-
To 'προβλημα' δεν ειναι οτι ειναι SHC Synthese , αλλά το οτι θα ανακατευτούν με διαφορετικης συνθεσης λαδια .
Ειχες κανει αναλυση και σε Mobil 1 φουλ συνθετικο ?
Και 20 και παραπανω ισως αντεχουν, παιζει ρολο το πως γινονται τα χλμ
Σε ταξιδι χωρις πολυ πιεση ειναι οι καλυτρες συνθηκες για να βγαλει πολλά χλμ
Παιζουν ρολο οι ωρες λειτουργειας βασικά και οχι τα χλμ που μετραμε 'μπακαλιστικα '
Σε 1 ωρα στην πολη μπορει να κανεις 10 χλμ , ενω σε ταξιδι 120 χλμ -
Όχι μόνο σε SHC δεν είχα προλάβει τα κάθε αυτού fully synthetic, το αυτοκίνητο διαθέτει assyst plus για το service δεν μετράει μόνο χλμ .
Το αυτοκίνητο είναι ταξί με πολύ ρελαντί συχνές εκκινήσεις κτλ. 17.000χλμ περίπου 400ώρες αυτήν την στιγμή έχω 19.240χλμ (τα έχω αρκετά )με 432ώρες δεν είναι στανταρ ούτε η ένδειξη του service. -
Ο χρήστης Nikos204 έγραψε:
Άσε τι αγόραζες -πουλούσαν στην Ελλάδα...
Ακόμα και σήμερα fully synthetic γράφουν όπως και πολλά άλλα.
Το fully synthetic από μόνο του δεν λεει κάτι ...
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί συνθετική βάση σε κάποιο ποσοστό εν μέρει και επειδή επιτρέπεται στην χώρα που προορίζεται να πωληθεί το προϊόν έστω και με ποσοστό μικρό συνθετική βάσης ως FULLY SYNTHETIC.
Μόνο τα Motul είναι 100% συνθετικό.Νίκο θα σε κακοκαρδισω αλλά τα μοτουλ δεν είναι 100% συνθετικά τουλάχιστον οι κορυφαίες σειρές 8100 χ-cess και 8100 xclean. Μόνο τα 300v είναι συνθετικά και αυτό πλέον με κάποια επιφύλαξη.
-
Ξαναβάζω εδώ το pdf της Mobil που συγκρίνει την παλαιά με τη νέα σύνθεση (δείτε τις τελευταίες σελίδες).
Συνολικά η νέα σύνθεση είναι καλύτερη και εκεί που υστερεί δεν υστερεί σημαντικά. Επιπλέον είναι φτηνότερη για αυτό και τα Mobil 1 πωλούνται ~4 ευρώ το λίτρο στην Αμερική.Δεν υπάρχει πρόβλημα ανάμειξης Group III με Group IV. Απλά γενικώς και για προφανείς λόγους καλό είναι κανείς να μην αλλάζει συνέχεια τύπο λιπαντικού στο μοτέρ του.
Τέλος, και είναι σκληρό αυτό που λέω, αν δείτε κάποιον να μιλάει για φουλ συνθετικά λιπαντικά: είτε δεν ξέρει από λιπαντικά, είτε νομίζει ότι αυτός στον οποίον απευθύνεται δεν ξέρει από λιπαντικά είτε τέλος ξέρει και απλά προσπαθεί να εξαπατήσει.
Υπάρχουν κάποια λίγα φουλ συνθετικά λιπαντικά με την στενή έννοια του όρου, αλλά δεν είναι για αυτοκίνητα δρόμου. Με αυτό εννοώ πως όποιος τα χρησιμοποιεί σε βάθος χρόνου θα έχει προβλήματα που θα απέφευγε με κατάλληλα και συμβατά με το μοτέρ του λιπαντικά.
Από εκεί και πέρα η λέξη είναι φυσαρμόνικα και το συνθετικό σε μια χώρα μπορεί να αποκαλείται ημισυνθετικό σε άλλη ή ακόμα και ορυκτέλαιο (χαρακτηριστικό παράδειγμα τα 'ορυκτέλαια' που ζητούσε να βάζεις η Mazda στα RX8 στην Ιαπωνία, που βεβαίως μια χαρά συνθετικά ήταν όπως χρησιμοποιούμε τον όρο στην Ελλάδα).Οπότε δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιείται η λέξη συνθετικό για να προσδιορίσει ένα λιπαντικό γιατί και μπερδεύει και δεν δίνει κάποια χρήσιμη πληροφορία.
