-
αν πας σε 1.4, ανεβασε λιγο το μπατζετ και ψαξε για kia ceed 1.4
-
Ο χρήστης horizonz4 έγραψε:
αν πας σε 1.4, ανεβασε λιγο το μπατζετ και ψαξε για kia ceed 1.4+1 και στο αντίστοιχο Hyundai.
Καλή επιλογή στα μικρότερα και το Rio.
Οδηγικα ψιλοαδιαφορο αλλά αξιοπρεπές αλλά και αξιόπιστο μέχρι... εκνευρισμου!
Υπάρχει ένα του 2007 στο συγγενικο περιβάλλον που εντέλει παροπλισε και γην οικογενειακή τους C class. -
Το ότι θα πέσει παζάρι είναι σίγουρο!
Οπότε να υπολογίζετε για αμάξι των 4.500 που μπορεί να πέσει στα 4.000-4.200 .Κατηγορία δεν υπάρχει περίπτωση να πέσω εκτός και αν υπάρχει κάτι εξαιρετικά καλό. (αυτό που λέμε λαυράκι)
1.4 κινητήρα δυστυχώς δεν θέλω γιατί ένας από τους λόγους που θέλω να αλλάξω αμάξι είναι τα τέλη των 245 ευρώ. (1360 κβ)
Συγγνώμη αλλά δεν θα συνεχίσω να πληρώνω εγώ τα ρουσφέτια του Τσίπρα και τους καρανίκες.Τώρα πάμε για τις απορίες:
-Δεν έχω καμία επαφή με kia ... θα μπορούσε κανείς να μου πεί δυό λόγια για αξιοπιστία, σερβις και ανταλλακτικά?
-Τι λένε τα Mitsubishi Colt ? σερβις, ανταλλακτικά, γνωστά προβλήματα?
-Τα C2 υπάρχει κανείς με σχετική εμπειρία?
-Τα punto από 07 και μετά έχουν τα γνωστά ιταλικά προβλήματα με φλάτζες και συστήματα ψύξεως ή έχει αλλάξει κάτι?
(έχουμε τραυματική εμπειρία στην οικογένεια από fiat punto του 01 που αγοράστηκε 10.000 ευρώ και επωλήθη με 800 ευρώ ενώ στο μεταξύ είχαν αλλαχτεί η φλάτζα και τα συστήματα ψύξεως)Μέχρι στιγμής έχω βρεί τα εξής:
https://www.car.gr/10151900-toyota-aygo
https://www.car.gr/10891866-renault-cli ... -1-2-turbo -
To aygo και γενικά αυτά τα super mini είναι πολύ στενόχωρα και είναι καθαρά αυτοκίνητα πόλη, δεν είναι για ταξίδια κτλ.
Στην θέση σου θα κοιτούσα για fiesta, clio ή punto τα οποία μπορείς να τα βρεις σε αυτά τα λεφτά μοντέλα του 2007-2008 και με πάνω από 70 άλογα, τώρα με χιλιόμετρα δεν ξέρω. Θα κοιτούσα και getz αν δεν το είχα οδηγήσει ποτέ, όμως το έχω οδηγήσει σε ταξίδι και είναι πολύ κακό οδηγικά αυτοκίνητο, και εγώ δεν είμαι καν απαιτητικός οδηγός.
Αν μιλούσαμε για αυτοκίνητο πόλης καθαρά, νομίζω σε αυτά τα λεφτά και ένα ΚΙΑ Picanto θα ήταν ότι πρέπει ή ένα i10.
-
Έψαξα για punto και είδα ότι βγάζει μία fix ζημιά στο τιμόνι που μάλιστα μπορεί να γίνει θανατηφόρα.
Χαλάει το ηλετρονικό τιμόνι και κλειδώνει με απρόβλεπτες συνέπειες εν κινήσει..Οπότε, απορρίπτεται το punto εκτός και αν υπάρχει κάποιος γνώστης.
Υπάρχει κάποιος με σχετική εμπειρία σε αυτά που παρέθεσα???
Mitsubishi colt, clio turbo 1.2 , punto 08-9 και C2?Τόσα κυκλοφορούν δεν γίνεται να μην υπάρχει κάποιος εδώ μέσα...
-
Δε νομίζω ότι κλειδώνει το τιμόνι του punto, απλά γίνεται βαρύ και πλέον η βλάβη αυτή είναι επιδιορθωσιμη χωρίς κάποιο μεγάλο κόστος.
