-
Με το ποστ αυτό θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή σε όλους τους υποψήφιους αγοραστές για τον ΣΑΡΑΚΑΚΗ και ειδικά για την ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών.
Πιο συγκεκριμένα, 3 μήνες πλέον (ναι ΤΡΕΙΣ!) προσπαθώ και είμαι καθημερινά στα τηλέφωνα τόσο με τον τοπικό αντιπρόσωπο όσο και με την ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΑΕ για να πάρω την άρση κυριότητας!!! και να μεταπωλήσω το αμάξι μου. Και αυτό για δάνειο εξοφλημένο εδώ και 10 χρόνια!!!!! Οι δικαιολογίες ξεκινούν από φόρτο εργασίας, αλλαγή υπαλλήλου και το αποκορύφωμα είναι πως έχασαν και το πρωτότυπο εξοφλητήριο του δανείου από την τράπεζα και έπρεπε να τρέχω να επανεκδόσω.
Εν τω μεταξύ, έχω χάσει πάνω από 10 αγοραστές (οι οποίοι στο φινάλε δεν με πιστεύουν κι' όλας), έχω απειλήσει με δικηγόρους, συνήγορο του καταναλωτή και δημοσιοποίηση αλλά αυτοί... αγρόν ηγόρασαν.
Και η ομηρία μου συνεχίζεται και καλά κρατεί.
Φυσικά και κάθε σκέψη για την αγορά του νέου HONDA CRV που μου άρεσε ακυρώθηκε, το ίδιο και συζητήσεις από την εταιρία μου για leasing αυτοκινήτων του ομίλου.
Εξυπηρέτηση πελατών σε ευρωπαϊκή (?) χώρα το έτος 2017. -
Με το ποστ αυτό θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή σε όλους τους υποψήφιους αγοραστές για τον ΣΑΡΑΚΑΚΗ και ειδικά για την ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών.
Πιο συγκεκριμένα, 3 μήνες πλέον (ναι ΤΡΕΙΣ!) προσπαθώ και είμαι καθημερινά στα τηλέφωνα τόσο με τον τοπικό αντιπρόσωπο όσο και με την ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΑΕ για να πάρω την άρση κυριότητας!!! και να μεταπωλήσω το αμάξι μου. Και αυτό για δάνειο εξοφλημένο εδώ και 10 χρόνια!!!!! Οι δικαιολογίες ξεκινούν από φόρτο εργασίας, αλλαγή υπαλλήλου και το αποκορύφωμα είναι πως έχασαν και το πρωτότυπο εξοφλητήριο του δανείου από την τράπεζα και έπρεπε να τρέχω να επανεκδόσω.
Εν τω μεταξύ, έχω χάσει πάνω από 10 αγοραστές (οι οποίοι στο φινάλε δεν με πιστεύουν κι' όλας), έχω απειλήσει με δικηγόρους, συνήγορο του καταναλωτή και δημοσιοποίηση αλλά αυτοί... αγρόν ηγόρασαν.
Και η ομηρία μου συνεχίζεται και καλά κρατεί.
Φυσικά και κάθε σκέψη για την αγορά του νέου HONDA CRV που μου άρεσε ακυρώθηκε, το ίδιο και συζητήσεις από την εταιρία μου για leasing αυτοκινήτων του ομίλου.
Εξυπηρέτηση πελατών σε ευρωπαϊκή (?) χώρα το έτος 2017. -
Με το ποστ αυτό θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή σε όλους τους υποψήφιους αγοραστές για τον ΣΑΡΑΚΑΚΗ και ειδικά για την ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών.
Πιο συγκεκριμένα, 3 μήνες πλέον (ναι ΤΡΕΙΣ!) προσπαθώ και είμαι καθημερινά στα τηλέφωνα τόσο με τον τοπικό αντιπρόσωπο όσο και με την ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΑΕ για να πάρω την άρση κυριότητας!!! και να μεταπωλήσω το αμάξι μου. Και αυτό για δάνειο εξοφλημένο εδώ και 10 χρόνια!!!!! Οι δικαιολογίες ξεκινούν από φόρτο εργασίας, αλλαγή υπαλλήλου και το αποκορύφωμα είναι πως έχασαν και το πρωτότυπο εξοφλητήριο του δανείου από την τράπεζα και έπρεπε να τρέχω να επανεκδόσω.
