Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Άλλο ένα θέμα περί επιλογής μεταχειρισμένου...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Άλλο ένα θέμα περί επιλογής μεταχειρισμένου...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    44
    87
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Ο χρήστης Sarantish έγραψε:
      To μοτέρ που φορούσε, με τα 1600 κυβικά και τα 110 άλογα, τα πήγαινε πολύ καλά στο xcara. Η xantia λόγω βάρους είχε θέμα.

      Η Xantia δεν φορούσε αυτό το μοτέρ, αλλά το άλλο με τα 89 ατίθασα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ο χρήστης famas έγραψε:

        To μοτέρ που φορούσε, με τα 1600 κυβικά και τα 110 άλογα, τα πήγαινε πολύ καλά στο xcara. Η xantia λόγω βάρους είχε θέμα.

        Δυναμομετρημένο το AMS το έδινε 113 άλογα

        Ακόμη καλύτερα!

        To μοτέρ που φορούσε, με τα 1600 κυβικά και τα 110 άλογα, τα πήγαινε πολύ καλά στο xcara. Η xantia λόγω βάρους είχε θέμα.

        Η Xantia δεν φορούσε αυτό το μοτέρ, αλλά το άλλο με τα 89 ατίθασα...

        Τραγικό

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos-golf last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

          To μοτέρ που φορούσε, με τα 1600 κυβικά και τα 110 άλογα, τα πήγαινε πολύ καλά στο xcara. Η xantia λόγω βάρους είχε θέμα.

          Η Xantia δεν φορούσε αυτό το μοτέρ, αλλά το άλλο με τα 89 ατίθασα...

          +1

          Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            NeonKnight, βρίσκομαι ακριβώς στην ίδια θέση μαζί σου, αναζητώντας μεταχειρισμένο μέχρι 3000 ευρώ.
            Από προηγούμενες εμπειρίες με μικρομεσαία (Peugeot 307, Fiat Punto, Fiat Stilo, Mazda 2) και από εμπειρίες γνωστών, έχω βγάλει το συμπέρασμα πως με τόσο μικρό budget είναι καλύτερο να μείνεις σε Γιαπωνέζικα ή Κορεάτικα, κυρίως λόγο αξιοπιστίας.
            Όποια και να είναι η επιλογή σου θα σου πρότεινα να μείνεις μακριά από Volkswagen Group, εκτός και άμα έχεις συνεργείο ο ίδιος

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Ο χρήστης LexQ έγραψε:*
              NeonKnight, βρίσκομαι ακριβώς στην ίδια θέση μαζί σου, αναζητώντας μεταχειρισμένο μέχρι 3000 ευρώ.
              Από προηγούμενες εμπειρίες με μικρομεσαία (Peugeot 307, Fiat Punto, Fiat Stilo, Mazda 2) και από εμπειρίες γνωστών, έχω βγάλει το συμπέρασμα πως με τόσο μικρό budget είναι καλύτερο να μείνεις σε Γιαπωνέζικα ή Κορεάτικα, κυρίως λόγο αξιοπιστίας.

              Επειδή έψαχνα ακριβώς το ίδιο πριν μερικούς μήνες, να προσθέσω και το Fiat Panda (στο οποίο και κατέληξα) που είναι και αξιόπιστο και με πολύ φτηνή συντήρηση.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                neonknight last edited by

                Πλάκα πλάκα, τώρα που αναφέρατε Κορεάτικα, είχα δοκιμάσει πέρυσι ένα Sephia 1.5 8v του πατέρα μου (αν θυμάμαι καλά MIK πρέπει να'ναι κι αυτά, διορθώστε με αν κάνω λάθος) και ομολογώ πως μου φάνηκε μια χαρά αμαξάκι. Ειδικά δε σε κρατήματα (το πήρα από Θεσ/νίκη και προς Λαγκαδά, Όσσα, Βερτίσκο κτλ.) μου φάνηκε άψογο! Γι'αυτό που είναι βέβαια, δεν περίμενα και καμιά GT3! Έτσι ομολογώ πως λοξοκοιτώ και προς τα πολύ φθηνότερα Kia, κυρίως Sephia και τα πιο πρόσφατα Rio, ίιιιισως και προς Schuma μεριά, αν και δεν έχω ακούσει τα καλύτερα και τα περισσότερα είναι τόσο μα τόσο χτυπημένα παντού που είναι απίστευτο!

                Φάνη, το Panda ομολογώ μου άρεσε πολύ, και μάλιστα είναι απ'τα ελάχιστα μικρότερα που μ'αρέσουν πραγματικά, αλλά αφότου μπήκα σε ένα το βρήκα κάπως στενούτσικο και με πολύ μικρό πορτ μπαγκάζ και το ξανασκέφτηκα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Επειδή έψαχνα ακριβώς το ίδιο πριν μερικούς μήνες, να προσθέσω και το Fiat Panda (στο οποίο και κατέληξα) που είναι και αξιόπιστο και με πολύ φτηνή συντήρηση.