Όπως πάντα πρέπει να κοιτάζετε τις προδιαγραφές πρώτα και εν συνεχεία τις προσωπικές σας προτιμήσεις. -
Χρησιμοποιουμε τον ορο συνθετικο . ημισυνθετικο κτλ γιατι αυτο γραφουν τα μπουκαλια απο εξω
Τα γκρουπ 4 και 5 , ολοι συνθετικα τα χαρακτηριζουν
Εγω προσωπικά κοιταω τα data sheet του καθε λιπαντικου
Οσο για το Mobil 1 , δεν περιμενα να λεει η εταιρεια οτι το παλιο ηταν καλυτερο,,,,
Οπως και καθε εταιρεια υποστηριζει το καινουριο προιον τηςΟ χρήστης nickolas έγραψε:
[Δεν υπάρχει πρόβλημα ανάμειξης Group III με Group IV. Απλά γενικώς και για προφανείς λόγους καλό είναι κανείς να μην αλλάζει συνέχεια τύπο λιπαντικού στο μοτέρ του.Εδω νομιζω αυτοαναιρεισαι
Δεν υπαρχει προβλημα λες, αλλά καλο ειναι να μην το κανουμε συνεχεια -
Κοίτα η Mobil σου βάζει κάποια συγκεκριμένα τεστ. Επιπλέον (και σημαντικό) τα λιπαντικά της συνεχίζουν να πληρούν τις προδιαγραφές της βιομηχανίας και των κατασκευαστών.
Ιδανικά καλό είναι κανείς να μην αλλάζει συχνά τύπο λιπαντικού. Αλλά δεν θα υπάρξει κάποια χημική ασυμβατότητα μεταξύ τους εάν το κάνει. Ούτε θα συμβεί κάτι αν το κάνει κατά καιρούς.
Αλλά το να πειραματίζεται κανείς συνέχεια με νέα λιπαντικά, βάζοντας άλλο κάθε φορά σίγουρα δεν είναι το ιδανικό για το μοτέρ. Κυρίως γιατί οι διαφορετικοί κατασκευαστές έχουν διαφορετικές συνθέσεις στα πρόσθετα τα οποία μπορεί να μην αντιδρούν μεταξύ τους ή με το μοτέρ αλλά πιθανότατα και δεν συνεργάζονται για να προσφέρουν έξτρα προστασία. Ουσιαστικά είναι σαν το ένα λιπαντικό να 'νερώνει' το άλλο.
Είναι βέβαια μια προσωπική μου άποψη αυτή οπότε ας της δώσει κανείς την βαρύτητα που νομίζει.Τέλος, είναι τέτοιο το περιθώριο στο θέμα της φθοράς που δίνουν τα σύγχρονα λιπαντικά και μοτέρ που δεν υπάρχει θέμα νομίζω. Αν δεν βγει αστοχία το μοτέρ θα βγάλει τουλάχιστον 400.000χλμ αν είναι βενζίνη και πολύ περισσότερα αν είναι ντίζελ με νορμάλ οδήγηση. Η αστοχία είναι κάτι που γενικά το λιπαντικό δεν μπορεί να επηρρεάσει.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Κοίτα η Mobil σου βάζει κάποια συγκεκριμένα τεστ. Επιπλέον (και σημαντικό) τα λιπαντικά της συνεχίζουν να πληρούν τις προδιαγραφές της βιομηχανίας και των κατασκευαστών.Φανταζομαι το ιδιο ισχυει για ολες τις μεγαλες εταιριες λιπαντικων.....
Τέλος, είναι τέτοιο το περιθώριο στο θέμα της φθοράς που δίνουν τα σύγχρονα λιπαντικά και μοτέρ που δεν υπάρχει θέμα νομίζω. Αν δεν βγει αστοχία το μοτέρ θα βγάλει τουλάχιστον 400.000χλμ αν είναι βενζίνη και πολύ περισσότερα αν είναι ντίζελ με νορμάλ οδήγηση. Η αστοχία είναι κάτι που γενικά το λιπαντικό δεν μπορεί να επηρρεάσει.
