Να ρωτήσω ρε παιδιά..
Κάποιος π^&στης ακούμπησε στην άκρη τον φρεσκοβαμμένο μου πίσω προφυλακτήρα και μου έγδαρε το χρώμα.
Έχει κανεις καμιά ιδέα μήπως το καλύψω με νέο χρώμα μόνος?
Κανένα σπρέι ίσως μετά από τρίψιμο?
political
@political
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by political
-
RE: Φαναρτζοδουλειές λαμαρινοδουλειές
-
RE: Βάση για πυροσβεστήρα αυτοκινήτου?
Παιδια χρειαζομαι βαση για πυροσβεστηρα 1kg...οχι για 6 που ειναι πολυκατοικιας!
Συγγνώμη φίλε αλλά δεν θα στην παραγγείλουμε και όλας.
Η δεύτερη που παρέθεσα κάνει λογικά.
Απο εκεί και πέρα πάρε και κανένα τηλέφωνο στα παραπάνω μαγαζιά να δείς τι θα σου πούν.. -
RE: Βάση για πυροσβεστήρα αυτοκινήτου?
Λοιπόν...Νομίζω πώς σε έφτιαξα!
-Βάση Πυροσβεστήρα Μεταλλική Επιτοίχια 6Kg/Lt Τιμή €1.71:
http://www.pyrexelixi.gr/index.php?page ... eAJiVu0PIU-Βάση Πυροσβεστήρα Πλαστική Φ130 Τιμή 4 ευρώ:
http://www.pyrexelixi.gr/index.php?page ... eAJj1u0PIU-Βάση Στήριξης Πυρ/ρα 6Kg με Ιμάντα Ασφαλείας Τιμή 12 ευρώ:
http://www.fire-expert.gr/πρ% ... %BB%CE%B5/ -
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
Ford focus 1.4 03 sport
Λάδια Catrol 4 Λίτρα
Φίλτρο αέρος
Φίλτρο λαδιού
Φίλτρο βενζίνης
Τσιμούχα ημιαξονίου
Μπουζί 15
Συμπλήρωμα Βαλβολίνης 1 λίτρο
Συμπλήρωμα Παραφλού 1 λίτρο
Αλλαγή σπασμένης κεραίας (+10 ευρώ)
Κόλλημα πλαστικών στην ταπετσαρίαΣύνολο: 120 ευρώ με εργατικά (55 τα εργατικά)
-
RE: Για θόρυβο από την εξάτμιση πήγα..με μοτέρ στο χέρι κατέληξα
Panos φυσικά και ήταν λαδίλα μαζί με σκουριά.
Το ήξερα ότι το αμάξι θα βγάλει φλάντζα, δεν ήθελα να το σπρώξω για αυτόν τον λόγο αλλά γιατί μου έχει φάει ΟΛΑ τα λεφτά που έχω-είχα.
Το ψυγείο καλοριφέρ να κάτσει εκεί που είναι γιατί δεν το συμφέρει.
Ο προηγούμενος είχε βάλει Κινέζικο ψυγείο και μάλιστα είχανε βιδώσει μόνο την μία βίδα. (τους πουσ42δες)
Δυστυχώς, κάποιος με έχει καταραστεί σε αυτό το αμάξι.
Γιατί για το ημιαξόνιο που το πάτε ή για την βάση του τεντωτήρα ή το ρούλεμαν που μας δώσαν λάθος και χτυπούσε τον κινητήρα?Τώρα δεν το δίνω ούτε για 2500 χιλιάδες.
-
RE: Για θόρυβο από την εξάτμιση πήγα..με μοτέρ στο χέρι κατέληξα
Cson 215.000 χλμ.
Το σύστημα ψύξης λειτουργούσε κανονικά με παραφλού και πολύ συχνές αλλαγές (τρείς σε έναν χρόνο).
Οπότε προσπαθούσα να το καθαρίζω.
Στο σύστημα όλο βρέθηκε σκουριά και λάσπη. -
Για θόρυβο από την εξάτμιση πήγα..με μοτέρ στο χέρι κατέληξα
Καλησπέρα σε όλους.
Θέλω να σας διηγηθώ την ταλαιπωρία που έφαγα με το 206 μου.
Πρίν τρείς μέρες κατευθύνθηκα στο συνεργείο για να ελέγξω έναν θόρυβο από την εξάτμιση και κατέληξα να λύνω το μισό αμάξι.