                  Αυτό που με ταλαιπωρούσε συνέχεια και στα δυο μου Fiat ήταν τα ηλεκτρολογικά, μηχανολογικά ήταν άριστα, ναι μεν δεν ήταν πολύ ακριβή η επισκευή τους αλλά κάθε μήνα έτρεχα στον ηλεκτρολόγο με διάφορα βραχυκυκλώματα.
                  Θυμάμαι μια φορά που του είχα παραπονεθεί για αυτό το θέμα μου είχε απαντήσει, 'Πάρε VW ή Audi να σε έχω εδώ όλη μέρα'.
                  Στο θέμα μας πάλι, είχαν και γνωστοί μου Fiat Panta και δεν είχα ακούσει να τους βγάζει κανένα πρόβλημα, ίσως φταίει το γεγονός που δεν έβαλαν το χέρι τους οι Ιταλοί καθώς το Panta mk2 (1999–2010) το έφτιαχναν στην Πολωνία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Ο χρήστης NeonKnight έγραψε:
                    Πλάκα πλάκα, τώρα που αναφέρατε Κορεάτικα, είχα δοκιμάσει πέρυσι ένα Sephia 1.5 8v του πατέρα μου (αν θυμάμαι καλά MIK πρέπει να'ναι κι αυτά, διορθώστε με αν κάνω λάθος) και ομολογώ πως μου φάνηκε μια χαρά αμαξάκι. Ειδικά δε σε κρατήματα (το πήρα από Θεσ/νίκη και προς Λαγκαδά, Όσσα, Βερτίσκο κτλ.) μου φάνηκε άψογο! Γι'αυτό που είναι βέβαια, δεν περίμενα και καμιά GT3! Έτσι ομολογώ πως λοξοκοιτώ και προς τα πολύ φθηνότερα Kia, κυρίως Sephia και τα πιο πρόσφατα Rio, ίιιιισως και προς Schuma μεριά, αν και δεν έχω ακούσει τα καλύτερα και τα περισσότερα είναι τόσο μα τόσο χτυπημένα παντού που είναι απίστευτο!

                    Πλακα κανεις? Μιλαμε για μπουρουχι...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      neonknight last edited by

                      Δεν μου φάνηκε καθόλου κακό! Πιο άοσμα-άχρωμα μου φάνηκαν το astra και το παλιό almera παρά αυτό. Έχω κάτι γιατρέ μου; Schuma και Rio δεν τα'χω οδηγήσει, ούτε καν μπήκα μέσα οπότε δεν έχω ιδέα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nonos last edited by

                        Καλα το astra g ειναι ανεκδοτο κι ας το εχουν ορισμενοι σε εκτιμηση.. δεν εχει τυχει να οδηγησω το almera mk1. Κρατημα το sephia ομως?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Ο χρήστης LexQ έγραψε:*
                          Αυτό που με ταλαιπωρούσε συνέχεια και στα δυο μου Fiat ήταν τα ηλεκτρολογικά, μηχανολογικά ήταν άριστα, ναι μεν δεν ήταν πολύ ακριβή η επισκευή τους αλλά κάθε μήνα έτρεχα στον ηλεκτρολόγο με διάφορα βραχυκυκλώματα.

                          Ποιά Fiat? Γιατί γενικά είχαν κάποια θέματα με τα ηλεκτρικά, ειδικά κάποια Punto, αλλά ευτυχώς τα Panda 2ης γενιάς είναι αρκετά αξιόπιστα και στα ηλεκτρικά.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            neonknight last edited by

                            Ο χρήστης nonos έγραψε:
                            Καλα το astra g ειναι ανεκδοτο κι ας το εχουν ορισμενοι σε εκτιμηση.. δεν εχει τυχει να οδηγησω το almera mk1. Κρατημα το sephia ομως?

                            Είπαμε, δεν περίμενα GT3!
                            Για το όλο σύνολο του sephia μου φάνηκε επαρκώς σπιρτόζικο και αξιοπρεπέστατο στις βουνοστροφές. Σε λογικά πλαίσια. Αντιστοίχως, το astra δεν μου έδωσε καμία αίσθηση εκτός από φόβο πως θα 'ξεκολλήσει' και το almera έπλεε αρκετά. Οκ, δεν περιμένει κανείς και θαύματα από τέτοια αυτοκίνητα αλλά γι'αυτό μου'κανε εντύπωση το kia. Απ'την άλλη, ίσως να'ταν και τα καινούρια λάστιχα, ξέρω γω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ποιά Fiat? Γιατί γενικά είχαν κάποια θέματα με τα ηλεκτρικά, ειδικά κάποια Punto, αλλά ευτυχώς τα Panda 2ης γενιάς είναι αρκετά αξιόπιστα και στα ηλεκτρικά.