Εν τω μεταξύ, έχω χάσει πάνω από 10 αγοραστές (οι οποίοι στο φινάλε δεν με πιστεύουν κι' όλας), έχω απειλήσει με δικηγόρους, συνήγορο του καταναλωτή και δημοσιοποίηση αλλά αυτοί... αγρόν ηγόρασαν.
Και η ομηρία μου συνεχίζεται και καλά κρατεί.
Φυσικά και κάθε σκέψη για την αγορά του νέου HONDA CRV που μου άρεσε ακυρώθηκε, το ίδιο και συζητήσεις από την εταιρία μου για leasing αυτοκινήτων του ομίλου.
Εξυπηρέτηση πελατών σε ευρωπαϊκή (?) χώρα το έτος 2017. -
Πραγματικά, αν μπορείς, γράψε στα γιαπωνέζικα (αν μπορεις να βρεις κάποιον/καποια που να ξέρει) κατ'ευθειαν στην Ιαπωνία. Αν όχι, Αγγλικά.
Θυμαμαι, το '98 είχα πάρει Σονυ φωτογραφική ψηφιακή (500.000δρχ τοτε!) εβγαλε βλάβη ο φακός και η Σονυ Ελλάδας, ούτε που απαντούσε. Εστειλα μειλ στη Σονυ στην Ιαπωνία και σε 2 μέρες (τυχαίο;) είχα απαντηση-αντικατάσταση από τη Σονυ Ελλάδας.
Αν και κλειστες εταιρίες, γενικά απαντάνε και νομίζω καποια πράγματα τα παίρνουν πιο προσωπικά. Τωρα γι άλλο θέμα, επαγγελατικό, μιλάω με Πανασονικ και αν και ελεγα, τρέχα γύρευε, μιλάω με προσωπικό μέσα στην εταιρία.
Εχε ένα ήρεμο τόνο και δείξε οτι είσαι λογικός στο αίτημά σου (δηλαδη, μην αρχισεις τα καντήλια όσο δίκιο και να έχεις) και πιστεύω με Ιαπωνία θα βρεις καποια άκρη. -
Με όλο τον σεβασμό......έχεις ξεχρεώσει ένα δάνειο εδώ και δέκα χρόνια και δεν έχεις κάνει άρση παρακράτησης........? Ναι μεν η εταιρία οφείλει να ανταποκριθεί αλλά και εσυ έχεις συμπεριφερθεί όχι ακριβώς ευρωπαϊκά.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Με όλο τον σεβασμό......έχεις ξεχρεώσει ένα δάνειο εδώ και δέκα χρόνια και δεν έχεις κάνει άρση παρακράτησης........? Ναι μεν η εταιρία οφείλει να ανταποκριθεί αλλά και εσυ έχεις συμπεριφερθεί όχι ακριβώς ευρωπαϊκά.Sent from my iPad using Tapatalk
Σωστό αυτό που λες, φταίω κι εγώ αλλά δεν τους το ζήτησα και να απαιτήσω να το έχω σε δύο μέρες. Τρεις ολόκληρους μήνες προσπαθώ. Υποχρέωση τους είναι.
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Πραγματικά, αν μπορείς, γράψε στα γιαπωνέζικα (αν μπορεις να βρεις κάποιον/καποια που να ξέρει) κατ'ευθειαν στην Ιαπωνία. Αν όχι, Αγγλικά.
Θυμαμαι, το '98 είχα πάρει Σονυ φωτογραφική ψηφιακή (500.000δρχ τοτε!) εβγαλε βλάβη ο φακός και η Σονυ Ελλάδας, ούτε που απαντούσε. Εστειλα μειλ στη Σονυ στην Ιαπωνία και σε 2 μέρες (τυχαίο;) είχα απαντηση-αντικατάσταση από τη Σονυ Ελλάδας.
Αν και κλειστες εταιρίες, γενικά απαντάνε και νομίζω καποια πράγματα τα παίρνουν πιο προσωπικά. Τωρα γι άλλο θέμα, επαγγελατικό, μιλάω με Πανασονικ και αν και ελεγα, τρέχα γύρευε, μιλάω με προσωπικό μέσα στην εταιρία.
