-
Ο χρήστης Sarantish έγραψε:
To μοτέρ που φορούσε, με τα 1600 κυβικά και τα 110 άλογα, τα πήγαινε πολύ καλά στο xcara. Η xantia λόγω βάρους είχε θέμα.Η Xantia δεν φορούσε αυτό το μοτέρ, αλλά το άλλο με τα 89 ατίθασα...
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
To μοτέρ που φορούσε, με τα 1600 κυβικά και τα 110 άλογα, τα πήγαινε πολύ καλά στο xcara. Η xantia λόγω βάρους είχε θέμα.
Δυναμομετρημένο το AMS το έδινε 113 άλογα
Ακόμη καλύτερα!
To μοτέρ που φορούσε, με τα 1600 κυβικά και τα 110 άλογα, τα πήγαινε πολύ καλά στο xcara. Η xantia λόγω βάρους είχε θέμα.
Η Xantia δεν φορούσε αυτό το μοτέρ, αλλά το άλλο με τα 89 ατίθασα...
Τραγικό
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
To μοτέρ που φορούσε, με τα 1600 κυβικά και τα 110 άλογα, τα πήγαινε πολύ καλά στο xcara. Η xantia λόγω βάρους είχε θέμα.
Η Xantia δεν φορούσε αυτό το μοτέρ, αλλά το άλλο με τα 89 ατίθασα...
+1
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
NeonKnight, βρίσκομαι ακριβώς στην ίδια θέση μαζί σου, αναζητώντας μεταχειρισμένο μέχρι 3000 ευρώ.
Από προηγούμενες εμπειρίες με μικρομεσαία (Peugeot 307, Fiat Punto, Fiat Stilo, Mazda 2) και από εμπειρίες γνωστών, έχω βγάλει το συμπέρασμα πως με τόσο μικρό budget είναι καλύτερο να μείνεις σε Γιαπωνέζικα ή Κορεάτικα, κυρίως λόγο αξιοπιστίας.
Όποια και να είναι η επιλογή σου θα σου πρότεινα να μείνεις μακριά από Volkswagen Group, εκτός και άμα έχεις συνεργείο ο ίδιος -
Ο χρήστης LexQ έγραψε:*
NeonKnight, βρίσκομαι ακριβώς στην ίδια θέση μαζί σου, αναζητώντας μεταχειρισμένο μέχρι 3000 ευρώ.
Από προηγούμενες εμπειρίες με μικρομεσαία (Peugeot 307, Fiat Punto, Fiat Stilo, Mazda 2) και από εμπειρίες γνωστών, έχω βγάλει το συμπέρασμα πως με τόσο μικρό budget είναι καλύτερο να μείνεις σε Γιαπωνέζικα ή Κορεάτικα, κυρίως λόγο αξιοπιστίας.Επειδή έψαχνα ακριβώς το ίδιο πριν μερικούς μήνες, να προσθέσω και το Fiat Panda (στο οποίο και κατέληξα) που είναι και αξιόπιστο και με πολύ φτηνή συντήρηση.
-
Πλάκα πλάκα, τώρα που αναφέρατε Κορεάτικα, είχα δοκιμάσει πέρυσι ένα Sephia 1.5 8v του πατέρα μου (αν θυμάμαι καλά MIK πρέπει να'ναι κι αυτά, διορθώστε με αν κάνω λάθος) και ομολογώ πως μου φάνηκε μια χαρά αμαξάκι. Ειδικά δε σε κρατήματα (το πήρα από Θεσ/νίκη και προς Λαγκαδά, Όσσα, Βερτίσκο κτλ.) μου φάνηκε άψογο! Γι'αυτό που είναι βέβαια, δεν περίμενα και καμιά GT3! Έτσι ομολογώ πως λοξοκοιτώ και προς τα πολύ φθηνότερα Kia, κυρίως Sephia και τα πιο πρόσφατα Rio, ίιιιισως και προς Schuma μεριά, αν και δεν έχω ακούσει τα καλύτερα και τα περισσότερα είναι τόσο μα τόσο χτυπημένα παντού που είναι απίστευτο!
Φάνη, το Panda ομολογώ μου άρεσε πολύ, και μάλιστα είναι απ'τα ελάχιστα μικρότερα που μ'αρέσουν πραγματικά, αλλά αφότου μπήκα σε ένα το βρήκα κάπως στενούτσικο και με πολύ μικρό πορτ μπαγκάζ και το ξανασκέφτηκα.
-
Επειδή έψαχνα ακριβώς το ίδιο πριν μερικούς μήνες, να προσθέσω και το Fiat Panda (στο οποίο και κατέληξα) που είναι και αξιόπιστο και με πολύ φτηνή συντήρηση.