-
Fabia
-
Το Colt το εχει κολλητος μου φιλος 10 χρονια τωρα χωρις καμια απολυτως βλαβη. Γενικα εχει τη φημη του αλεξισφαιρου. Μπες να το κανεις/σε κανουν μια βολτα πρωτα ομως γιατι μπορει να σε χαλασει η ποιοτητα των υλικων εσωτερικου που ειναι αρκετα basic. Ο κινητηρας του ειναι απο τους πιο δυνατους 1.3 και δεν καιει. Χωρους εχει αριστους για το μεγεθος του. Τα πισω καθισματα εχουν αρκετα μεγαλη διαδρομη και μπορεις να ρυθμισεις αν θες πιο πολυ χωρο αποσκευων η γονατα επιβατων. Στα προ f/l το πιο αδυναμο σημειο ηταν η πισω αναρτηση που χοροπηδαει σε ανωμαλιες αλλα υπηρχαν λυσεις γι αυτο, μεταξυ των οποιον ενα συνεργειο που ειχε γινει αρκετα γνωστο για το οτι ειχε ψαξει το Colt και εκανε ανακατασκευη τα αμορτισερ (θυμαμαι οτι το ονομα ειναι Μαρακακης, δεν ξερω που ειναι) - αλλα προφανως δε σε ενδιαφερει να δωσεις λεφτα για στησιμο . Απο ανταλλακτικα ειναι φθηνο ό,τι κι αν χρειαστεί.
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Ένα αμαξι που δεν εχει γραφτει είναι το swift. Καλο αυτοκινητακι γενικα (προσωπικη επαφη με 1.3), αν το βρεις σε ιδιωτη και αρχισεις τα παζαρια ισως να βρεις. Από εκει και περα colt, βεβαια δεν είναι τοοοοοσο japan στο φινίρισμα στο εσωτερικο και από εμφανιση είναι λιγο καπως στο 5θυρο. Εδώ εισαι μεσα στα ορια σου από τιμη.Από ευρωπαϊκο ένα corsa D. Μια χαρα σαν ποιοτητα/εμφανιση κτλ (παλι θα παιξει λιιιγο παζαρι βεβαια). Τελος αν και καμμενος απ' ο,τι φαινεται, θα τολμουσα να σου προτεινω το 207 το οποιο είναι άλλο αυτοκινητο σε σχεση με το 206 και με κινητηρα που μοιραζοταν με το αντιστοιχο Mini οποτε καμια σχεση με τους ΤU. Και εδώ βεβαια θα πρεπει να κανεις τον Μπεϊζανη στον πωλητη.
Χιλιες φορες colt απο swift κι ας ειναι πιο γιαπωνεζιλα και ισως λιγο χειροτερο,ιδιως η πισω αναρτηση. Πιο αξιοπιστο αυτοκινητο παροτι στα χαρτια και τα 2 ιαπωνικα. Δεν ειναι λιγα τα swift που ζητανε δυναμο και μοναδα abs!
207 σ αυτα τα λεφτα απιθανο. Η μαλλον πιθανα με ανω των 180.000km απ οτι κοιταω και ψιλοτελειωμενα. Και ο 90αρης 1.4 του psa ζηταει φλατζα επισης σε αρκετες περιπτωσεις.
Χιλιες φορες yaris απο corsa. Ακομα πιο αδιαφορο το corsa και με ακριβα ανταλλακτικα στο επισημο και με χειροτερη αξιοπιστια θεωρητικα.
Ξαναλεω για το grande punto 1.4 95 γιατι βλεπω δε σχολιαστηκε... Το μοτερ του τιμονιου ηταν στανταρ ζημια στα προηγουμενα punto και επουδενι δε κολλαει το τιμονι εν κινησει! Δε ξερω μαλιστα αν το εβγαζαν τα grande punto. Το αμαξι ως tjet 120 μου χε αφησει πολυ καλες εντυπωσεις, ενω αλλος φιλος το δουλευει με μια τουρμπινα γαιδουρα και προγραμματα πειραματοζωα και δε κανει τσικ στα 250 αλογα τωρα με μαμα πιστονια εδω και 50-60 kkm!
