-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Πόσο ακριβά είναι τα Selenia? Δεν έχω ιδέα...για service θα το πάω σε 1-2 μήνες.περίπου 20-25ευρώ η δίλιτρη κονσέρβα
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
περίπου 20-25ευρώ η δίλιτρη κονσέρβα
Ευχαριστώ!
Είναι όντως λίγο τσιμπημένα ειδικά για το Panda. Θα δω τι θα μου πεί και ο τεχνικός στο συνεργείο.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Πόσο ακριβά είναι τα Selenia? Δεν έχω ιδέα...για service θα το πάω σε 1-2 μήνες.
περίπου 20-25ευρώ η δίλιτρη κονσέρβα
Όπως είχα γράψει λίγο ποιο πριν τα τρία λίτρα για το Panda.
Τα Selenia κόστιζαν 39euro, ενώ τα Magnetti κόστισαν 21euro.Στα Selenia όμως σε βάζουν να πληρώσεις 4 λίτρα (2 δίλιτρα) και σου δίνουν και ένα λίτρο περίσσεμα. Δηλ. 52euro.
Διπλάσια τιμή σε σύγκριση με τα Magnetti.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Εμείς πάντως έχουμε 110 παλιά Panda και περίπου 150 καινούργια Panda και βάζουμε 10-40. Το 5-40 μου φαίνεται πολύ ψιλό για συστηματική χρήση.Αν είναι όμως για λίγο συμπλήρωμα δεν είναι κακό.Μανώλη μου η διαφορά του 5-40 με το 10-40 είναι ότι το πρώτο διατηρεί την ρευστότητά του σε ακόμα πιο χαμηλή θερμοκρασία. Είναι το ίδιο παχύρευστα όμως σε νορμάλ θερμοκρασίες.
Γενικά δεν υπάρχει λόγος να χρυσοπληρώνουμε λάδια. Το φτηνότερο επώνυμο με την προδιαγραφή του κατασκευαστή του αυτοκινήτου είναι υπέρ-επαρκές.
-
Δια εχω διαφορετικη αποψη υπο την εννοια οτι εξαρταται απο τα χιλιομετρα που κανεις. Αν εκανα 40.000km το χρονο π.χ. θα το χα ψαξει πολυ πιο λεπτομερειακα το θεμα... Για μια μεση χρηση της ταξης των 10000km-μια αλλαγη το χρονο αυτο που λες ειναι υπερεπαρκες.
-
Μα αν κάνεις 40.000, θα σε πιάσει το χιλιομετρικό όριο. Είναι υπολογισμένα αυτά από τους κατασκευαστές. Ποια η διαφορά ενός Castrol με ένα Aral ή ένα Shell αν καλύπτει την προδιαγραφή που ορίζει ο κατασκευαστής;
Σήμερα έψαχνα λάδια για την BMW. Σύμφωνα με το manual το μόνο που πρέπει να τηρούν είναι την προδιαγραφή BMW LL-04 και να είναι 5-30 ή 5-40 (αν και πλέον οι λαδάδες βγάζουν και 0-30 και 0-40 σε LL-04). Από εκεί και πέρα βάζω τα φτηνότερα που βρίσκω (στην συγκεκριμένη περίπτωση μάλλον Castrol που κοστίζουν πλέον όσο και τα Aral που είχα βάλει την προηγούμενη φορά, αλλά προτιμώ τους Άγγλους από τους κωλογερμανούς!!!).
-
Aral και Castrol ανήκουν στην BP.
-
Μια που λέμε για λάδια κ δη για ιταλικα μοτέρ, τα σελενια γιατι ειναι τοσο ακριβά; Θεωρείτε οτι αξίζουν τα λεφτα τους -διαφορα τιμής απο τα υπόλοιπα;
-
Akyro
-
Ο χρήστης FGP έγραψε:
Aral και Castrol ανήκουν στην BP.Όντως πουλήθηκε και η Aral στην BP, αλλά παραμένει η έδρα στην Γερμανία. Προτιμώ το original βρετανικό.