Αυτό που με ταλαιπωρούσε συνέχεια και στα δυο μου Fiat ήταν τα ηλεκτρολογικά, μηχανολογικά ήταν άριστα, ναι μεν δεν ήταν πολύ ακριβή η επισκευή τους αλλά κάθε μήνα έτρεχα στον ηλεκτρολόγο με διάφορα βραχυκυκλώματα.
Θυμάμαι μια φορά που του είχα παραπονεθεί για αυτό το θέμα μου είχε απαντήσει, 'Πάρε VW ή Audi να σε έχω εδώ όλη μέρα'.
Στο θέμα μας πάλι, είχαν και γνωστοί μου Fiat Panta και δεν είχα ακούσει να τους βγάζει κανένα πρόβλημα, ίσως φταίει το γεγονός που δεν έβαλαν το χέρι τους οι Ιταλοί καθώς το Panta mk2 (1999–2010) το έφτιαχναν στην Πολωνία. -
Ο χρήστης NeonKnight έγραψε:
Πλάκα πλάκα, τώρα που αναφέρατε Κορεάτικα, είχα δοκιμάσει πέρυσι ένα Sephia 1.5 8v του πατέρα μου (αν θυμάμαι καλά MIK πρέπει να'ναι κι αυτά, διορθώστε με αν κάνω λάθος) και ομολογώ πως μου φάνηκε μια χαρά αμαξάκι. Ειδικά δε σε κρατήματα (το πήρα από Θεσ/νίκη και προς Λαγκαδά, Όσσα, Βερτίσκο κτλ.) μου φάνηκε άψογο! Γι'αυτό που είναι βέβαια, δεν περίμενα και καμιά GT3! Έτσι ομολογώ πως λοξοκοιτώ και προς τα πολύ φθηνότερα Kia, κυρίως Sephia και τα πιο πρόσφατα Rio, ίιιιισως και προς Schuma μεριά, αν και δεν έχω ακούσει τα καλύτερα και τα περισσότερα είναι τόσο μα τόσο χτυπημένα παντού που είναι απίστευτο!Πλακα κανεις? Μιλαμε για μπουρουχι...
-
Δεν μου φάνηκε καθόλου κακό! Πιο άοσμα-άχρωμα μου φάνηκαν το astra και το παλιό almera παρά αυτό. Έχω κάτι γιατρέ μου; Schuma και Rio δεν τα'χω οδηγήσει, ούτε καν μπήκα μέσα οπότε δεν έχω ιδέα.
-
Καλα το astra g ειναι ανεκδοτο κι ας το εχουν ορισμενοι σε εκτιμηση.. δεν εχει τυχει να οδηγησω το almera mk1. Κρατημα το sephia ομως?
-
Ο χρήστης LexQ έγραψε:*
Αυτό που με ταλαιπωρούσε συνέχεια και στα δυο μου Fiat ήταν τα ηλεκτρολογικά, μηχανολογικά ήταν άριστα, ναι μεν δεν ήταν πολύ ακριβή η επισκευή τους αλλά κάθε μήνα έτρεχα στον ηλεκτρολόγο με διάφορα βραχυκυκλώματα.Ποιά Fiat? Γιατί γενικά είχαν κάποια θέματα με τα ηλεκτρικά, ειδικά κάποια Punto, αλλά ευτυχώς τα Panda 2ης γενιάς είναι αρκετά αξιόπιστα και στα ηλεκτρικά.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Καλα το astra g ειναι ανεκδοτο κι ας το εχουν ορισμενοι σε εκτιμηση.. δεν εχει τυχει να οδηγησω το almera mk1. Κρατημα το sephia ομως?Είπαμε, δεν περίμενα GT3!
Για το όλο σύνολο του sephia μου φάνηκε επαρκώς σπιρτόζικο και αξιοπρεπέστατο στις βουνοστροφές. Σε λογικά πλαίσια. Αντιστοίχως, το astra δεν μου έδωσε καμία αίσθηση εκτός από φόβο πως θα 'ξεκολλήσει' και το almera έπλεε αρκετά. Οκ, δεν περιμένει κανείς και θαύματα από τέτοια αυτοκίνητα αλλά γι'αυτό μου'κανε εντύπωση το kia. Απ'την άλλη, ίσως να'ταν και τα καινούρια λάστιχα, ξέρω γω. -
Ποιά Fiat? Γιατί γενικά είχαν κάποια θέματα με τα ηλεκτρικά, ειδικά κάποια Punto, αλλά ευτυχώς τα Panda 2ης γενιάς είναι αρκετά αξιόπιστα και στα ηλεκτρικά.
