-
με βάση το παραπάνω, και αφού έχουμε ότι το αμάξι πριν δύο χρόνια είχε 150000 βάσει πλαισίου, δεν μπορούμε να ρίξουμε μια καταγγελία στον απατεωνισκο που το πουλάει (και θέλει λεφτά) για 90000.?
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης vriz27 έγραψε:
με βάση το παραπάνω, και αφού έχουμε ότι το αμάξι πριν δύο χρόνια είχε 150000 βάσει πλαισίου, δεν μπορούμε να ρίξουμε μια καταγγελία στον απατεωνισκο που το πουλάει (και θέλει λεφτά) για 90000.?Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μπορείς. Όμως θα σου πει οτι δεν το ήξερε.
Κατάλαβες... -
Το αυτοκίνητο πρέπει να 'σηκωθεί' και να ελεγχθεί από κάτω, αν έχει υποστεί σύγκρουση. Επίσης, εξ' όσων γνωρίζω, υπάρχει και ειδικό όργανο το οποίο 'μετράει' το βάθος του χρώματος, πιθανές επαναβαφές κλπ.
Όλα αυτά, μαζί με όσα ειπώθηκαν περί χιλιομέτρων.
Θα πρότεινα απευθείας αντιπροσωπεία, για να πάρετε γραπτώς στα χέρια σας ό,τι έχει συμβεί στο αυτοκίνητο, με λογικό κόστος. -
Καλά, αυτό με την αντιπροσωπεία μην το παίρνετε ευαγγέλιο. Καλός φίλος πήρε opel corsa opc, το πήγε στην αντιπροσωπεία και του είπαν ότι είναι όλα εντάξει. Όταν πήγε να το πουλήσει μετά από 2-3 χρόνια ανακάλυψε ότι το αυτοκίνητο ήταν κλεμμένο! Και ότι το μοτέρ δεν ήταν το εργοστασιακό, είχε γίνει τράμπα. Ούτε τους αριθμούς δεν είχαν διασταυρώσει με τον Η/Υ. Στην αντιπροσωπεία μόνο έλεγχο για ιστορικό σέρβις και ανακλήσεις. Για ζημιές και βλάβες καλύτερα σε ανεξάρτητους τύπου Spot mechanic.
-
Δεκτόν. Από τη στιγμή όμως που έχει κάποιος στα χέρια του γραπτώς report με βάση το τι είδαν και έλεγξαν στην εκάστοτε αντιπροσωπεία, προφανώς μπορεί να κινηθεί κατά το δοκούν.
-
Καλησπέρα,
Έχω ένα Renault clio2 ph1 1.4 8v και μου έδωσαν ένα κιτάκι led H4 στο οποίο αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Μόλις ανάψω τα φώτα στην μεσαία σκάλα, του οδηγού ανάβει στην μεγάλη από μόνο του ενώ του συνοδηγού ανάβει κανονικά στην μεσαία. Δοκίμασα να κάνω τράμπα τις λάμπες, αλλά και πάλι του οδηγού ανάβει στην μεγάλη, ενώ και οι δύο λάμπες όταν τις βάζω στου συνοδηγού δουλεύουν άριστα... Σημειωτέον ότι πριν με τις απλές λάμπες αλογόνου άναβαν κανονικά και τα δύο φανάρια ανάλογα που θα γύριζα τον διακόπτη για μεσαία - μεγάλη. Επίσης όταν τα έχω, τώρα με τα led, στην μεσαία σκάλα μισοανάβει και η μπλε ένδειξη της μεγάλης σκάλας στο ταμπλό μαζί με την πράσινη της μεσαίας. Έχει αντιμετοπίσει κάποιος κάτι παρόμοιο με Η4 led? -
Καμια γνωμη για Renault clio 1200 2007 μοντελο..?αξιοπιστια?καταναλωση?προβληματα?οδηγηση?κτλπ...