Μια που λέμε για λάδια κ δη για ιταλικα μοτέρ, τα σελενια γιατι ειναι τοσο ακριβά; Θεωρείτε οτι αξίζουν τα λεφτα τους -διαφορα τιμής απο τα υπόλοιπα;
Θεωρούνται πολύ καλά, αλλά την άποψή μου την είπα παραπάνω.
-
Την προηγούμενη εβδομάδα το sei μου έκανε αρκετά παράπονα. Μια διαρροή από το κύκλωμα ψύξης που οφείλονταν σε μια τάπα πολύ κοντά στην αντλία νερού. Κόστος επισκευής 45 ευρώ αλλά στο συνεργείο τα παιδιά (να ΄ναι καλά) εργάστηκαν ως να του πραγματοποιούσαν μεγάλο service! Ύστερα άρχισαν οι τριγμοί. Θόρυβος από την εταζέρα και το πίσω πλαστικό στο τζάμι και κεντρικός καθρέπτης να χορεύει σε ρυθμούς χιπ χοπ. Ωραία σκέφτηκα, δουλειά για το ΣΚ. Σε αντίθεση με τα φορντ, τα vw και άλλα οχήματα που ο καθρέπτης βγαίνει με δύο κινήσεις σε δύο δεύτερα, στο sei χρειάζεται να γίνουν τα ακόλουθα:
1)Με ένα κατσαβίδι ξεκουμπώνουμε την πλαφονιέρα 2) ξεβιδώνουμε 3 βίδες που τον συγκρατούν στην λαμαρίνα και 2 στην τσόχα του ουρανού. Ακολούθως ξεβίδωσα τον καθρέπτη από την βάση του και τον ξαναβίδωσα με την προσθήκη ενός πλαστικού που σφήνωσε στις στροφές τις βίδας. Έτσι έπαψε να 'παίζει' και τώρα είναι πιο σταθερός και από όταν ήταν καινούργιος. Ακολούθησε η επανατοποθέτηση. Χρόνος επισκευής 15'. Κόστος 0.
Το πίσω μέρος με ταλαιπώρησε λίγο περισσότερο... Αφού ξεβίδωσα μερικές βίδες είδα πως κάποια κλιπάκια που συγκρατούσαν καλωδιώσεις φώτων και μοτέρ πλυστικού είχαν ξεκολλήσει και για αυτό χόρευαν σε κάθε λακούβα και στροφή. Αφού τα κόλλησα με λόγκο στις θέσεις τους έβαλα κάποια ελαστικά παρεμβρίσματα ανάμεσα στο πλαστικό και στην λαμαρίνα και ξαναβίδωσα. Αποτέλεσμα... Απόλυτη ησυχία από τριγμούς κλπ σε ένα αυτοκίνητο πόλης που κινείται καθημερινά όχι μόνο στην πόλη αλλα και σε χωματόδρομους με λακούβες και πέτρες της Πεντέλης. Ευκαιρία να απολαύσω και το ηχοσύστημα που είχα βάλει τότε πίσω στο 2002 αγνοώντας επιδεικτικά αυτό που πρόσφερε ο κατασκευαστής. Ολα οκ; Όχι! Τα μισά κουμπάκια στο ταμπλό δεν φωτίζονταν. Επρεπε να αλλάξω το καμένο λαμπάκι εντός. Για να γίνει αυτό δεν ήταν αρκετό να βγάλω τις 4 βίδες που φαίνονται στο κέντρο του ταμπλό αλλά και τον κεντρικό διακόπτη στη μέση που πίσω του οι καλοί μας Ιταλοί έχουν βάλει και μια 5η κρυφή βίδα. Χρόνος 5 λεπτά και κόστος ο καθώς από προηγούμενη φορά είχα προμηθευτεί δυο τρεις τέτοιες λάμπες - ψείρες ευτελούς αξίας και μάλιστα τσάμπα από ένα μαγαζί που πουλά λάμπες για φορτηγά!Αποτέλεσμα... Το sei λάμπει και πάλι μέσα! Παρόμοια κουσούρια βγάζουν και άλλα μοντέλα της εποχής του sei και για αυτό σκέφτηκα πως ήταν καλό να το αναφέρω εδώ... Πλέον από χόμπι διασκεδάζω να επισκευάζω τις δυσλειτουργίες του που αν και ενοχλητικές εντούτοις δεν με εμποδίζουν να το αγαπώ ακόμη και ας έχει μόλις 53-54 γέρικα αλόγατα. Κατά τα άλλα το κράτημά του παραμένει αναφοράς για την κατηγορία ενώ το μαμίσιο του τιμόνι (δερμάτινο)και μικρό σε διαστάσεις προδίδει από τι μυαλά σχεδιάστηκε αυτό το αυτοκίνητο και με τι προσδοκίες... -
-
παν-άξιος!