Το c2 δε το θεωρω ουσιαστικη αναβαθμιση σε σχεση με το 206. Το 1.4 75 ειναι το ιδιο μοτερ, το 1.1 ειναι ασθματικο... Εχει ατομικες πισω θεσεις και οχι τοσο χωρο πισω +μικρο πορτμπαγκαζ. Τα sensodrive θελουν αρχικοποιηση κιβωτιου οσο φθειρεται ο δισκος γιατι ουσιαστικα ειναι ενα αυτοματοποιημενο χειροκινητο κιβωτιο. Οχι κατι σοβαρο. Το 1.6 vts ηταν αλλο αμαξι βεβαια... Υποψιν εχω και 2 citroen...Grande punto θα παιρνα σε σχεση με το c2 1.1-1.4.
ceed κτλπ που αναφερετε ειναι χαωτικα εκτος budget...
-
+1 για το C2. Είναι όπως ακριβώς τα λέει ο nonos, ο οποίος γνωρίζει άριστα για τα citroen. Μόνο το C2 vts θα άξιζε πραγματικά σαν αλλαγή για αυτά που θα κέρδιζες, αλλά στο θέμα των χώρων θα ήσουν και πάλι χαμένος σε σχέση με το 206. Σε σχέση με τα απλά C2, καλύτερα το punto ή κάποιο clio σε καλή κατάσταση αν βρεις.
Για τα kia που ρώτησες παραπάνω, είναι ίδιο εργοστάσιο με τη Hyundai και μοιράζονται όλα τα μηχανικά μέρη. Ότι ισχύει για τη Hyundai σε αξιοπιστία και ποιότητα τα ίδια ακριβώς ισχύουν για τα Kia. -
Για το clio 1.2 tce που ρωτησες προκειται ισως για μια απο τις καλυτερες λυσεις. Δυνατο, καλοστημενο,ομορφουλι και εχει βγει και αξιοπιστο. Ειναι εξαιρετικα δυσκολο να βρεθει στα λεφτα σου. Ισως κανα 1.4 98 ατμοσφαιρικο αλλα και παλι ειναι μετρημενα στο car. Το 1.2 8βαλβιδο ειχα βρει στο κολλητο μου στην Αγγλια με πολυ ψαξιμο στα MOT κτλπ εκει. Εχει πλεον 160.000km και εχει ζητησει μονο μια φλασιερα με πληρες ιστορικο απο καινουργιο.
Το συγκεκριμενο μοιαζει καλη περιπτωση υπο προυποθεσεις.
https://www.car.gr/10819296-renault-clio-clima-100hp -
Χαίρομαι που η κουβέντα έχει αρχίσει και παίρνει φωτιά καθώς βγαίνουν και χρήσιμα συμπεράσματα!
Nonos το https://www.car.gr/10891866-renault-cli ... -1-2-turbo πώς σου φαίνεται??
Αναφορικά με το punto grande έχω βρεί στα 3.700 χιλιάρικα αυτό : https://www.car.gr/10475038-fiat-grande ... d-multijet
Λέτε να παίζει λαμογιά? 110.000 χλμ και δύο χέρια κάτι δεν μου κολλάει παρότι το αμάξι φαίνεται καλό. (τι φάση το πετρέλαιο και euro 4? δεν κυκλοφορεί αθήνα?)
*Παίδες πραγματικά δεν με ενδιαφέρει και πολύ αν το αμάξι θα τραβάει πολύ.. δύο άτομα θα κουβαλάει το πολύ και άντε και καμία εκδρομή 100-150 χλμ. Οπότε ο 1.2 ή ο 1.3 μου κάνει !
Στο 206 να συμπληρώσω ότι έχει ρυθμιστεί να αποδίδει λιγότερα άλογα για να καταναλώνει λιγότερο. -
Το fiat δε θα το κοιταγα το συγκεκριμενο. Πολυ λιγα χιλιομετρα για πετρελαιο και μαλιστα χρονιας που δεν ηταν νομιμο σε Αθηνα-Θεσσαλονικη. Πιθανα δλδ και εισαγωγης με γυρισμενα χιλιομετρα. Αστο πετρελαιο. Στα λεφτα σου και της ηλικιας τους ειναι σχεδον βεβαιο οτι θα πεσεις σε εισαγωγης φολα.
Η αγγελια του clio δε μας λεει τιποτα. Τετοιου τυπου αγγελιες δε τις κοιταω και πολυ. Παρε ομως τηλεφωνο να δεις τι θα σου πει. Αμα ειναι 3ο χερι και δεν ειναι ατρακαριστο τι να το κανεις...
Με μπερδευεις γιατι απο τη μια δε σου εφτανε η δυναμη του 206 και απο την αλλη κοιτας και ταφους 1.2 ατμοσφαιρικα.
Αυτο ακουγεται καλη περιπτωση.
https://www.car.gr/10799589-fiat-grande-puntoΕπισης μου αρεσε σαν αγγελια.
https://www.car.gr/9828262-fiat-grande- ... o-giugiaroΕπισης δειχνει πολυ σιγουρος γι αυτο που πουλαει και ειναι ενθαρρυντικα αυτα που γραφει.
https://www.car.gr/10735057-fiat-grande ... -16v-95-hpΤα 1200αρια grande punto εντος του μπατζετ σου ειναι εντωμεταξυ εκτος απο πολυ πιο ψοφια, με πολυ περισσοτερα χιλιομετρα φορτωμενα, με πολυ λιγοτερο εξοπλισμο, απο μαντρες και σε χειροτερη κατασταση απ οτι βλεπω...
Τα λεφτα ειναι παρομοια γιατι ακριβως υπαρχει ζητηση στα μικρα κυβικα. -
Ο χρήστης Political έγραψε:
Τα έχω βάλει κάτω και δεν με συμφέρει να το κρατήσω..
Είναι έτοιμο για φλάτζα, θελει και λάστιχα βάλτε και καμιά ακόμη ζημιά που όλο και θα βγάλει + αναλώσιμα.
Επιπλέον, σε 1,5 με 2 χρόνια θα θέλει το μεγάλο σέρβις ιμάντες, ρουλεμάν κλπ (τα άλλαξα το 2015)
Οπότε το αμάξι σε έναν χρόνο δεν θα μπορεί να πωληθεί στην τιμή που μπορεί να πωληθεί σήμερα και άρα δεν θα μπορώ ούτε να το πουλήσω ούτε και να πάρω άλλο (εφόσον δεν θα μπορώ να έχω κάποια λεφτά ήδη από το 206) .Με λίγα λόγια, όσα βάλω στο 206 τα επόμενα 2 χρόνια θα είναι ακριβώς όσα λεφτά θα έβαζα για κάποιο άλλο μεταχειρισμένο 10ετίας.
-Πιό κάτω από 2006 δεν πάει και ο λόγος είναι ότι σε δύο χρόνια θα έχω πάλι αμάξι 15 ετίας..(τι είχαμε τι κερδίσαμε)
-Με αυτό το μπατζετ είμαι πεπεισμένος ότι μπορώ να βρώ κάτι αρκετά καλό γιατί κρίση έχουμε, τέλη έρχονται (κάποιοι θέλουν να τα ξεφορτωθούν όσο όσο) και σίγουρα όλο και κάποιος θα είναι αναγκασμένος να το δώσει . (εκεί ποντάρω)
-Αμάξια τύπου getz, punto, micra δεν θα τα έπαιρνα ούτε και αν μου τα χαρίζανε. (θεωρώ το 206 πολύ ανώτερο απο αυτά).
-Κυβικά μπορούμε να ανέβουμε μέχρι 1400 αν υπάρχει κάποια εξαιρετική περίπτωση.
-Το αμάξι σίγουρα είναι λαχείο αλλά σίγουρα θα πρέπει να πηγαίνουμε με τις πιθανότητες. (άλλο να παίρνεις ένα τογιότα και άλλο να παίρνεις ένα ρενό)
-Πέρσι τέτοια εποχή πήραμε στην οικογένεια ένα ford focus 2004 με 3 χιλιάρικα και κάτι λίγα. (οπότε ελπίζω σε κάτι παρόμοιο και καλύτερο)
-Επιπλέον, τα μετρητά έχουν σπουδαία βαρύτητα σήμερα οπότε άλλο 5.500 ή 5.000 με προκαταβολή 2.000 και δόσεις για 3 χρόνια ΚΑΙ άλλο 4.000 σκαστά- ζεστά στο χέρι.Αυτά απο εμένα παίδες!!
Το ξέρω ότι είνα δύσκολο αυτό που ζητάω για αυτό και απευθύνομαι εδώ!!
