-
Καλησπέρα,
Έχω μια celica 7ης γενιάς 143hp. Την αγόρασα το 2003. Από τότε δεν μου έχει ζητήσει τίποτα παρά μόνο τα service της. Σκέπτομαι όμως πως ίσως ήρθε η ώρα να την αλλάξω. Μου αρέσει το fn2(typer) άπλα με χαλάει το σήμα του δίλιτρου όπως πιστεύω πολύ κόσμο. Το budget μου είναι ταβάνι 7000 με 10000 συν ότι πάρω από το αμάξι μου και φυσικά πάω για μεταχειρισμένο. Θα ήθελα τις απόψεις σας. -
Καλησπέρα,
Έχω μια celica 7ης γενιάς 143hp. Την αγόρασα το 2003. Από τότε δεν μου έχει ζητήσει τίποτα παρά μόνο τα service της. Σκέπτομαι όμως πως ίσως ήρθε η ώρα να την αλλάξω. Μου αρέσει το fn2(typer) άπλα με χαλάει το σήμα του δίλιτρου όπως πιστεύω πολύ κόσμο. Το budget μου είναι ταβάνι 7000 με 10000 συν ότι πάρω από το αμάξι μου και φυσικά πάω για μεταχειρισμένο. Θα ήθελα τις απόψεις σας. -
Καλησπέρα,
Έχω μια celica 7ης γενιάς 143hp. Την αγόρασα το 2003. Από τότε δεν μου έχει ζητήσει τίποτα παρά μόνο τα service της. Σκέπτομαι όμως πως ίσως ήρθε η ώρα να την αλλάξω. Μου αρέσει το fn2(typer) άπλα με χαλάει το σήμα του δίλιτρου όπως πιστεύω πολύ κόσμο. Το budget μου είναι ταβάνι 7000 με 10000 συν ότι πάρω από το αμάξι μου και φυσικά πάω για μεταχειρισμένο. Θα ήθελα τις απόψεις σας. -
Tι ακριβώς όμως ψάχνεις; Coupe, hatchback, roadster;
-
Καλομαθημενος με γρηγορη και ομορφη γιαπωνεζα δωσε λιγοτερα απ οτι για το fn2 και καντο καλυτερα... Mazda 3 MPS.
Ειναι παντως και αυτο το space εσωτερικο και εξωτερικο του fn2 απιθανο.
Αουτσαϊντερ το rx8. Χωμα ως αγορα, χαμηλα τελη και τα ρεστα βενζινη,συντηρηση και ατελειωτα γουστα.
Ευρωπαικο δε σου προτεινω, δε νομιζω να συγκινεισαι...
-
nonos Ευχαριστω πολυ για τις προτάσεις. Η δευτερη σκέψη μου μετα το fn2 ητανε rx8. Δεν εχω θέμα ουτε με τη συντηρηση ουτε με το πόσο καιει γιατι δεν το χρησιμοποιω για καθημερινη χρηση παρα μόνο για βόλτα και ταξίδια. Φαντάσου το celica εχει 190000... Το μόνο μου θέμα με το rx8 ειναι τα προβλήμτα που βγάζει δηλαδη μην μείνω σε κανενα ταξίδι.(Δεν το εχω ακουσει να συμβαινει αλλα εχω ακουσει πως βγαζει θέματα) Σαν default ειχα σκεφτει να παρω ενα cosmo και αμεσως να το παω για rebuild οποτε δεν θα εχω θεμα με τη μηχανη. Αλλα φοβαμαι διαφορα άλλα πράγματα τα οποια ισως δεν γνωριζω και βγούνε. Βλέπεις εχουν ακουστει πολλα για το rx8
-
Ο χρήστης gianaras έγραψε:
...Το μόνο μου θέμα με το rx8 ειναι τα προβλήμτα που βγάζει δηλαδη μην μείνω σε κανενα ταξίδι....Βλέπεις εχουν ακουστει πολλα για το rx8Ισχύει αυτό που λες στο τέλος, έχουν ακουστεί και ελάχιστη σχέση έχουν με την πραγματικότητα. Καλοσυντηρημένα RX8 έχουν φτάσει 150Κ και 200Κ χλμ χωρίς κανένα -σοβαρό- πρόβλημα, άντε να έχουν αλλάξει κανά πολλαπλασιαστή. Αν δεν μιλάμε για τη πρώτη φουρνιά (που είχε κάτι μικροθεματάκια με πολλ/στες και τη μίζα), τότε δεν έχουν σχεδόν κανένα πρόβλημα. Έλεγχος στα λάδια κάθε τόσο, προσοχή στο άναψε/σβήσε (όχι τίποτα φοβερό, περίπου ότι κάνουμε και με turbo παλινδρομικά), σωστά μπουζί και σκίσιμο κανονικότατο. Αυτά θέλει το RX8, άντε και βενζίνη
Για rebuild γιατί ? Αν έχει καλή συμπίεση, και αν βλέπεις στα services ότι δεν πέφτει η συμπίεση, δεν έχουν πρόβλημα τα apex seals. Από την άλλη, αν έχουν θέμα τα side ή τα o-ring seals, θα το καταλάβεις από το λάδι και το ψυκτικό. Άρα αν δουλεύει σωστά, δεν το πειράζεις. Απλώς ελέγχεις, και όταν έρθει εκείνη η στιγμή (που μπορεί να μην έρθει και ποτέ), κάνεις ότι είναι απαραίτητο.
-
Βέβαια το rx8 θα πρέπει να ναι δευτεροτρίτο αυτοκίνητο, εκτός αν ήδη υπάρχει πέραν του calica κάποιο άλλο.
-
Αν τον διαβασες παραπανω του κανει για πρωτο. Αλλα πραγματα τον προβληματιζουν που συμφωνω με τον Ασο πως δε θα επρεπε να τον προβληματιζουν.
-
Ναι αλλά το RX8 δεν κάνει για πρώτο. Τη μια φορά που θα το χρειαστείς για να πεταχτείς 2-3 λεπτά μακρυά ή θα κάνεις κανένα τέταρτο γύρους για να το ζεστάνεις ή θα παιδεύεσαι να το ξεμπουκώνεις...
https://www.youtube.com/results?search_ ... looded+rx8
-
viewtopic.php?f=15&t=60221&start=30#p3198361
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Ναι αλλά το RX8 δεν κάνει για πρώτο. Τη μια φορά που θα το χρειαστείς για να πεταχτείς 2-3 λεπτά μακρυά ή θα κάνεις κανένα τέταρτο γύρους για να το ζεστάνεις ή θα παιδεύεσαι να το ξεμπουκώνεις...https://www.youtube.com/results?search_ ... looded+rx8
Σαφεστατα και κανει για πρωτο. Και τις πισω πορτες εχει και υποτυπωδεις χωρους-πρακτικοτητα και ειναι υπερβολικο αυτο που γραφεις σ ενα βαθμο.
http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=60221&start=30#p3198361
Τι σχεση εχει αυτο?
-
ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια και το πολύ βοηθητικό brainstorming. Κοιτάζω λίγο τις τιμές στο car και παρατηρώ κάτι που μου προκαλεί ενδιαφέρον. Τα fn2 περίπου κυμαίνονται στα 11.500 ίσως και λίγο πιο κάτω ή λίγο πιο πάνω με μικρές διαφορές όμως. Παρατηρείς δηλαδή μια συνέπεια στις τιμές των πωλητών .Αναφέρομαι για μοντέλα από 2008-2010, όχι στο championship.
