Είχα τη t18 και μετά τη t23. Όπως προαναφέρθηκε δεν νομίζω πως ειναι καλη ιδέα το υγραέριο στη συγκεκριμένη περίπτωση. Προτεινω να δεις κανένα 1.4 όπως προαναφέρθηκε με λιγότερα χιλιόμετρα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Please enter occupation - Please enter your interests
Είχα τη t18 και μετά τη t23. Όπως προαναφέρθηκε δεν νομίζω πως ειναι καλη ιδέα το υγραέριο στη συγκεκριμένη περίπτωση. Προτεινω να δεις κανένα 1.4 όπως προαναφέρθηκε με λιγότερα χιλιόμετρα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Αν μπορείς ανέβα λίγο στη τιμη και δες και κανένα colt. Εχω ένα 2 χρόνια έχω κάνει γύρω 40000χλμ++ και ειναι οκ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια και το πολύ βοηθητικό brainstorming. Κοιτάζω λίγο τις τιμές στο car και παρατηρώ κάτι που μου προκαλεί ενδιαφέρον. Τα fn2 περίπου κυμαίνονται στα 11.500 ίσως και λίγο πιο κάτω ή λίγο πιο πάνω με μικρές διαφορές όμως. Παρατηρείς δηλαδή μια συνέπεια στις τιμές των πωλητών .Αναφέρομαι για μοντέλα από 2008-2010, όχι στο championship.
Από την άλλη μεριά παρατηρούσα λίγο τις τιμές και στα rx8. πάλι στα μοντέλα 2008-2010 ανεξάρτητα cosmo/ challenge. Παρατηρώ κάτι ενδιαφέρον, αυτοκίνητα με τα ίδια χαρακτηριστικά και περιγραφή διαφέρουν κατά πολύ οι τιμές τους. Δηλαδή βλέπω ένα μοντέλο 2008 που σου λέει ο ιδιοκτήτης 'έχω κάνει rebuild έχω αλλάξει πολλαπλασιαστες ήμουν ο μόνος ιδιοκτήτης και μετά το rebuild έχω κάνει περίπου 20000χλμ και το πουλάω 5000Ε συζητήσιμη.' Το διαβάζεις και λες 'ουοου'... είναι δυνατόν; μετά διαβάζεις τα ίδια χαρακτηριστικά και παρόμοια περιγραφή(συμπίεση κλπ) για ένα άλλο αυτοκίνητο και σου λέει 9000Ε. Έτσι αναρωτιέμαι : να λέει όχι αλήθεια για το rebuild πως θα πει αφού υπάρχει προφανώς τιμολόγιο, να λέει όχι αλήθεια για τα χιλιόμετρα ίσως αλλά και πάλι υπάρχουν εμφανή σημάδια στο εσωτερικό και στο εξωτερικό ενός αυτοκινήτου που διακρίνεις την ταλαιπωρία του; Από την άλλη σκέπτομαι ίσως ο άνθρωπος να έχει ανάγκη και να το δίνει άλλα από την άλλη πόσοι με ρχ8 έχουν τόση ανάγκη που δίνουν σχεδόν στη μισή τιμή το αυτοκίνητο τους; Αυτό μου προκαλεί ενδιαφέρων καθώς ψάχνω .
nonos Ευχαριστω πολυ για τις προτάσεις. Η δευτερη σκέψη μου μετα το fn2 ητανε rx8. Δεν εχω θέμα ουτε με τη συντηρηση ουτε με το πόσο καιει γιατι δεν το χρησιμοποιω για καθημερινη χρηση παρα μόνο για βόλτα και ταξίδια. Φαντάσου το celica εχει 190000... Το μόνο μου θέμα με το rx8 ειναι τα προβλήμτα που βγάζει δηλαδη μην μείνω σε κανενα ταξίδι.(Δεν το εχω ακουσει να συμβαινει αλλα εχω ακουσει πως βγαζει θέματα) Σαν default ειχα σκεφτει να παρω ενα cosmo και αμεσως να το παω για rebuild οποτε δεν θα εχω θεμα με τη μηχανη. Αλλα φοβαμαι διαφορα άλλα πράγματα τα οποια ισως δεν γνωριζω και βγούνε. Βλέπεις εχουν ακουστει πολλα για το rx8
Καλησπέρα,
Έχω μια celica 7ης γενιάς 143hp. Την αγόρασα το 2003. Από τότε δεν μου έχει ζητήσει τίποτα παρά μόνο τα service της. Σκέπτομαι όμως πως ίσως ήρθε η ώρα να την αλλάξω. Μου αρέσει το fn2(typer) άπλα με χαλάει το σήμα του δίλιτρου όπως πιστεύω πολύ κόσμο. Το budget μου είναι ταβάνι 7000 με 10000 συν ότι πάρω από το αμάξι μου και φυσικά πάω για μεταχειρισμένο. Θα ήθελα τις απόψεις σας.
Καλησπέρα,
Έχω μια celica 7ης γενιάς 143hp. Την αγόρασα το 2003. Από τότε δεν μου έχει ζητήσει τίποτα παρά μόνο τα service της. Σκέπτομαι όμως πως ίσως ήρθε η ώρα να την αλλάξω. Μου αρέσει το fn2(typer) άπλα με χαλάει το σήμα του δίλιτρου όπως πιστεύω πολύ κόσμο. Το budget μου είναι ταβάνι 7000 με 10000 συν ότι πάρω από το αμάξι μου και φυσικά πάω για μεταχειρισμένο. Θα ήθελα τις απόψεις σας.