-
Καλοτάξιδο.
Πως έχεις αντέξει και έκανες μόνο 10χλμ.
-
Καλοταξιδο.
Μόλις παρέλαβα σήμερα και εγώ και αύριο με βλέπω για βόλτα.
ΥΓ. Ποια έκδοση έχεις?
ΥΓ 2. Σου είπαν στα 1500 χλμ να το πας για 1 μίνι έλεγχο ( λογικά να συμπληρώσουν το πρώτο λάδι)Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλοτάξιδο!!
-
Καλοτάξιδα να είναι . Περιμένουμε εντυπώσεις...
-
Ο χρήστης emitrou έγραψε:
Καλοταξιδο.Μόλις παρέλαβα σήμερα και εγώ και αύριο με βλέπω για βόλτα.
ΥΓ. Ποια έκδοση έχεις?
ΥΓ 2. Σου είπαν στα 1500 χλμ να το πας για 1 μίνι έλεγχο ( λογικά να συμπληρώσουν το πρώτο λάδι)Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό με τα 1500χλμ μάλλον είναι περισσότερο θέμα μάρκετινγκ παρά ανάγκης.
Καλοτάξιδα τα Kuga σας! Να τα χαρείτε! -
Ευχαριστώ
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Πως έχεις αντέξει και έκανες μόνο 10χλμ.Καθημερινές δεν προλαβαίνω ούτε να φάω μερικές φορές, μόνο ΣΚ υπάρχει χρόνος....
Μόλις παρέλαβα σήμερα και εγώ και αύριο με βλέπω για βόλτα.
ΥΓ. Ποια έκδοση έχεις?
ΥΓ 2. Σου είπαν στα 1500 χλμ να το πας για 1 μίνι έλεγχο ( λογικά να συμπληρώσουν το πρώτο λάδι)1.5 ST-Line. Για τον έλεγχο μου το είχαν πει στο Fiesta, αλλά για το Kuga όχι. Μόνο σε ότι αφορά το στρώσιμο είπαμε για 1500χλμ.
Χθες το βράδυ που πήγαμε άλλη μια βόλτα και το άνοιξα λίγο στο Κηφισό, διαπίστωσα με μεγάλη μου χαρά ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ καλά στημένο (έλα ρε, σώωωωωπα, σοβαρά ? ). Περνώντας τους διαγώνιους αρμούς διαστολής στην τελευταία από τις τρεις γέφυρες στο ρεύμα προς Κηφισιά, το Kuga πέρασε τόσο σταθερά όσο θυμάμαι να περνάει το RX8. Μου έδωσε καλύτερη αίσθηση από το CX7, και φυσικά καμία σχέση με C5 (που μου έκανε τρομερή εντύπωση το πως τραμπάλιζε περνώντας από εκείνο το σημείο).
Καλές βόλτες!!
-
Θυμάμαι πως είχες ψηλά και το Xperience. Τι σε έκανε και το απέρριψες;
Καλοτάξιδο να είναι!
-
Ήταν συνδυασμός πολλών πραγμάτων. Το βασικότερο ήταν budget, καθώς το XPerience έφτανε 27Κ€ και αρχικά δεν ήθελα να ξεπεράσω -πολύ- τα 20-22Κ€, αν και τελικά έκανα την υπέρβαση στα 25Κ€ για να πάρω συγκεκριμένα το ST-Line (δηλαδή τα 27Κ€ για το Ateca Style δεν θα τα έδινα). Δεύτερον ήταν η κατηγορία, δηλαδή μεταξύ S/W και SUV, και πήγα προς SUV κυρίως για τις πιο άνετες διαστάσεις και ύψος. Και τρίτον τα πολλά και συνεχόμενα (υπερ)θετικά σχόλια για το Kuga, που όταν τελικά το οδήγησα 2-3 φορές, επιβεβαιώθηκαν, και άρα αποφάσισα ότι όντως με καλύπτει και οδηγικά.
-
Στην οδικη συμπεριφορα βοηθαει οτι ειναι το ST Line.
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Ήταν συνδυασμός πολλών πραγμάτων. .The Ace, to δικό σου έχει αθερμικό παρμπρίζ κ κάμερα οπισθοπορείας; Σε σύγκριση με το δυνατότερο αλλά και βαρύτερο CX 7 , πως βλέπεις το Kuga;
-
Ναι και τα δύο, μάλιστα στην αρχή που το είχα ξεχάσει, μου έκανε εντύπωση που είχε δύο πλήκτρα για το parebrise, αλλά μετά θυμήθηκα ότι έχει και θερμαινόμενο parebrise.
Για την ώρα δεν έχω βγάλει σοβαρά συμπεράσματα σχετικά με το CX7, αλλά σίγουρα (α) είναι πιο σφιχτό, (β) έχει πιο 'ελαφρύ' τιμόνι, και (γ) προφανώς θα είναι πιο αργό, πάντα και παντού.
