Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νissan Qashqai J11 [2014-__]
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νissan Qashqai J11 [2014-__]
    • 1
    • 2
    • 165
    • 166
    • 167
    • 168
    • 169
    • 201
    • 202
    • 167 / 202
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    4036
    30792
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      axel12p last edited by

      Να σημειώσουμε βέβαια πως οι βασικές εκδόσεις του QQ (με πιο φτωχό προφανώς εξοπλισμό) κοστίζουν 3 με 4 χιλιάδες ευρώ λιγότερο (βενζίνη - πετρέλαιο) από το Kuga. Για κάποιους είναι σημαντική διαφορά!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        the_emperor last edited by

        Ο χρήστης axel12p έγραψε:
        Να σημειώσουμε βέβαια πως οι βασικές εκδόσεις του QQ (με πιο φτωχό προφανώς εξοπλισμό) κοστίζουν 3 με 4 χιλιάδες ευρώ λιγότερο (βενζίνη - πετρέλαιο) από το Kuga. Για κάποιους είναι σημαντική διαφορά!

        Το kuga ξεκινά από τα 22k αν θυμάμαι καλά, αλλά με 150 άλογα και προσφέροντας 'περισσότερο αυτοκίνητο' από το QQ
        To πιο 'κοντινό' QQ είναι με τα 163 άλογα και νομίζω ότι κάνει περισσότερο...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          astrolabos last edited by

          Ακριβώς

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            plutare last edited by

            Νομίζω καλό είναι να συγκρίνουμε αντίστοιχα καύσιμα όμως.
            Γιατί πχ το qq που γενικά οι περισσότεροι πάνε στο πετρέλαιο ξεκινά απο 21790 ενώ το kuga από 25900.
            Τώρα τι προσφέρει η κάθε entry έκδοση δεν ξέρω, αλλά η διαφορά είναι μεγαλη.
            Πάντως και γω που έχω qq, αν έπρεπε να διαλέξω τώρα, μάλλον το kuga θα διάλεγα.
            Overall δείχνει πιο αμάξι, αν και με χαλάει το γεγονός πως ενώ είναι πιο ογκώδες από το qq έχει σχεδόν το ίδιο πορτ μπαγκαζ.
            Γούστα όμως είναι αυτα

            Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the_emperor last edited by

              Ο χρήστης plutare έγραψε:
              Νομίζω καλό είναι να συγκρίνουμε αντίστοιχα καύσιμα όμως.
              Γιατί πχ το qq που γενικά οι περισσότεροι πάνε στο πετρέλαιο ξεκινά απο 21790 ενώ το kuga από 25900.
              Τώρα τι προσφέρει η κάθε entry έκδοση δεν ξέρω, αλλά η διαφορά είναι μεγαλη.
              Πάντως και γω που έχω qq, αν έπρεπε να διαλέξω τώρα, μάλλον το kuga θα διάλεγα.
              Overall δείχνει πιο αμάξι, αν και με χαλάει το γεγονός πως ενώ είναι πιο ογκώδες από το qq έχει σχεδόν το ίδιο πορτ μπαγκαζ.
              Γούστα όμως είναι αυτα

              Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              Στη βενζίνη είναι ανάποδα όμως: 22k το kuga, 24k το QQ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vassar2506 last edited by

                Επομένως για βενζίνη παίρνεις Kuga, αν θέλεις πετρέλαιο Qashqai.
                Πάντως και εγώ τώρα μάλλον Kuga θα αποφάσιζα αντί QQ.
                Το Kuga ήταν και μια αγάπη από παλιά αλλά με τίποτα σε διλιτρο όπως κυκλοφορούσε όταν έκανα αγορά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iceman7 last edited by

                  Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:

                  Στη βενζίνη είναι ανάποδα όμως: 22k το kuga, 24k το QQ!

                  Δεν πρέπει να έχει πάρει κανείς τον 1,6 με τα 163 αλογα στο QQ. Οταν μιλάμε για βενζίνη στο QQ μιλάμε για τον 1,2 με τα 115 ή με το κιτ της αντιπροσωπείας στα 135!

                  Οι διαφορες είναι κυρίως εξοπλιστικές όπου για να υπάρχει σύγκριση πρέπει να πας σε Accenta (2η έκδοση) και για κάποια συστήματα ασφαλείας σε N-connecta (εκεί πια το QQ ξεπερνά σε καλούδια το Kuga)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iceman7 last edited by

                    Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:

                    Στη βενζίνη είναι ανάποδα όμως: 22k το kuga, 24k το QQ!