Πρίν ξεκινήσω για το συνεργείο και την ώρα που γυρνούσα το κλειδί στο ΟΝ άκουσα νερά να τρέχουν. Κατεβαίνω, δεν βρίσκω κάτι και κατευθύνομαι πρός το συνεργείο.Κατά τον έλεγχο, εντοπίστηκε ότι το ημιαξόνιο είχε τσόγο στον μπιλιοφόρο και έκανε θόρυβο. (άρχισε να ανεβαίνει ο λογαριασμός)
Όταν ανέφερα και το γεγονός με τα νερά, έγινε και έλεγχος κάτω στην καμπίνα του οδηγού όπου και εντοπίστηκαν νερά. (Εδώ άρχισε το μαρτύριο)Διάγνωση: Αλλαγή ψυγείο καλοριφέρ, αλλαγή ημιαξονίου..
Το ψυγείο έσκασε επειδή ανέβαζε συμπίεση λόγω καμμένης φλάντζας και έτσι αναγκαστικά έπρεπε να ανοιχτεί το μοτέρ γιατί αν το αφήναμε θα έσκαγε ένα ένα τα εξαρτήματα.Ξεκινήσαμε, με το άνοιγμα της κεφαλής η οποία και στάλθηκε στο μηχανουργείο για να πλανιαριστεί.
Πήραμε ημισέτ φλάτζας elring γνήσια, έναν θερμοστάτη και μία τσιμούχα στροφάλου.
Η καμμένη φλάντζα βγήκε... ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ από τον κινητήρα σε κομμάτια... (Η εικόνα σύμφωνα με τον μηχανικό πρωτοφανής)
Πλανιαρίστηκε η κεφαλή, καθαρίστηκαν τα υδροχιτώνια από την μπίχλα που είχαν μαζέψει, τρίφτηκε και καθαρίστηκε το γύρω γύρω των μπιστονιών, αλλάχθηκαν τσιμουχάκια σε όλα τα σχετικά εξαρτήματα και ξεκίνησε το σφύξιμο του καπακοίου σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή. (με κιλά και μοίρες)
Όταν κούμπωσε το μοτέρ, αλλάχθηκε η τσιμούχα του στροφάλου, η βάση του τεντωτήρα (και ο ίδιος) και ένα ρουλεμάν.
Μπήκαν τα λουριά, χρονίστηκε το μοτέρ, μπήκε ο ιμάντας και δοκιμάστηκε ο κινητήρας.Μέχρι εδώ όλα καλά!
Στην συνέχεια, προχωρήσαμε στην αλλαγή του ψυγείου καλοριφέρ.
Το παλιό βγήκε , αφού ξηλώθηκε το μισό σαλόνι και ήταν ξαναλλαγμένο.
Μάλιστα, ο π&(&^ που έκανε την προηγούμενη δουλειά είχε βάλει ΜΟΝΟ την μία από τις τρείς βίδες στο κινέζικο καλοριφέρ που πήρε με το καταστροφικό αποτέλεσμα να μην στέκεται σωστά αλλά και να σκάσει.
Το καλοριφέρ που βάλαμε είναι BEAR με ιριδίζον πάνω και made in France.
Αφού κουμπώσαμε, καθαρίσαμε όσο μπορούσαμε το ψυγείο και το κύκλωμα με νερό και το βάλαμε μπρός.Ο κινητήρας ακουγόταν σωστός αλλά δυστυχώς εμφανίστηκε ένας μεταλλικός ήχος στο γκάζι.
Και εδώ άρχισε η ταλαιπωρία... Δοκιμές επί δοκιμών, σφύξιμο-ξεσφύξιμο ιμάντα, καθαρισμός ρουλεμάν και το αποτελέσμα?
ΛΑΘΟΣ ρουλεμάν.Το μαγαζί παρά το γεγονός ότι πήρε αριθμό πλαισίου και δείγμα ανταλλακτικού έδωσε λάθος ρουλεμάν με αποτέλεσμα να χτυπάει πάνω στον κινητήρα.
Ευτυχώς, το ρουλεμάν ήταν πλαστικό και φαγώθηκε και το μοτέρ την γλίτωσε με μερικές γρατζουνιές στο εξωτερικό.
Αφού πλύθηκε και καθαρίστηκε το αμάξι, μέσα-έξω και στον κινητήρα αλλάχθηκαν και τα παλιά λάδια με Castrol edge.Το αμάξι έπειτα από 3 μέρες εργασίας, το πήρα αλλά δυστυχώς ακούγεται ένας ήχος (γρα γρα γρα) από τον ιμάντα.(έχει πάνω δύο χρόνια)
Ο μηχανικός μου είπε ότι θα στρώσει ο ήχος με τα χιλιόμετρα και είμαι σε αναμονή.Για την ιστορία το κόστος ήταν το εξής:
Ημισέτ φλάντζας Elring γνήσιο 43 ευρώ
Πλανιάρισμα 35 ευρώ
Θερμοστάτης 10 ευρώ
Τσιμούχα στροφαλου 10 ευρώ
Βάση ρουλεμάν και τεντωτήρας 30 ευρώ (γνήσιο μεταχειρισμένο)
Ημιαξόνιο μαμά (γνήσιο μτχ) 80 ευρώ
Ψυγείο καλοριφέρ Bear γνήσιο Γαλλικό 57 ευρώ
Παραφλού κόκκινα 10 κιλά 10 ευρώ
Λάδια 2 λίτρα Castrol edge (είχα πρόσφατα αγορασμένο 1,5 κιλό)
+
Εργασία φλάντζας 100 ευρώ
Εργασία καλοριφέρ 50 ευρώΜε λίγα λόγια το μαλί πήγε τα 450 ευρώ με ανταλλακτικά και εργασία.