Μία άποψη από εδώ μία από εκεί όλο και κάτι θα προκύψει!Μέχρι στιγμής κρατάω : Τογιότα 2004-5 , ......
Πάλι καλά φίλε μου που δεν πουλάω κάτι αυτή την εποχή δηλαδή[emoji14]
Όλο το σκεπτικό της συναλλαγής το εχεις φανταστεί υπέρ σου λες και είσαι ο νονός με προσφορά που ο άλλος δεν θα μπορεί να αρνηθεί.
Νομίζω ότι έχεις αυτοπαγιδευθεί σε παραδοχές που θα σε κάνουν τουλάχιστον εκνευριστικό σε όποιον απεύθυνθεις.
Βάλε νερό στο κρασί σου γιατί και ο άλλος περιουσία πουλάει και εσυ θες να βρεις κάτι προσεγμένο.
Στις συναλλαγές πρέπει και τα δυο μέρη να είναι ευχαριστημένα.... -
Στεφαν επειδη εσυ δεν εχεις χρονο και διαθεση να πουλησεις δε σημαινει οτι πρεπει και να σου δωσει ο αλλος οτι ζητας... Νταξ δε λεω, φαινεται οτι θα προσπαθησει να βγαλει και απο τη μυγα ξυγκι που ειναι λαθος, αλλα εσυ εισαι το αλλο ακρο... Οποτε ν απευθυνεσαι σε εμπορους γι ανταλλαγη αγοραζοντας μονο εμπορικα σηματα που σε γδερνουν κι αυτοι στην ανταλλαγη αλλα λες και ευχαριστω και γλιτωνεις χρονο δειγματισμου.
-
Φίλε nonos δεν έχω γράψει πουθενά ότι θέλω να ανέβω ιπποδύναμη.
Δεν θα με χαλούσε σε καμία περίπτωση.
Αυτό που έγραψα είναι ότι δεν θέλω να χάσω τα 75 μουλάρια που έχω!Με λίγα λόγια, θέλω τουλάχιστον 75 άλογα είτε σε 1.2 είτε σε 1.3!
Το ρενο και εμένα δεν μου έκανε καλή εντύπωση.
Το punto Grande μου φαίνεται αρκετά καλό αν μπορεί κάποιος να μας επιβεβαιώσει ότι δεν βγάζει το γνωστό θέμα με το τιμόνι στην 6ταχυτη έκδοση.
Μέχρι στιγμής θέλω να σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ όλους που με βοηθάτε!Φίλε Iceman7 μην το βλέπεις σύμφωνα με το 'περί δικαίου αίσθημα'.
Κανείς δεν χαίρεται με το να παίρνει κάτι από τον άλλον σε μικρότερη τιμή.
Απλά οι καιροί είναι δύσκολοι. Το χρήμα είναι σπάνιο και δη το μετρητο για αυτό και απαντάει μεγαλύτερη αξίας ιδίως σε άτομα που τα πουλάνε για να φυγουν έξω.Ο καθένας ψάχνει αυτό που θέλει και θέτει τους δικούς του όρους.
Αν δεν θες δεν πουλάς και ούτε θα υποχρεώσω κανέναν αλλά ούτε και θα πιέσω κάποιον.
Εγώ θα το δω, Θα το ελέγξω και έπειτα θα κάνω την προσφορά μου. Αν δεν την δεχτεί ο πωλητής καλή τύχη από μένα!Παζάρι στα αυτοκίνητα κάνουν ακόμη και στα καινούργια. (Οι λεγόμενες προσφορές γνωριμίας και λοιπά).
Εν τω μεταξύ συνεχίζεται το ψάξιμο!
-
Α ξέχασα να αναφέρω ότι ειμαι λίγο απαιτητικός ή και περίεργος γιατί στο πρώτο μου αυτοκίνητο την είχα πατήσει από τον κλεφτομαντρά.