                              Fiat Punto mk2b 1.4 Sporting και Stilo 1.9 JTD

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                                Αυτό που με ταλαιπωρούσε συνέχεια και στα δυο μου Fiat ήταν τα ηλεκτρολογικά, μηχανολογικά ήταν άριστα, ναι μεν δεν ήταν πολύ ακριβή η επισκευή τους αλλά κάθε μήνα έτρεχα στον ηλεκτρολόγο με διάφορα βραχυκυκλώματα.

                                Ποιά Fiat? Γιατί γενικά είχαν κάποια θέματα με τα ηλεκτρικά, ειδικά κάποια Punto, αλλά ευτυχώς τα Panda 2ης γενιάς είναι αρκετά αξιόπιστα και στα ηλεκτρικά.

                                Καλή επιλογή το παντάκι. Και με χαμηλή συντήρηση. Δεν ξέρω πόσο η τιμή του είναι εκεί που ψάχνει ο φίλος. Αλλά αξίζει τα λεφτά του.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Τι πληροφορίες έχουμε περί αξιοπιστίας του Ford Fiesta mk6 ?
                                  Γιατί έχει αρκετά για πούλημα σε καλές τιμές π.χ. https://www.car.gr/10314391-ford-fiesta

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Τα προβλήματα που έχουν όλα τα αυτοκίνητα στο πέρασμα του χρόνου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nonos last edited by

                                      Οι υδραυλικες σωληνωσεις - αντλια τιμονιου να ειναι σε καλη κατασταση (πιθανα αλλαγμενα) που ειναι ενα θεματακι των fiesta-focus-mondeo της εποχης. Επισης σε πολλα απο αυτα ξεκολλαγε η πλαστικη μαυρη φασα στη μεσαια κολωνα εξωτερικα. Σιγα το πταισμα..

                                      Το εχει φιλος συμφοιτητης ακομα ως 1.6 με ουτε 120.000km , εκτος απο κατι check engine που ειχε μια εποχη και δε θυμαμαι πως λυθηκαν ,μονο τα πλαστικα αυτα ειχαν ξεκολλησει. Ενδιαφερων οδηγικα για τη κατηγορια του καποιες λιγες φορες που το ειχα οδηγησει και σφικτο απο αναρτηση. Αρκετα κρυα αισθηση το εσωτερικο του ,ιδιως για αμαξι πολης. Εγω παντως θα το κοιταζα, ειναι καλο μηχανημα στα ουσιωδη του και απο αξιοπιστια δε ζηλευει αλλα, ενω ουτε το ζηλευουν αλλα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                        Οι υδραυλικες σωληνωσεις - αντλια τιμονιου να ειναι σε καλη κατασταση (πιθανα αλλαγμενα) που ειναι ενα θεματακι των fiesta-focus-mondeo της εποχης. Επισης σε πολλα απο αυτα ξεκολλαγε η πλαστικη μαυρη φασα στη μεσαια κολωνα εξωτερικα. Σιγα το πταισμα..

                                        Το εχει φιλος συμφοιτητης ακομα ως 1.6 με ουτε 120.000km , εκτος απο κατι check engine που ειχε μια εποχη και δε θυμαμαι πως λυθηκαν ,μονο τα πλαστικα αυτα ειχαν ξεκολλησει. Ενδιαφερων οδηγικα για τη κατηγορια του καποιες λιγες φορες που το ειχα οδηγησει και σφικτο απο αναρτηση. Αρκετα κρυα αισθηση το εσωτερικο του ,ιδιως για αμαξι πολης. Εγω παντως θα το κοιταζα, ειναι καλο μηχανημα στα ουσιωδη του και απο αξιοπιστια δε ζηλευει αλλα, ενω ουτε το ζηλευουν αλλα.

                                        Σε fiesta 1.25 στα 150.000 χλμ κοντά ο συμπιεστής του υδραυλικού ροκάριζε. Ακουγόταν στο τετράγωνο. Κατά τα άλλα δεν είχε κάποιο άλλο θέμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Σε αυτήν την τιμή (μέχρι 3500€) δεν έχω βρει κανένα άλλο αξιόλογο κατά την γνώμη μου αυτοκίνητο, ποια άλλα μπορείτε να μου προτείνεται?
                                          Από τις εμπειρίες που είχα μέχρι τώρα, είμαι αρκετά προκατειλημμένος προς τους Ευρωπαϊκούς κατασκευαστές.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Πολύ ανώτερο αυτοκίνητο από το Fiesta: https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs ... t_damage=f

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr