Ο χρήστης tedd έγραψε:
Δεν μπορω να καταλαβω για ποιο λογω αναφερεται συνεχεια οτι το ντιζελ δεν κανει για ολους
Γιατί απλούστατα δεν κάνει για όλους. Για χίλιους δυο λόγους, που έχουμε εξηγήσει -εδώ και αλλού- δεκάδες φορές.
Ναι βγαινει πιο ακριβο αλλα σε 30-40.000 θα κανεις αποσβεση και μετα εχεις οφελος
Γενίκευση, και μάλλον ευνοϊκή για το diesel. Εξαρτάται από τη διαφορά τιμής των οχημάτων, τις μέσες καταναλώσεις και τη διαφορά τιμής καυσίμου. Σε 2-3 περιπτώσεις που έκανα τις πράξεις για κάποιους φίλους και συγκεκριμένα οχήματα, η απόσβεση έβγαινε μετά τα 60Κ χλμ. Και να μην ξαναπούμε πάλι για τα services, τα ανταλλακτικά, πιθανές ζημιές κλπ.
Τωρα για την μολυνση το καρκινο και τα αλλα γνωστα που διαδιδονται....
Δεν διαδίδονται, ο diesel κινητήρας εκπέμπει κυρίως μικροσωματίδια, που μαζεύονται στους πνεύμονες. Δηλαδή το μπροστινό σου ακριβώς όχημα, ειδικά αν έχει αφαιρέσει ή δυσλειτουργεί το DPF του, προκαλεί άμεσα αναπνευστικά προβλήματα σε σένα και όλους τριγύρω του. Και ναι, φυσικό επακόλουθο είναι και η μεγαλύτερη πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου του πνεύμονα. Για λεωφορεία, σκουπιδιάρικα, taxi κλπ, προφανώς και συμφωνώ μαζί σου.
Ενας ντιζελ κινητηρας με 200-300 χιλιαδες χλμ ειναι σαν καινουριος ενω ενας βενζινης με τοσα χλμ εχει γινει σμπαραλια.
Αυτό και αν είναι λανθασμένη -ή έστω biased- γενίκευση. Ξέρω δεκάδες κινητήρες βενζίνης που έχουν κάνει 300Κ και 400Κ και 500Κ χλμ, και δεν καίνε ούτε λάδι. Και ξέρω 2-3 diesel που έχουν αλλάξει DPF και αντλίες πολύ νωρίτερα.