Εξαρταται παντα απο το μοτερ και απο το λιπαντικο που χρησιμοποιεις
πχ. Ενα ατμοσφαιρικο 2 λιτρο οικογενειακο αμαξι που βγαζει 140 αλογα, δεν εχει τις ιδιες απαιτησεις απο το λιπαντικο , οπως ενα 2λιτρο με 400 αλογα
Το 2ο ειναι πολυ πιο πιεσμενο μοτερ απο το 1ο
Αν του βαζεις 'φθηνο' λιπαντικο , το κρατας παραπανω απο οσο πρεπει και του πετας και τα ματια εξω, δεν θα βγαλει σε καμια περιπτωση τα χλμ που αναμενεις, σε σχεση με το αλλο μοτερ που και να μην του βαζεις καλο λιπαντικο, δεν θα εχει τοση φθορα οσο το αλλο
Ολα ειναι σχετικα... -
Τα περισσότερα αυτοκίνητα με νορμάλ οδήγηση συγκρίσιμες απαιτήσεις έχουν.
Από εκεί και πέρα αυτό με τα 400 άλογα έχει φτιαχτεί και ανάλογα.
Αλλά σε γενικές γραμμές ναι, αν υποθετικά τα πηγαίνεις στο 100% κατά μέσο όρο αυτό με τα 140 άλογα θα βγάλει περισσότερα χιλιόμετρα από αυτό με τα 400.
...και τα δύο πάντως θα βγάλουν περισσότερα από όσα νομίζει κανείς με την τυπική συντήρηση (και δύσκολα να κάνει κάποιος κάτι για να βγάλουν περισσότερα)Ο κατασκευαστής πάντως σε αυτά που προτείνει τα έχει λάβει υπόψιν του αυτά. Η Nissan δεν βάζει το ίδιο λάδι στο GTR και στο Micra για παράδειγμα...
-
Τα turboral της aral για ντιζελ που έχουν κάτι προδιαγραφές ΑΡΙ E6,E7,E9 κτλ τι ακριβως υποδηλώνουν? Γιατί αυτές οι προδιαγραφές δεν παίζουν σε λάδια diesel αλλων κατασκευαστων??
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Τα turboral της aral για ντιζελ που έχουν κάτι προδιαγραφές ΑΡΙ E6,E7,E9 κτλ τι ακριβως υποδηλώνουν? Γιατί αυτές οι προδιαγραφές δεν παίζουν σε λάδια diesel αλλων κατασκευαστων??Καλημέρα.
Για τα Ε6,Ε7,Ε9 αξίζει να διαβάσεις τα παρακάτω
https://www.castrol.com/el_gr/greece/pr ... range.html -
Τα βάζει φίλος σε ενα navara d40 χωρίς dpf. Δεν τα προτείνει ο κατασκευαστής, όμως τα προτείνει το site της aral. Τα βάζει εδώ και 160.000 χλμ μέ το μοτέρ να λειτουργει τέλεια. Απλα πρώτη φορά βλέπω τέτοιες προδιαγραφές και απο οτι κατάλαβα είναι για φορτηγά.
Ορίστε τι προτείνει η Νισσάν
-
Ναι είναι προδιαγραφές βαρέων πετρελαιοκινητηρων .
Ότι έχει Ε ,μπροστά τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές. -
Τα motul 8100 X-CLEAn πως γράφονται στην Γερμανία; ως SHC ή 100% synthetic; Νομίζω ΄τι στην Γερμανία αναγράφεται το 100% για τα motu 8100. Όλα τα mobil στην Γερμανία γράφονται ως SHC που σημαίνει ότι κανένα δεν είναι συνθετικό με την πραγματική έννοια του όρου.
Στην Ελλάδα υπάρχουν λίγο τσιμπημένα και τα amsoil signature series που νομίζω ότι είναι συνθετικά 100%.Επίσης και τα red line είναι εστερικα 100% συνθετικά αλλά δεν αγοράζονται με 15€ το λίτρο.
