-
καλησπερα παιδια θελω την συμβουλη σας για ενα celica t23 2002 1800 με τα 140ps
που υπαρχει ενος γνωστού με 285000 χλμ και αεριο και μου το δινει στα 3500 τι μου προτεινετε? -
Να το προσπεράσεις.
-
ο λογος?
-
Καλα σοβαρα μιλας? Που πας να μπλεξεις συνονοματε και συνομηλικε?
-
Πρώτον έχει γίνει μετατροπή και δεύτερον τα χιλιόμετρα είναι αρκετά για αυτή την μετατροπή. Οι πιθανότητες του να έχεις θέματα είναι πάρα πολύ μεγάλες.
Καλύτερα να δώσεις ένα 500αρικο παραπάνω και να πάρεις ένα καθαρό με ~180-200.000χλμ. -
ηθελα υγραεριο για καπως πιο οικονομικο
-
Να παρεις ενα 1.1-1.4 στα 1000 κιλα καροτσα γι αυτο που το θες. Τα υγραεριο ειναι λυση αναγκης για οσους ''παντευτηκαν'' το αμαξι τους και οχι για νεους να τ αναλαβουν. Η αξιοπιστια κατεβαινει κατακορυφα σε γενικες γραμμες με υγραεριο. Και αψογο να ναι του φιλου σου, αν ηταν μεχρι εδω εσυ θα το λουστεις!
Φιλικα. -
και ομως το θελω κυριως για θεσσαλονικη - καβαλα αλλα και γιατι μαρεσει το celica
-
Το ρίσκο είναι πολύ μεγάλο. Σκέψου ότι αναγκάζεις ένα μοτερ να δουλέψει με τρόπο εκτός προδιαγραφών του κατασκευαστή και ακόμα χειρότερα έχει 285.000χλμ. Υπό φυσιολογικές συνθήκες το αναμενόμενο είναι να αρχίσει να τσιμπάει λίγο λάδι, σκέψου με το αέριο τι μπορεί να γίνει. Γενικά δεν είναι καλή επιλογή.
-
Είχα τη t18 και μετά τη t23. Όπως προαναφέρθηκε δεν νομίζω πως ειναι καλη ιδέα το υγραέριο στη συγκεκριμένη περίπτωση. Προτεινω να δεις κανένα 1.4 όπως προαναφέρθηκε με λιγότερα χιλιόμετρα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
φαίνεται πως τα θελω μου δεν συμβαδίζουν και celica και αεριο και φθηνό... ευχαριστω για τις συμβουλες να 'στε καλα
-
Κι εσυ, καλα χιλιομετρα οτι και να παρεις.
-
Μακριά από υγραέριο, ειδικά σε τέτοιους κινητήρες. Η μόδα του υγραερίου έχει καταστρέψει πολλά μοτέρ...
-
Να ενημερώσω για 'καμπάνια' (αν σου χαλάσει το φτιάχνουμε τσάμπα, αντί ανάκλησης) στον αριστερά μπροστά (μεριά οδηγού δλδ) διακόπτη παραθύρων σε auris 1(2006-2009). Κολλάει ο διακόπτης για το παράθυρο του συνοδηγού και καίει την πλακέτα κάτω από τους διακόπτες.
Δεν ξέρω για άλλα μοντέλα. -
Εχεις εναν συνδεσμο ευκαιρο Νικο για να το στειλω σε 2 φιλους που εχουν 3 ? Ο δευτερος πηρε και mk1fl diesel προ μηνων
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Εχεις εναν συνδεσμο ευκαιρο Νικο για να το στειλω σε 2 φιλους που εχουν 3 ? Ο δευτερος πηρε και mk1fl diesel προ μηνωνΌχι δυστυχώς,Χρήστο.
Είμαι παθών, πάω σε ηλεκτρολόγο έτοιμος να σκάσω κανά 100άρι για μεταχειρισμένο ή ιμιτασιόν.
Mου λέει ο ηλεκτρολόγος: 'κοιτά σε toyota μήπως παίζει ανάκληση', πάω και ναι .
Βέβαια το ονομάζουν καμπάνια, αλλά στα @@ μου 'mission accomplised' -
Να τα λέμε τα καλά για το after sales της Toyota!
-
Είναι προς τιμή τους που έχουν τοσο καλό after sales όταν μάλιστα φτιάχνουν αμάξια που δύσκολα εμφανίζουν βλάβες.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Είναι προς τιμή τους που έχουν τοσο καλό after sales όταν μάλιστα φτιάχνουν αμάξια που δύσκολα εμφανίζουν βλάβες.Ακόμα και αν τα βιάζεις καθημερινά (πάνω από 100χλμ/μέρα σε όλες τις συνθήκες, με όλους τους ρυθμούς), να προσθέσω.
Βέβαια το όριο βιασμού το βάζουν νωρίτερα από ένα ford ή μια alpha romeo.
-
Nick να σου πω... Το corolla 1.6L/B Gli όταν το σπρώξαμε είχε 450000 χλμ. Ο άνθρωπος που το πήρε έκανε αλλα 100.000 τουλάχιστον. Τον κινητήρα του τον φορούσαν και τα αγροτικά που τρεις φορές την εβδομάδα πήγαιναν λαικες στην Αθήνα φορτωμένα με προϊόντα. Τα ίδια αυτά οχήματα πέρναγαν του χρηστού τα πάθη μέσα στα χωράφια για να φορτωσουν τα προιόντα τους. Ασύλληπτος βιασμός ! Μόνο αυτά τα ΤΟΥΟΤΑ και όλα τα λοιπά ιαπωνικά μπορούσαν να αντέξουν αυτό το σεξ. Κάτι ford που έκαναν την εμφάνισή τους έφυγαν με συνοπτικές διαδικασίες. Αυτή η τάση επικρατεί και σήμερα. Όταν παίρνεις ένα ΤΟΥΟΤΑ το κρατάς όσο εσύ θέλεις και μετά το δίνεις. Ευρωπαϊκό όχημα με αντίστοιχη αξιοπιστία και χρήση δεν βρίσκεις με την καμία. Όταν λοιπόν διαπιστώνεις πως έχουν και after sales αναφοράς τότε το λιγότερο που έχεις να πεις για αυτούς είναι: respect.
TOYOTA FORUM