-
Πρώτη γνωριμία στην Πορτογαλία.
Συμφωνα με το δημοσίευμα, γίνονται προσπάθειες για να κρατηθεί η τιμή της βασικής έκδοσης οριακά κάτω από τα 27 χιλιάρικα.
-
Πάρα πολύ όμορφο (για εμένα) και σίγουρα θα είναι και πολύ ικανό εκτός δρόμου!!
-
'Οι χώροι εξαιρετικοί, τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες, με τον διαθέσιμο των αποσκευών τους να είναι στα 438 λίτρα (αυξομειώνεται σε τρία επίπεδα ύψους) και να φτάνει μέχρι τα 1.251 με τα πίσω καθίσματα πεσμένα.'
Ε'ιναι δυνατόν χώροι εξαιρετικοί με διαθέσιμο χώρο μέχρι τα 1.251 με τα πίσω καθίσματα πεσμένα? Ή λάθος ? -
Τελικά είχα δίκιο....ο χώρος αποσκευών ξεκινάει από 368 λίτρα.
-
Το πρώτο Τζιπ που αν μου το χαρίζανε θα το κράταγα και ίσως και να έκανα
-
Το είδα σήμερα στην έκθεση. Πάρα πολύ ωραίο στιβαρό, με παιχνιδιάρικο καντράν. Το είχε στην έκδοση LIMITED με στανταρ τα δερμάτινα καθίσματα και extra 18αρες ζάντες. Όλα τέλεια εκτός από την τιμή 37.300 ή 37.800. Δυστυχώς τα JEEP θα παραμείνουν όνειρο για μένα.....
-
Αν είναι η βασική έκδοση οριακά κάτω από τα 27, σημαίνει ότι βάλε το χρώμα, βάλε, βάλε, βάλε, βάλε, θα πάει χαλαρά πάνω από 30!!!
-
Από €25.900 ξεκινάει με τον κινητήρα βενζίνης.
Αναλυτικά οι τιμές:
Βενζίνη:
Sport 1.4 MultiAir2 Turbo s/s 140hp 6-Manual FWD - € 25.900
Longitude 1.4 MultiAir2 Turbo s/s 140hp 6-Manual FWD - € 27.600
Limited 1.4 MultiAir2 Turbo s/s 170hp 9-speed Auto 4WD - € 36.900Diesel:
Longitude 1.6 Mjtd s/s 120hp 6-Manual FWD - € 29.700
Limited 1.6 Mjtd s/s 120hp 6-Manual FWD - € 31.900
Limited 2.0 Mjtd s/s 140hp 9-Αuto 4WD - € 37.100
Limited 2.0 Mjtd s/s 170hp 9-Αuto 4WD - € 41.400 -
γιατι τοσο ακριβο? 36.9κ για 1.4?
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
γιατι τοσο ακριβο? 36.9κ για 1.4?Εξαρτάται πως ορίζεις το ακριβό. Το να έχει €8.000 πιο ακριβά από το αντίστοιχο Renegade (με καλύτερο εξοπλισμό) είναι μια λογική διαφορά βάσει segments. Επίσης, προσωπικά δεν θα το έλεγα ακριβό, αφού είναι μέσα στον ανταγωνισμό (αλήθεια υπάρχει ανταγωνισμός? με αυτόματο κιβώτιο και τόσες δυνατότητες 4κίνησης?) και μάλιστα στο κάτω άκρο τιμής.
Η απλή απάντηση είναι ότι είναι τόσο ακριβό λόγω φόρων, αφού η ΛΤΠΦ είναι στις €24.000 (άρα κάτω από τις 25.000 αλλά πολύ πάνω από τις €20.000 που είναι το προηγούμενο σκαλοπάτι) και οι εκπομπές ρύπων αρκετά υψηλές (160 γρ). Το diesel έχει περιθώρια βελτίωσης της ΛΤΠΦ και άρα της δραστικής μείωσης στον φόρο.
Edit: Τα μόνα ανταγωνιστικά που μπορώ να σκεφτώ (4κίνητα, αυτόματα σε αυτή την κατηγορία μεγέθους / χώρων) είναι τα Kuga, Tiguan, Kodiaq, Ateca και SX4 S-Cross. Κανένα βέβαια δεν είναι 'premium' όπως θέλει να είναι η Jeep και κανένα δεν έχει τόσο καλό αυτόματο ή δυνατότητες εκτός δρόμου.