-
Ο χρήστης Nikos204 έγραψε:
Ναι είναι προδιαγραφές βαρέων πετρελαιοκινητηρων .
Ότι έχει Ε ,μπροστά τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές.Πειράζει που γίνεται χρηση τους σε navara? Καλύπτουν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή?
-
Αυτό με σιγουριά δεν μπορώ να στο αποδείξω,αλλά να σκεφτείς την δομή ενός μεγάλου πετρελαιοκινητηρα σε σχέση με επιβατηγού.Ο κινητήρας του navara δεν κατατάσσεται στους βαρεου τύπου γιαυτό και ζητά 'B πετρελαιοκινητηρες.Αλλά ,υπάρχουν λιπαντικά που καλύπτουν κινητήρες μεικτόυ στόλου.Γιαυτό η Aral που στο προτείνει νομίζω το multi turbo Aral .
Γνώμη μου ,πρόβλημα περισσότερο θα είναι να βάλεις λάδια που προορίζονται για μικρούς κινητήρες σε βαρεου τύπου κινητήρες. -
Καλησπέρα και από μένα
δεν έχω καταφέρει να διαβάσω όλο το θέμα και θα ήθελα τις συμβουλές σας.
Έχω ένα renault grand scenic diesel 1.5 2012 με dpf, αγορά το 2015 μεταχειρισμένο με 205.000 χλμ
μέχρι τώρα για λάδια έχω βάλει μία φορά τα elf evolution 5w30 με προδιαγραφή rn0720 και άλλες
δύο φορές (τίς τελευταίες) τα eneos hyper 5w30 πάλι με rn0720.
Είμαι για αλλαγή, και πρόσεξα οτι μου έχει κάψει περίπου 1 λίτρο. έχω κάνει μέχρι τώρα 12.000 χλμ.
Κάποιος γνωστός μου πρότεινε τα yacco lube R 5w30 με την προδιαγραφή rn0720.
Έχετε κάποια γνώμη-συμβουλή για αυτή τη μάρκα λαδιών;
Προτείνετε κάτι άλλο;σας ευχαριστώ για το χρόνο σας...
-
Τα yacco ειναι φοβερα λαδια. Το μισο greekcitroenclub αυτα βαζει και πινει νερο στ ονομα τους. Αν εισαι Θεσσαλονικη σε στελνω στον αντιπροσωπο που τον ξερω προσωπικα. Στα στελνει και οπου θες, εννοειται.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τα yacco ειναι φοβερα λαδια. Το μισο greekcitroenclub αυτα βαζει και πινει νερο στ ονομα τους. Αν εισαι Θεσσαλονικη σε στελνω στον αντιπροσωπο που τον ξερω προσωπικα. Στα στελνει και οπου θες, εννοειται.Καλή σας μέρα
Αθήνα μένω και δε ξέρω που να τα βρώ, επίσης δεν γνωρίζω και σε τί τιμές παίζουν.
υπάρχει κάποια πληροφορία σε αυτό;
ευχαριστώ -
Σε νέο (6 μηνών περίπου) i10 1,2 που έχει κάνει 8,000 χλμ σε 6 μήνες κυρίως μέσα στην Αθήνα, έχει νόημα να αλλάξουμε τα λάδια πρώτης τοποθέτησης (από το εργοστάσιο) ή να το αφήσουμε για τα 15,000 χλμ που λέει η Hyunday; (οδήγηση κανονική - οικονομική αλλά με αρκετό ρελαντί και πολύ air con το καλοκαίρι).
Το manual σε αντίξοες συνθήκες λέει αλλαγή κάθε 7,500 χλμ - τελικά ποιες ακριβώς είναι αυτές; -
Άλλαξε τα στις 10.000. Βαλτε φουλ συνθετικά της ενεος απο το εμπόριο τα 5-40 premium που είναι long life. Έχουν 35 ευρώ το 4 λίτρο. Στη hyundai αν βάζουν τα 10-40 (ενεος φέρνουν και αυτοι με ετικετα της hyundai) είναι ημισυνθετικά. Δεν κάνουν για 15.000 δεν είναι long life.
Αυτά που λέω τα έχω ζησει ως κάτοχος ενος tucson. Τα λάδια που μου έβαζε η hyundai δεν ήταν για 15.000.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]