Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....
    • 1
    • 2
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 57
    • 58
    • 52 / 58
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    247
    1147
    6031
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • panos2171
      panos2171 last edited by

      Αυτό που εγώ ξέρω είναι να το οδηγείς νορμάλ όπως στην καθημερινότητα και απλά να μην ξεφύγεις από ένα εύρος σ.α.λ. Επίσης δε γράφτηκε αλλά και δε ξέρω το κατά πόσο ισχύει το θέμα με τα κατεβάσματα. Έχω την εντύπωση ότι καλό θα ήταν να μην αναγκάζεις το μοτέρ να επιβραδύνει το αυτοκίνητο από ένα σημείο και πάνω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        john333 last edited by

        Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας.Οπότε μόλις το πάρω θα ρίξω μια ματία στο manual.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ken11
          ken11 last edited by

          Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
          καλό θα είναι εκεί γύρω στα 1.000 χλμ να αλλάξεις τα λάδια για να ξέρεις τι έχει μέσα το μοτέρ αφού τώρα δεν ξέρεις τι έχει μέσα, υποτίθετε ότι είναι το σωστό και στη σωστή ποιότητα αλλά και ποτέ δεν ξέρεις, έτσι δεν είναι ?

          Aυτο το θεωρω υπερβολικο και περιττο το να πεταξει τα εργοστασιακα λαδια στα μολις 1.000 χλμ,στις 5.000 ναι οκ,εκτος αν απο το εργοστασιο του βαλανε τηγανολαδο,ενα τσεκ ειναι αρκετο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostas-chania last edited by

            Ο χρήστης Ken11 έγραψε:

            καλό θα είναι εκεί γύρω στα 1.000 χλμ να αλλάξεις τα λάδια για να ξέρεις τι έχει μέσα το μοτέρ αφού τώρα δεν ξέρεις τι έχει μέσα, υποτίθετε ότι είναι το σωστό και στη σωστή ποιότητα αλλά και ποτέ δεν ξέρεις, έτσι δεν είναι ?

            Aυτο το θεωρω υπερβολικο και περιττο το να πεταξει τα εργοστασιακα λαδια στα μολις 1.000 χλμ,στις 5.000 ναι οκ,εκτος αν απο το εργοστασιο του βαλανε τηγανολαδο,ενα τσεκ ειναι αρκετο.

            Άμα ακολουθήσει τη συμβουλή του 'κατά διαστήματα πχ κάθε 10΄- 20΄πάτα το γκάζι βαθειά για 3-4 δευτερόλεπτα να πατήσουν περισσότερο τα ελατήρια στα έμβολα' στην οποία συμφωνώ απόλυτα, τότε η αλλαγή στα 1000 είναι αναγκαία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              petran17 last edited by

              Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
              Άμα ακολουθήσει τη συμβουλή του 'κατά διαστήματα πχ κάθε 10΄- 20΄πάτα το γκάζι βαθειά για 3-4 δευτερόλεπτα να πατήσουν περισσότερο τα ελατήρια στα έμβολα' στην οποία συμφωνώ απόλυτα, τότε η αλλαγή στα 1000 είναι αναγκαία.

              Να ρωτησω.. αυτο γιατι πρεπει να γινεται? πρωτη φορα το ακουω. Τι θα προσφερει? Μπορεις να πεις 2 παραπανω λογια αν θες να μαθαινουμε και οι υπολοιποι.. Μιας και περιμενω και εγω αυτοκινητο σε λιγο καιρο και θα πρεπει να περασω και εγω τη διαδικασια του στρωσιματος.
              Και γιατι τη κρινεις αναγκαια την αλλαγη αν ακολουθησει την διαδικασια αυτη?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostas-chania last edited by

                Ο χρήστης petran17 έγραψε:

                Άμα ακολουθήσει τη συμβουλή του 'κατά διαστήματα πχ κάθε 10΄- 20΄πάτα το γκάζι βαθειά για 3-4 δευτερόλεπτα να πατήσουν περισσότερο τα ελατήρια στα έμβολα' στην οποία συμφωνώ απόλυτα, τότε η αλλαγή στα 1000 είναι αναγκαία.