-
Η Jeep είναι 'premium'; Ούτε που θα μου περνούσε απ'το μυαλό.
Για το αυτόματο και εκτός δρόμου μαζί σου.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
γιατι τοσο ακριβο? 36.9κ για 1.4?
Εξαρτάται πως ορίζεις το ακριβό. Το να έχει €8.000 πιο ακριβά από το αντίστοιχο Renegade (με καλύτερο εξοπλισμό) είναι μια λογική διαφορά βάσει segments. Επίσης, προσωπικά δεν θα το έλεγα ακριβό, αφού είναι μέσα στον ανταγωνισμό (αλήθεια υπάρχει ανταγωνισμός? με αυτόματο κιβώτιο και τόσες δυνατότητες 4κίνησης?) και μάλιστα στο κάτω άκρο τιμής.
Η απλή απάντηση είναι ότι είναι τόσο ακριβό λόγω φόρων, αφού η ΛΤΠΦ είναι στις €24.000 (άρα κάτω από τις 25.000 αλλά πολύ πάνω από τις €20.000 που είναι το προηγούμενο σκαλοπάτι) και οι εκπομπές ρύπων αρκετά υψηλές (160 γρ). Το diesel έχει περιθώρια βελτίωσης της ΛΤΠΦ και άρα της δραστικής μείωσης στον φόρο.
Edit: Τα μόνα ανταγωνιστικά που μπορώ να σκεφτώ (4κίνητα, αυτόματα σε αυτή την κατηγορία μεγέθους / χώρων) είναι τα Kuga, Tiguan, Kodiaq, Ateca και SX4 S-Cross. Κανένα βέβαια δεν είναι 'premium' όπως θέλει να είναι η Jeep και κανένα δεν έχει τόσο καλό αυτόματο ή δυνατότητες εκτός δρόμου.
Επειδη πηγα στην εκθεση και το ειδα το αυτοκινητο οι χωροι του και συγκεκριμένα το πορτμπαγκαζ είναι περιορισμένοι για 4 μελή οικογένεια,δεν θα ελεγα το Jeep(Fiat) premium car,στα 37500 χιλ που βγαινει το 1.4 με τετρακινηση χωρις δερμα στα 170 αλογα,θα ελεγα οτι ποιο ευκολα θα τα εδινα για το Honda CRV 1.6 diesel.To θεωρω προσωπικά πολυ ακριβό για αυτα που προσφέρει.Εις αναμονη και του Volvo XC 40
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
δεν θα ελεγα το Jeep(Fiat) premium car,στα 37500 χιλ που βγαινει το 1.4 με τετρακινηση χωρις δερμα στα 170 αλογα,θα ελεγα οτι ποιο ευκολα θα τα εδινα για το Honda CRV 1.6 diesel.Το όνομα Jeep στα 4χ4 είναι μαζί με αυτό της Land Rover τα δύο πιο δυνατά.
Από εκεί και πέρα καμία σχέση με το ασφάλτινο CRV (που φοράει και λαδιέρα και υπολείπεται σε ισχύ).Μια ωραία δοκιμή: http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... ps-atx-awd
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Η Jeep είναι 'premium'; Ούτε που θα μου περνούσε απ'το μυαλό.Με κάλυψε η απάντηση του Δία όσων αφορά τα εκτός δρόμου οχήματα. Να προσθέσω μόνο ότι στην Ελλάδα (και Ευρώπη ως ένα βαθμό) η Jeep έχει περάσει (ή προσπαθεί) να πλασαριστεί ως 'premium' εταιρεία, ένεκα ονόματος στα εκτός δρόμου και πολυτέλειας που είχαν τα Grand Cherokee (τα οποία τα σύγκριναν με BMW, MB & Audi).
-
Εντάξει το ότι είναι δυνατό όνομα στην εκτός δρόμου κίνηση δεν το αμφισβητεί κανένας. Όσο για το 'premium' εξαρτάται πώς το ορίζει κανείς. Π.χ. τη Land Rover θα την έλεγα premium, τη Jeep όχι (τουλάχιστον σ' αυτή την κατηγορία, για Grand Cherokee το συζητάμε). Αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες που λίγη σημασία έχουν - αλλού είναι η ουσία. Για κάποιους βέβαια εκεί είναι η ουσία αλλά αυτή είναι άλλη συζήτηση.