                    Δεν πρέπει να έχει πάρει κανείς τον 1,6 με τα 163 αλογα στο QQ. Οταν μιλάμε για βενζίνη στο QQ μιλάμε για τον 1,2 με τα 115 ή με το κιτ της αντιπροσωπείας στα 135!

                    Οι διαφορες είναι κυρίως εξοπλιστικές όπου για να υπάρχει σύγκριση πρέπει να πας σε Accenta (2η έκδοση) και για κάποια συστήματα ασφαλείας σε N-connecta (εκεί πια το QQ ξεπερνά σε καλούδια το Kuga)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      iceman7 last edited by

                      Ο χρήστης vassar2506 έγραψε:
                      Επομένως για βενζίνη παίρνεις Kuga, αν θέλεις πετρέλαιο Qashqai.

                      Και πάλι όχι ακριβώς γιατί εξαρτάται τι προτεραιότητες έχεις.
                      Ο dci στο QQ ειναι αξιοπιστος κινητήρας διαμάντι και προφανώς για diesel θα πας εκει.
                      Στη βενζίνη η ισχύς του kuga υπερτερεί σαφώς αλλά έχει και αρκετά βαρύτερο αμάξωμα να κινήσει και καταναλωνει ΠΟΛΥ περισσότερο!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        axel12p last edited by

                        Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:

                        Να σημειώσουμε βέβαια πως οι βασικές εκδόσεις του QQ (με πιο φτωχό προφανώς εξοπλισμό) κοστίζουν 3 με 4 χιλιάδες ευρώ λιγότερο (βενζίνη - πετρέλαιο) από το Kuga. Για κάποιους είναι σημαντική διαφορά!

                        Το kuga ξεκινά από τα 22k αν θυμάμαι καλά, αλλά με 150 άλογα και προσφέροντας 'περισσότερο αυτοκίνητο' από το QQ
                        To πιο 'κοντινό' QQ είναι με τα 163 άλογα και νομίζω ότι κάνει περισσότερο...

                        Οι περισσότεροι βάζουν ένα 'ταβάνι' στο ποσό που μπορούν να διαθέσουν. Αν ο άλλος μπορεί να διαθέσει μέχρι 20 χιλιάρικα το πολύ (και αυτά πολλά είναι), τότε προφανώς όσο 'περισσότερο αυτοκίνητο' και να προσφέρει το Kuga, προφανώς και δεν μπαίνει καν στις επιλογές του.

                        Σχετικά με τα 150 άλογα, δεν ξέρω πόσο ταχύτερο είναι του QQ 1.2, μιας και το Kuga είναι και αρκετά βαρύτερο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          astrolabos last edited by

                          Με το facelift του QQ, έχει έρθει μια η άλλη, μιας και το QQ έφτασε τα 1475 κιλά

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator last edited by

                            Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
                            Το kuga δυο μεγάλα κακά έχει. Εμφάνιση που είτε λόγω όγκου είτε λόγω σχεδιασμού δεν είναι αντικειμενικά αποδεκτή (+ τα led ημέρας που είναι οι γνωστές μπιλιτσες)

                            Υποκειμενική η εμφάνιση...εμένα πχ μου αρέσει αρκετά (όμως το QQ μου αρέσει περισσότερο!).

                            Ποιες μπιλίτσες???? Μπερδεύτηκα!! Γιατί το Kuga για φώτα ημέρας δεν έχει μπιλίτσες LED, έχει κανονικά 'φρύδια'.

                            Τέλος, επειδή μιλάμε για τιμές. Το Kuga έχει €22.060 στην έκδοση Business με τον κινητήρα βενζίνης με τα 150bhp. Το QQ βενζίνης με τον 1.2 με 115bhp έχει €21.290 το Accenta το οποίο έχει πολύ πιο φτωχό εξοπλισμό από το Kuga και €22.490 το Connecta το οποίο έχει ελαφρώς πιο πλούσιο εξοπλισμό (αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και 18' ζάντες - κάτι που για εμένα είναι μειον). Επίσης, με επέκταση εγγύησης το QQ ξεπερνάει τις €23.000. Τέλος, το Kuga είναι ποιοτικότερο, πιο γρήγορο και καταναλώνει περισσότερο. Ο καθένας λοιπόν επιλέγει ανάλογα με τις προτιμήσεις του, γιατί η διαφορά στην τιμή ουσιαστικά είναι ανύπαρκτη.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              plutare last edited by