                Να ρωτησω.. αυτο γιατι πρεπει να γινεται? πρωτη φορα το ακουω. Τι θα προσφερει? ...

                Για να πατήσουν σωστά στους κυλίνδρους και να δώσουν τη μέγιστη δυνατή στεγανότητα.
                έχεις pm

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nickolas last edited by

                  Η δική μου εμπειρία πάντως λέει πως τα μοντέρνα μοτέρ θέλουν δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα για να ανοίξουν.
                  Δηλαδή μπορεί κανείς να δει βελτίωση σε επιδόσεις και κατανάλωση ακόμη και στα 40.000χλμ. ή και περισσότερο.

                  Επίσης υπάρχει η φήμη (δεν το έχω δει κάπου επίσημα όσο θυμάμαι) ότι κάποιες τουλάχιστον μάρκες βάζουν λίγο διαφορετικά λάδια από το εργοστάσιο, ειδικά για τα πρώτα χιλιόμετρα. Οπότε αν σου λένε να τα κρατήσεις 30.000χλμ./2 χρόνια για παράδειγμα, ίσως (λέω εγώ τώρα...) να είναι καλό να το κάνεις.
                  Το σίγουρο είναι ότι κάποια εκατομμύρια το έχουν ήδη κάνει αυτό πριν από εσένα, χωρίς να αντιμετωπίσουν πρόβλημα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wantone last edited by

                    To δικο μου τελευταιας τεχνολογιας μοτερ στα 14000 χμ φαινεται σαφως ποιο δυνατο απο τον πρωτο 1.5 χρονο λειτουργιας του. Ισως και 20 ιππους διαφορα. 10-20 χρονια πριν στα αμαξια που ειχα παρει τοτε δεν ειχα δει τοση διαφορα στα μοτερ μετα το στρωσιμο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      thednick last edited by

                      Αν ρωτήσεις 10 διαφορετικά συνεργεία θα πάρεις 10 διαφορετικές απόψεις για το πότε πρέπει να γίνονται οι αλλαγές.

                      Εγώ πάντως πάντα έκανα αυτό που έλεγε ο κατασκευαστής (ο κατασκευαστής ΟΧΙ η ελληνική αντιπροσωπεία) και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Απο εκεί και πέρα όλα τα υπόλοιπα είναι πειράματα που κάνει ο καθένας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • F
                        fiatz last edited by

                        Ο χρήστης thednick έγραψε:
                        Αν ρωτήσεις 10 διαφορετικά συνεργεία θα πάρεις 10 διαφορετικές απόψεις για το πότε πρέπει να γίνονται οι αλλαγές.

                        Εγώ πάντως πάντα έκανα αυτό που έλεγε ο κατασκευαστής (ο κατασκευαστής ΟΧΙ η ελληνική αντιπροσωπεία) και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Απο εκεί και πέρα όλα τα υπόλοιπα είναι πειράματα που κάνει ο καθένας.

                        Ερωτηση ... το αμαξι σου π.χ εαν γραφει longlife 30.000χλμ ή 2 χρονια και εσυ εισαι ολη μερα σταματα ξεκινα στην πολη στο 80% θα αισθανθεις ομορφα ξεροντας οτι αυτο το μοτερακι εχει υπερδυνοπαθησει 2 χρονια τωρα με 2 καλοκαιρια στους 42 βαθμους ? Ο κατασκευαστης τα γραφει παντα ομορφα και ωραια αλλα και ενα λιπαντικο service με λαδι - φιλτρο νομιζω κοστους 50-80ε δεν ειναι πολλα στο ετος . Αλλωστε για το μοτερ το δικο μας το κανουμε οχι για καποιον αλλον.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          thednick last edited by