Άσχετο: προσπαθώ ακόμα να καταλάβω αν έχει ανακλινόμενα προσκέφαλα, δεν μπορώ να τα ρυθμίσω ή είναι σταθερά ?
-
Καμία φωτο δε βλέπω!
Δώσε στο λαό! Και καμία βραδινή να δούμε φώτα μέσα εξω
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Καμία φωτο δε βλέπω!Δώσε στο λαό! Και καμία βραδινή να δούμε φώτα μέσα εξω
Sent from my iPad using Tapatalk
Χθες το βράδυ σκέφτηκα να βγάλω καμιά βραδυνή, αλλά δεν το είχα παρκάρει σε καλό σημείο, χώρια που θα φαινόμουν και λίγο...βλαμμένο, βγάζοντας photo στο garage Σήμερα βρέχει, οπότε δεν θα είναι και καμιά της προκοπής...
Και για να απαντήσω το δικό μου ερώτημα, τα προσκέφαλα είναι σταθερά (δεν έχουν ανάκλιση δηλαδή), και ειδικά του συνοδηγού έχει μεγάλη κλίση προς τα εμπρός, η γυναίκα μου έβριζε χθες. Ρώτησα σήμερα τη Βελμάρ και μου είπαν ότι όλα είναι σταθερά, και μάλλον θα βρούμε κάποιο VIN του προηγούμενου Kuga με δερμάτινο σαλόνι και ίδια απόχρωση, ώστε να παραγγείλουμε δύο προσκέφαλα (ήταν ρυθμιζόμενα στο pre-f/l).
-
Ξέρει κανείς πόσο βγαίνει το ST-line με τις μαύρες 19άρες και με τι προφιλ λάστιχο έρχονται;
-
Αντωνη καλοταξθδο και απο μενα. Φοβερη εκδοση εξοπλισμου!!!
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης BinaryTree έγραψε:
Ξέρει κανείς πόσο βγαίνει το ST-line με τις μαύρες 19άρες και με τι προφιλ λάστιχο έρχονται;Οι ζάντες είναι 8J X 19” με λάστιχα 235/45 R19V. Στο 1.5ΕΒ ST-Line προσθέτουν περίπου 700€
-
Πρώτες εντυπώσεις από εμένα (1,5lt 150hp, St line)
Καταρχήν βλέπω τας το εξω δίπλα σε άλλα αυτοκίνητα παρατήρησα το εξης:....
Είναι.... ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ....
Έχοντας κάνει 80χλμ κατά βάση στην Αττική οδό παρατήρησα τα εξής:
Πολυ ήσυχη καμπίνα ( σε σχέση πάντα με το focus του 05 που είχα) , αθόρυβος κινητηρας, άμεσο start-stop, καλή επιτάχυνση και άνετη οδήγηση με τις 18αρες ζάντες. Κατανάλωση συνολικά στα 80 χλμ μου έβγαλε γύρω στα 8lt/100χλμ αλλά με σχετικές χαμηλές ταχύτητες. Η κάμερα οπισθοπορειας και οι περιμετρικοί αισθητήρες βοηθούν απίστευτα στο παρκάρισμα ιδιαίτερα σε γκαράζ με στενούς χώρους, κολώνες κτλ.
Όσο αφορά το park assist το δοκίμασα, με τρόμαξε λίγο ενώ όλα τα έκανε σωστα ( λογικά είναι η αίσθηση που δεν έχεις τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου)
Γενικά νομίζω ότι στην τιμή της Ford τόσο για το business όσο και για το St είναι σαν να κλέβεις εκκλησία σε σχέση με τον ανταγωνισμό.Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο κάγκουρας
Τι λέτε, το απλό ? Φιλτροχοάνη drop-in αλλαγής
Ή το ενισχυμένο ? Είναι oversized, αλλάζει το καπάκι του κουτιού, και μπορείς να βάλεις επιπρόσθετη σωλήνωση για να τραβάει αέρα από το θόλο
-
Αρχίσαμεεεεε......
-
Αμ πως, δεν έχω αφήσει ούτε ένα αυτοκίνητό μου απείραχτο (ή του πατέρα μου, κάτι δεκαετίες πριν), ήταν προδιαγεγραμμένη η μοίρα του Kuga
Εντάξει, ένα φίλτρο είναι, δεν μιλάμε και για επαναπρογραμματισμό (όχι ακόμα τουλάχιστον)
Ο χρήστης emitrou έγραψε:
...Κατανάλωση συνολικά στα 80 χλμ μου έβγαλε γύρω στα 8lt/100χλμ αλλά με σχετικές χαμηλές ταχύτητες....Εγώ πάλι, μόλις πέρασα τα 80χλμ, και μου δείχνει 11,4lt/100χλμ...κάνω κάτι λάθος γιατρέ μου ?
Ford Kuga