-
Fiat Punto 1.3MJT 95hp.
Το έχει οδηγήσει κανείς να μου πει τι λέει σαν αυτοκίνητο;;
Ο κινητήρας το πάει αξιοπρεπώς το αμάξωμα ή το σέρνει;;
Άνεση ανάρτησης;;;;Η τιμή του με εξτρά πολλά πακέτα εξοπλισμού που μπαίνουν Ιταλία, πάει τελική με το κλειδί στο χέρι 15150euro.
Η τιμή περιλαμβάνει φυσικά και αυτά που θέλω και αφορά την MY POP + πακέτα εξοπλισμού.Από χώρους περίφημο. Καμιά σχέση με άλλα σούπερ μίνι που είδα, εκτός φυσικά του Baleno και του C3.
Πάρα πολύ καλό το διαθέσιμο εσωτερικό ύψος.
Μου άρεσε πάρα πολύ η θέση οδήγησης και η Ιταλική φινέτσα! Ίσως επειδή έχω Fiat.
Θέση συνοδηγού άριστη, πίσω θέσεις αρχοντικές με αρκετό διαθέσιμο χώρο μπροστά από τα πόδια, πορτμπαγκάζ μια χαρά.
Γενικά αισθάνθηκα ιδιαίτερα άνετα μέσα και αισθάνθηκα ότι είναι ποιο ποιοτικό από το Baleno.Μου άρεσε πάρα πολύ η υφή των σκληρών μαύρων πλαστικών.
Αυτά τα πλαστικά της Fiat φαίνεται να είναι ιδιαίτερης αντοχής.Παίζει και κάποια επιπλέον έκπτωση (ανάλογα την περίοδο παραγγελίας), αλλά όποιος κλείσει από το διαθέσιμο στοκ (τελευταία κομμάτια εκδόσεις Lounge σε λευκό ή μαύρο χρώμα, που είναι χωρίς υποβραχιόνιο!!!) η τιμή πέφτει στα 13729e.
Ρε σεις μου γυάλισε το Punto...
-
To είχε η αδερφή μου, Punto evo 1.4 m.air 105hp,για 6 και κάτι χρόνια (2011-2017).Πολύ καλό στο δρόμο,λίγο το τιμόνι αναίσθητο -ο.κ. το συγκρίνω με Alfa και Ford-.Πλαστικά καλής αντοχής (η αδερφή μου έχει δύο παιδιά 2 και 5 ετών και με τα καρεκλάκια τους πίσω όλα μια χαρά).Στα 40.000 χλμ. (ναι,έκανε ~6500-7000χλμ το χρόνο,αλλά θεωρώ ελαφρώς ταλαιπωρημένα για το αμάξι,επειδή ήταν κυρίως στην πόλη) το μόνο που έβγαλε ήταν θερμοστάτης και κολλάρο ψυγείου.Τα πλαστικά,ως ποιότητα,είναι όντως καλύτερα από τη Suzuki.
Πήρε το C3,γιατί μπορούσε και της άρεσε,αλλιώς το αμάξι δεν είχε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα (εξαιρουμένης και της λίγο υψηλής κατανάλωσης λόγω βενζίνης)
Το θέμα είναι ότι είναι σχεδόν 10 έτη στην αγορά και πρέπει να έρχεται αλλαγή (αν και το gruppo είναι γενικώς 'δυσκοίλιo' στην εμφάνιση νέων μοντέλων).