                          Αν γράφει long-life και 30.000χλμ τότε συνήθως έχει και service interval calculator που λαμβάνει υπόψη τις συνθήκες λειτουργίας (και θα μου πει να τα αλλάξω νωρίτερα - όπως όντως γίνεται). Παρόλα δεν διαφωνώ στη μία αλλαγή τον χρόνο (οι περισσότεροι κατασκευαστές προβλέπουν και σταθερού interval αλλαγές στον χρόνο για αυτούς που τους βολεύει καλύτερα αυτό ή όντως έχουν δύσκολες συνθήκες λειτουργίας). Αυτό που ήθελα κυρίως να πω είναι ότι κάποια συνεργεία κάνουν ότι αλχημεία τους κατέβει, πχ δεν αλλάζουν πράγματα που ο κατασκευαστής λεει ότι πρέπει να αλλαχθουν και αλλάζουν πράγματα που δεν χρειάζονται αλλαγή. Σε κάθε περίπτωση από τη μία αλλαγή στον χρόνο μέχρι το αλλάζω τα λάδια στα 1000χλμ υπάρχει μια (μεγάλη) απόσταση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            touring-the-m3-1-6 last edited by

                            Ο χρήστης wantone έγραψε:
                            To δικο μου τελευταιας τεχνολογιας μοτερ στα 14000 χμ φαινεται σαφως ποιο δυνατο απο τον πρωτο 1.5 χρονο λειτουργιας του. Ισως και 20 ιππους διαφορα. 10-20 χρονια πριν στα αμαξια που ειχα παρει τοτε δεν ειχα δει τοση διαφορα στα μοτερ μετα το στρωσιμο.

                            Σίγουρα;...μήπως είναι παραπάνω;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • J
                              john333 last edited by

                              Γεια σας.Ξέρει κανένας κάποιο εγγυημένο βενζινάδικο,όσο γίνεται,στην Θεσσαλονίκη ??
                              Το πήραμε που το πήραμε το S-Cross 1.4 4x4,τουλάχιστον να το προσέξουμε όσο μπορούμε στο θέμα της βενζίνης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kostas-chania last edited by

                                Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:

                                To δικο μου τελευταιας τεχνολογιας μοτερ στα 14000 χμ φαινεται σαφως ποιο δυνατο απο τον πρωτο 1.5 χρονο λειτουργιας του. Ισως και 20 ιππους διαφορα. 10-20 χρονια πριν στα αμαξια που ειχα παρει τοτε δεν ειχα δει τοση διαφορα στα μοτερ μετα το στρωσιμο.

                                Σίγουρα;...μήπως είναι παραπάνω;

                                Σίγουρα σίγουρα.
                                Καμιά 25αριά ίππους κατάλαβα εγώ...
                                Για να καταλάβεις το Hondaκι που έχω έχει από το εργοστάσιο βγάνει 83, φαντάσου τώρα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nickolas last edited by

                                  Ο χρήστης fiatz έγραψε:
                                  Ερωτηση ... το αμαξι σου π.χ εαν γραφει longlife 30.000χλμ ή 2 χρονια και εσυ εισαι ολη μερα σταματα ξεκινα στην πολη στο 80% θα αισθανθεις ομορφα ξεροντας οτι αυτο το μοτερακι εχει υπερδυνοπαθησει 2 χρονια τωρα με 2 καλοκαιρια στους 42 βαθμους ? Ο κατασκευαστης τα γραφει παντα ομορφα και ωραια αλλα και ενα λιπαντικο service με λαδι - φιλτρο νομιζω κοστους 50-80ε δεν ειναι πολλα στο ετος . Αλλωστε για το μοτερ το δικο μας το κανουμε οχι για καποιον αλλον.

                                  Εμένα κίνηση στην Αθήνα μου έβγαζε στις 25.000χλμ αλλαγή...και τόσα έκανα (ok ένα 20% ήταν εκτός πόλης). Κανένα πρόβλημα.