Το αμάξι φάνηκε να απέκτησε λίγο νεύρο και έφυγε το τρέμουλο που είχε.
Το μόνο κακό είναι ότι απέκτησε έναν ήχο (γρα γρα γρα) που το κάνει στο ρελαντί. Ελπίζω να στρώσει με τον καιρό....Θα ήθελα, να μου πείτε οι εμπειρότεροι αν η διαδικασία που ακολουθήθηκε ήταν σωστή..Βέβαια, καλοδεχούμενο και οποιοδήποτε άλλο σχόλιο-εκτίμηση- ερώτηση !
Επίσης, θα ήθελα να μου πείτε αν τα λεφτά που έδωσα ήταν καλά ή πολλά. -
RE: Για θόρυβο από την εξάτμιση πήγα..με μοτέρ στο χέρι κατέληξα
Καλησπέρα σε όλους.
Θέλω να σας διηγηθώ την ταλαιπωρία που έφαγα με το 206 μου.
Πρίν τρείς μέρες κατευθύνθηκα στο συνεργείο για να ελέγξω έναν θόρυβο από την εξάτμιση και κατέληξα να λύνω το μισό αμάξι.
Πρίν ξεκινήσω για το συνεργείο και την ώρα που γυρνούσα το κλειδί στο ΟΝ άκουσα νερά να τρέχουν. Κατεβαίνω, δεν βρίσκω κάτι και κατευθύνομαι πρός το συνεργείο.Κατά τον έλεγχο, εντοπίστηκε ότι το ημιαξόνιο είχε τσόγο στον μπιλιοφόρο και έκανε θόρυβο. (άρχισε να ανεβαίνει ο λογαριασμός)
Όταν ανέφερα και το γεγονός με τα νερά, έγινε και έλεγχος κάτω στην καμπίνα του οδηγού όπου και εντοπίστηκαν νερά. (Εδώ άρχισε το μαρτύριο)Διάγνωση: Αλλαγή ψυγείο καλοριφέρ, αλλαγή ημιαξονίου..
Το ψυγείο έσκασε επειδή ανέβαζε συμπίεση λόγω καμμένης φλάντζας και έτσι αναγκαστικά έπρεπε να ανοιχτεί το μοτέρ γιατί αν το αφήναμε θα έσκαγε ένα ένα τα εξαρτήματα.Ξεκινήσαμε, με το άνοιγμα της κεφαλής η οποία και στάλθηκε στο μηχανουργείο για να πλανιαριστεί.
Πήραμε ημισέτ φλάτζας elring γνήσια, έναν θερμοστάτη και μία τσιμούχα στροφάλου.
Η καμμένη φλάντζα βγήκε... ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ από τον κινητήρα σε κομμάτια... (Η εικόνα σύμφωνα με τον μηχανικό πρωτοφανής)
Πλανιαρίστηκε η κεφαλή, καθαρίστηκαν τα υδροχιτώνια από την μπίχλα που είχαν μαζέψει, τρίφτηκε και καθαρίστηκε το γύρω γύρω των μπιστονιών, αλλάχθηκαν τσιμουχάκια σε όλα τα σχετικά εξαρτήματα και ξεκίνησε το σφύξιμο του καπακοίου σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή. (με κιλά και μοίρες)
Όταν κούμπωσε το μοτέρ, αλλάχθηκε η τσιμούχα του στροφάλου, η βάση του τεντωτήρα (και ο ίδιος) και ένα ρουλεμάν.
Μπήκαν τα λουριά, χρονίστηκε το μοτέρ, μπήκε ο ιμάντας και δοκιμάστηκε ο κινητήρας.Μέχρι εδώ όλα καλά!
Στην συνέχεια, προχωρήσαμε στην αλλαγή του ψυγείου καλοριφέρ.
Το παλιό βγήκε , αφού ξηλώθηκε το μισό σαλόνι και ήταν ξαναλλαγμένο.