Εχε ένα ήρεμο τόνο και δείξε οτι είσαι λογικός στο αίτημά σου (δηλαδη, μην αρχισεις τα καντήλια όσο δίκιο και να έχεις) και πιστεύω με Ιαπωνία θα βρεις καποια άκρη.Ήδη το έχω κάνει, στα αγγλικά προφανώς, και περιμένω την απάντηση τους. Όχι βέβαια πως θα μπορέσουν να βοηθήσουν με τα κλασσικά ελληνικά γραφειοκρατικά, αλλά γιατί σέβομαι απόλυτα το brand τους και λυπάμαι για την κατάντια του στην Ελλάδα.
-
Ο χρήστης gerrytran έγραψε:
Με όλο τον σεβασμό......έχεις ξεχρεώσει ένα δάνειο εδώ και δέκα χρόνια και δεν έχεις κάνει άρση παρακράτησης........? Ναι μεν η εταιρία οφείλει να ανταποκριθεί αλλά και εσυ έχεις συμπεριφερθεί όχι ακριβώς ευρωπαϊκά.
Sent from my iPad using Tapatalk
Σωστό αυτό που λες, φταίω κι εγώ αλλά δεν τους το ζήτησα και να απαιτήσω να το έχω σε δύο μέρες. Τρεις ολόκληρους μήνες προσπαθώ. Υποχρέωση τους είναι.
Προς θεού και χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης , αν η εταιρία είχε χρεοκοπήσει για παράδειγμα ο δικηγορος που αναλαμβάνει τις εκκρεμείς υποθέσεις δεν θα καθόταν για δέκα χρόνια να περιμένει όσους δεν είχαν ζητήσει την άρση παρακράτησης. Ακόμη και τότε θα έβγαλες άκρη αλλά θα ήταν ακόμη πιο δύσκολο. Φαντάσου για παράδειγμα όσους είχαν δάνειο απευθείας από την ΕΛΜΑ και δεν είχαν κάνει άρση παρακράτησης .........
Η να στο κάνω ακόμη χειρότερο.....φαντάσου κανά παιδάκι σε καμία χρεοκοπημένη επιχείρηση να μην ενημέρωνε το αρχείο πληρωμών, να χρεοκοπούσε η επιχείρηση και να σου βγάζαν κατασχετήριο σε αμάξι που είχες ξεπληρώσει 10 χρόνια πριν.....
Εμπιστευσου με , αυτά έχουν συμβεί......
Το πρώτο πράγμα που έκανα όταν εξόφλησα αρκετά νωρίτερα το στεγαστικό μου ήταν να κάνω άρση παρακράτησης και πίστεψε με και μου κόστισε και δύσκολο ήταν....Sent from my iPad using Tapatalk
-
Άρση παρακράτησης του Mazda την επόμενη μέρα της εξόφλησης του 5ετούς δανείου.
Εξυπηρέτηση άψογη σε 3-4 μέρες. 2-3 χρόνια πριν το κλείσιμο στην Ελλάδα.To kuga αγοράστηκε με δάνειο 30% αλλά χωρίς παρακράτηση, κατευθείαν στο όνομα του ιδιοκτήτη.
-
Δυστυχως ο δημιουργος του θεματος επιβεβαιωνει αυτο το οποιο ειναι χρονια γνωστο για τον συγκεκριμενο αντιπροσωπο, σε σημειο ν αναρωτιεσαι πως εχει ακομα την επισημη εισαγωγη...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δυστυχως ο δημιουργος του θεματος επιβεβαιωνει αυτο το οποιο ειναι χρονια γνωστο για τον συγκεκριμενο αντιπροσωπο, σε σημειο ν αναρωτιεσαι πως εχει ακομα την επισημη εισαγωγη...Νομίζω Νονέ και παλαιότεραεδώ μέσα είχε συζητηθεί το θέμα και καταλήξαμε ότι Οι Ιάπωνες δεν νοιάζονταν για την αγορά της χώρα μας λόγω μεγέθους, οπότε αρκούνταν στα λίγα αλλά σταθερά που τους δίνει τόσα χρόνια ο Σ.
-
Ο χρήστης gerrytran έγραψε:
Με το ποστ αυτό θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή σε όλους τους υποψήφιους αγοραστές για τον ΣΑΡΑΚΑΚΗ και ειδικά για την ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών.