Κατά τ'άλλα,απ΄τα πολύ καλά σουπερμίνι -
Το πρόβλημα είναι ότι υποχρεωτικά κοιτώ το πετρέλαιο, γιατί ο βενζινοκινητήρας 1200/69hp είναι εντελώς ανεπαρκής για το Punto. Τον ίδιο κινητήρα έχω και στο Panda.
Δεν ξέρω τι παίζει με αυτόν τον πετρελαιοκινητήρα. Επίσης δεν ξέρω τι παίζει με την άνεση της ανάρτησης.
Από ότι είπαν δεν παίζει αλλαγή μοντέλου σύντομα. Ποιο πολύ θα παίζουν με αλλαγές στον εξοπλισμό και στο όνομα της έκδοσης. Αυτό το ΜΥ POP θεωρείται 'νέο Punto'
Καταργήθηκαν όλες οι άλλες εκδόσεις και βγαίνει αυτή η βασική με εξτρά πακέτα εξοπλισμού.Πάντως ποιο πολύ ενδιαφέρθηκαν να δείξουν και να σπρώξουν Punto παρά Tipo...
-
Αυτό είναι ένα ιταλικό site που λέει πως αναμένουν-πιθανολογούν τον αντικαταστάτη του μέσα στο 2018 (πιθανά στα τέλη του έτους?)
https://www.clubalfa.it/30126-fiat-punt ... zione.html ******Οι πωλητές σχεδόν πάντα -ακόμη και να ξέρουν κάτι ελάχιστο- ειδικά τέλος του έτους,κάνουν τους ανήξερους προκειμένου να πουλήσουν. Αυτό βέβαια δε λέει τίποτα,αν το αμάξι σ'αρέσει και σε εξυπηρετεί.Δεν περιμένεις και το επιλέγεις (άλλωστε το πιθανότερο να είναι απαλλαγμένο κι από πρωτοεμφανίσημα 'κουσούρια' σε σχέση με νέο μοντέλο).
****** Αν το βρίσκεται ενδιαφέρον, κάνω μια σύντομη περίληψη στα ελληνικά,αλλά και με google translate -καλύτερα στα αγγλικά- κάτι βγαίνει.
-
Πολύ ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες. Περιμένουμε νέο Punto ή Τipο ή Primo. Και μάλλον θα μοιάζει με το Fiat Argo.
Αν οι φήμες λένε για τέλος του 2018, τότε μάλλον πάμε για άνοιξη του 2019 κυκλοφορία, ειδικά αφού αφορά και συμβόλαιο παραγωγής του σημερινού Punto. Καλά είναι.
Και έχω μία υποψία ότι μπορεί τα δύο μοντέλα για κάποιο διάστημα να πουλιούνται μαζί, ειδικά αν το καινούριο έχει νέο όνομα.
Το θετικό για μένα είναι ότι πιθανά να προλάβω το σημερινό μοντέλο και μάλιστα σε ακόμη καλύτερη τιμή. Εστιάζω ιδιαίτερα στη τιμή γιατί για εμένα αυτό προέχει.
Δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα αν το Punto κυκλοφορεί αρκετά χρόνια. Για μένα είναι και θετικό αυτό.
Και δεν πρόκειται σύντομα να πάω για αγορά. Όλα εξαρτιούνται από τα οικονομικά.
Όταν έρθει η σωστή ώρα θα δω τι υπάρχει από τα αυτοκίνητα που έχω ξεχωρίσει και θα κινηθώ ανάλογα. -
http://www.zougla.gr/automoto/news/arti ... -euro-ncap
Δεν νομίζω να πηγαίνει πιο κάτω!!! Ούτε τους Κινέζους και τους Ινδούς δεν ζυγωνουν........ -
Το είχα διαβάσει και εγώ και ήταν ένας από τους λόγους που έφαγε άκυρο.
FIAT FORUM