-
Στα μηχανικά του οι 1.2 ήταν αξιόπιστοι. Σαν ατμοσφαιρικό πολυ αδύναμο. Σαν Tce καλό σε επιδόσεις αλλά στο γκάζι τσιμπουσε την βενζινουλα του.
Τότε θυμάμαι την πολύ καλή έκδοση Rip Curl με πολύ καλό εξοπλισμό. Ένα τέτοιο με τον Tce θα το επέλεγα. -
Ο χρήστης Mr.copen έγραψε:
Καμια γνωμη για Renault clio 1200 2007 μοντελο..?αξιοπιστια?καταναλωση?προβληματα?οδηγηση?κτλπ...Το βρηκα σ ενα φιλο στο Ην.Βασιλειο για τα καθημερινα και πιο μακρινα ακριβως αυτο το οποιο ζητας. Κοιταξα αρκετες δεκαδες αγγελιες εναν ακριβως χρονο πριν καταληξουμε σε αυτο καθως ταιριαξαν πολλα πραγματα ωστε ν αγοραστει απο τη μερια του. Το αυτοκινητο εχει πλεον 159.000km και εχει διανυσει στα χερια του φιλου 14.000km το τελευταιο χρονο εντελως απροβληματιστα. Εχει πληρες book service και δεν εβγαλε τιποτα απο καινουργιο μ εξαιρεση μια φλασιερα. Ως μοτερ στα προηγουμενης γενιας clio ζηταγαν φλατζα ορισμενα. Σαν αμαξι ειναι πολυ ανετο απο αναρτηση καθως και το οδηγησα και το συνοδηγησα εμπρος και πισω το περασμενο Δεκεμβρη και πολυ καλη οδικη συμπεριφορα για την κατηγορια του. Εχει ''ζεστη ατμοσφαιρα'' σαν αμαξι στο εσωτερικο του και ιδιως το βραδυ απο αποψη φωτισμων το οποιο ειναι σημαντικο για αμαξι πολης. Το θεωρω και ομορφο αναμεσα στους ανταγωνιστες της γενιας του. Ιδιως η εκδοση με τις ζαντες αλουμινιου και το σκουροχρωμα εμπρος φαναρια. Το πλαστικα του εσωτερικου δεν ειναι το ατου του. Η καταναλωση του ειναι παρα πολυ καλη επισης αλλα το αμαξι παρακαλαει για ακομα 10 αλογα.
-
Καλημέρα εδώ και 8 μήνες είμαι κάτοχος μιας clio 1.2 tce phase 2, μοντέλο 11/11, αυτή τι στιγμή έχει 77.200 χλμ. ήθελα να ρωτήσω, η αλλαγή του ιμάντα χρονισμού στα πόσα χιλιόμετρα γίνεται? μήπως υπάρχει και χρονικό όριο για την αλλαγή του?
-
Είναι ασφαλές να πούμε ότι τα 6 χρόνια είναι αρκετά για να αλλαχθεί ο ιμάντας. Αν έχεις το βιβλίο του αυτοκινήτου,θα λέει περισσότερες λεπτομέρειες πχ στα ποσά χλμ αλλάζεται.
-
Δυστυχώς δεν έχω το βιβλίο συντηρήσεις του αυτοκινήτου..και εγώ πιστεύω ότι μάλλον τα 6 χρόνια είναι αρκετά, ασχέτως χιλιομέτρων.
-
Πηγαινε να το τσεκαρουν. Ισως εχει ερθει η ωρα. Σε αντιστοιχο clio του 2010 αλλαχτηκαν φετος με περιπου 80κ και ηταν σε τραγικη κατασταση κατα τα λεγομενα του μηχανικου
Στάλθηκε από το 5015X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Για το Clio σου είναι 6 χρόνια ή 120.000 km. Οποιο έρθει πρώτα. Άρα καλό είναι να τον αλλάξεις.