                              Γειά σου ρε Φανη, κατατοπιστικοτατος

                              Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                iceman7 last edited by

                                Φανη εννοώ ότι στα φρύδια φαίνονται οι λαμπιτσες μια μια, όπως και στο QQ. Για φετινό facelift θα προτιμούσα συνεχόμενο φως όπως στο kadjar το νέο Yaris κλπ.
                                Δεν μπορω μεγάλα οχήματα με αυτά τα led. Ίδια χάλια και το xtrail

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  axel12p last edited by

                                  Το Kuga πάντως θα μπορούσε να έχει και μια πιο βασική έκδοση (όπως η Trend παλιότερα), χωρίς ζάντες αλουμινίου κλπ και τιμή 2-3 χιλιάρικα κάτω από την τιμή της Business. Γιατί όχι βενζίνη με 20 χιλιάρικα και πετρέλαιο με 22.000€;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mrclouzo last edited by

                                    Προχτές επέστρεψα από ένα ταξίδι στην Πορτογαλία και στη νότια Ισπανία. 2 ζευγάρια με τα μπαγκάζια μας νοικιάσαμε ένα qashqai 1.5 dci μοντέλο 4/2017 με 20.000 χλμ στο κοντέρ και συνολικά γράψαμε 2.600 χλμ σε κάθε είδους δρόμο. Το αυτοκίνητο ήταν πλούσια εξοπλισμένο με πανοραμική οροφή, κάμερες εμπρός-πίσω, αναγνώριση σημάτων, gps, 18αρες ζάντες κλπ. Οδηγικά κρατάω τον μαλακό και προοδευτικό συμπλέκτη και το κιβώτιο ταχυτήτων με το μαλακό κούμπωμα που κάνουν την οδήγηση ακόμα και σε συνθήκες αστικού μποτιλιαρίσματος ευχάριστη. Το τιμόνι πολύ ελαφρύ χωρίς ουσιαστικό feedback, η ανάρτηση μαλακή και με καλή άνεση και ποιόητα κύλισης (παρά τις 18αρες), το μοτέρ αθόρυβο μέσα, με το κλασικό lag πολύ χαμηλά αλλά τραβάει καλούτσικα και φιλότιμα μέχρι τις 4500 στροφές. Στην εθνική με το αμάξι φορτωμένο η επιτάχυνση πέφτει αρκετά μετά τα 120. Η συνολική μέση κατανάλωση ήταν 5.8 σύμφωνα με το trip με χαλαρή οδήγηση και κίνηση στις εθνικές μέχρι τα 130. Αυτό που πραγματικά με εξέπληξε δυσάρεστα είναι η κάτω του μετρίου συναρμογή, το αυτοκίνητο έτριζε ΠΑΡΑ πολύ και η γενικότερη ποιότητα κατασκευής του είναι μέτρια. Επίσης οι αεροδυναμικοί θόρυβοι ήταν αυξημένοι στο cruising με 120-130 στην εθνική (δεν ξέρω αν φταίει σε αυτό και η γυάλινη οροφή).
                                    Ειλικρινά το αυτοκίνητο έχρηζε πολλών βελτιώσεων που ελπίζω να έγιναν με το facelift αλλά με βάση την εμπειρία που είχα δύσκολα θα το αγόραζα (σε αυτό συμφωνήσαμε όλοι, ότι δηλαδή είναι υπερτιμημένο σαν αυτοκίνητο)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      http://www.zougla.gr/automoto/news/arti ... stin-elada

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostas_78 last edited by

                                        Ανάκληση με παραλαβή και αντικατάσταση με άλλη μάρκα πρέπει να ανακοινώσουν.....[emoji43][emoji43]

                                        ΥΓ : Για ψυχική οδύνη κυρίως (όχι ότι είναι και κανένα χρεπι το καημένο)
                                        Αλλά δε παλεύεται άλλο η συναρμογή στυλ ' το πήρα από τα Lidl '.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          infidel last edited by

                                          Νομίζω είμαστε υπερβολικοί. Και το captur είχε ανάκληση για σωληνάκι που τρίβονταν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            ggab last edited by

                                            Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
                                            Νομίζω είμαστε υπερβολικοί. Και το captur είχε ανάκληση για σωληνάκι που τρίβονταν.

                                            Μια χαρούμενη οικογένεια είμαστε άλλωστε!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 165
                                            • 166
                                            • 167
                                            • 168
                                            • 169
                                            • 201
                                            • 202
                                            • 167 / 202
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr