος και κοστιζει 33.000 το αυτόματο. Δεν κάνω πολλά χλμ και στην πόλη καθημερινά χρησιμοποιώ ένα μικρό. Προσωπικά θα ήμουν ευχαριστημένος και με το Jeep Renegate 1.4 170hp 4x4 που τα έχει όλα και συμφέρει αλλά ίσως είναι λίγο μικρό με 2 παιδιά που είναι ήδη 9 και 6 ετών και μεγαλώνουν.....
Ελπίζω να μην σας ζάλισα...
ευχαριστώ για την κατανόηση και για τις προτάσεις σας... -
Όσον αφορά τα παιδιά θα μιλήσω εγώ, νομίζω ότι όσο μεγαλώνουν οι ανάγκες για χώρο μικραίνουν και αυτό γιατί σταματάμε να κουβαλάμε ως γονείς το κάθε λογής τσιμπράγκαλο του Κανακάρη μας ή της θυγατέρας μας. Το renegade με βάση αυτά που είπες και επειδή έχει τύχει να το οδηγήσω κάποιες φορές επειδή το πήρε ο πατέρας μου, νομίζω ότι θα σου καλύψει τις ανάγκες σου με το παραπάνω. Το θέμα αγοράς βέβαια το ξέρεις εσυ καλύτερα διότι είναι για εμένα τιμολογιακά λίγο πιο ακριβό από ότι θα το περίμενα.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
και εγώ συμφωνώ μαζί σου σχετικά με το renegate, ειδικά το καλοκαίρι στα νησιά με τους στενούς δρόμους αναθεώρησα αρκετά για τα μεγάλα SUV. To compass όμως δεν είναι τόσο μεγάλο και μου αρέσει πιό πολύ αλλά θα πρέπει να αρκεστώ στην χειροκίνητη έκδοση γύρω στα 27.000 € ή να πάρω το renegate με το 9αρι αυτόματο?
SUV/Crossovers Forum