Το πλήρωσα υπεραξία. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Στεφαν επειδη εσυ δεν εχεις χρονο και διαθεση να πουλησεις δε σημαινει οτι πρεπει και να σου δωσει ο αλλος οτι ζητας... Νταξ δε λεω, φαινεται οτι θα προσπαθησει να βγαλει και απο τη μυγα ξυγκι που ειναι λαθος, αλλα εσυ εισαι το αλλο ακρο... Οποτε ν απευθυνεσαι σε εμπορους γι ανταλλαγη αγοραζοντας μονο εμπορικα σηματα που σε γδερνουν κι αυτοι στην ανταλλαγη αλλα λες και ευχαριστω και γλιτωνεις χρονο δειγματισμου.Ρε συ Χρήστο και εγώ έχω πουλήσει ιδιωτικά περισσότερο από όσα έχω δώσει ανταλλαγή γιατί είναι γνωστό τι γίνεται εκεί (συνειδητά έχω κάνει ανταλλαγες υπολογίζοντας κόστος χρόνου σε σχέση με τιμή που θα χάσω) απλά όπως και εσυ το βλέπεις το παλικάρι τα σκέφτεται ολα υπέρ του και έτσι με βέβαιοτητα σχεδόν δεν κανεις καλή συναλλαγή.
Όταν πάει με σκοπό αμάξι με τιμή αγγελίας στα 4500 να το πάρει 4000 αποκλείεται να βρει κάτι προσεγμένο από άνθρωπο που θα σέβεται καταρχήν τον ευατο του (δεν μιλάμε προφανώς για περιπτώσεις ανθρώπων με χοντρά προβλήματα υγείας κλπ που είναι σε σούπερ ανάγκη, αλλά για κανονικές συναλλαγές) -
Απο αυτα που εβαλα (ακομα και αν δε τα θες λογω κυβικων...) καταλαβες τουλαχιστον τι τυπου αγγελιες να κοιτας?
-
Ο χρήστης Political έγραψε:
Φίλε Iceman7 μην το βλέπεις σύμφωνα με το 'περί δικαίου αίσθημα'.
Κανείς δεν χαίρεται με το να παίρνει κάτι από τον άλλον σε μικρότερη τιμή.
Απλά οι καιροί είναι δύσκολοι. Το χρήμα είναι σπάνιο και δη το μετρητο για αυτό και απαντάει μεγαλύτερη αξίας ιδίως σε άτομα που τα πουλάνε για να φυγουν έξω.Ο καθένας ψάχνει αυτό που θέλει και θέτει τους δικούς του όρους.
Αν δεν θες δεν πουλάς και ούτε θα υποχρεώσω κανέναν αλλά ούτε και θα πιέσω κάποιον.
Εγώ θα το δω, Θα το ελέγξω και έπειτα θα κάνω την προσφορά μου. Αν δεν την δεχτεί ο πωλητής καλή τύχη από μένα!Παζάρι στα αυτοκίνητα κάνουν ακόμη και στα καινούργια. (Οι λεγόμενες προσφορές γνωριμίας και λοιπά).
Εν τω μεταξύ συνεχίζεται το ψάξιμο!
Μου άρεσε η εξήγηση σου παρότι δεν συμφωνώ με τα μετρητά λχ (και εμένα στο qq μου το έλεγε για δέλεαρ ο αγοράστης να μου τα δώσει μαύρα μετρητά και δεν ήθελα).
Ελπίζω το σκεπτικό που μας αναλύεις να το κρατήσεις για τον ευατο σου βάζοντας τα δικά σου όρια χωρίς να προσπάθησεις να το επιβάλλεις έστω και έμμεσα στον πωλητή.
Το νομισμα σε κάθε περίπτωση έχει δυο οψεις. Σκέψου παντως ότι για κάτι που θα αξίζει θα άξιζε και εσυ να ανέβεις λίγο. Ολα έχουν να κάνουν και με το ποιον του κάθε αμαξιού. Δεν είναι ολα ίδια για να τα τσουβαλιάζουμε σε μια τιμή.
Στα μεταχειρισμένα κάθε αμάξι έχει διαφορετική αξία.
Καλή επιτυχία εύχομαι και να ξέρεις ότι ο σωστός και ευγενικός δεν έχασε ποτε σε συναλλαγή με αντίστοιχα άτομα, μόνο με απατεώνες χάνεις!Για το θέμα του αμαξιού κάτι σε focus ή κορολλα λογικά θα σου έκαναν.
Ρε συ τώρα που είπα για focus ισως έχω το αμάξι του θείου μου που δεν κάνει πια χιλιόμετρα στα 1600 του 2006 με λίγα σχετικά χιλιόμετρα και χωρίς τρακάρισμα μόνο γύρω γύρω μαζέματα που γύρω στα 4000+ θα το έδινε.
Βοήθεια για επιλογή αμαξιού: Το μεγάλο διακύβευμα.