Πιο συγκεκριμένα, 3 μήνες πλέον (ναι ΤΡΕΙΣ!) προσπαθώ και είμαι καθημερινά στα τηλέφωνα τόσο με τον τοπικό αντιπρόσωπο όσο και με την ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΑΕ για να πάρω την άρση κυριότητας!!! και να μεταπωλήσω το αμάξι μου. Και αυτό για δάνειο εξοφλημένο εδώ και 10 χρόνια!!!!! Οι δικαιολογίες ξεκινούν από φόρτο εργασίας, αλλαγή υπαλλήλου και το αποκορύφωμα είναι πως έχασαν και το πρωτότυπο εξοφλητήριο του δανείου από την τράπεζα και έπρεπε να τρέχω να επανεκδόσω.
Εν τω μεταξύ, έχω χάσει πάνω από 10 αγοραστές (οι οποίοι στο φινάλε δεν με πιστεύουν κι' όλας), έχω απειλήσει με δικηγόρους, συνήγορο του καταναλωτή και δημοσιοποίηση αλλά αυτοί... αγρόν ηγόρασαν.
Και η ομηρία μου συνεχίζεται και καλά κρατεί.
Φυσικά και κάθε σκέψη για την αγορά του νέου HONDA CRV που μου άρεσε ακυρώθηκε, το ίδιο και συζητήσεις από την εταιρία μου για leasing αυτοκινήτων του ομίλου.
Εξυπηρέτηση πελατών σε ευρωπαϊκή (?) χώρα το έτος 2017.Όπως σου έγραψα και στο άλλο θέμα είναι η κουλτούρα των Γιαπωνέζων που δεν τους επιτρέπει να αλλάξουν αντιπρόσωπο.Πρώτα θα κλείσει ο Σ.(έαν κλείσει) και μετά θα σκεφτεί η Honda να αλλάξει το καθεστώς εδώ.
Έαν μου επιτρέπεις πάντως όταν εξοφλείς το δάνειο το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να κάνεις άρση κυριότητας. Η ατομική σου ευθύνη εδώ είναι μεγάλη καθώς ειδικά με τις παρούσες συνθήκες, πολλές εταιρίες είναι στα όρια της χρεοκοπίας και δεν θα μπορέσεις να βγάλεις άκρη εαν σου κάτσει τέτοια περίπτωση.
Ζήτα ραντεβού στα κεντρικά αφού έχεις το τελικό εξοφλητήριο από την τράπεζα και έχει έτοιμη μια επιστολή προς την honda europe motor.
Βάλε την παράμετρο οτι ενδιαφέρεσαι για αγορά Honda CRV (θέλουν απεγνωσμένα να διώξουν το στοκ αυτή την περίοδο) και θα κινήσουν γη και ουρανό να σου λύσουν το θέμα.
-
Καλησπερα.
Κατοχος Honda Accord μοντελου 2003, ειχε αγοραστει καινουργιο και με εξοφληση δανειου σε 2.5 χρονια.
Μετα εμπλεξα δυστυχως και εγω με τον τοπικο εμπορο Ειχε κλεισει ο συγκεκριμενος.Αρχικα ηρθα σε επικοινωνια με το Σαρακακη αλλα μου ειπε οτι επειδη το εχει γραψει εκεινος το οχημα επρεπε να απευθυνθω σε εκεινον.
Επειδη μου ζητησε 130€ ,σαφως και δεν προχωρησα.
Το χαρτι εξοφλησης της τραπεζας το ειχα.Πλεον τα εφτιαξα αφου δηλωθηκε και η μετατροπη υγραεριου.
Εφαγα συνολικα 2 ημερες για τη ολη διαδικασια.
Να απευθυνθεις στο υπουργειο μεταφορων που εχει δηλωθει το οχημα.Θα σε κατευθυνουν.
Επιπλεον χρονια τωρα ο συγκεκριμενος αντιπροσωπος εχει μη διαθεσιμα ανταλλακτικα και να τα φερει Ελλαδα θελει 2 μηνες.Σαφως και ψωνιζω σε καταστημα εξωτερικου και τα στελνουν ταχυδρομικως.Μεγαλη διαφορα τιμων.Μιλαω παντα για γνησια ανταλλακτικα.
Εξυπηρέτηση (?) πελατών ΣΑΡΑΚΑΚΗ