Fiat Punto mk2b 1.4 Sporting και Stilo 1.9 JTD
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Αυτό που με ταλαιπωρούσε συνέχεια και στα δυο μου Fiat ήταν τα ηλεκτρολογικά, μηχανολογικά ήταν άριστα, ναι μεν δεν ήταν πολύ ακριβή η επισκευή τους αλλά κάθε μήνα έτρεχα στον ηλεκτρολόγο με διάφορα βραχυκυκλώματα.
Ποιά Fiat? Γιατί γενικά είχαν κάποια θέματα με τα ηλεκτρικά, ειδικά κάποια Punto, αλλά ευτυχώς τα Panda 2ης γενιάς είναι αρκετά αξιόπιστα και στα ηλεκτρικά.
Καλή επιλογή το παντάκι. Και με χαμηλή συντήρηση. Δεν ξέρω πόσο η τιμή του είναι εκεί που ψάχνει ο φίλος. Αλλά αξίζει τα λεφτά του.
-
Τι πληροφορίες έχουμε περί αξιοπιστίας του Ford Fiesta mk6 ?
Γιατί έχει αρκετά για πούλημα σε καλές τιμές π.χ. https://www.car.gr/10314391-ford-fiesta -
Δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Τα προβλήματα που έχουν όλα τα αυτοκίνητα στο πέρασμα του χρόνου.
-
Οι υδραυλικες σωληνωσεις - αντλια τιμονιου να ειναι σε καλη κατασταση (πιθανα αλλαγμενα) που ειναι ενα θεματακι των fiesta-focus-mondeo της εποχης. Επισης σε πολλα απο αυτα ξεκολλαγε η πλαστικη μαυρη φασα στη μεσαια κολωνα εξωτερικα. Σιγα το πταισμα..
Το εχει φιλος συμφοιτητης ακομα ως 1.6 με ουτε 120.000km , εκτος απο κατι check engine που ειχε μια εποχη και δε θυμαμαι πως λυθηκαν ,μονο τα πλαστικα αυτα ειχαν ξεκολλησει. Ενδιαφερων οδηγικα για τη κατηγορια του καποιες λιγες φορες που το ειχα οδηγησει και σφικτο απο αναρτηση. Αρκετα κρυα αισθηση το εσωτερικο του ,ιδιως για αμαξι πολης. Εγω παντως θα το κοιταζα, ειναι καλο μηχανημα στα ουσιωδη του και απο αξιοπιστια δε ζηλευει αλλα, ενω ουτε το ζηλευουν αλλα.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Οι υδραυλικες σωληνωσεις - αντλια τιμονιου να ειναι σε καλη κατασταση (πιθανα αλλαγμενα) που ειναι ενα θεματακι των fiesta-focus-mondeo της εποχης. Επισης σε πολλα απο αυτα ξεκολλαγε η πλαστικη μαυρη φασα στη μεσαια κολωνα εξωτερικα. Σιγα το πταισμα..Το εχει φιλος συμφοιτητης ακομα ως 1.6 με ουτε 120.000km , εκτος απο κατι check engine που ειχε μια εποχη και δε θυμαμαι πως λυθηκαν ,μονο τα πλαστικα αυτα ειχαν ξεκολλησει. Ενδιαφερων οδηγικα για τη κατηγορια του καποιες λιγες φορες που το ειχα οδηγησει και σφικτο απο αναρτηση. Αρκετα κρυα αισθηση το εσωτερικο του ,ιδιως για αμαξι πολης. Εγω παντως θα το κοιταζα, ειναι καλο μηχανημα στα ουσιωδη του και απο αξιοπιστια δε ζηλευει αλλα, ενω ουτε το ζηλευουν αλλα.
Σε fiesta 1.25 στα 150.000 χλμ κοντά ο συμπιεστής του υδραυλικού ροκάριζε. Ακουγόταν στο τετράγωνο. Κατά τα άλλα δεν είχε κάποιο άλλο θέμα.
-
Σε αυτήν την τιμή (μέχρι 3500€) δεν έχω βρει κανένα άλλο αξιόλογο κατά την γνώμη μου αυτοκίνητο, ποια άλλα μπορείτε να μου προτείνεται?
Από τις εμπειρίες που είχα μέχρι τώρα, είμαι αρκετά προκατειλημμένος προς τους Ευρωπαϊκούς κατασκευαστές. -
Πολύ ανώτερο αυτοκίνητο από το Fiesta: https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs ... t_damage=f
Άλλο ένα θέμα περί επιλογής μεταχειρισμένου...