-
Είδα χθες ένα κόκκινο νέο civic.
μποστά και πλάγια είναι πολύ όμορφο. αλλά από πίσω θες πολύ χρόνο για να το αποδεχτείς!
-
Ειδα ενα type r σε ασπρο χρωμα ολοκαινουριο,το ειχε ενας πιτσιρικας,υπερβολικο το πισω μερος και καγκουροσχεδιασμενο,κατα τα αλλα type r.
-
καλησπερα και απο εμενα! γνωριζει κανεις πανω κατω ποσο περιπου θα κανει το νεο civic σε πετρελαιο? ευχαριστω!
-
Λοιπον ειδα ενα κόκκινο sport σημερα παρκαρισμένο κ το περιεργάστηκα λιγο. Ειναι απο τα μοντέλα που οι φωτογραφίες το αδικούν. Απο κοντα ειναι πιο αποδεκτό κ τολμώ να πω υπό κάποιες γωνιές ενδιαφέρον σα σχέδιο. Το χρώμα αυτο του πηγαίνει πολυ.
Όσο για τα υπόλοιπα , διαβαζω οτι το μοτέρ γαζώνει (7.7 για 0-100) κ καταναλώσεις δοκιμών κάτω απο 7 λίτρα κ το στήσιμο ειναι πολυ καλο.
Μαλλον ειναι η καλυτερη επιλογή στα οικογενειακά χατς σημερα, αν κάποιος συμβιβάζεται με την εμφάνιση του. -
Είχα την ατυχή έπνευση να διαβασω την παρακάτω δοκιμή στους 4τροχούς στο τεύχος Σεπτεμβρίου.
http://www.4troxoi.gr/odigoyme/sygkriti ... ps-mesaioyΗ εντύπωση που μου δημιουργηθηκε οτι πιεστηκε ο συντάκτης να βγάλει νικήτη.
Εμφανίζει στα + του golf την τιμή -όταν ακόμη και στο κείμενο στα ίδια χρήματα το civic δίνει καλύτερο εξοπισμό (led προβολείς και λοιπά) Για να μην πιάσουμε τα νούμερα στις επιδόσεις όπου εαν τα διαβάσεις προσεκτικά βλέπεις αρκετά λάθη με κοινό γνώρισμα την απόπειρα το χάσμα στην επιδόσεις να φαντάζει μικρό. -
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Είχα την ατυχή έπνευση να διαβασω την παρακάτω δοκιμή στους 4τροχούς στο τεύχος Σεπτεμβρίου.
http://www.4troxoi.gr/odigoyme/sygkriti ... ps-mesaioyΗ εντύπωση που μου δημιουργηθηκε οτι πιεστηκε ο συντάκτης να βγάλει νικήτη.
Εμφανίζει στα + του golf την τιμή -όταν ακόμη και στο κείμενο στα ίδια χρήματα το civic δίνει καλύτερο εξοπισμό (led προβολείς και λοιπά) Για να μην πιάσουμε τα νούμερα στις επιδόσεις όπου εαν τα διαβάσεις προσεκτικά βλέπεις αρκετά λάθη με κοινό γνώρισμα την απόπειρα το χάσμα στην επιδόσεις να φαντάζει μικρό.Το εντυπωσιακό ειναι οτι δεν διαβάζεις ουτε 1 αρνητικό σημείο για το γκολφ πλην της ...υπαρξης του gti..
-
Ξεκάθαρα biased άρθρο, το διάβασα κ εγώ χθες.
Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εχοντας διαβασει το άρθρο και οντας κατοχος ενος Audi A3 sportback με τον καινούριο 1,5 tsi Evo θα συμφωνησω πως ο 'νικητης' της μονομαχιας κριθηκε καπως αυθαίρετα...Επειδή ομως προτου αγορασω το αυτοκίνητο στο οποιο κατεληξα ειχα εξετασει και το Golf αλλα και το Civic θελω να επισημανω πως απο πλευρας καταναλωσης ο 1.5 του Golf ειναι αισθητα οικονομικοτερος, καθως σε ταξιδι σε Εθνικη Οδο με μ.ω.τ. 120 χλμ εχω δει καταναλωση 4,3 λιτρα ανα χλμ. Τωρα ως προς τις επιδοσεις, (δεν μιλαω για τις τιμες του κατασκευαστή οπου αμφοτερες σταματουν στα 8,2 και για τα 2 μοντελα), παρα το χασμα που μετρηθηκε στη δοκιμη του αρθρου, θεωρω οτι οφείλεται κυριως στο γεγονός οτι στο Golf το esp δεν απενεργοποιείται πληρως, κατι που σε συνδυασμό με την ποιότητα της ασφαλτου ισως να εξηγει ενα μερος της αποκλισης απο την εργοστασιακη τιμη των 8,2...Προσοχη, δεν αντιλεγω οτι το Civic ισως να ειναι κατα τι ταχυτερο (αλλωστε 32 αλογα περισσότερα ειναι αυτα) αλλα η αναλογια βαρους/ιπποδύναμης ειναι κοντά και στα 2 αμαξια...Κλείνοντας, στο δίλημμα Golf ή Civic θα κατεληγα στο δευτερο...
-
Ο χρήστης paulos318is έγραψε:
Εχοντας διαβασει το άρθρο και οντας κατοχος ενος Audi A3 sportback με τον καινούριο 1,5 tsi Evo θα συμφωνησω πως ο 'νικητης' της μονομαχιας κριθηκε καπως αυθαίρετα...Επειδή ομως προτου αγορασω το αυτοκίνητο στο οποιο κατεληξα ειχα εξετασει και το Golf αλλα και το Civic θελω να επισημανω πως απο πλευρας καταναλωσης ο 1.5 του Golf ειναι αισθητα οικονομικοτερος, καθως σε ταξιδι σε Εθνικη Οδο με μ.ω.τ. 120 χλμ εχω δει καταναλωση 4,3 λιτρα ανα χλμ. Τωρα ως προς τις επιδοσεις, (δεν μιλαω για τις τιμες του κατασκευαστή οπου αμφοτερες σταματουν στα 8,2 και για τα 2 μοντελα), παρα το χασμα που μετρηθηκε στη δοκιμη του αρθρου, θεωρω οτι οφείλεται κυριως στο γεγονός οτι στο Golf το esp δεν απενεργοποιείται πληρως, κατι που σε συνδυασμό με την ποιότητα της ασφαλτου ισως να εξηγει ενα μερος της αποκλισης απο την εργοστασιακη τιμη των 8,2...Προσοχη, δεν αντιλεγω οτι το Civic ισως να ειναι κατα τι ταχυτερο (αλλωστε 32 αλογα περισσότερα ειναι αυτα) αλλα η αναλογια βαρους/ιπποδύναμης ειναι κοντά και στα 2 αμαξια...Κλείνοντας, στο δίλημμα Golf ή Civic θα κατεληγα στο δευτερο...Δεν θα συμφωνήσω δες το παρακάτω
http://www.zeperfs.com/en/duel6667-6658.htm
Από την άλλη ο πραγματικός κόσμος δεν είναι μονο το 0-100. ενδεχομένως να είναι σωστή η άποψη οτι είναι πιο ολοκληρωμένο το golf. Aπλά δεν μας το εξηγούνε σωστά στο παρον άρθρο.
-
Δεν βλεπω το σημειο της διαφωνιας μας απο το link που παρεθεσες...Προανεφερα οτι ισως το civic να ειναι ταχυτερο σε απολυτες τιμες τοσο σε ρεπριζ οσο και απο στάση...Μιλησα για 0 100 ενδεικτικα με βαση το 8,6 του αρθρου των 4 τροχων στο golf, εφοσον εχω δει σε δοκιμη του autobild 8,2...προφανως η ετυμηγορία του αρθρου οφειλεται στην αποτελεσματικοτητα και ουδετερότητα της αναρτησης του Golf, οπως δικαιολογειται στο τελος...απο θεμα τιμης εννοείται πως συμφερει το Civic, χωρις ομως να θεωρείται κι αυτο φθηνό (λογω εισαγωγεα)...απλα τα δυο αμαξια απευθύνονται σε διαφορετικου τυπου αγοραστες....
-
Ο χρήστης paulos318is έγραψε:
Δεν βλεπω το σημειο της διαφωνιας μας απο το link που παρεθεσες...Προανεφερα οτι ισως το civic να ειναι ταχυτερο σε απολυτες τιμες τοσο σε ρεπριζ οσο και απο στάση...Μιλησα για 0 100 ενδεικτικα με βαση το 8,6 του αρθρου των 4 τροχων στο golf, εφοσον εχω δει σε δοκιμη του autobild 8,2...προφανως η ετυμηγορία του αρθρου οφειλεται στην αποτελεσματικοτητα και ουδετερότητα της αναρτησης του Golf, οπως δικαιολογειται στο τελος...απο θεμα τιμης εννοείται πως συμφερει το Civic, χωρις ομως να θεωρείται κι αυτο φθηνό (λογω εισαγωγεα)...απλα τα δυο αμαξια απευθύνονται σε διαφορετικου τυπου αγοραστες....H διαφωνία είναι οτι ενω΄και τα δυο έχουν θεωρητικό 8.2 0-100, στον πραγματικό κόσμο ο μέσος όρος 0-100 από τους δοκιμαστές είναι civic 7,6 και golf 8,9. (μέσος όρος από δοκιμαστές Auto Motor und Sport, Autocar, Autozeitung, Auto Zournal , Auto Bild , Car and Driver, Autopista ,Autoplus ) , διαφορά τουλάχιστον 1 δευτερολέπτου.
-
Ο χρήστης paulos318is έγραψε:
Δεν βλεπω το σημειο της διαφωνιας μας απο το link που παρεθεσες...Προανεφερα οτι ισως το civic να ειναι ταχυτερο σε απολυτες τιμες τοσο σε ρεπριζ οσο και απο στάση...Μιλησα για 0 100 ενδεικτικα με βαση το 8,6 του αρθρου των 4 τροχων στο golf, εφοσον εχω δει σε δοκιμη του autobild 8,2...προφανως η ετυμηγορία του αρθρου οφειλεται στην αποτελεσματικοτητα και ουδετερότητα της αναρτησης του Golf, οπως δικαιολογειται στο τελος...απο θεμα τιμης εννοείται πως συμφερει το Civic, χωρις ομως να θεωρείται κι αυτο φθηνό (λογω εισαγωγεα)...απλα τα δυο αμαξια απευθύνονται σε διαφορετικου τυπου αγοραστες....Ίσως;
Βάσει των μετρήσεων του zeperfs το Civic είναι παντού ταχύτερο και μάλιστα σε ορισμένες μετρήσεις η διαφορά είναι μεγάλη. Στην πιο χαρακτηριστική ίσως μέτρηση (80-180) που δείχνει όλες τις δυνατότητες του μοτέρ το Civic είναι σχεδόν 7 δλ μπροστά, μια αιωνότητα και μια μέρα.
Σε ότι review έχω διαβάσει, γράφουν τα καλύτερα για το Civic, όχι μόνο για κινητήρα αλλά και για στήσιμο-πλαίσιο-τιμόνι.
Τώρα τι προσπαθούν να μας αποδείξουν ορισμένοι 'εγχώριοι' δημοσιογράφοι δεν ξέρω...
Για εμένα το άρθρο είναι εξόφθαλμα 100% VW biased.Η δε κατανάλωσή του Civic σε τεστ έχει μετρηθεί από 6.5 έως 7.5, και μιλάμε για κατανάλωση δοκιμής, δεν βλέπω κανένα προβάδισμα του TSi εδώ, και φυσικά ούτε λόγος για την αξιοπιστία, με τα δεκάδες σοβαρότατα προβλήματα των προηγούμενων TSi της VW, που για πολύ 'καμμένο' κόσμο δεν θέλει να τους ξαναδεί μπροστά του..Ας ελπίσουμε τουλάχιστον να τα χουν διορθώσει στον TSi EVO.
-
Δεν θελω να επεκταθω σε απολυτα νούμερα δοκιμων...το γεγονος οτι το Civic ειναι αδιαμφισβητητα γρηγοροτερο σε καποιες μετρησεις δεν αποδεικνυει το οτι το Golf υστερει σημαντικά...τωρα αν αρχίσουμε να απαριθμουμε τις δοκιμες των 2 μοντελων θα δουμε αποκλισεις απο δοκιμη σε δοκιμη...πχ στη δοκιμη του drive αναφερει 0 100 σε 8,3 και μεση καταναλωση 8,1 για το Ηonda ( http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... vtec-turbo) τη στιγμη που στο Golf δινει αντιστοιχα 8,6 και 7,5 (http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... evo-150-ps)..Στη δοκιμη του Autobild της Ισπανιας δινει 8,4 στο Civic και 8,3 στο Golf...θελω να πω οτι τα νουμερα ποικιλλουν αλλα δεν εχουν τεράστια απόκλιση...Οσο υπερμαχος των Ιαπωνικων αυτοκινητων ειμαι (μην σου φαίνεται παραδοξο), δεν μπορω να παραβλεψω το γεγονος οτι ο 1,5 tsi evo ειναι πολυ μπροστα τεχνολογικά...τωρα απο αξιοπιστια θα φανει...εχοντας δοκιμασει το Civic και συγκρινοντας το με το Α3 μου, γνωμη μου πως οδηγικα ειναι πιο σπορτιφ και κατευθυντικο, με το Α3 (που εχει την ιδια πλατφόρμα με το Golf αλλα ειναι 30 κιλα ελαφρύτερο) ομως να ειναι αισθητα ανωτερο σε ποιοτητα κυλισης και αποσβεση κραδασμων...μονο στη ρυθμιση sport το τιμονι του Α3 βαραινει αλλα και παλι δεν φτανει την αισθηση του Civic...οι μειωμενες κλισεις ομως του Α3 σε κανουν να περνας 'αερα' ακομα και σε γρηγορες καμπες χωρις να καταλαβαινεις τιποτα...και επειδη ισως κουρασα και επεκταθηκα αρκετα, ο λογος που εντελει δεν επελεξα το Honda ειναι καθαρα αισθητικος, χωρις ομως να υποστηριζω πως ειναι ασχημο εμφανισιακα...
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Είχα την ατυχή έπνευση να διαβασω την παρακάτω δοκιμή στους 4τροχούς στο τεύχος Σεπτεμβρίου.
http://www.4troxoi.gr/odigoyme/sygkriti ... ps-mesaioyΗ εντύπωση που μου δημιουργηθηκε οτι πιεστηκε ο συντάκτης να βγάλει νικήτη.
Εμφανίζει στα + του golf την τιμή -όταν ακόμη και στο κείμενο στα ίδια χρήματα το civic δίνει καλύτερο εξοπισμό (led προβολείς και λοιπά) Για να μην πιάσουμε τα νούμερα στις επιδόσεις όπου εαν τα διαβάσεις προσεκτικά βλέπεις αρκετά λάθη με κοινό γνώρισμα την απόπειρα το χάσμα στην επιδόσεις να φαντάζει μικρό.Ε αφου ειναι ο βασιλιας τη κατηγοριας πως να μη βγει καλυτερο...
-
Ο βασιλιάς της ψησταριάς,τ' αδέρφια μου τα τρία...
Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης paulos318is έγραψε:
Δεν θελω να επεκταθω σε απολυτα νούμερα δοκιμων...το γεγονος οτι το Civic ειναι αδιαμφισβητητα γρηγοροτερο σε καποιες μετρησεις δεν αποδεικνυει το οτι το Golf υστερει σημαντικά...τωρα αν αρχίσουμε να απαριθμουμε τις δοκιμες των 2 μοντελων θα δουμε αποκλισεις απο δοκιμη σε δοκιμη...πχ στη δοκιμη του drive αναφερει 0 100 σε 8,3 και μεση καταναλωση 8,1 για το Ηonda ( http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... vtec-turbo) τη στιγμη που στο Golf δινει αντιστοιχα 8,6 και 7,5 (http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... evo-150-ps)..Στη δοκιμη του Autobild της Ισπανιας δινει 8,4 στο Civic και 8,3 στο Golf...θελω να πω οτι τα νουμερα ποικιλλουν αλλα δεν εχουν τεράστια απόκλιση...Οσο υπερμαχος των Ιαπωνικων αυτοκινητων ειμαι (μην σου φαίνεται παραδοξο), δεν μπορω να παραβλεψω το γεγονος οτι ο 1,5 tsi evo ειναι πολυ μπροστα τεχνολογικά...τωρα απο αξιοπιστια θα φανει...εχοντας δοκιμασει το Civic και συγκρινοντας το με το Α3 μου, γνωμη μου πως οδηγικα ειναι πιο σπορτιφ και κατευθυντικο, με το Α3 (που εχει την ιδια πλατφόρμα με το Golf αλλα ειναι 30 κιλα ελαφρύτερο) ομως να ειναι αισθητα ανωτερο σε ποιοτητα κυλισης και αποσβεση κραδασμων...μονο στη ρυθμιση sport το τιμονι του Α3 βαραινει αλλα και παλι δεν φτανει την αισθηση του Civic...οι μειωμενες κλισεις ομως του Α3 σε κανουν να περνας 'αερα' ακομα και σε γρηγορες καμπες χωρις να καταλαβαινεις τιποτα...και επειδη ισως κουρασα και επεκταθηκα αρκετα, ο λογος που εντελει δεν επελεξα το Honda ειναι καθαρα αισθητικος, χωρις ομως να υποστηριζω πως ειναι ασχημο εμφανισιακα...Καταρχάς καλορίζικο το Α3 σου κ καλα km.
Προσωπικά θεωρώ οτι το χοντα στα λεφτα που ζηταει δινει περισσότερα πραγματα. Το Α3 1.5 ποσο παει με κλειδί στο χέρι;
Όσον αφορά την τεχνολογία των κινητήρων, δεν βλεπω τι εχει να ζηλέψει το vtec απο τον tsi Eco.
Α3 δεν εχω οδηγήσει και δεν εχω αμφιβολία οτι θα εχει πολυ καλη ποιότητα κύλισης, αλλα απο την άλλη παρα πολλα τεςτ γράφουν πως το χοντα ειναι η χρηση τομή σπορ και άνετου. Πιο είχες οδηγήσει το 1.5; Σου είχε φανεί σκληρό; -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Το εντυπωσιακό ειναι οτι δεν διαβάζεις ουτε 1 αρνητικό σημείο για το γκολφ πλην της ...υπαρξης του gti..Τα λεφτά είναι πολλά....
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Το εντυπωσιακό ειναι οτι δεν διαβάζεις ουτε 1 αρνητικό σημείο για το γκολφ πλην της ...υπαρξης του gti..
Τα λεφτά είναι πολλά....
Θελω να πιστεύω οτι δεν ειναι ετσι, αλλα πραγματικά ορισμένα άρθρα σε βάζουν σε σκέψεις..ειδικά οταν πρόκειται για τη vw:)
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Θελω να πιστεύω οτι δεν ειναι ετσι, αλλα πραγματικά ορισμένα άρθρα σε βάζουν σε σκέψεις..ειδικά οταν πρόκειται για τη vw:)Πρόσφατα επιβεβαίωσα (άλλη μια φορά) ότι έτσι είναι δυστυχώς...
Νέο Honda Civic 2017