Από την άλλη μεριά παρατηρούσα λίγο τις τιμές και στα rx8. πάλι στα μοντέλα 2008-2010 ανεξάρτητα cosmo/ challenge. Παρατηρώ κάτι ενδιαφέρον, αυτοκίνητα με τα ίδια χαρακτηριστικά και περιγραφή διαφέρουν κατά πολύ οι τιμές τους. Δηλαδή βλέπω ένα μοντέλο 2008 που σου λέει ο ιδιοκτήτης 'έχω κάνει rebuild έχω αλλάξει πολλαπλασιαστες ήμουν ο μόνος ιδιοκτήτης και μετά το rebuild έχω κάνει περίπου 20000χλμ και το πουλάω 5000Ε συζητήσιμη.' Το διαβάζεις και λες 'ουοου'... είναι δυνατόν; μετά διαβάζεις τα ίδια χαρακτηριστικά και παρόμοια περιγραφή(συμπίεση κλπ) για ένα άλλο αυτοκίνητο και σου λέει 9000Ε. Έτσι αναρωτιέμαι : να λέει όχι αλήθεια για το rebuild πως θα πει αφού υπάρχει προφανώς τιμολόγιο, να λέει όχι αλήθεια για τα χιλιόμετρα ίσως αλλά και πάλι υπάρχουν εμφανή σημάδια στο εσωτερικό και στο εξωτερικό ενός αυτοκινήτου που διακρίνεις την ταλαιπωρία του; Από την άλλη σκέπτομαι ίσως ο άνθρωπος να έχει ανάγκη και να το δίνει άλλα από την άλλη πόσοι με ρχ8 έχουν τόση ανάγκη που δίνουν σχεδόν στη μισή τιμή το αυτοκίνητο τους; Αυτό μου προκαλεί ενδιαφέρων καθώς ψάχνω . -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Σαφεστατα και κανει για πρωτο. Και τις πισω πορτες εχει και υποτυπωδεις χωρους-πρακτικοτητα και ειναι υπερβολικο αυτο που γραφεις σ ενα βαθμο.
Αυτοκίνητο που ναι μεν έχει όλα αυτά που λες αλλά το ότι το βασικότερο κομμάτι του δηλαδή το μοτέρ είναι διαφορετικής φιλοσοφίας, κάτι που σημαίνει ότι θέλει διαφορετικό τρόπο λειτουργίας ενώ το γεγονός ότι οποιαδήποτε στιγμή μπορεί να σε κρεμάσει δε το κάνει βασικό αυτοκίνητο.
Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που πολλοί τα πήραν και κάψαν τα μοτέρ στα 20.000χλμ. Το ότι πλέον έχουν απαξιωθεί σε τέτοιο βαθμό είναι λόγω του ότι τα πήραν για 1ο αυτοκίνητο και φάγαν στη μάπα όλα τα προβλήματα ή καλύτερα τις ιδιαιτερότητες, συν τη μεγάλη κατανάλωση -
Μια χαρά κάνει το RX8 για πρώτο -ακόμα και μοναδικό- αυτοκίνητο, το ξέρω γιατί εγώ και καμιά 20αρια γνωστοί μου το είχαν έτσι ακριβώς, για πρώτο ή/και οικογενειακό/μοναδικό όχημα, για πολλά χρόνια. Βέβαια με πάνω από ένα παιδί αρχίζουν τα περίεργα και οι δυσκολίες, αλλά όποιος το θέλει σώνει και ντε, βάζει μπαγκαζιέρα.
Τα 'προβλήματα' και τα 'καψίματα' που έγιναν στα RX8, όπως περίπου έγινε και με τα RX7, είναι από τους πολλούς που τα πήραν γιατί νόμιζαν ότι ήξεραν, αλλά δεν ήξεραν τη τύφλα τους τι αγοράζουν. Ούτε πως να τα οδηγούν, ούτε πως να τα προσέχουν, ούτε πως να τα συντηρούν. Εξ'ου και απαξιώθηκαν τόσο γρήγορα, γιατί όλοι αυτοί οι άσχετοι/ηλίθιοι έτρεξαν να τα πουλήσουν όταν κατάλαβαν ότι ακριβώς δεν ήξεραν τη τύφλα τους.
Αυτά λοιπόν, όποιος ξέρει τι αγοράζει, πάει και το παίρνει, όποιος δεν ξέρει, πέφτει και κοιμάται
Όσο για τις τιμές, για να πούμε και τίποτα επί της ουσίας, διαφέρουν αρκετά αναλόγως το πόσο μισεί ο πωλητής την τρελή απαξίωση και θέλει να 'κρατήσει' το δικό του αξία. Όχι ότι τα άλλα, τα πιο φθηνά, είναι για πέταμα, αλλά έχει να κάνει κυρίως με την ψυχολογία και νοοτροπία του πωλητή.
Αγορά μεταχειρισμένου