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Από εκεί και πέρα καμία σχέση με το ασφάλτινο CRV (που φοράει και λαδιέρα και υπολείπεται σε ισχύ).Είναι λαδιέρα ο 160άρης diesel του CRV; Δεν το ήξερα! Όσο για την ισχύ, για την έκδοση με τα 160 άλογα πάντα, τόσο πολύ υπολέιπεται απ' τα 170 του κινητήρα της Fiat; Νόμιζα ότι είναι απ' τους πολύ δυνατούς κινητήρες. Δεν έχω οδηγήσει κανένα απ' τους δύο βέβαια οπότε δεν έχω ιδία άποψη (έχω μπει σε Giulietta με τα 170 και φαίνεται πολύ δυνατός πράγματι αλλά άλλο να είσαι ο οδηγός).
Όσο για τον ασφάλτινο προσανατολισμό του CRV δε νομίζω να τον αμφισβητεί κανείς (ειδικά σε σχέση με το Compass).
-
Τα GRAND CHEROKEE των αρχών της προηγούμενης δεκαετίας ήταν δεκάδες φορές πιο PREMIUM από τα ML , X5 και Q7 εκείνης της εποχής , που θύμιζαν κακοσχεδιασμένες νταλίκες . Μετά το 2004 οι επόμενες γενιές ήταν διαφορετικά , γιατί ομόρφυναν τα ML και X5 . Το Q7 παρέμεινε κακάσχημο φορτηγό , αλλά ήρθε το TOUAREG να σώσει την κατάσταση . Το GRAND και στις επόμενες εκδόσεις παρέμεινε και παραμένει PREMIUM , πολύ ανώτερο από το discovery και μίλαγε μόνο με το RANGE . Βέβαια την περασμένη δεκαετία τα ρόβερ είχαν χιλιάδες προβλήματα με δανεικούς κινητήρες .
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Είναι λαδιέρα ο 160άρης diesel του CRV;Λαδιέρα είναι οτιδήποτε καίει λάδι (πετρ-έλαιο).
Το GRAND και στις επόμενες εκδόσεις παρέμεινε και παραμένει PREMIUM , πολύ ανώτερο από το discovery
Καμία σχέση. Το Disco είναι ανώτερο και εντός και εκτός δρόμου και με πολύ πιο προσεγμένη κατασκευή πλέον (τα πρώτα ήταν κλασικά αγγλικά των '80s...).
-
Γελάσαμε με το ρόβερ που την περασμένη δεκαετία οι εταιρείες λήζινγκ τραβούσαν τα μαλλιά τους από τις πολλές βλάβες που έβγαζαν κάτι αστείοι κινητήρες που φόραγαν...
Στα ίδια λεφτά με το Grand έβγαινε αλλά ελάχιστοι , κατακαημένοι από τις βλάβες τα προτίμησαν ευτυχώς . Από αισθητική δε , περίπτερο
Περίμεναν λίγο μετά το σπορ για να πουλήσουν κάτι...
-
Κανείς δεν είπε ότι τα Land είναι τέρατα αξιοπιστίας, αλλά αυτό είναι παντελώς άσχετο με την εικόνα ενός οχήματος. Να δεις τα supercars πόσο παθιάρικα είναι!!!
Όχι ότι και τα Jeep είναι τίποτα υποδείγματα αξιοπιστίας δηλαδή!!!
Καλά αυτό με τις πωλήσεις ασχολίαστο...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Λαδιέρα είναι οτιδήποτε καίει λάδι (πετρ-έλαιο).Χε! Σωστά, άλλωστε ξέχασα ότι διατηρείς μια... ιδιαίτερη συμπάθεια για τα diesel. Το μυαλό μου πήγε σε κάτι VW κινητήρες (βενζίνης) που επίσης τους χαρακτήριζαν έτσι για τους γνωστούς λόγους. Αλλά οι ορισμοί είναι εν τέλει αρκετά υποκειμενικοί
Νεο Jeep Compass