Στα phase 1 μέχρι μέσα του 08 ήταν στα 5 χρόνια ή 90.000 αντίστοιχα. -
Ο χρήστης geo76 έγραψε:
Δυστυχώς δεν έχω το βιβλίο συντηρήσεις του αυτοκινήτου..και εγώ πιστεύω ότι μάλλον τα 6 χρόνια είναι αρκετά, ασχέτως χιλιομέτρων.Είναι πάρα πολλά τα 6 χρόνια και έχεις αργήσει ήδη. Εκτός και αν είσαι μαθηματικός και σου αρέσει να 'παίζεις' με τις πιθανότητες.
-
Γεια σας παιδιά. Είμαι νέος στο φόρουμ και θα ήθελα λίγο τα φώτα σας. (γλύκο) Κοιτάω το megane 1.5 dci 110 hp. Έκδοση Dynamic. Έχω βρει ένα με 10000 χμ (2ος/2017) από αντιπροσωπεία και μου το δίνουν με 18000. Έρωτηση προς στους έχοντες το αυτοκίνητο: αξιοπιστία και εν γένει προβλήματα υπάρχουν? Κατανάλωση πως είναι? Είναι κάτι να προσέξω? Το οδήγησα και εντυπωσιάστηκα από ροπή. Το εσωτερικό είναι από άλλο πλανήτη για μένα τουλάχιστον. Τα χμ ήταν 10052 με μέση κατανάλωση 6,1. Αληθεύει αυτό το νούμερο? Επίσης όπως το οδήγησα, πάνω από εγκάρσια βαθουλώματα του δρόμου σαν να άκουγα κάτι, όχι από την ανάρτηση αλλά σαν μην απορροφόταν καλά ο κραδασμός. Βέβαια το συγκεκριμμένο σημείο με άλλα αυτοκίνητα που το περνάω έιναι έντονο. Τέσπα δε θέλω να σας κουράζω άλλο. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Καλωσόρισες στο forum!
Είναι αξιόπιστος ο κινητήρας και το αμάξι!Και η κατανάλωση κανονική ακούγεται.
Όσο για την τιμή,εξαρτάται...καινούριο κοστίζει κοντά στα 23.500€(τιμή καταλόγου)...αν θέλεις να γλιτώσεις αυτά τα παραπανίσια χιλιάρικα,είναι μία λύση.Ξέρουμε αν πρόκειται για ΙΧ ιδιώτη ή για test drive όχημα; -
Καταρχίν ευχαριστώ πολύ για τη γρήγορη απάντηση. Το αυτοκίνητο το είχε ο ιδιοκτήτης της εταιρίας που έκανε επί το πλείστον εθνική οδό όπως μου είπαν για να επισκέπτεται την άλλη αντιπροσωπεία του. Λογικά θα ήταν και το τεστ drive όχημα. Η αλήθεια είναι ότι μου άρεσε πολύ. Σκεφτόμουν το α160 diesel αλλά έτσι γλυτώνω 3,200 από την προσφορά που είχα και με καλύτερο εξοπλισμό. Απλώς δεν ήμουν σίγουρος γιατί έχω μια αμφιβολία για γαλλικά αυτοκίνητα και δη ρενω.
-
Το megane 1.5 dynamic πλεον έχει τιμή καταλόγου 21000€ και με εκπτώσεις που τρέχουν τώρα παει και πιο κάτω με μεταλλικό. Αν πάρεις προσφορά απο 2-3 αντιπροσωπειες θα το δεις. Πολύ ακριβο να το πάρεις μεταχειρισμένο στα 18. Αν ηταν 16 τότε ναι
Κατανάλωση με νορμάλ οδήγηση στα 5.2 μ.ο. -
Οι προσφορές που τρέχουν τώρα είναι 35% και 50% προκαταβολή και 6,4% επιτόκιο. Εκτός μπάτζετ. Δεν είναι άριστη η τιμή και προσπαθώ να το παζαρέψω. Απλώς ο ενδιασμός μου είναι για τη ρενω γενικά. Μην τρίζει τίποτα στο εσωτερικό, μην αλλάζω πολλαπλασιαστές σε λίγα χρόνια κοκ.
RENAULT FORUM