-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το fiesta ζητασα αυτο το σκ, το corsa βρηκα στο γκαραζ της εταιριας
323km χθες με το ολοκαινουργιο 1.4 90 SE (8200km ειχε περιπου γραψει) εκ των οποιων ολα εθνικη μεχρι 140, με εξαιρεση 40km περιπου επαρχιακου.
Εβγαλε ενα ωραιοτατο 5.4 l/km. Το συγκεκριμενο αμαξι βεβαια εχει τρανταχτα μειοκεντηματα κατα την αποψη μου, αλλα η καταναλωση εξαιρετικη!Πήγες επαρχία για μπιρίμπα?
Για οτιδήποτε άλλο με opel, θα έψαχνες να τονε βρεις τον πίθικα...
την επόμενη, μείνε σπίτι... -
Μειονεκτηματα* λοιπον.
-
Τελικα αυτοι οι νεοι βενζινοκινητηρες ειναι πολυ οικονομικοι υπο προϋποθεσεις.
Νοικιασα στη Ροδο ενα swift 1,3 βενζινη, οχι πολυ καινουριο (το f/l ήταν και είχε)ειχε 100000 χιλιομετρα.Κυκλοφορουσε φορτωμενο με 5 ατομα και A/C και στις διαδρομες απο και προς το αεροδρομιο τα μπαγαζια τους.
πριν το παραδωσω το γεμισα και η αντλια συμφωνουσε με το τριπ, 6,2 λιτρα/100
Πολυ καλο νουμερο για τα δικα μου δεδομενα -
Έπεσε στα χέρια μου στο χωριό ένα toyota corola 1400 sedan του 2007 ,το έχει ένας 86 χρόνος παππούς και έχει κάνει ακριβώς 46683 χλμ με 33χλμ μέση ταχύτητα και 7,3 μέση κατανάλωση , εννοείτε κανείς δεν έχει μηδενίσει τον υπολογιστή όλα αυτά τα χρόνια ποτέ!
-
Με Golf TGI (CNG φυσικό αέριο) έχω κατανάλωση γενική, δηλαδή εντός πόλης και εκτός πόλης 4,80 kg/100km ή 4,17€/100km.
Στην εθνική με ταχύτητες από 120 - 140 km/h η κατανάλωση (με A/C) πέφτει αρκετά στα επίπεδα του 3,8kg/100km ενώ αν κινηθείς με 100 km/h (που προσωπικά δεν το μπορώ) θα δεις και 3,2kg/100km (2,78€/100km).
Θεσσαλονίκη - Αθήνα - Θεσσαλονίκη με λιγότερα από 35,00€ και με ταχύτητες 120 - 140 km/h και A/C δεν το λες άσχημα...
Η τιμή του Φ.Α. είναι 0,869€/kg ενώ στην γειτονική Βουλγαρία είναι ~0,60€/kg.
Θεσσαλονίκη - Σόφια - Θεσσαλονίκη (~650km με κάποια μετακίνηση εκεί) μου βγήκε 17,00€. Μιλάμε για 2,60€/100km.
Χτυπάω στα ίσια τα ηλεκτρικά! -
ωραίος aiej, πες μας και εντυπώσεις από τον κινητήρα? προβλήματα? (εκτός από το σχεδόν ανύπαρκτο δίκτυο ανεφοδιασμού)
momman2, τώρα το καλοκαίρι και εγώ με το auris είμαι στα 7,4λτ/100χλμ. Βέβαια έχω 145000χλμ και κάνω ~ 3000χλμ το μήνα. Έχει μηδενίσει πέρσι το Φλεβάρη (από φαναρτζοδουλειά που βγήκε η μπαταρία).
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
κάνω ~ 3000χλμ το μήνα -
Το πηγαινε - έλα στη δουλειά ειναι 17χλμ * 2 = 34χλμ * 20 μερες = 640χλμ
το ΣΚ μια επισκεψη στους δικούς μου 12χλμ * 2 = 24χλμ * 4 σκ = 96χλμ
ενας Μ.Ο. 1700χλμ στην δουλειά
Ειμαστε στα 2440χλμ περιπου, βάλε και κάτι ακόμα (βολτες κλπ) να τα 3000χλμ, νονέ -
Κάποιο λάθος έχεις κάνει στους υπολογισμούς σου...3000χλμ δεν βγαίνει με τίποτα...
Στάλθηκε από το Lenovo TAB 2 A10-70F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στα 680 (όχι 640 που έγραψα) του πήγαινε έλα στη δουλειά και τα 96 περίπου τα ΣΚ, δλδ 776χλμ προσθεσε τα 1700 κατά την διάρκεια της δουλειάς. Βγαίνουν 2476χλμ και τα υπόλοιπα ( βόλτες, ψώνια
κλπ) περίπου 3000χλμ το μήνα.Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Ατιμο πραγμα να βαζεις το αμαξι. Αρνηθηκα δουλεια στη ΒΙΠΕ Πατρων γι αυτο το λογο. Επρεπε να κανω 12.000km το χρονο μονο για δουλεια.
-
Ο κινητήρας είναι ο 1400αρης 122HP τον οποίο και έχουν ρυθμίσει στα 110HP.
Απροβλημάτιστος, χωρίς να καίει λάδια (το γράφω γιατί πολλά ακούγονται για τα VW), εξαιρετικά αθόρυβος - κάποιες φορές αν δεν δω το σηματάκι start/stop δεν καταλαβαίνω αν είναι ανοιχτός) και προσωπικά τα 110 hp τα θεωρώ αρκετά.
Το δίκτυο είναι μεν πολύ μικρό (τώρα τελευταία ανοίγουν συνεχώς νέα) αλλά όταν ετοιμαζόμουν να αγοράσω ήξερα ότι το 90% των χιλιομέτρων το κάνω εντός δικτύου πρατηρίων. Θεσσαλονίκη έχει 2, Αθήνα 6 ενώ και στην Εθνική Θεσσαλονίκη - Αθήνα μπορείς να βρεις Λαμία / Λάρισα. Έρχονται κι άλλα σε αρκετές πόλεις, πλέον πήραν τις επιδοτήσεις που ζητούσαν. -
Ο χρήστης alej έγραψε:
Ο κινητήρας είναι ο 1400αρης 122HP τον οποίο και έχουν ρυθμίσει στα 110HP.Αυτός άμεσου ψεκασμού δεν είναι; με τη χρήση του φυσικου αερίου δεν έχει επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής;
-
Επικαθήσεις;;; Για ποιο λόγο;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης alej έγραψε:
Επικαθήσεις;;; Για ποιο λόγο;
Sent from my iPhone using TapatalkΑκριβώς επειδή είναι άμεσου ψεκασμού, όπως τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα, το μείγμα δεν 'ξεπλένει' τις βαλβίδες εισαγωγής όπως στον έμεσο ψεκασμό, με αποτέλεσμα μετά από χιλιόμετρα να δημιουργείται το φαινόμενο των επικαθίσεων που σε κάποια αυτοκίνητα είναι πιο έντονο. Το αναφέρω σχεδόν απλοικά . Οπότε ρωτάω επειδή χρησιμοποιείς φ.α. εάν ο κινητήρας σου είναι απαλλαγμένος εκ κατασκευής από τέτοιοα θέματα.
-
Ο κινητήρας είναι κατασκευασμένος για Φ.Α. / Βενζίνη. Στις οδηγίες αναφέρει ότι ανά εξάμηνο θα πρέπει να ανανεώνεις το ντεπόζιτο βενζίνης αλλά δεν ξέρω αν το κάνει για τον κινητήρα ή το ίδιο το ντεπόζιτο.
Όταν πάντως γεμίζω CNG για τα πρώτα 200-300 m καίει βενζίνη, μετά γυρίζει αυτόματα σε CNG.
Μην ξεχνάς φυσικά ότι η καύση φυσικού αερίου είναι πολύ πιο καθαρή από αυτή της βενζίνης. -
Αθηνα - Πατρα - Αθηνα και ενα αεροδρομιο και πισω σπιτι απο φουλαρισμα σε φουλαρισμα. Στο πηγαινε Πατρα χαλαρα με 2 ανοιγματα μονο και επιστροφη στα 150-160 σταθερα με κοψιμο στα ορια σε ολα τα τουνελ και ρεπριζ παλι οπως και 0-150 μετα απο καθε διοδιο. Πηρε 52,72 λιτρα και εγραψε 565km. 9,3 / 100km για σχεδον 23 χρονων 8βαλβιδο 1.8 με 202.000km και Λ στα τελευταια του
-
Μια χαρά είναι. Αμα ήταν 16βάλβιδος τουρμπάτος ακόμη και με τον λ καινούριο το νουμεράκι με τίποτε δεν θα ήταν κάτω από διψήφιο.
-
Σωστός ο Σπύρος, πολύ καλά νούμερα νονέ.
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Σημερινή κατανάλωση από Μαρούσι μέχρι Πάτρα (περιφερειακός)
Στη συνέχεια και μέχρι κυλληνη όπου ο τελικός προορισμός έπεσε η μέση ταχύτητα και η κατανάλωση.
Φορτίο 2 ενήλικες,2 παιδιά, αποσκευές και φουλ κλιματισμός σε comfort mode (αλλά σπορ στο κιβώτιο)
Αμαξι Χ1 2017 1500 αυτόματο 136ps
Έρευνα Κατανάλωσης