Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Πραγματικά, αν μπορείς, γράψε στα γιαπωνέζικα (αν μπορεις να βρεις κάποιον/καποια που να ξέρει) κατ'ευθειαν στην Ιαπωνία. Αν όχι, Αγγλικά.
Θυμαμαι, το '98 είχα πάρει Σονυ φωτογραφική ψηφιακή (500.000δρχ τοτε!) εβγαλε βλάβη ο φακός και η Σονυ Ελλάδας, ούτε που απαντούσε. Εστειλα μειλ στη Σονυ στην Ιαπωνία και σε 2 μέρες (τυχαίο;) είχα απαντηση-αντικατάσταση από τη Σονυ Ελλάδας.
Αν και κλειστες εταιρίες, γενικά απαντάνε και νομίζω καποια πράγματα τα παίρνουν πιο προσωπικά. Τωρα γι άλλο θέμα, επαγγελατικό, μιλάω με Πανασονικ και αν και ελεγα, τρέχα γύρευε, μιλάω με προσωπικό μέσα στην εταιρία.
Εχε ένα ήρεμο τόνο και δείξε οτι είσαι λογικός στο αίτημά σου (δηλαδη, μην αρχισεις τα καντήλια όσο δίκιο και να έχεις) και πιστεύω με Ιαπωνία θα βρεις καποια άκρη.
Ήδη το έχω κάνει, στα αγγλικά προφανώς, και περιμένω την απάντηση τους. Όχι βέβαια πως θα μπορέσουν να βοηθήσουν με τα κλασσικά ελληνικά γραφειοκρατικά, αλλά γιατί σέβομαι απόλυτα το brand τους και λυπάμαι για την κατάντια του στην Ελλάδα.