Μάλιστα, ο π&(&^ που έκανε την προηγούμενη δουλειά είχε βάλει ΜΟΝΟ την μία από τις τρείς βίδες στο κινέζικο καλοριφέρ που πήρε με το καταστροφικό αποτέλεσμα να μην στέκεται σωστά αλλά και να σκάσει.
Το καλοριφέρ που βάλαμε είναι BEAR με ιριδίζον πάνω και made in France.
Αφού κουμπώσαμε, καθαρίσαμε όσο μπορούσαμε το ψυγείο και το κύκλωμα με νερό και το βάλαμε μπρός.Ο κινητήρας ακουγόταν σωστός αλλά δυστυχώς εμφανίστηκε ένας μεταλλικός ήχος στο γκάζι.
Και εδώ άρχισε η ταλαιπωρία... Δοκιμές επί δοκιμών, σφύξιμο-ξεσφύξιμο ιμάντα, καθαρισμός ρουλεμάν και το αποτελέσμα?
ΛΑΘΟΣ ρουλεμάν.Το μαγαζί παρά το γεγονός ότι πήρε αριθμό πλαισίου και δείγμα ανταλλακτικού έδωσε λάθος ρουλεμάν με αποτέλεσμα να χτυπάει πάνω στον κινητήρα.
Ευτυχώς, το ρουλεμάν ήταν πλαστικό και φαγώθηκε και το μοτέρ την γλίτωσε με μερικές γρατζουνιές στο εξωτερικό.
Αφού πλύθηκε και καθαρίστηκε το αμάξι, μέσα-έξω και στον κινητήρα αλλάχθηκαν και τα παλιά λάδια με Castrol edge.Το αμάξι έπειτα από 3 μέρες εργασίας, το πήρα αλλά δυστυχώς ακούγεται ένας ήχος (γρα γρα γρα) από τον ιμάντα.(έχει πάνω δύο χρόνια)
Ο μηχανικός μου είπε ότι θα στρώσει ο ήχος με τα χιλιόμετρα και είμαι σε αναμονή.Για την ιστορία το κόστος ήταν το εξής:
Ημισέτ φλάντζας Elring γνήσιο 43 ευρώ
Πλανιάρισμα 35 ευρώ
Θερμοστάτης 10 ευρώ
Τσιμούχα στροφαλου 10 ευρώ
Βάση ρουλεμάν και τεντωτήρας 30 ευρώ (γνήσιο μεταχειρισμένο)
Ημιαξόνιο μαμά (γνήσιο μτχ) 80 ευρώ
Ψυγείο καλοριφέρ Bear γνήσιο Γαλλικό 57 ευρώ
Παραφλού κόκκινα 10 κιλά 10 ευρώ
Λάδια 2 λίτρα Castrol edge (είχα πρόσφατα αγορασμένο 1,5 κιλό)
+
Εργασία φλάντζας 100 ευρώ
Εργασία καλοριφέρ 50 ευρώΜε λίγα λόγια το μαλί πήγε τα 450 ευρώ με ανταλλακτικά και εργασία.
Το αμάξι φάνηκε να απέκτησε λίγο νεύρο και έφυγε το τρέμουλο που είχε.
Το μόνο κακό είναι ότι απέκτησε έναν ήχο (γρα γρα γρα) που το κάνει στο ρελαντί. Ελπίζω να στρώσει με τον καιρό....Θα ήθελα, να μου πείτε οι εμπειρότεροι αν η διαδικασία που ακολουθήθηκε ήταν σωστή..Βέβαια, καλοδεχούμενο και οποιοδήποτε άλλο σχόλιο-εκτίμηση- ερώτηση !
Επίσης, θα ήθελα να μου πείτε αν τα λεφτά που έδωσα ήταν καλά ή πολλά. -
RE: Μοτεράκι πεταλούδας: Ένα περίεργο ζήτημα
Να ξεκουμπωσω map δεν το επιχειρώ γιατί μπορεί να θέλει μετά εκμάθηση μέσω υπολογιστή.
Αν αφαιρέσουμε τον ήχο το αμάξι είναι το γνωστό μπουκωμενο που είχα.
Μοτερακι, map,maf , λάμδα ,ψυχρή και πολλαπλασιαστής μπορούν να οφείλονται αλλά ρε παιδιά πως θα καταφέρουμε να διαγνώσουμε τα ακριβή αίτια..... -
RE: Μοτεράκι πεταλούδας: Ένα περίεργο ζήτημα
Πάντως, Μια βόλτα που το ξαναεκανα το αμάξι φαίνεται κα αποδίδει όπως το ξέρω.
Ο ήχος από την εξάτμιση έχει μείνει.
Ακαυτη δεν βγάζει, ο τελικός είναι στεγνος.
Πάντως μυρίζω λίγα καυσαέρια παραπάνω Ενώ έχω εντοπίσει και οσμή βενζίνης.