                                  Ο κατασκευαστής δεν είναι ο γείτονας η ο Σάκης (με το μπαρδόν για τυχόν Σάκη που μας διαβάζει, πες Νίκος) που πετάει και καμιά μ@λ@κία και δεν έγινε τίποτα. Αν λέει κάτι, σίγουρα δεν το λέει τυχαία και υπάρχει μελέτη από πίσω. Μελέτη εννοώ με πείραμα που περιλαμβάνει δεκάδες μοτέρ συχνά μέχρι καταστροφής τους.

                                  Ο κατασκευαστής θέλει κάθε χρόνο να βλέπει μηχανικός το αυτοκίνητο. Να δει την ανάρτηση, τη μετάδοση, το σύστημα πέδησης... ότι δεν είναι τίποτα σκισμένο από κάτω ή στραβωμένο να θέλει αλλαγή, ή απλά σφίξιμο. Αυτό δεν γίνεται στην Ελλάδα. Σου πετάνε το φίλτρο/λάδια που συνήθως δεν χρειάζεται και το αμάξι έχει μια ανάρτηση χάρχαλο. Πόσοι άλλαγε κάνουν τακτικά το rotation στα ελαστικά τους?
                                  ...μην πω για το τί λάδια βάζουνε.

                                  ΥΓ. ο wantone νομίζω αναφέρεται σε 911.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • H
                                    harrysvr last edited by

                                    Επανεφερω το θεμα λογω ελευσης νεου ντιζελ, εκτος απο χαλαρη οδηγηση μεχρι 3000χλμ, θελει και αυξομειωση ταχυτητας σε ταξιδια?
                                    Επίσης , ζεσταμα σε καθε ξεκινημα 1-2λεπτα ή ειναι υπερβολή(γιατι με βενζινη ξεκινω αμεσως...)?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • K
                                      kostas-chania last edited by

                                      Καλό είναι να αυξομειώνεις τις στροφές και οχι να είναι σταθερές μιά που στη χρήση του οι στροφές δεν θα είναι σταθερές όπως π.χ.σε μια γεννήτρια αλλά θα αυξομειώνονται.
                                      Το δικό μου πάντως το ξεκινούσα αμέσως αν το επέτρεπαν οι συνθήκες αλλά χωρίς γκάζι. Είναι γνωστή η δύναμη του πετρελαιοκινητήρα πολύ χαμηλά δηλ. οτι ξεκινάει και αλλάζεις και ταχύτητες χωρίς γκάζι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • sarantism
                                        sarantism last edited by

                                        Ο αδερφός μου στο bmw 2 coupe δίλιτρο diesel μου είχε πει ότι έγραφε στο μάνιουλ ότι θέλει ένα μικρό στρώσιμο μέχρι τις 2000 χιλιόμετρα. Δεν ξέρω λεπτομέρειες σχετικά με το τι έγραφε ακριβώς....Σχετικά με την εκκίνηση, νομίζω ότι είναι καλύτερο, αν είναι δυνατόν και δεν μπεις σε κανένα δρόμο που δεν μπορείς να πας σχετικά με χαμηλή ταχύτητα, να ξεκινήσεις και να πας με χαμηλές στροφές μέχρι να ζεσταθούν κάπως τα λάδια.

                                        Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • I
                                          ikar last edited by

                                          Ο χρήστης harrysvr έγραψε:

                                          Επίσης , ζεσταμα σε καθε ξεκινημα 1-2λεπτα ή ειναι υπερβολή

                                          Ότι λέει το manual . Πάντως πάνω από 10 δεύτερα είναι υπερβολή , κάνεις και κακό γιατί αργεί να ανέβει η θερμοκρασία χωρίς φορτίο και ζορίζεις το φίλτρο καυσαερίων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • J
                                            jimptso last edited by

                                            Τα πρωτα λαδια τα αλλαζουμε νωρις,,στα 1500-2000 χλμ η τα αφηνουμε για την πρωτη αλλαγη-πρωτο σερβις των 10000 η 15000 η 20000χλμ που λεει η καθε εταιρεια ??

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 52 / 58
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr