-
Αυτό που εγώ ξέρω είναι να το οδηγείς νορμάλ όπως στην καθημερινότητα και απλά να μην ξεφύγεις από ένα εύρος σ.α.λ. Επίσης δε γράφτηκε αλλά και δε ξέρω το κατά πόσο ισχύει το θέμα με τα κατεβάσματα. Έχω την εντύπωση ότι καλό θα ήταν να μην αναγκάζεις το μοτέρ να επιβραδύνει το αυτοκίνητο από ένα σημείο και πάνω.
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας.Οπότε μόλις το πάρω θα ρίξω μια ματία στο manual.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
καλό θα είναι εκεί γύρω στα 1.000 χλμ να αλλάξεις τα λάδια για να ξέρεις τι έχει μέσα το μοτέρ αφού τώρα δεν ξέρεις τι έχει μέσα, υποτίθετε ότι είναι το σωστό και στη σωστή ποιότητα αλλά και ποτέ δεν ξέρεις, έτσι δεν είναι ?Aυτο το θεωρω υπερβολικο και περιττο το να πεταξει τα εργοστασιακα λαδια στα μολις 1.000 χλμ,στις 5.000 ναι οκ,εκτος αν απο το εργοστασιο του βαλανε τηγανολαδο,ενα τσεκ ειναι αρκετο.
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
καλό θα είναι εκεί γύρω στα 1.000 χλμ να αλλάξεις τα λάδια για να ξέρεις τι έχει μέσα το μοτέρ αφού τώρα δεν ξέρεις τι έχει μέσα, υποτίθετε ότι είναι το σωστό και στη σωστή ποιότητα αλλά και ποτέ δεν ξέρεις, έτσι δεν είναι ?
Aυτο το θεωρω υπερβολικο και περιττο το να πεταξει τα εργοστασιακα λαδια στα μολις 1.000 χλμ,στις 5.000 ναι οκ,εκτος αν απο το εργοστασιο του βαλανε τηγανολαδο,ενα τσεκ ειναι αρκετο.
Άμα ακολουθήσει τη συμβουλή του 'κατά διαστήματα πχ κάθε 10΄- 20΄πάτα το γκάζι βαθειά για 3-4 δευτερόλεπτα να πατήσουν περισσότερο τα ελατήρια στα έμβολα' στην οποία συμφωνώ απόλυτα, τότε η αλλαγή στα 1000 είναι αναγκαία.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Άμα ακολουθήσει τη συμβουλή του 'κατά διαστήματα πχ κάθε 10΄- 20΄πάτα το γκάζι βαθειά για 3-4 δευτερόλεπτα να πατήσουν περισσότερο τα ελατήρια στα έμβολα' στην οποία συμφωνώ απόλυτα, τότε η αλλαγή στα 1000 είναι αναγκαία.Να ρωτησω.. αυτο γιατι πρεπει να γινεται? πρωτη φορα το ακουω. Τι θα προσφερει? Μπορεις να πεις 2 παραπανω λογια αν θες να μαθαινουμε και οι υπολοιποι.. Μιας και περιμενω και εγω αυτοκινητο σε λιγο καιρο και θα πρεπει να περασω και εγω τη διαδικασια του στρωσιματος.
Και γιατι τη κρινεις αναγκαια την αλλαγη αν ακολουθησει την διαδικασια αυτη? -
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Άμα ακολουθήσει τη συμβουλή του 'κατά διαστήματα πχ κάθε 10΄- 20΄πάτα το γκάζι βαθειά για 3-4 δευτερόλεπτα να πατήσουν περισσότερο τα ελατήρια στα έμβολα' στην οποία συμφωνώ απόλυτα, τότε η αλλαγή στα 1000 είναι αναγκαία.
Να ρωτησω.. αυτο γιατι πρεπει να γινεται? πρωτη φορα το ακουω. Τι θα προσφερει? ...
Για να πατήσουν σωστά στους κυλίνδρους και να δώσουν τη μέγιστη δυνατή στεγανότητα.
έχεις pm -
Η δική μου εμπειρία πάντως λέει πως τα μοντέρνα μοτέρ θέλουν δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα για να ανοίξουν.
Δηλαδή μπορεί κανείς να δει βελτίωση σε επιδόσεις και κατανάλωση ακόμη και στα 40.000χλμ. ή και περισσότερο.Επίσης υπάρχει η φήμη (δεν το έχω δει κάπου επίσημα όσο θυμάμαι) ότι κάποιες τουλάχιστον μάρκες βάζουν λίγο διαφορετικά λάδια από το εργοστάσιο, ειδικά για τα πρώτα χιλιόμετρα. Οπότε αν σου λένε να τα κρατήσεις 30.000χλμ./2 χρόνια για παράδειγμα, ίσως (λέω εγώ τώρα...) να είναι καλό να το κάνεις.
Το σίγουρο είναι ότι κάποια εκατομμύρια το έχουν ήδη κάνει αυτό πριν από εσένα, χωρίς να αντιμετωπίσουν πρόβλημα. -
To δικο μου τελευταιας τεχνολογιας μοτερ στα 14000 χμ φαινεται σαφως ποιο δυνατο απο τον πρωτο 1.5 χρονο λειτουργιας του. Ισως και 20 ιππους διαφορα. 10-20 χρονια πριν στα αμαξια που ειχα παρει τοτε δεν ειχα δει τοση διαφορα στα μοτερ μετα το στρωσιμο.
-
Αν ρωτήσεις 10 διαφορετικά συνεργεία θα πάρεις 10 διαφορετικές απόψεις για το πότε πρέπει να γίνονται οι αλλαγές.
Εγώ πάντως πάντα έκανα αυτό που έλεγε ο κατασκευαστής (ο κατασκευαστής ΟΧΙ η ελληνική αντιπροσωπεία) και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Απο εκεί και πέρα όλα τα υπόλοιπα είναι πειράματα που κάνει ο καθένας.
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Αν ρωτήσεις 10 διαφορετικά συνεργεία θα πάρεις 10 διαφορετικές απόψεις για το πότε πρέπει να γίνονται οι αλλαγές.Εγώ πάντως πάντα έκανα αυτό που έλεγε ο κατασκευαστής (ο κατασκευαστής ΟΧΙ η ελληνική αντιπροσωπεία) και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Απο εκεί και πέρα όλα τα υπόλοιπα είναι πειράματα που κάνει ο καθένας.
Ερωτηση ... το αμαξι σου π.χ εαν γραφει longlife 30.000χλμ ή 2 χρονια και εσυ εισαι ολη μερα σταματα ξεκινα στην πολη στο 80% θα αισθανθεις ομορφα ξεροντας οτι αυτο το μοτερακι εχει υπερδυνοπαθησει 2 χρονια τωρα με 2 καλοκαιρια στους 42 βαθμους ? Ο κατασκευαστης τα γραφει παντα ομορφα και ωραια αλλα και ενα λιπαντικο service με λαδι - φιλτρο νομιζω κοστους 50-80ε δεν ειναι πολλα στο ετος . Αλλωστε για το μοτερ το δικο μας το κανουμε οχι για καποιον αλλον.
-
Αν γράφει long-life και 30.000χλμ τότε συνήθως έχει και service interval calculator που λαμβάνει υπόψη τις συνθήκες λειτουργίας (και θα μου πει να τα αλλάξω νωρίτερα - όπως όντως γίνεται). Παρόλα δεν διαφωνώ στη μία αλλαγή τον χρόνο (οι περισσότεροι κατασκευαστές προβλέπουν και σταθερού interval αλλαγές στον χρόνο για αυτούς που τους βολεύει καλύτερα αυτό ή όντως έχουν δύσκολες συνθήκες λειτουργίας). Αυτό που ήθελα κυρίως να πω είναι ότι κάποια συνεργεία κάνουν ότι αλχημεία τους κατέβει, πχ δεν αλλάζουν πράγματα που ο κατασκευαστής λεει ότι πρέπει να αλλαχθουν και αλλάζουν πράγματα που δεν χρειάζονται αλλαγή. Σε κάθε περίπτωση από τη μία αλλαγή στον χρόνο μέχρι το αλλάζω τα λάδια στα 1000χλμ υπάρχει μια (μεγάλη) απόσταση.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
To δικο μου τελευταιας τεχνολογιας μοτερ στα 14000 χμ φαινεται σαφως ποιο δυνατο απο τον πρωτο 1.5 χρονο λειτουργιας του. Ισως και 20 ιππους διαφορα. 10-20 χρονια πριν στα αμαξια που ειχα παρει τοτε δεν ειχα δει τοση διαφορα στα μοτερ μετα το στρωσιμο.Σίγουρα;...μήπως είναι παραπάνω;
-
Γεια σας.Ξέρει κανένας κάποιο εγγυημένο βενζινάδικο,όσο γίνεται,στην Θεσσαλονίκη ??
Το πήραμε που το πήραμε το S-Cross 1.4 4x4,τουλάχιστον να το προσέξουμε όσο μπορούμε στο θέμα της βενζίνης. -
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
To δικο μου τελευταιας τεχνολογιας μοτερ στα 14000 χμ φαινεται σαφως ποιο δυνατο απο τον πρωτο 1.5 χρονο λειτουργιας του. Ισως και 20 ιππους διαφορα. 10-20 χρονια πριν στα αμαξια που ειχα παρει τοτε δεν ειχα δει τοση διαφορα στα μοτερ μετα το στρωσιμο.
Σίγουρα;...μήπως είναι παραπάνω;
Σίγουρα σίγουρα.
Καμιά 25αριά ίππους κατάλαβα εγώ...
Για να καταλάβεις το Hondaκι που έχω έχει από το εργοστάσιο βγάνει 83, φαντάσου τώρα! -
Ο χρήστης fiatz έγραψε:
Ερωτηση ... το αμαξι σου π.χ εαν γραφει longlife 30.000χλμ ή 2 χρονια και εσυ εισαι ολη μερα σταματα ξεκινα στην πολη στο 80% θα αισθανθεις ομορφα ξεροντας οτι αυτο το μοτερακι εχει υπερδυνοπαθησει 2 χρονια τωρα με 2 καλοκαιρια στους 42 βαθμους ? Ο κατασκευαστης τα γραφει παντα ομορφα και ωραια αλλα και ενα λιπαντικο service με λαδι - φιλτρο νομιζω κοστους 50-80ε δεν ειναι πολλα στο ετος . Αλλωστε για το μοτερ το δικο μας το κανουμε οχι για καποιον αλλον.Εμένα κίνηση στην Αθήνα μου έβγαζε στις 25.000χλμ αλλαγή...και τόσα έκανα (ok ένα 20% ήταν εκτός πόλης). Κανένα πρόβλημα.
Ο κατασκευαστής δεν είναι ο γείτονας η ο Σάκης (με το μπαρδόν για τυχόν Σάκη που μας διαβάζει, πες Νίκος) που πετάει και καμιά μ@λ@κία και δεν έγινε τίποτα. Αν λέει κάτι, σίγουρα δεν το λέει τυχαία και υπάρχει μελέτη από πίσω. Μελέτη εννοώ με πείραμα που περιλαμβάνει δεκάδες μοτέρ συχνά μέχρι καταστροφής τους.
Ο κατασκευαστής θέλει κάθε χρόνο να βλέπει μηχανικός το αυτοκίνητο. Να δει την ανάρτηση, τη μετάδοση, το σύστημα πέδησης... ότι δεν είναι τίποτα σκισμένο από κάτω ή στραβωμένο να θέλει αλλαγή, ή απλά σφίξιμο. Αυτό δεν γίνεται στην Ελλάδα. Σου πετάνε το φίλτρο/λάδια που συνήθως δεν χρειάζεται και το αμάξι έχει μια ανάρτηση χάρχαλο. Πόσοι άλλαγε κάνουν τακτικά το rotation στα ελαστικά τους?
...μην πω για το τί λάδια βάζουνε.ΥΓ. ο wantone νομίζω αναφέρεται σε 911.
-
Επανεφερω το θεμα λογω ελευσης νεου ντιζελ, εκτος απο χαλαρη οδηγηση μεχρι 3000χλμ, θελει και αυξομειωση ταχυτητας σε ταξιδια?
Επίσης , ζεσταμα σε καθε ξεκινημα 1-2λεπτα ή ειναι υπερβολή(γιατι με βενζινη ξεκινω αμεσως...)? -
Καλό είναι να αυξομειώνεις τις στροφές και οχι να είναι σταθερές μιά που στη χρήση του οι στροφές δεν θα είναι σταθερές όπως π.χ.σε μια γεννήτρια αλλά θα αυξομειώνονται.
Το δικό μου πάντως το ξεκινούσα αμέσως αν το επέτρεπαν οι συνθήκες αλλά χωρίς γκάζι. Είναι γνωστή η δύναμη του πετρελαιοκινητήρα πολύ χαμηλά δηλ. οτι ξεκινάει και αλλάζεις και ταχύτητες χωρίς γκάζι. -
Ο αδερφός μου στο bmw 2 coupe δίλιτρο diesel μου είχε πει ότι έγραφε στο μάνιουλ ότι θέλει ένα μικρό στρώσιμο μέχρι τις 2000 χιλιόμετρα. Δεν ξέρω λεπτομέρειες σχετικά με το τι έγραφε ακριβώς....Σχετικά με την εκκίνηση, νομίζω ότι είναι καλύτερο, αν είναι δυνατόν και δεν μπεις σε κανένα δρόμο που δεν μπορείς να πας σχετικά με χαμηλή ταχύτητα, να ξεκινήσεις και να πας με χαμηλές στροφές μέχρι να ζεσταθούν κάπως τα λάδια.
-
Ο χρήστης harrysvr έγραψε:
Επίσης , ζεσταμα σε καθε ξεκινημα 1-2λεπτα ή ειναι υπερβολή
Ότι λέει το manual . Πάντως πάνω από 10 δεύτερα είναι υπερβολή , κάνεις και κακό γιατί αργεί να ανέβει η θερμοκρασία χωρίς φορτίο και ζορίζεις το φίλτρο καυσαερίων.
-
Τα πρωτα λαδια τα αλλαζουμε νωρις,,στα 1500-2000 χλμ η τα αφηνουμε για την πρωτη αλλαγη-πρωτο σερβις των 10000 η 15000 η 20000χλμ που λεει η καθε εταιρεια ??
Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....